حمل بار اثاثیه مشهد خرم آباد
نوشته شده توسط : barbarimashhad


    باربری مشهد یکی از قدیمی ترین شرکتهای حمل بار در کشور محسوب می شود که حمل بار از مشهد به خرم آباد را با تخفیفهای فوق العاده از جمله تخفیف هفتاد درصدی مدیریتی به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به دیگر شهرها و حمل بار درون شهری نیز از سرویسهای این باربری محسوب می شود.
باربری مشهد یکی از شرکتهای معتبر در حوزه حمل  و نقل کشور محسوب می شود که از سالها قبل با برند تجاری نتسان در بین مردم و کارشناسان شناخته می شود.
ابن باربری حمل بار از مشهد به خرم آباد در استان لرستان را مانند دیگر سرویسهای بین شهری و درون شهری خود با خدماتی استثنایی به انجام می رساند.
حمل بار از مشهد به خرم آباد با توجه به این که این دو مرکز استان مراودات بسیاری چه از نظر صنعتی و کشاورزی و چه به صورت حمل اثاثیه داشته و دارند.
باربری مشهد همچنین به دیگر شهرهای استان لرستان نیز سرویس دهی می کند که از ان جمله می توان به حمل بار از مشهد به بروجرد و دورود و کوهدشت اشاره نمود.
باربری مشهد علاوه بر استان لرستان سایر استانهای کشور را نیز به طور کامل تحت پوشش گرفته و عملا اقصی نقاط ایران تحت پوشش باربری مشهد قرار دارند.
همچنین باربری مشهد انواع کالای اداری و اثاثیه و بار را در بین خیابانهای مختلف شهر مشهد و مناطق حومه شهر مشهد مانند شاندیز و طرقبه و... جا به جا می نماید.


قیمت حمل بار از مشهد به خرم آباد


در مسیر حمل بار از مشهد به خرم آباد یکی از فاکتورهایی که بسیار مورد توجه مشتریان قرار داشته است هزینه حمل بار و تخفیفهای در نظر گرفته شده است.
مدیریت باربری مشهد با توجه به توجهی که همواره به درخواست مشتریان داشته برنامه ریزی دقیقی برای کاهش قیمت حمل بار در مسیرهای بین شهری انجام داده است.
این برنامه ریزی بدین ترتیب بوده که ابتدا هزینه حمل بار به بخشهای مختلف تقسیم ده و سپس در هر بخش راهکار خلاقانه ای برای کاهش قیمت حمل بار در نظر گرفته شده است.
به طور مثال می توان به سه بخش عمده هزینه حمل بار بدین ترتیب اشاره نمود که بخش نخست به هزینه خودرو و بخش دوم به هزینه راننده و کارگران اختصاص می یابد.
بخش سوم نیز بنا به عرف متداول در بازار حمل و نقل به پورسانت و سود مدیریت باربری اختصاص خواهد داشته که در باربری مشهد این بخش مشمول تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی می گردد.
بدین ترتیب مدیریت باربری مشهد دو سوم سود خالص و درآمد متعارف خود را در راستای کاهش قیمت نهایی حمل بار در این باربری کسر نموده است.
این برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن تخفیفهای مختلف توانسته باربری مشهد را در بین ده ها شرکت معتبر حمل بار در مشهد به عنوان ارزانترین باربری مشهور سازد.
در باربری مشهد علاوه بر کاهش قیمتها به سطح کیفی خدمات نیز عنایت خاصی وجود داشته و این باربری بهترین خدمات حمل بار را به مشتریان خود ارائه می دهد.
از ان جمله به طور خلاصه می توان به تنوع خودرویی بالا و استفاده از خدوروهای مدل بالا و رانندگان با تجربه و کارگران ماهر و متعهد در باربری مشهد اشاره نمود.
حمل بار اثاثیه مشهد خرم آباد





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: