نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به بندرعباس با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: بندرعباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مرکز شهرستان بندرعباس و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده که با لشگر کشی شاه عباس یکم و بیرون راندن پرتغالی ها از ایران نامش به بندر عباس تغییر یافته است.

باربری مشهد به میناب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: میناب یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران و مرکز شهرستان میناب است. میناب دومین شهر بزرگ هرمزگان و سرزمینی جلگه‌ای است که به‌علت داشتن منابع آب شرب به‌ویژه رودخانه میناب، یکی از قطب‌های کشاورزی هرمزگان است و از قدیم «گلستان جنوب» هم خوانده می‌شد.

باربری مشهد به دهبارز با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: دِهبارز ، مرکز شهرستان رودان در استان هرمزگان ایران است.این شهر در بخش مرکزی شهرستان رودان قرار دارد.

باربری مشهد به بندر لنگه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: بندرلنگه یکی از شهرهای استان هرمزگان در کرانهٔ ساحلی خلیج فارس، مرکز شهرستان بندرلنگه و یکی از بنادر مهم در جنوب ایران است.

باربری مشهد به بندر کنگ با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: بندر کُنگ یکی از شهرهای تابعه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است. این شهر که در مختصات ۵۴ درجه و ۵۴ دقیقه طول شرقی و ۲۹ درجه و ۳۳ دقیقه عرض شمالی در کرانه ساحل خلیج فارس واقع شده، یکی از بنادر تاریخی و تجاری استان هرمزگان و نیز یکی از قدیمی‌ترین بنادر ایران محسوب می‌شود.

باربری مشهد به پارسیان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: پارسیان شهری در استان هرمزگان ایران است. این شهر مرکز شهرستان پارسیان است.

باربری مشهد به بندر جاسک با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: بندر جاسک (به بلوچی: جاسک) یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است که در کنار کرانه‌های دریای مکران قرار دارد. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جاسک قرار دارد؛ و از شهرهای بندری با قدمت و استراتژیک ایران می‌باشد. از نام‌های تاریخی و قدیمی این شهرستان می‌توان به جاشک، بنگلان و مکران اشاره کرد.

باربری مشهد به بندر خمیر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: بندر خَمیر یکی از شهرهای زیبای استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. این شهر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه واقع شده و مرکز شهرستان خمیر است. بندرخمیر به واسطه ی مجاورت با بزرگترین تالاب دریایی ایران و خاورمیانه و زندگی توآم با احترام مردم نسبت به تالاب در بهمن ماه سال 97 توانست عنوان اولین شهر ملی تالابی ایران را کسب کند.

باربری مشهد به درگهان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: دَرْگَهان یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم است. این شهر در بیست کیلومتری و غرب شهر قشم واقع شده است.

باربری مشهد به بستک با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان هرمزگان می باشد: بستک از شهرهای استان هرمزگان با قدمتی تاریخی و سیاسی که در گذشته مرکز حکومت جهانگیریه بوده‌است. شهر بستک در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد که از شمال و غرب به استان فارس و از شرق و جنوب به استان هرمزگان متصل است. این شهر مرکز شهرستان بستک است.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به گرگان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: شهر گُرگان تلفظ راهنما•اطلاعات(شهرستان گرگان) مرکز استان گلستان و در جانب شرقی شمال کشور ایران است.

باربری مشهد به گنبد کاووس با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: گُنبَدِ کاووس یا گنبد قابوس مرکز شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان ایران است که جمعیت آن بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۵۵۹۱۰ نفر بوده‌است

باربری مشهد به بندر ترکمن با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: بندر ترکمن یا بندر شاه شهری از توابع مرکزی شهرستان ترکمن در غرب استان گلستان است.

باربری مشهد به علی‌آباد کتول با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: علی‌آباد کَتول، شهری است در استان گلستان ایران. این شهر مرکز شهرستان علی‌آبادکتول این استان است.

باربری مشهد به آزادشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: آزادشهر شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان آزادشهر در استان گلستان ایران است.

باربری مشهد به کردکوی با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: کُردکوی شهری در غرب استان گلستان و در شمال ایران است. این شهر مرکز شهرستان کردکوی است و در ۲۹ کیلومتری گرگان واقع است. جمعیت شهر کردکوی در سرشماری سال ۱۳۹۰ خورشیدی برابر با ۳۸٬۲۴۶ نفر بوده‌است. زبان مردم این شهرستان زبان طبری می‌باشد. مردم کردکوی به گویش کردکویی زبان مازندرانی صحبت می کنند.

باربری مشهد به کلاله با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: کُلاله بخشی از اجزای مادگی یک گل است که در بالا یا نزدیک خامهٔ گل قرار دارد. کلاله ناحیهٔ پذیرندهٔ دانه گرده است. در بعضی از گیاهان تیره پاپاوراسه یا تیره خشخاش خامه‌ها وجود ندارند و کلاله‌ها مستقیماً روی تخمدان قرار می‌گیرند و به صورت چند ردیف خطوط شعاعی به نظر می‌رسند.

باربری مشهد به آق‌قلا با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: آق‌قلا یا آق قلعه به معنی دژ سپید یا سپید دژ، شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان آق‌قلا در استان گلستان است. آق‌قلا، در طرفین رودخانۀ گرگان و در شمال شهر گرگان قرار گرفته‌است. از سمت شمال به بخش اترک، از غرب به بخش مرکزی بندرترکمن، گمیشان، از جنوب به بخش مرکزی گرگان و دهستان ملک و از شرق به دهستان کتول و بخش مرکزی شهرستان گنبد قابوس محدود است. منابع درآمد مردم این شهر نخست زراعت و پس از آن تجارت و بعد فروش صنایع دستی است. محصولات عمدۀ آن: گندم، جو، برنج، پنبه، حبوبات، نباتات علوفه‌ای، سیب زمینی و دانه‌های روغنی است که از طریق آبیاری و دیم به دست می‌آید. شهر آق‌قلا در شمال گلستان و در کنارۀ رودخانهٔ گرگان رود با داشتن آثار تاریخی و صنایع دستی همچون انواع قالی ترکمن از مناطق گردشگرپذیر این استان است.

باربری مشهد به مینودشت با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: مینودشت شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان مینودشت در استان گلستان است‌.

باربری مشهد به گالیکش با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گلستان می باشد: گالیکِش شهری در بخش مرکزی شهرستان گالیکش استان گلستان ایران است.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به کرمانشاه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمانشاه می باشد: کرمانشاه نهمین شهر پرجمعیت، و یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه در ایران است، که دارای جمعیتی بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر در سرشماری سال ۱۳۹۵ و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. شهر کرمانشاه بزرگ‌ترین شهر کردنشین ایران محسوب می‌گردد و مهم‌ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است.

باربری مشهد به اسلام‌آباد غرب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمانشاه می باشد: اسلام‌آباد غرب با نام های پیشین شاه‌آباد غرب و هارون‌آباد یکی از شهرهای استان کرمانشاه است. به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمانشاه بعد از شهر کرمانشاه است که به پایتخت جنگلهای بلوط ایران معروف است.مردم این شهر کرد هستند و به زبان کرد کلهری تکلم می‌کنند. این شهر تا قبل از انقلاب ۵۷ شاه آباد (شاباد) نام داشت. از کارخانه‌های این شهر کارخانه لبنیات مانیزان، کاشی کاژه و کارخانه بزرگ آن کارخانه قند(اولین کارخانه شهر مربوط به دوره رضاشاه) است.

باربری مشهد به جوانرود با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمانشاه می باشد: جَوانرود نام قدیم منطقه‌ای؛ متشکل از شهرستان‌های کنونی جوانرود ، پاوه، ثلاث باباجانی و بخش‌های از روانسر در استان کرمانشاه می‌باشد. با اضافه شدن بخش‌هایی از اورامان لهون به مرکزیت شهر نوسود در تقسیمات کشوری زمان پهلوی دوم، در مجموع این منطقه اورامانات خوانده می‌شد.

باربری مشهد به کنگاور با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمانشاه می باشد: کنگاور نام شهری در استان کرمانشاه است که در شرقی‌ترین قسمت این استان قرار گرفته و مرکز بخش مرکزی شهرستان کنگاور است. معبد آناهیتا یک بنای سنگی است که در شهر کنگاور قرار دارد.

باربری مشهد به سرپل ذهاب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمانشاه می باشد: سرپل ذهاب (زهاب) یکی از شهرهای مهم استان کرمانشاه ایران و مرکز شهرستان سرپل ذهاب است. مردم این شهر کرد هستند و به زبان کردی حرف می‌زنند. در شهرستان سرپل ذهاب پیروان شیعه، سنی و یارسان در کنار هم زندگی می‌کنند. این شهر مرزی ایران در زمان جنگ ایران و عراق به شدت آسیب دید اما بعد از جنگ بازسازی شد. این شهر در ۴۵ درجه و ۵۲ دقیقه طول شرقی و ۳۴ درجه و ۲۴ درجه عرض جغرافیایی و در غرب کشور و منتهی‌الیه شیب ارتفاعات زاگرس بر سر راه بین‌المللی تهران – بغداد موسوم به جاده کربلا واقع گردیده‌است. سرپل ذهاب یکی از پایتخت‌های زمان مادها بوده.

باربری مشهد به سنقر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمانشاه می باشد: سُنقُر یا سُنگر مرکز شهرستان سنقر در استان کرمانشاه است. این شهر در منطقه‌ای ییلاقی و در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه و ۹۵ کیلومتری غرب همدان قرار دارد، شهر سنقر به لحاظ قرار گرفتن در میان رشته کوه‌های زاگرس دارای آب و هوای خنک ییلاقی و کوهستانی است.

باربری مشهد به هرسین با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمانشاه می باشد: هَرسین یکی از شهرهای استان کرمانشاه و مرکز شهرستان هرسین است. شهر هرسین با جمعیت ۴۴٬۱۴۶ نفر در سال ۱۳۹۵ در بخش مرکزی شهرستان هرسین واقع شده‌است.

باربری مشهد به صحنه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمانشاه می باشد: صحنه یا سحنه یکی از شهرهای شهرستان صحنه در استان کرمانشاه و در ۵۵ کیلومتر شهر کرمانشاه در جادهٔ کرمانشاه به همدان قرار دارد. طول جغرافیایی شهر ۴۷٫۶۸۷۲ و عرض جغرافیایی آن ۳۴٫۴۸۴۴ می‌باشد. شهر صَحنه مرکز شهرستان صحنه است. سرآب صحنه از مناطق دیدنی شهرستان صحنه می‌باشد که دارای آبشار، درختان وحشی و باغ میوه، کوه‌های بلند بوده و اثر تاریخی گوردخمه صحنه در آنجا قرار دارد.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به رشت با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گیلان می باشد: رَشْت (به گیلکی: رٚشت) یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشت است و مادرشهر استان گیلان و بخش‌هایی از استان‌های همجوار است. از رشت به عنوان شهر همیشه بیدار یاد می‌کنند. این کلانشهر همچنین پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران می باشد.

باربری مشهد به بندر انزلی با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گیلان می باشد: بندر اَنزَلی که تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، بندر پهلوی نامیده می‌شد، یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری، از مراکز مهم اقتصادی و یکی از قطب‌های ورزشی در ایران است، و مرکز شهرستان انزلی محسوب می‌شود.

باربری مشهد به لاهیجان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گیلان می باشد: لاهیجان (به گیلکی: لایجؤن) مرکز شهرستان لاهیجان، بزرگترین شهر شرق استان گیلان و نود و پنجمین شهر پرجمعیت ایران است.اما از لحاظ مساحت چنگی به دل نمیزند. لاهیجان یکی از شهرهای گیلک نشین است و مردمان آن به زبان گیلکی سخن می‌گویند. این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای قرار دارد و تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های چای پوشانده‌است. لاهیجان در شرق سفیدرود و در ارتفاع ۴ متری قرار دارد. این شهر در سال ۲۰۱۷ با ۱۰۱٬۰۷۳ نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت گیلان است. همچنین لاهیجان زمانی شهر اصلی و مرکز اداری (دارالملک) کل ایالت و پایتخت تاریخی بیه پیش بود.از دانشگاه های این شهر می‌توان به دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده فنی و مهندسی رجایی. موسسه آموزش عالی دیلمان و اندیشمند اشاره نمود.شهر لاهیجان به عروس گیلان هم مشهور است.

باربری مشهد به لنگرود با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گیلان می باشد: لَنگرود یکی از شهرهای استان گیلان است که در بخش مرکزی شهرستان لنگرود قرار گرفته و مرکز شهرستان لنگرود است. این شهر از غرب با لاهیجان و از شرق با رودسر هم‌جوار است. جمعیت این شهر بر پایه آمار سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۹٬۴۴۵ نفر است.

باربری مشهد به هشتپر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گیلان می باشد: هشتپر یا هشتپر طوالش بعد از انقلاب به صورت رسمی و اداری شهر تالش با آب و هوای معتدل خزری با ارتفاع ۵۴ متر از سطح دریای آزاد پنجمین شهر بزرگ استان گیلان، بزرگترین شهر تالش‌نشین ایران و مرکز شهرستان طوالش است. بنیان شهر هشتپر با ساخت کاخ اطاقسرا بدست سردار امجد به اوایل دوره ناصرالدین شاه که مرکز خانات کرگانرود بوده‌است استوار و قدمت دارد. این شهر از قطب‌های گردشگری گیلان و ایران است و سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. اطراف شهر را مزارع برنج و باغ‌های کیوی احاطه کرده‌اند که محصولات آن به کشورهای خارجی نیز صادر می‌شود علاوه بر این تالش بزرگ ترین تولیدکننده ماهیان خاویاری در کشور است که بخش اعظمی از تولیدات آن به خارج از کشور صادر می‌شود. رودخانه کرگانرود پر آب‌ترین رودخانه غرب گیلان از مرکز این شهر عبور می‌کند و شهر را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند.

باربری مشهد به آستارا با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گیلان می باشد: آستارا ششمین شهر بزرگ استان گیلان و مرکز شهرستان آستارا است. آستارا در شمالی‌ترین نقطهٔ استان گیلان و در مرز ایران با جمهوری آذربایجان بوده و از نظر جغرافیایی در مرکز منطقهٔ تالش قرار گرفته‌است. آستارا از شرق به دریای خزر، از شمال به آستارای جمهوری آذربایجان، از غرب به استان اردبیل و از جنوب به شهرستان تالش در استان گیلان محدود شده‌است.

باربری مشهد به صومعه‌سرا با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گیلان می باشد: صومعه سرا شهری در ۲۵ کیلومتری غرب شهرستان رشت است. از شمال به شهرستان انزلی، از خاور به رشت و شفت، از باختر به رضوانشهر و ماسال و از جنوب به فومن مرتبط است. محصولات عمده این شهرستان برنج، چای، نیشکر، کرم ابریشم، بادمجان،هندوانه، زعفران و چوب صنعتی صنوبر است.

باربری مشهد به آستانه اشرفیه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گیلان می باشد: آستانه اشرفیه یکی از شهرهای استان گیلان و مرکز شهرستان آستانه اشرفیه است.

باربری مشهد به رودسر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان گیلان می باشد: شهر رودسر ، ، از شهرهای استان گیلان است. جمعیت این شهر ۴۰۰۰۰ نفر است و در شهرستان رودسر قرار دارد. این شهر در گذشته مرکز حکمرانی زیدییان و لنگر پسر وشمگیر از خاندان زیاریان و زادگاه خاندان بویه بوده‌است. خط ساحلی ماسه ای طویل و بکر این شهرستان در مقایسه با دیگر شهرهای حاشیه کاسپین موقعیت ممتاز تری را ایجاد نموده است. رودسر از مراکز مهم نوغانداری، پروش کرم ابریشم و تولید نخ ابریشم بوده است مشاغلی مانند کوزه گری و کاشی سازی و حصیر بافی و دوزندگی، از مشاغل سنتی رودسر تلقی می شود.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به کرج با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان البرز می باشد: کرج مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است و به عنوان چهارمین شهر بزرگ ایران شناخته می‌شود. کرج شهری کوهپایه‌ای است که در دامنهٔ رشته کوه‌های البرز و در بلندای ۱٬۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. همچنین این شهر دومین شهر ایران است که دارای قطار شهری و همچنین در حال ساخت ۶ خط تفکیکی مترو است.

باربری مشهد به فردیس با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان البرز می باشد: فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز می‌باشد. فردیس از ابتدای سال ۱۳۹۶ از کرج جدا شده و تبدیل به شهرستان فردیس شد که اکنون دارای فرمانداری و شهرداری مستقل می‌باشد. فردیس از شهرک‌های بسیاری تشکیل شده که می‌توان از شهرک ناز در جنوب غربی، شهرک طلائیه در جنوب و شهرک منظریه و شهرک طالقانی در شمال و شهرک دهکده (خانه) در غرب آن را نام برد.

باربری مشهد به کمال‌شهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان البرز می باشد: کمالشهر یکی از قدیمی ترین شهرهای کرج می‌باشد با نام قدیمی کمال آباد. این شهر جز یکی از بومی ترین مناطق البرز است. کمال آباد جزئی از دهستان‌های قدیمی کرج مرکزی بوده است که با مرکزیت روستای تاریخی هلجرد شکل گرفته است و پیشه ی مردمان آن در زمان های قدیم بر پایه کشاورزی و باغداری بوده است. و از خاندان و اقوام قدیمی آن می توان به.توانگر، زارع رفیع، کمال زاده، نیک فلاح، مدیرروستا، غفاری اشاره نمود.

باربری مشهد به نظرآباد با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان البرز می باشد: نَظَرآباد یکی از شهرهای استان البرز و مرکز شهرستان نظرآباد است.این شهرستان قدمتی حدود نه هزار سال دارد. به طوری که منطقه باستان‌شناسی ازبکی در آن واقع شده است و نمونه اولین خشت دست ساز بشر که در سازمان ملل نگهداری می‌شود، توسط محمد خاتمی به نشانه گفتگوی تمدن‌ها از این محوطه باستانی به سازمان ملل هدیه شده است.مصطفی بازرگان برادر مهدی بازرگان از مشاهیر این شهرستان محسوب می‌شوند وی در سال ۱۳۸۹ درگذشت. شهر مصطفی آباد یادگار دوران مباشری او بر این شهر است.

باربری مشهد به محمدشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان البرز می باشد: محمدشهر، شهری است در استان البرز ایران. محمدشهر در بخش مرکزی شهرستان کرج قرار دارد.

باربری مشهد به ماهدشت با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان البرز می باشد: ماهدَشت شهری در استان البرز و جزو شهرستان کرج است که با جمعیت ۶۳٬۰۰۰ نفر و مساحت ۶٬۱۱۶٫۷ هکتار در ۱۸ کیلومتری جنوب‌غربی کرج قرار دارد.

باربری مشهد به مشکین‌دشت با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان البرز می باشد: مِشکین‌دَشت شهری واقع در غرب شهرستان فردیس در جنوب استان البرز است. این شهر مرکز بخش مشکین دشت می‌باشد. بخش مشکین‌دشت یکی از دو بخش شهرستان فردیس است. مشکین‌دشت در قدیم روستایی با نام مشکین‌آباد نامیده می‌شد. از مفاخر این شهر میتوان به حدیثه مرادی نابغه قرن اشاره کرد مشکین دشت از شرق با فردیس، شمال با رزکان، غرب با محمدشهر و جنوب با صفادشت همسایه است. از محلات آن می‌توان به شهرک بعثت و شهرک مهندس زراعی اشاره کرد. سازمان سنجش، پژوهشگاه مواد و انرژی و مرکز رشد واحدهای فناوری تهران اداره خاک‌شناسی کرج در محدوده مشکین دشت قرار دارند که تولید درصدی علم کشور با توجه به تعداد مقالات و همایش‌ها و فرایندهای تولید علوم در این منطقه به واسطه استقرار پژوهشگاه مواد و انرژی کشور در مشکین دشت صورت می‌گیرد. پیش‌شماره مشکین دشت بعد از کد ۰۲۶–۳۶۲۰ و ۳۶۲۱ می‌باشد.

باربری مشهد به هشتگرد با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان البرز می باشد: هَشتگِرد شهری است در استان البرز ایران. هشتگرد مرکز شهرستان ساوجبلاغ است و در بخش مرکزی این شهرستان قرار گرفته‌است. شهر جدید هشتگرد به فاصلهٔ ۵ کیلومتری این شهر و در شمال شرقی آن قرار دارد.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به زاهدان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: زاهِدانْ یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در منطقهٔ بلوچستان قرار دارد. نام پیشین شهر «دزدآب» بوده که در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغییر یافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان هامون و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهی می‌شود.

باربری مشهد به زابل با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: زابُل، مرکز شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در فاصله ۲۰۵ کیلومتری شمال شرقی شهر زاهدان جای دارد. شهر زابل از در ارتفاع ۴۸۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و در سرشماری سال ۱۳۹۵، ۱۳۴٬۹۵۰ تن جمعیت داشته است. از این شهر در کتیبه‌های هخامنشی با نام «زرنکا» یاد می‌شود که یکی از ساتراپ‌های هخامنشیان بود و به شاهان هخامنشی مالیات می‌پرداختند و توسط اقوام آریایی سکاها اداره می‌شد. فرمانداری زابل در سال ۱۳۹۲ ه‍.ش به بخش اراضی به فرمانداری ویژه و معاونت استانداری تغییر یافت.

باربری مشهد به ایرانشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: ایرانشهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است که نام پیشین آن پهره بوده‌است. این شهر در مرکز بلوچستان ایران قرار دارد.

باربری مشهد به چابهار با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: چابَهار یکی از شهرهای جنوب خاوری بلوچستان در کرانهٔ دریای مَکُّران و اقیانوس هند قرار دارد. اسکله آن توانایی پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی ایران به‌شمار می‌رود. بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی، که نزدیک‌ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه به آب‌های آزاد است از اهمیت فراوانی برخوردار است و سازندگی و سرمایه‌گذاری فراوانی در آن صورت می‌گیرد؛ از جمله ساخت اسکله و افزایش گنجایش بارگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما و ساخت راه‌آهن به سوی آسیای میانه و احداث فرودگاه بین‌المللی این بندر یکی از مهم‌ترین چهارراه‌های کریدور شمال-جنوب بازرگانی جهانی است.

باربری مشهد به سراوان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: سراوان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران است. این شهر با جمعیت ۶۰٬۰۴۰ نفر در بخش مرکزی شهرستان سراوان و به "زادگاه خورشید ایران" معروف است.

باربری مشهد به خاش با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: خاش شهری در بخش مرکزی شهرستان خاش از توابع استان سیستان و بلوچستان در ایران است.این شهر در محدوده سرحد بلوچستان قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به کنارک با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: شهر کُنارک یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران در شهرستان کنارک است.

باربری مشهد به جالق با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: شهر جالق مرکز شهرستان گلشن در استان سیستان و بلوچستان ایران است.

باربری مشهد به نیکشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: نیک‌شَهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران در منطقه چابهار است.

باربری مشهد به پیشین با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان سیستان و بلوچستان می باشد: پیشین شهری که مرکز بخش پیشین شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان است.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به کرمان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمان می باشد: کرمان یکی از کلانشهرهای ایران و مرکز استان کرمان پهناورترین استان ایران درجنوب شرقی این کشور واقع است. جمعیت این شهر طبق سرشماری بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۷۳۸٬۷۲۴ نفر بوده‌است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران است.

باربری مشهد به سیرجان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمان می باشد: سیرجان شهری در جنوب ایران و در جنوب غربی استان کرمان و مرکز شهرستان سیرجان است. این شهر در ۹۶۰ کیلومتری تهران و ۱۸۰کیلومتری کرمان قرار دارد و با توجه به قرار گرفتن در تقاطع محورهای مواصلاتی تهران - بندرعباس و کرمان - شیراز از گذشته تاکنون، مورد توجه بوده‌است. جمعیت شهر سیرجان بر پایه سرشماری سال ۹۵ برابر ۱۹۹٬۷۰۴ نفر بوده‌است و به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمان بعد از شهر کرمان می‌باشد.

باربری مشهد به رفسنجان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمان می باشد: رفسنجان شهری در مرکز ایران و شمال غرب استان کرمان می‌باشد که در فاصله ۱۱۵ کیلومتری کلانشهر کرمان و ۲۴۸کیلومتری شهر تاریخی یزد قرارگرفته است. و براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ه‍.ش ۱۶۱٬۹۰۹ نفر جمعیت داشته‌است. شهر رفسنجان به واسطه موقعیت مکانی خود که در مسیر ترانزیتی چابهار_تهران قرار دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.مردم رفسنجان به فارسی کرمانی سخن می‌گویند. رفسنجان بزرگترین صادرکننده پسته جهان میباشد و به همین سبب بزرگ ترین جنگل مصنوعی جهان در این شهر قرار گرفته است.همچنین معدن مس سرچشمه، بزرگترین معدن مس روباز خاورمیانه در نزدیکی این شهر قرار گرفته است.

باربری مشهد به جیرفت با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمان می باشد: شهر جیرُفت در ناحیهٔ جنوبی استان کرمان و جنوب کشور ایران قرار گرفته و مرکز شهرستان جیرفت است. جمعیت این شهر بنا بر سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران برابر ۱۳۰٬۴۲۹ نفر است.

باربری مشهد به بم با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمان می باشد: بَم یکی از شهرهای تاریخی استان کرمان در جنوب شرقی ایران است. ارگ تاریخی و شهر بم در صدر مراکز گردشگری استان کرمان و منطقۀ جنوب شرق کشور قرار گرفته و به قلب تپنده جذب مسافر و پایتخت گردشگری جنوب شرق تبدیل گردیده‌ است. بم در بخش مرکزی شهرستان بم قرار دارد. شهر بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری از جنوب شرقی کرمان مرکز استان واقع شده‌است. جمعیت شهر بم بر اساس سرشماری سال ۹۵ مرکز آمار ایران ۱۲۷٬۳۹۶ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به زرند با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمان می باشد: زرند یکی از شهرهای استان کرمان در جنوب شرق ایران است. این شهر مرکز شهرستان زرند می‌باشد. جمعیت شهر زرند بنا بر سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، بیش از ۱۳۸ هزار نفر بوده‌است. فاصلهٔ شهر زرند تا کلان‌شهر کرمان ۷۵ کیلومتر است و در شمال غربی استان واقع شده است.وجه تمایز شهرستان زرند با دیگر شهرستان های استان کرمان منطقه ی جغرافیایی بسیار مناسب و داشتن صنعت های بسیار پیشرفته از جمله کارخانۀ کنسانتره، گندله، کک سازی، فولاد، یونولیت، نیروگاه برق و آبی تمام اتوماتیک، کارخانه قطران و از همه مهم تر مجموعه کارخانه‌های واگن سازی پلورسبز است.

باربری مشهد به کهنوج با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان کرمان می باشد: شهر کَهنوج مرکز شهرستان کهنوج و یکی از شهرهای استان کرمان در جنوب شرق ایران است. جمعیت شهر کهنوج بنابر سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران ۵۲٬۷۲۴ نفر بوده‌است.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به ارومیه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: اُرومیّه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید.

باربری مشهد به خوی با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: خوی بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه بوده و دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می‌شود. اکثریت مردم خوی به ترکی آذربایجانی و مردم بخش قطور از توابع شهرستان خوی به کردی کرمانجی سخن می‌گویند. جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود .

باربری مشهد به بوکان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: بوکان بزرگ‌ترین شهر جنوب استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان بوکان است. جمعیّت شهری آن بالغ بر ۱۹۳٬۵۰۱ نفر بوده و مساحت شهر به صورت طولی بیش از ۱۲ کیلومتر مربّع و از مسطح‌ترین شهرهای منطقه به‌شمار می‌رود.

باربری مشهد به مهاباد با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: مَهاباد مرکز شهرستان مهاباد و یکی از شهرهای کُردنشین استان آذربایجان غربی در ایران است. این شهر که در جنوب استان و در منطقه تاریخی مکریان قرار دارد،مرکز حکومت امرای مکری بود، حکومتی که در این شهر اقدام به ضرب سکه کرد. مهاباد شهری سرسبز است و در میان چندین کوه واقع شده‌است. بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۶۸٬۳۹۳ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به میاندوآب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: میاندوآب یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی در شمال غرب ایران است. میاندوآب بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان جنوبی استان آذربایجان غربی و با فاصله ۱۶۴ کیلومتری از ارومیه، در جنوب استان قرار گرفته‌است. میاندوآب شهر رودخانه‌های پرآب در جنوب دریاچه ارومیه و میان دو رود زرینه‌رود و سیمینه‌رود واقع شده و محل تلاقی استانهای آذربایجان غربی و شرقی محسوب می‌شود.

باربری مشهد به سلماس با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: سلماس یکی از شهرهای منطقه شمال غرب ایران می‌باشد که در استان آذربایجان غربی واقع شده‌است. سلماس دارای مرز زمینی با کشور ترکیه می‌باشد و دارای بازارچه مرزی و منطقه اقتصادی می‌باشد سلماس یکی از شهرهای جاذب توریست می‌باشد.

باربری مشهد به پیرانشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: پیرانشهر شهری است که در غرب کشور ایران و منتهی‌الیه جنوب‌غربی استان آذربایجان غربی واقع شده‌است. شهر پیرانشهر به لحاظ مختصات فرهنگی و بخش‌بندی منطقه کردنشین در زمره شهرهای مُکریان به حساب آورده می‌شود.

باربری مشهد به نقده با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: نَقَده یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان نقده است. این شهر در ۹۵ کیلومتری جنوب‌شرق ارومیه واقع شده‌است. تا سال ۱۳۴۶ شمسی شهر و شهرستان سولدوز شناخته می‌شد که در این سال طی مصوبه‌ای نام این شهر و شهرستان به نقده تغییر یافت.

باربری مشهد به تکاب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: تکاب یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است. این شهر از سمت شمال به شهرستان چاراویماق در استان آذربایجان شرقی، از سمت جنوب به شهرستان‌های سقز و بیجار در استان کردستان، از سمت شرق به شهرستان ماه نشان در استان زنجان و از سمت جنوب شرقی به منطقه کرانی (یاسوکند) واز سمت غرب به شهرستان شاهین‌دژ و شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی محدود شده‌است.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به ساری با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان مازندران می باشد: ساری از پرجمعیت‌ترین شهرهای شمال و پایتخت پیشین ایران، مرکز استان مازندران و شهرستان ساری است. این شهر پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهر استان مازندران و از بزرگترین شهرهای شمال کشور به‌شمار می‌رود. ساری همچنین یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود.

باربری مشهد به بابل با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان مازندران می باشد: بابُل مشهور به شهر بهارنارنج مرکز شهرستان بابل- از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان مازندران می‌باشد. این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود. بابل مرکز مخابرات استان مازندران و مرکز منطقه ۱ مخابراتی کشور ایران می‌باشد. جمعیت شهرِ بابل در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به آمل با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان مازندران می باشد: آمُل یک شهر در استان مازندران و مرکز شهرستان آمل است. آمل یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، قطب صنعت و صادرات و ورزش استان مازندران، پایتخت برنج ایران، یکی از قدیمی‌ترین مراکز یک‌جانشینی جهان، از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران می باشد.

باربری مشهد به قائم‌شهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان مازندران می باشد: قائم‌شهر از پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهرهای استان مازندران و شمال ایران و مرکز شهرستان قائم‌شهر می‌باشد که در ناحیهٔ البرز مرکزی قرار گرفته و در گذشته آن را شاهی می‌نامیدند. قائم‌شهر قطب صنعت و صادرات در مازندران و از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران می‌باشد.

باربری مشهد به بهشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان مازندران می باشد: بهشهر از شهرهای استان مازندران و مرکز شهرستان بهشهر است که در گذشته آن را اشرف البلاد می‌نامیدند.

باربری مشهد به چالوس با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان مازندران می باشد: چالوس از شهرهای کهن استان مازندران است که در جلگه میانی کرانه دریای خزر جای گرفته‌است. شهر چالوس در شرق شهرستان چالوس قرار دارد. اکثریت جمعیت شهر چالوس را بومیان کلارستاق که طبری تبار هستند تشکیل می‌دهند. مردم بومی شهر چالوس به لهجه ای از زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

باربری مشهد به نکا با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان مازندران می باشد: نکا شهری در استان مازندران و مرکز شهرستان نکا است که از غرب به شهرستان میاندورود و از شرق به شهرستان بهشهر، از سمت شمال به دریای مازندران و از سمت جنوب به دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز متصل است. شهر نکا تا سال ۱۳۷۴ جزئی از شهرستان بهشهر بود.

باربری مشهد به بابلسر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان مازندران می باشد: بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. جمعیت بابلسر براساس سرشماری سال ۹۵ معادل ۵۹٬۹۶۶ نفر می‌باشد. بابلسر با پهنه ۱۳۵۰ هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در ۵۲ درجه و ۳۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه طول جغرافیایی و ۳۶ درجه و ۴۳ دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

باربری مشهد به تنکابن با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان مازندران می باشد: تنکابن یا شَهسَوار یکی از شهرهای استان مازندران در ایران است و پس از شهر چالوس دومین شهر پر جمعیت غرب استان مازندران می‌باشد. تنکابن مرکز شهرستان تنکابن بوده و این شهرستان پرجمعیت‌ترین شهرستان غرب استان مازندران محسوب می‌گردد. این شهر مرکز فرمانداری ویژه تنکابن می‌باشد و مردم آن به گویش تنکابنی با لهجه شهسواری و به زبان‌های فارسی، مازندرانی و گیلکی سخن می‌گویند. از محصولات مهم شهر می‌توان به انواع مرکبات، برنج و چای اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به تبریز با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: تبریز کلانشهری در منطقهٔ آذربایجان ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر، بزرگ‌ترین قطب اقتصادی منطقهٔ آذربایجان ایران و مرکز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود.

باربری مشهد به مرند با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: مرند یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان مرند است. این شهر در ۶۵ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده‌است. این شهر از نظر سابقه و پیشینه تاریخی یکی از شهرهای بزرگ استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در محور ارتباطی اروپا و آسیای میانه قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به مراغه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: مراغه دومین شهر بزرگ استان آذربایجان شرقی شهرستان مراغه است. این شهر در کنار رودخانهٔ صوفی‌چای در دامنهٔ جنوبی کوه سهند و در ۱۳۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده‌است.

باربری مشهد به میانه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: میانه شرقی‌ترین شهر در بین مراکز شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان میانه است. این شهر در جنوب‌شرق استان قرار دارد و به واسطهٔ اینکه سال‌ها تنها راه ارتباطی منطقهٔ از طریق زنجان به بدنهٔ اصلی کشور از طریق درهٔ قافلانکوه بوده، به عنوان دروازهٔ آذربایجان شرقی شناخته می‌شود مردم میانه به زبان ترکی آذربایجانی تکلم میکنند.

باربری مشهد به اهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: اهر یکی از شهرهای مهم استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان اهر و منطقه ارسباران و در شمال شرق این استان واقع شده‌است و به‌ عنوان بزرگ‌ترین شهر منطقه ارسباران شناخته می‌شود اهر در مسیر ارتباطی تبریز به باکو و قفقاز(قره باغ) قرار گرفته است. این شهر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز و ۶۵ کیلومتری مشگین‌شهر بر سر مسیر ارتباطی تبریز به استان اردبیل قرار گرفته‌است. همچنین به مرکز دو شهرستان های دیگر قره داغ یعنی ۶۰ کیلومتری کلیبر و ۳۵ کیلومتری ورزقان با جاده اصلی مسیر دارد و با دارا بودن مناطق بکر و زیبا، کوه‌ها، دشت‌ها و جنگل‌ها یکی از خوش آب و هواترین مناطق استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

باربری مشهد به سردرود با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: سَردْرود یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان تبریز واقع شده‌است. طبق آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته‌است، این شهر با جمعیتی بالغ بر ۲۹،۷۳۹ نفر، قدمتی در حدود سه هزار سال دارد دومین شهر پرجمعیت شهرستان تبریز و یازدهمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود. نام محلی شهرسردرود، سَردَری می باشد.

باربری مشهد به بناب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: بناب یکی از شهرهای قدیمی استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان بناب است. این شهر در کنار رودخانهٔ صوفی‌چای و در دامنهٔ جنوبی کوه سهند گسترده شده‌است. بناب با داشتن ۸۵٬۲۷۴ نفر جمعیت و ۷ کیلومتر مربع مساحت در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، ششمین شهر بزرگ و پرجمعیت استان شمار می‌رود. این شهر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی استان واقع شده‌ است.

باربری مشهد به هادیشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: هادیشهرغربی‌ترین شهر در بین مراکز شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان جلفا است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جلفا واقع شده و جمعیت آن در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۳۴،۳۴۶ نفر بوده و پنجمين شهر استان محسوب می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به اهواز با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان خوزستان می باشد: اهواز یکی از کلان‌شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۰۳ تا کنون به‌عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود. جمعیّت این شهر طبق سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۱۸۴٬۷۸۸ نفر می‌باشد که به‌عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید

باربری مشهد به دزفول با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان خوزستان می باشد: دزفول شهری در جنوب غربی ایران است، که با مساحت ۴۷۶۲ کیلومتر مربع، سی‌امین شهر پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و در کنار رودخانه دز، در بخش‌های جلگه‌ای استان خوزستان واقع شده‌است. این شهر در ارتفاع ۱۴۳ متری از سطح دریا مستقر می‌باشد و از شهرهای شمالی خوزستان بشمار می‌آید.

باربری مشهد به آبادان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان خوزستان می باشد: آبادان شهری در استان خوزستان و جنوب‌غرب ایران، مرکز شهرستان آبادان و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است که بر جزیره‌ای هم‌نام خود در ۵۳ کیلومتری خلیج فارس در نزدیکی با مرزهای عراق و کویت جای گرفته‌است. این شهر همچنین دارای فرودگاه و بندر است و به دلیل داشتن پالایشگاه نفت و پتروشیمی راهبردی بودن و هم‌مرزی با کشور عراق، از زمان جنگ جهانی دوم یکی از مهم‌ترین شهرهای خاورمیانه و ایران بوده‌است.

باربری مشهد به ماهشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان خوزستان می باشد: بندر ماهشَهر شهری است که در جنوب استان خوزستان کشور ایران با طول جغرافیایی ۴۹ درجه و ۱۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۰ درجه و ۳۳ دقیقه واقع شده‌است. شهر ماهشهر، مرکز شهرستان بندر ماهشهر است. ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۳ متر می‌باشد. ماهشهر کنونی شامل دو بخش می‌باشد، ماهشهر قدیم و دیگری موسوم به ناحیهٔ صنعتی. بندر ماهشهر دارای مساحت ۲۷۱۳ هکتار می‌باشد. بندر ماهشهر دارای ۳۷۲ هکتار بافت فرسوده‌است که مساحت زیادی می‌باشد و حدود ۱۵٪ کل مساحت شهر است.

باربری مشهد به خرمشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان خوزستان می باشد: خُرَّمشَهر یکی از شهرهای جنوبی استان خوزستان و مرکز شهرستان خرمشهر است. این شهر در محل تلاقی رودخانه‌های اروندرود و کارون و در ناحیه‌ای باتلاقی و پست در دلتای رودخانهٔ اروندرود قرار گرفته و ۲۳ کیلومتر مربع مساحت دارد.

باربری مشهد به اندیمشک با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان خوزستان می باشد: اندیمِشک از شهرهای شمال استان خوزستان است و در ارتفاع ۱۷۶ متری از سطح دریا، در کوه‌پایه زاگرس میانی قرار گرفته‌است. اندیمشک دارای سه سد با نام‌های کرخه، دز و بالارود است. این شهر یکی از مراکز عمده تجمع گویش‌وران زبان لری بالاگریوه‌ای است. در فصل تابستان گرمای هوای اندیمشک تا حدود ۵۲ درجه سانتی‌گراد نیز رسیده‌است. اندیمشک دارای معدن شن، سنگ و گچ در ایستگاه شهبازان است اندیمشک با داشتن ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی و سه سد دز و کرخه و بالارودیکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تولید انرژی کشور محسوب می‌شود.

باربری مشهد به ایذه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان خوزستان می باشد: ایذه شهری بختیاری نشین از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان ایذه در شرق استان خوزستان قرار دارد.

باربری مشهد به بهبهان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان خوزستان می باشد: بهبهان شهری است در جنوب‌غربی ایران، که مرکز شهرستان بهبهان در جنوب شرقی استان خوزستان است. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت شهر بهبهان ۱۲۲٬۶۰۴ تن بوده‌است. آب و هوای بهبهان، نیمه‌بیابانی یا کوهپایه‌ای است و بالاترین دمای آن، به بیش از ۵۰ درجه در ماه‌های تیر و مرداد و پایین‌ترین دمای آن به کمتر از صفر درجه در پایان آذر و دی می‌رسد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به شیراز با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: شهرستان شیراز یکی از شهرستان‌های استان فارس است. این شهرستان در سال ۱۳۱۶ به مرکزیت شهر شیراز تأسیس گردید. جمعیت این شهرستان بر اساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱٬۸۱۲٬۸۹۷ تن بوده‌ است.

باربری مشهد به مرودشت با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: شهرستان مرودشت یکی از شهرستان‌های استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر مرودشت است.

باربری مشهد به کازرون با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: شهرستان کازرون یکی از شهرستان‌های استان فارس در کشور ایران است که در باختر این استان قرار دارد و مرکز آن شهر کازرون است. جمعیت این شهرستان ۲۱۱٬۳۴۱ تن می‌باشد که سومین شهرستان پرجمعیت استان فارس است. همچنین شهر کازرون با داشتن ۹۶٬۶۸۳ نفر جمعیت پنجمین شهر پرجمعیت استان فارس پس از شیراز، مرودشت، جهرم و فسا می‌باشد. شهرستان کازرون آب و هوایی نسبتاً معتدل دارد. این شهرستان از مناطق گردشگری، تاریخی و باستانی مهم ایران است و مناطق گردشگری بسیار و آثار تاریخی فراوانی را دربردارد. همچنین شهر تاریخی بیشاپور در ۲۰ کیلومتری شهر کازرون قابل مشاهده‌ است.

باربری مشهد به فسا با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: شهرستان فسا یکی از شهرستانهای استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر فسا است.

باربری مشهد به داراب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: شهرستان داراب با قدمتی چندهزارساله در جنوب شرقی استان فارس قرار دارد. فاصله شهر داراب تا شیراز ۲۴۲ کیلومتر می‌باشد.

باربری مشهد به جهرم با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: شهرستان جهرم یکی از شهرستان‌های استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر جهرم است.جمعیت این شهرستان بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران برابر با ۱۸۶٬۲۶۹ تن بوده‌است. بیشتر اهالی جهرم شیعه و فارسی زبان می‌باشند.

باربری مشهد به لارستان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: لارستان یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس است.شهر لار مرکز شهرستان لارستان است. لارستان در استان فارس در حد فاصل شهرستان‌های داراب، زرین‌دشت، جهرم، قیر و کارزین، خنج، اوز، گراش و لامرد قرار دارد و در شرق و جنوب با حاجی‌آباد، بندرعباس و بستک در استان هرمزگان همجوار است.

باربری مشهد به فیروزآباد با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: شهرستان فیروزآباد از شهرستان‌های استان فارس است. مرکز این شهرستان شهر فیروزآباد است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۲۱٬۴۱۷ تن بوده‌است.

باربری مشهد به ممسنی با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: شهرستان مَمَسَنی یکی از شهرستان‌های تاریخی و کهن استان فارس در ایران است. مرکز این شهرستان، شهر نورآباد می‌باشد. شهرستان ممسنی از لحاظ جغرافیایی در جنوب غربی ایران و غرب شیراز قرار گرفته‌است. جمعیت این شهرستان نیز طبق سرشماری انجام شده در سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۱۷٬۵۲۷ تن بوده‌است.

باربری مشهد به آباده با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان فارس می باشد: شهرستان آباده یکی از شهرستان‌های استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر آباده است. جمعیت کل این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۰۳٬۷۲۵ تن بوده‌است.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به اصفهان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: ِصفَهان شهری تاریخی در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان و نیز شهرستان اصفهان است. اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران، سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد و همچنین یکصد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت جهان و نهمین شهر پرجمعیت باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر اصفهان نیز چهاردهمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.
باربری مشهد به کاشان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: کاشان شهری تاریخی است که مرکز شهرستان کاشان است بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان پس از مرکز استان اصفهان میباشد. کاشان را دارالمومنین ، شهر گل و گلاب ، شهر خانه های تاریخی و پایتخت فرش و قالی جهان میخوانند. این شهر زادگاه یکی از کهن‌ترین تمدن‌های جهان در منطقه ای بنام سیلک با قدمتی بیش از هفت هزار سال است. کاشان بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر اولین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی را دارد.
باربری مشهد به خمینی شهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: خمینی‌شهر یکی از شهرهای استان اصفهان در مرکز ایران است. این شهر از سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۵۷ همایون شهر و پیش تر از آن سدِه و ماربین نامیده می‌شد. این شهر در بخش مرکزی شهرستان خمینی‌شهر قرار دارد. جمعیت آن طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران برابر با ۲۴۷٬۱۲۸ است. شناسه پلاک این شهرستان، است.
باربری مشهد به دهاقان  با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: دهاقان شهری زیبا و تاریخی و مرکز شهرستان دهاقان در استان استان اصفهان است که در فاصله ۹۶ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان در مرکز فلات ایران و در دامنه شرقی کوه‌های زاگرس واقع شده ‌است. دهاقان در سال 1345 شهرداری گرفته و درجه‌ی شهرداری آن 6 از 12 است.
باربری مشهد به نجف آباد با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: نَجَف‌آباد چهارمین شهر پرجمعیت استان اصفهان و مرکز شهرستان نجف آباد است. این شهر برای شکوفه‌های بادام، قالی دست باف و عسل و انار شهره است و شیرینی محلی معروف آن اِگِردَک می‌باشد، و به نام شهر علم و ایثار شناخته شده‌است.
باربری مشهد به شاهین شهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: شاهین‌شَهر شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان شاهین شهر در استان اصفهان است. و در همسایگی شمالی و در حدود بیست کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد.
باربری مشهد به داران با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: شهرستان داران در غرب استان اصفهان قرار دارد. جمعیت این شهرستان بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، برابر با ۲۰٬۰۷۸ نفر بوده‌است.
باربری مشهد به شهرضا با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: شهرِضا از شهرهای استان اصفهان ایران در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان است. آب و هوای آن نسبتاً سرد و خشک است.
باربری مشهد به تیران با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: تیران شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان تیران و کرون در استان اصفهان است.
باربری مشهد به مبارکه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان اصفهان می باشد: مُبارَکه شهری است در بخش مرکزی شهرستان مبارکه استان اصفهان ایران.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به تهران با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: تِهْران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

باربری مشهد به اسلام‌شهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. این شهر نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت می‌باشد. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد.

باربری مشهد به شهریار با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مهم‌ترین شهر غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار است. شهریار دارای آب و هوایی پاک بوده و کیفیت هوای آن از استان تهران بهتر است. این دارای باغات عالی بوده و انگور های این شهر معروف است.

باربری مشهد به قدس با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: قُدس یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مرکز شهرستان قدس است.

باربری مشهد به ملارد با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: مَلارد مرکز شهرستان ملارد و از خوش آب و هوا ترین شهرهای استان تهران است. این شهر از سطح دریا ١١۵٢ متر ارتفاع دارد.

باربری مشهد به صالحیه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: صالحیه شهری است در بخش مرکزی شهرستان بهارستان. در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۱ نام این شهر رسماً از صالح‌آباد به صالحیه تغییر کرد.صالحیه از سمت شرق به اسلامشهر و از غرب به رباط‌کریم محدود می‌شود.

باربری مشهد به پاکدشت با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: پاکدشت شهری در جنوب شرقی استان تهران در ایران است. پاکدشت از به هم پیوستن چند روستا، شهرک و مناطق حاشیه نشین به وجود آمده است. طبق اظهارات پژوهشگران اسامي بسياري از روستاهاي پاكدشت نامهايي باستاني هستند از اينرو كاوش در تپه ها و مناطق مختلف احتمالا به اكتشافاتي در اين زمينه منجر مي گردد.

باربری مشهد به قرچک با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: قَرچَک شهری در شهرستان قرچک است و در جنوب شرق استان تهران قرار دارد. قرچک در سال «۱۳۹۰»، «۱۹۱٬۵۸۸» نفر جمعیت داشته‌است. شهرستان قرچک به علت مهاجرپذیری فراوان، رشد جمعیت خود را به شهر به‌سرعت پیمود. وجه تسمیهٔ آن به سبب وجود پست بازرسی روس‌ها در جریان جنگ دوم جهانی، در کنار ایستگاه قطاری بود که آنجا برای بازرسی محموله‌های گندمی که به مقصد اتحاد جماهیر شوروی، فرستاده می‌شد.

باربری مشهد به ورامین با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: وَرامین شهری در بخش مرکزی شهرستان ورامین در جنوب شرقی استان تهران در کشور ایران است. این شهر مرکز شهرستان ورامین است. جمعیت این شهر طبق آمار سال ۹۵ برابر با ۲۲۵٬۶۲۸ بوده‌است.

باربری مشهد به گلستان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان تهران می باشد: گلِستان مرکز بخش گلستان شهرستان بهارستان استان تهران است. شهر گلستان در جنوب غرب استان تهران و در فاصلهٔ ۲۴ کیلومتری از شهر تهران قرار دارد از محلات مهم آن می‌توان به شهرک سبزدشت اشاره کرد. راه‌های دسترسی عمده به این شهر از طریق جاده قدیم ساوه اتوبان تهران ساوه با استفاده از خروجی صباشهر و جاده آدران به شهریار و همچنین اتوبان قم از طریق خروجی واوان می‌باشد. گلستان از شرق به شهرستان اسلامشهر، غرب به رباط کریم محدود می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به ایلام در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به ایلام جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به ایلام اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به ایلام همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ایلام و تمامی شهرهای استان ایلام با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ایلام مرکز استان ایلام است. جمعیت این شهر برپایهٔ سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۴٬۰۳۰نفر بوده‌است. شهر ایلام در حصاری از کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی واقع شده و آب و هوایی معتدل کوهستانی و بهاری دارد. دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه ایلام دو دانشگاه مهم این شهر هستند. ایلام دارای منابع خوب گاز و نفت است. درضمن قرار گرفتن بر سر زائرین کربلا این استان را از این حیث حائز اهمیت کرده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دهلران و تمامی شهرهای استان ایلام با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دهلران شهری در جنوب استان ایلام است. این شهر در استان از نظر جمعیت رتبهٔ دوم و از نظر مساحت اولین شهرستان استان است. دهلران نسبت به دیگر شهرستان‌های استان ایلام، مرز مشترک بیشتری با کشور عراق دارد. در سال ۱۳۹۳ خورشیدی، مساحت حریم قانونی شهر ۵۴/۱۰۴ کیلومترمربع و مساحت محدوده خدماتی شهر ۳۶/۴ کیلومتر مربع بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ایوان و تمامی شهرهای استان ایلام با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ایوان شهری در بخش مرکزی شهرستان ایوان استان ایلام ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به آبدانان و تمامی شهرهای استان ایلام با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: آبدانان مرکز شهرستان آبدانان از شهرهای تابعه استان ایلام در ایران است. آبدانان در میان رشته کوه‌های زاگرس واقع شده‌است. شهرستان آبدانان چهارمین شهرستان پرجمعیت استان ایلام و دویست و هشتاد و ششمین شهرستان ایران از نظر جمعیت است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دره شهر و تمامی شهرهای استان ایلام با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دَرّه‌شهر یکی از شهرهای غربی ایران و در کوهپایه کبیرکوه از رشته کوه‌های زاگرس و مرکز شهرستان دره‌شهر است. دره‌شهر در ساحل جنوبی رودخانه سیمره و در جنوب شرقی حوزه جغرافیایی استان ایلام واقع شده‌است و از شرق و جنوب شرقی با لرستان و خوزستان و از شمال، شمال غرب و جنوب غربی با دیگر شهرستانهای استان ایلام همسایه است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به مهران و تمامی شهرهای استان ایلام با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مِهران(به کردی:مێران) شهری در استان ایلام ایران است و مرکز بخش مرکزی شهرستان مهران است. شهر مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده‌است. مهران بخشی از مناطق گرمسیری استان ایلام محسوب می‌شود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سرابله و تمامی شهرهای استان ایلام با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سَرابله شهری است در استان ایلام در غرب کشور ایران.این شهر مرکز شهرستان چرداول است و در بخش مرکزی این شهرستان جای گرفته‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ارکواز و تمامی شهرهای استان ایلام با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ارکواز شهری است در استان ایلام ایران که محل یکجانشین شدن ایل ملکشاهی است. ارکواز مرکز شهرستان ملکشاهی است. شهرستان ملکشاهی در مرکز جغرافیای استان ایلام قرار دارد. این شهرستان دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی می‌باشد و این مناظر زیبای خود را مدیون کوه‌های بزرگی است که این شهرستان را از چهار طرف احاطه کرده‌اند. شهرستان ملکشاهی در بیشتر فصل‌های سال، دارای آب و هوای معتدل و نسبتاً سرد می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به سمنان در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به سمنان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به سمنان اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به سمنان همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سمنان و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سمنان یکی از شهرهای بزرگ ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر، در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر، در فاصله ۲۱۶ کیلومتری تهران و در راه تهران به خراسان، در مسیر جاده ۴۴ قرار گرفته‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شاهرود و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شاهرود یکی از شهرهای استان سمنان است. شاهرود در حد فاصل شهرهای دامغان در غرب، سبزوار و بردسکن در شرق و گرگان در شمال بوده و تقریباً در میانهٔ راه تهران-مشهدمی‌باشد؛ به طوریکه فاصلهٔ آن از تهران ۴۱۲ کیلومتر و از مشهد ۵۱۰ کیلومتر است. بیشتر مردم شاهرود به زبان فارسی با لهجهٔ شاهرودی سخن می‌گویند؛ همچنین ایل الیکایی و مردم استان‌های گلستان و مازندران که در این شهر ساکن هستند نیز به زبان مازندرانی سخن می‌گویند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دامغان و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دامغان شهری باستانی در حدود ۳۳۴ کیلومتری شمال شرق تهران در استان سمنان است. این شهر یکی از کهن‌ترین و باستانی‌ترین شهرهای پارتی ایران است که در مسیر رودخانهٔ چشمه علی شکل گرفته و در دورهٔ شاهنشاهی اشکانی اولین پایتخت اشکانیان در ایران بود. نام قدیم آن ده مغان و صد دروازه بوده‌است و دارای آثار باستانی فراوانی از جمله تاریخانه است. شهر دامغان در مسیر جاده ۴۴ قرار گرفته‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گرمسار و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: گَرمسار یکی از شهرهای استان سمنان و مرکز شهرستان گرمسار است. در قدیم به آن خوار می‌گفتند که یکی از ایالات ملک ری بوده‌است. جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۴۸٬۶۷۲ نفر بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به مهدی‌شهر و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مهدی‌شهر یا سنگسر مرکز شهرستان مهدیشهر در استان سمنان است.زبان مردم این شهر سنگسری است که از زبانی جنس زبان مازندرانی (طبری) می‌باشد. این شهر در ۱۵ کیلومتری شمال شهر سمنان واقع شده‌است و از سمت شمال با کیاسر از سمت غرب با سرخه و فیروزکوه و از سمت شرق با دامغان ارتباط دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ایوانکی و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ایوانکی یکی از شهرهای استان سمنان ایران است. این شهر در ۵۵ کیلومتری خاور تهران قرار دارد. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، ۱۲،۴۶۲ نفر می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شهمیرزاد و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهمیرزاد شهری در شمال مهدیشهر است. این شهر از نظر گردشگری، تاریخی و کشاورزی دارای اهمیت می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سرخه و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سُرخه شهری واقع در استان سمنان است و در ۱۷۰ کیلومتری شرق شهر تهران قرار دارد. این شهر با شهرستان‌های سمنان از شرق و آرادان از غرب و فیروزکوه از شمال و مهدی‌شهر از شمال شرقی و استان اصفهان از جنوب همسایه است و مرکز شهرستان سرخه شهر سرخه می‌باشد. جمعیت فعلی شهر ۹،۹۵۱ نفر می‌باشد.مردم سرخه کومشی‌تبار هستند و به زبان فارسی و گویش سرخه‌ای که گویشی از زبان‌های سمنانی است، صحبت می‌کنند.در سرخه از همه اقوام هم زندگی میکنند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بسطام و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بسطام نام شهری در شهرستان شاهرود استان سمنان در ایران است. این شهر در ۵ کیلومتری شمال شرقی شاهرود و در بخش بسطام جای دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، جمعیت آن برابر با ۳۸٬۶۰۹ نفر بوده‌است. بسطام از غرب به رشته کوه‌های شاهوار و شهر مجن و از شرق به منطقه میامی و دشت کویر و از شمال و شمال غرب به استان گلستان مرتبط می‌باشد.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به یاسوج در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به یاسوج جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به کهگیلویه و بویراحمد اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به یاسوج همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به یاسوج و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: یاسوج شهری است در جنوب غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است. این شهر همچنین مرکز شهرستان بویراحمد است و در شمال شرقی استان واقع شده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دوگنبدان و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دوگُنبَدان ؛ شهری در جنوب غربی ایران این شهر مرکز شهرستان گچساران و دومین‌شهر پر جعمیت استان کهگیلویه و بویراحمد است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۹۶٬۷۲۸ نفر بوده‌است و بدین ترتیب دوگنبدان دومین شهر پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد به‌شمار می‌رود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دهدشت و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دهدشت شهری در غرب استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان کهگیلویه است با ماهیت اقلیمی و جغرافیایی خاص که اب و هوایی معتدل در چهار فصل سال دارد این شهر سومین شهر پر جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به لیکک و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: لیکَک یکی از شهرهای شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویر احمد ایران است. شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی است. بخش بَهمَئی در سال ۱۳۸۴ به شهرستانی به مرکزیت شهر لیکک ارتقاء یافت.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به چرام و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: چِرام (لاتین: ČERĀM به لری: چِروم Čerūm) شهری در جنوب غربی ایران و در مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد است که مرکز شهرستان چرام می‌باشد. مردم این شهر به زبان لری تکلم می‌کنند. این شهر در سال ۱۳۵۵ خورشیدی دارای شهر داری شد و در سال ۱۳۹۵ دارای ۱۵٬۲۱۸ نفر جمعیت در قالب ۳٬۹۲۹ خانوار بوده که از این مقدار ۷٬۵۹۷ نفر مرد و ۷٬۶۲۱ نفر زن بوده‌است. مساحت این شهر ۲٬۸ کیلومتر مربع می‌باشد. چرام دارای آب و هوای استپ محلی، متوسط بارش ۴۸۰ میلی لیتر در سال و متوسط دمای ۲۱٬۷ درجه سانتی گراد در سال است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به لنده و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: لنده شهری لُرنشین در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به باشت و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: باشت شهری لُرنشین درجنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد در ایران است. این شهر مرکز شهرستان باشت است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سی‌سخت و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سی‌سَخت شهری لُرنشین در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج مرکز استان و در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران جای دارد. این شهر مرکز شهرستان دنا می باشد.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به بجنورد در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به بجنورد جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به خراسان شمالی اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بجنورد همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بجنورد و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در شمال شرق ایران و در کوهپایه‌های رشته‌کوه آلاداغ بنا شده‌است. این شهر ازجمله شهرهای بزرگ خراسان بوده و از این‌جهت، چهل و چهارمین شهر کشور به‌شمار می‌آید. بجنورد با شهرهای شیروان، اسفراین، آشخانه همسایه است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شیروان و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شیروان مرکز شهرستان شیروان و دومین شهر بزرگ و مهم استان خراسان شمالی است. جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۹ حدوداً ۲۰۰۰۰۰ نفر بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به اسفراین و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اِسفَرایِن شهری است در جنوب شرقی استان خراسان شمالی. این شهر مرکز شهرستان اسفراین است. کردهای کرمانج، ساکنین اصلی شهر اسفراین بوده و اکثریت جمعیت این شهر را تشکیل می‌دهند. اسفراین در حاشیه جنوبی کوههای آلاداغ که خود در امتداد شرقی رشته کوه البرز قرار دارد و در قسمت جنوبی به ارتفاعات جغتای می‌پیوندد. این شهر یکی از شهرهای مهم منطقه سربداران محسوب می‌گردد و تا سال ۱۳۳۹ از توابع شهرستان سبزوار در استان خراسان بوده‌است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵۹٬۴۹۰ نفر می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به آشخانه و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: آشخانه شهری در استان خراسان شمالی است. این شهر مرکز شهرستان مانه و سملقان است و در ۴۰ کیلومتری غرب بجنورد قرار گرفته‌است. بیشتر ساکنین این شهر را کردهای کرمانج تشکیل می‌دهند که با زبان کردی کرمانجی (بادینانی) تکلم می‌نمایند. شهرستان مانه و سملقان به نگین خراسان شمالی مشهور است و از این رو شهر آشخانه از جایگاه ویژه‌ای در استان خراسان برخوردار می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به جاجرم و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: جاجَرم، شهری در استان خراسان شمالی و مرکز شهرستان جاجرم است.در تمامی نقاط ایران آثار باستانی و قلاع تاریخی چند هزار ساله وجود دارد که به غلط به استناد آنها قدمت همه شهرها به چند هزار سال می رسد چراکه انسان در گذشته در همه جا حضور داشته و آثاری به جای گذاشته.عواملی که یک شهر را شناسنامه دار می کنند وجود ارگ مرکزی شهر خندق یا دیوار دور شهر وجود مسجد جامع و نام بردن از آن شهر در نقوش تاریخی و سفرنامه ها می باشند و شهر جاجرم تنها و مهمترین شهر این خطه از 400 سال پیش تا گذشته های دور بوده است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به فاروج و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: فاروج یکی از شهرهای استان خراسان شمالی است که در شرق استان قرار گرفته و مرکز شهرستان فاروج است. این شهر به پایتخت آجیل ایران معروف است. فاروج دروازه ورودی شرقی خراسان شمالی محسوب می‌شود و با وجود این که خود در ناحیه ای کوهستانی قرار گرفته؛ اما شهر فاروج، مرکز آن در دشتی هموار و قابل کشت و کار مستقر شده‌است. ترک های خراسان، ساکنین اصلی شهر فاروج بوده و اکثریت جمعیت این شهر را تشکیل داده اما مردم شهر به زبان فارسی و کردی کرمانجی هم تکلم می کنند. فاروج در حد فاصل بین شیروان و قوچان واقع شده. بودن دکان های آجیل فروشی رنگارنگ در فواصل این خیابان که از وردی شهر تا خروجی شهر ادامه دارد زیبایی خاصی در شهر به وجود آورده است

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گرمه و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: گرمه، شهری در استان خراسان شمالی است. این شهر در ۱۷۳ کیلومتری شهر بجنورد و ۱۷۵ کیلومتری شاهرود و ۵ کیلومتری جاجرم قرار گرفته‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به یکه‌سعود و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: یکه سعود شهری در بخش جرگلان شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی ایران است.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به شهرکرد در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به شهرکرد جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به چهارمحال و بختیاری اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به شهرکرد همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شهرکرد و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شَهرکُرد یکی از شهرهای مرکزی ایران، مرکز شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است. شهرکرد در ۸۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد. نام پیشین آن «دِهْکُرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر به شهرکرد تغییر نام داده شده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بروجن و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بُروجن یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری، ایران است.بروجن دومین شهر بزرگ استان در بخش مرکزی شهرستان بروجن واقع است. این شهر در دشتی به وسعت حدود ۵۸۰ کیلومتر مربعو ارتفاع این شهرستان از سطح متوسط دریا ۲۴۳۲ متر است و لقب بام ایران را دارد در شرقی‌ترین نقطه استان قرار گرفته‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۷٬۷۰۱ نفر بوده‌است و دومین شهر پرجمعیت استان می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به لردگان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: لُردِگان شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به فرخ‌شهر و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: فَرُّخ‌شَهر، مرکز بخش فرخ‌شهر و یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که در مسیر جاده شهرکرد-اصفهان قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به فارسان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: فارسان شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به هفشجان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: هَفشِجان یکی از شهرهای باستانی ایران واقع در بخش مرکزی شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد. این شهر در ۱۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد، ۱۱۵ کیلومتری اصفهان و در دامنهٔ رشته کوه جهان بین قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت هفشجان برابر با ۲۱٬۳۵۲ نفر بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به جونقان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: جونـِقان شهری در استان چهارمحال و بختیاری است که در در جنوب غربی شهرکرد و در فاصله ۴۲ کیلومتری از این شهر قرار دارد. شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان بوده و در شرقی‌ترین بخش میزدج واقع شده‌است که با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰۰ نفر، مهم‌ترین شهر، پس از مرکز شهرستان می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سامان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سامان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری در ایران و مرکز شهرستان سامان می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به فرادنبه و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: فَرادُنبه یکی از شهرهای شهرستان بروجن ، استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر در ۷ کیلومتری غرب بروجن قرار دارد.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به زنجان در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به زنجان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به زنجان اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به زنجان همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به زنجان و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: زَنجانْ  یا زَنگان مرکز استان زنجان و شهرستان زنجان است که در شمال غربی ایران واقع شده‌است؛ و براساس آمار منتشر شده دارای ۴۳۰،۸۷۱ نفر جمعیت در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بیستمین شهر کشور از لحاظ جمعیت محسوب می‌شود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ابهر و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اَبهَر یکی از شهرهای استان زنجان و مرکز شهرستان ابهر است. این شهر با۹۹٬۲۸۵نفر جمعیت در سال ۱۳۹۵، به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان زنجان پس از شهر زنجان محسوب می‌شود و به دروازه آذربایجان شهرت دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خرمدره و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خُرَّم‌دَرّه یکی از شهرهای شمالغرب ایران و مرکز شهرستان خرمدره است، این شهر با تمدن هشت هزار ساله به نگین سبز شمالغرب و دارالخیرین شهرت دارد و مطابق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن برابر با ۵۵۳۶۸ نفر می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به قیدار و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خُرَّم‌دَرّه یکی از شهرهای شمالغرب ایران و مرکز شهرستان خرمدره است، این شهر با تمدن هشت هزار ساله به نگین سبز شمالغرب و دارالخیرین شهرت دارد و مطابق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن برابر با ۵۵۳۶۸ نفر می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به هیدج و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: هیدج یکی از شهرهای شهرستان ابهر است و از شرق به خرمدره متصل می‌شود زبان مردم این شهر ترکی آذربایجانی است. این شهر زادگاه حکیم هیدجی که یکی از شاعران بزرگ استان هست ورهگذر هیدجی که او نیز از شاعران نامداری بوده است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به صایین‌قلعه و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: صائین‌قلعه یکی از شهرهای استان زنجان است که در بخش مرکزی شهرستان ابهر قرار گرفته‌است. فاصله از مرکز شهرستان ۲۴ و مرکز استان ۶۵ کیلومتر است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به آب‌بر و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: آب‌برها در اکثر پایه‌های پل چه در جهت خلاف جریان آب، چه موافق آن پیش‌آمدگی مثلثی شکل یا نیم دایره ایجاد می‌گردد که اصطلاحاً به آن موج شکن یا آب‌بر می‌گویند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سلطانیه و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهر سُلطانیه یکی از شهرهای استان زنجان است که در ۳۷ کیلومتری شهر زنجان واقع است. گنبد سلطانیه و مقبرهٔ اولجایتو در این شهر قرار دارند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سجاس و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سُجاس شهری است در استان زنجان ایران. شهر سجاس در بخش سجاس‌رود شهرستان خدابنده واقع شده و ۷،۰۳۷ هزار نفر جمعیت دارد. از شعرای معروف و مشهور معاصر این شهر میتوان به غلامرضا طریقی که از شاگردان حسین منزوی است، اشاره کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به بوشهر در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به بوشهر جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به بوشهر اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بوشهر همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بوشهر و تمامی شهرهای استان بوشهر با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر بوشهر  شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. بوشهر در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۲۲۳٬۵۰۴ نفر جمعیت داشته‌است که بدین ترتیب پرجمیت‌ترین شهر استان بوشهر و سومین شهر پرجمعیت جنوب ایران به‌شمار می‌رود. بوشهر بندری شبه‌جزیره‌ای در بخش مرکزی شهرستان بوشهر است که از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به برازجان و تمامی شهرهای استان بوشهر با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهر بُرازجان مرکز شهرستان دشتستان واقع در استان بوشهر در کشور ایران است. برازجان دومین شهر بزرگ استان بوشهر از نظر جمعیت است و در ۶۵ کیلومتری شمال شرق بندر بوشهر و بر سر راه ارتباطی و بازرگانی شیراز به کازرون و بوشهر و در ارتفاع ۸۰ متری از سطح دریا واقع شده‌است.اطراف برازجان می‌توان مناظر زیبایی از نخلستان‌ها را دید. این نخلستان‌ها متراکم ترین نخلستان‌های کشورند. همچنین دژ برازجان بزرگ ترین بنای تاریخی استان بوشهر است. نام‌های قدیم شهر به ترتیب تااوکه، برازگان و برازجان بوده‌است. برازجان یکی از مراکز تمدنی در دوران عیلامی به‌شمار می‌آید.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر گناوه و تمامی شهرهای استان بوشهر با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر گناوه یکی از شهرهای لُرنشین استان بوشهر ایران و مرکز شهرستان گناوه است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر کنگان و تمامی شهرهای استان بوشهر با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر کنگان مرکز شهرستان کنگان در استان بوشهر در جنوب ایران واقع شده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خورموج و تمامی شهرهای استان بوشهر با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خورموج یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز شهرستان دشتی است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به جم و تمامی شهرهای استان بوشهر با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهر جم مرکز شهرستان جم در استان بوشهر و جنوب ایران است. این شهر در فاصلهٔ ۲۶۵ کیلومتری با مرکز استان قرار دارد. این شهر در مقایسه با بیشتر شهرهای استان بوشهر ، آب و هوایی معتدل تر دارد، ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۶۴۱ متر است. همچنین فاصله این شهر تا خلیج فارس حدود ۲۵ کیلومتر می‌باشد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت شهر جم ۳۱،٠٠٠ نفر است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر دیر و تمامی شهرهای استان بوشهر با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر دَیّر مرکز شهرستان دیر در استان بوشهر ایران است. این شهر بین ۲۷ درجه و ۵۱ دقیقه عرض شمالی و ۶۱ درجه و ۵۸ دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته‌است. فاصله آن تا شهر تهران حدود ۱۳۰۰ کیلومتر وتا شهر شیراز حدود ٣۶٩کیلومتر می باشد. بندر دیر در قدیم حاکم‌نشین دشتی بوده‌است. لنگرگاه آن در ژرفای ۷ متری و مسافت یک کیلومتری از خشکی قرار دارد و پناه خوبی نسبت به باد شمال دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به آب‌پخش و تمامی شهرهای استان بوشهر با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: آب‌پخش شهری از شهرستان دشتستان استان بوشهر ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به نخل تقی و تمامی شهرهای استان بوشهر با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: نخل تقی شهری است در استان بوشهر در جنوب ایران. این شهر در بخش مرکزی شهرستان عسلویه قرار دارد. جمعیت این شهردر سال ۱۳۸۵، برابر با ۱۲۸۷۵ نفر بوده‌است.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به اردبیل در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به اردبیل جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به اردبیل اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به اردبیل همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به اردبیل و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اَردَبیل یکی از کلان‌شهرهای ایران(غیررسمی) و مرکز استان اردبیل در شمال غربی ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به پارس‌آباد و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: پارس‌آباد مغان دومین شهر بزرگ استان اردبیل از نظر جمعیت در شمال غربی ایران است. نام این شهر از کلمه پارسا، که نام خانوادگی مدیرعامل شرکت شیار آذربایجان که در سال ۱۳۳۰ شمسی این شهر را بنیان نهاد، برگرفته شده امّا بعدها به دلیل اشکال در تلفّظ دو حرف آ به صورت پشت سرهم یکی از الف‌ها حذف و شکل نوشتاری پارس‌آباد صورت امروزی خود را یافت.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به مشگین‌شهر و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مِشگین‌شهر شهری در استان اردبیل قرار دارد و سومین شهر بزرگ استان اردبیل از نظر جمعیت هست.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خلخال و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهر خلخال بزرگترین شهر استان اردبیل بعداز اردبیل است. شهر خلخال در ۴۸ درجه و ۳۱ دقیقه طول جغرافیایی و ۳۷ درجه و ۳۷ دقیقه عرض جغرافیایی و ارتفاع ۱۸۴۳ متر از سطح دریا واقع شده‌است. خلخال در جنوب شرقی استان اردبیل واقع شده‌است و رودهای هروآباد و آرپاچایی در آن جریان دارند. خلخال منطقه‌ای کوهستانی با آب و هوای معتدل و نسبتاً سرد می‌باشد. کوهستان جنگلی و بلند طالش در خاور خلخال از شمال به جنوب در حکم سدی میان دریای خزر و استان گیلان و آذربایجان است که باران خزری در دامنه شرقی آن ریزش کرده و جنگل‌های طالش را به وجود آورده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گرمی و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: گِرمی از شهرهای قدیمی استان اردبیل ایران و مرکز شهرستان گرمی و جزئی از دشت مغان است. این شهر بر سر چشمه رودخانه گرمی چای یا اوجارود بناشده‌است به نحوی که سه رود در میانه شهر به هم ملحق شده و اجارود یا گرمی چای را ایجاد می‌نمایند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بیله‌سوار و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بیله‌سُوار شهری در شهرستان بیله سوار استان اردبیل قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به نمین و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: نَمین یکی از شهرهای استان اردبیل واقع در شمال غربی ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گیوی و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: گیوی یکی از شهر های استان اردبیل درکشورایران است،که در فاصله حدود ۸۵ کیلومتری از اردبیل قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به جعفرآباد و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: جعفرآباد شهری در بخش قشلاق دشت شهرستان بیله سوار استان اردبیل ایران است. این‌ شهر، مرکز دهستان‌ قشلاق‌ شرقی‌ و مرکز بخش‌ قشلاق‌ دشت‌ است‌ و در حدود 26 کیلومتری‌ شمال‌غربی‌ شهر بیله‌سوار (مرکز شهرستان‌)، در دشت‌ مغان‌،‌قرار دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به قزوین در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به قزوین جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به قزوین اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به قزوین همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به قزوین و تمامی شهرهای استان قزوین با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: قَزوین یکی از شهرهای ایران است که در قسمت مرکزی این کشور واقع شده و در گذشته برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده‌ است. شهر قزوین، مرکز استان قزوین، در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌ است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به تاکستان و تمامی شهرهای استان قزوین با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: تاکستان مرکز شهرستان تاکستان در استان قزوینِ در شمال غربی ایران است. ارتفاع متوسط این شهر از سطح دریا ۱٬۲۶۵ متر می‌باشد. فاصله تاکستان تا مرکز استان (قزوین) ۳۵ کیلومتر که از جاده قدیم قزوین-همدان و آزادراه (قزوین–زنجان) به آن متصل است. تاکستان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای تات‌نشین و تات‌زبان ایران و جهان است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به الوند و تمامی شهرهای استان قزوین با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: کوه الوند یکی از قله‌های کوهستان الوند است و حدود ۳۵۲۰ متر ارتفاع دارد و یکی از۱۵۱۵ قله بسیار برجسته جهان به‌شمار می‌رود این کوه در فاصله صخرهٔ بزرگ کوه الوند و دامنهٔ جنوبی آن که رو به تویسرکان است، شکافی کوچک و گود، سنگچین شده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به آبیک و تمامی شهرهای استان قزوین با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: آبیک شهری در شهرستان آبیک، استان قزوین ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به اقبالیه و تمامی شهرهای استان قزوین با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اِقْبالیّه شهری است در بخش مرکزی شهرستان قزوین استان قزوین ایران.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به محمدیه و تمامی شهرهای استان قزوین با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: محمدیه، شهری در بخش محمدیه شهرستان البرز در استان قزوین ایران است. این شهر در مسیر تهران–قزوین قرار دارد که در حدود ۱۴ کیلومتری شهر قزوین، ۷۷ کیلومتری شهر کرج و ۱۲۲ کیلومتری شهر تهران می‌باشد. شهر محمدیه در سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ دارای ۹۰٫۵۱۳ نفر جمعیت بوده است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بیدستان و تمامی شهرهای استان قزوین با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بیدستان شهری در شهرستان البرز استان قزوین در کشور ایران است. این شهر دارای سفره‌های آب زیرزمینی قابل توجهی است که در حال حاضر بخش عظیمی از آب شهر قزوین از این محل تأمین می‌شود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به محمودآباد نمونه و تمامی شهرهای استان قزوین با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: محمودآباد نمونه شهری در استان قزوین ایران. این شهر در ۵ کیلومتری مرکز استان قزوین بخش مرکزی شهرستان قزوین قرار دارد. جمعیت محمودآباد نمونه در سال ۱۳۹۵، برابر با ۲۱،۹۸۲ نفر از ۶۴۸۱ خانوار بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بویین‌زهرا و تمامی شهرهای استان قزوین با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بوئین‌زهرا شهری است در بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا استان قزوین ایران. این شهر در جنوب دشت قزوین و در ۵۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده‌است. بوئین‌زهرا در کنار جادهٔ همدان به تهران قرار گرفته‌است.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به قم در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به قم جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به قم اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به قم همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به قم و تمامی شهرهای استان قم با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: قُمْ از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۴۰ کیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به قنوات و تمامی شهرهای استان قم با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: قنوات شهری است که در بخش مرکزی از توابع شهرستان قم در استان قم واقع شده‌ است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری رسمی سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۱٬۶۶۷ نفر بوده که بعد از شهر قم پرجمعیت‌ترین شهر استان می‌باشد و همچنین مساحت آن ۷۵۲ هکتار است. فاصله قنوات با شهر قم ده کیلومتر و قنوات نزدیک‌ترین شهر به قم محسوب می‌شود. شغل اصلی ساکنین آن دامداری و کشاورزی است و بیشتر مردم دارای گویش و لهجه‌ی لکی می‌باشند. نام قبلی این شهر حاجی آباد لکها بوده و بعدها قنوات نام گذاشته شده.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به جعفریه و تمامی شهرهای استان قم با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: جعفریه یکی از شهرهای استان قم در مرکز ایران است. این شهر در بخش جعفرآباد از توابع شهرستان قم قرار دارد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۹٬۳۸۷ نفر است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کهک و تمامی شهرهای استان قم با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: کَهَک یکی از شهرستان های استان قم در ایران است که در ۳۵ کیلومتری جنوب این شهرستان واقع شده‌است. این شهر در بخش کهک از توابع شهرستان قم قرار دارد و مرکز این بخش می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دستجرد و تمامی شهرهای استان قم با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دَستجِرد یکی از شهرهای استان قم در ایران است. این شهر مرکز بخش خلجستان از توابع استان قم می باشد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۵۲۵ نفر بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سلفچگان و تمامی شهرهای استان قم با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سلفچگان یکی از شهرهای استان قم است که مرکز بخش سلفچگان شهرستان قم واقع شده ‌است. ﺷﻬﺮ ﺳﻠﻔﭽﮕﺎن، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺮﮐﺰ ﺑﺨﺶ ﺳﻠﻔﭽﮕﺎن استان ﻗﻢ، در ﻓﺎﺻﻠﻪ ۳۵ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮي ﺟﻨﻮب ﻏﺮب ﺷﻬﺮ ﻗﻢ ﻗﺮار دارد. اﯾﻦ ﺷﻬﺮ در ﻣﺴﯿﺮ ﺟﺎده ﻗﻢ – اراك واﻗﻊ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻣﺴﺎﺣﺖ اﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﺮاﺑﺮ ۴/۵۵ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ ﯾﺎ ۴۵۵ ﻫﮑﺘﺎر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

 



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به اراک در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به اراک جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به مرکزی اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به اراک همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به اراک و تمامی شهرهای استان مرکزی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اراک یکی از کلان‌شهرهای ایران و از بزرگترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهرستان اراک است. جمعیت اراک در سال ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۵۲۰٬۹۴۴ نفر بوده که از این نظر قطب جمعیتی استان مرکزی و هجدهمین شهر پرجمعیت ایران به حساب می‌آید.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ساوه و تمامی شهرهای استان مرکزی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ساوه از شهرهای استان مرکزی و مرکز شهرستان ساوه، در کشور ایران است. جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۲۰٬۷۶۲ نفر است. ساوه یکی از شهرها و مناطق باستانی بازمانده از دوره ساسانی است که در اواخر آن دوره و در اوایل دوره اسلامی یعنی سال ۲۲ هجری، جزو ایالت جبال یا همان عراق عجم بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خمین و تمامی شهرهای استان مرکزی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خُمِیْن یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان و در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده‌است. زبان رایج در این شهر فارسی است. همچنین این شهر زادگاه روح‌الله موسوی خمینی، رهبر انقلاب سال ۱۳۵۷ ایران و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به محلات و تمامی شهرهای استان مرکزی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مَحَلّات شهری از توابع شهرستان محلات و مرکز شهرستان محلات استان مرکزی میباشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دلیجان و تمامی شهرهای استان مرکزی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دِلیجان یکی از شهرهای استان مرکزی و مرکز شهرستان دلیجان است که در جنوب شرقی استان قرار گرفته‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کرهرود و تمامی شهرهای استان مرکزی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: کَرَهْرود، منطقه‌ای است در شهر اراک، استان مرکزی ایران. جمعیت این شهر، بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر ۲۳٬۳۹۹ بوده‌است. قابل ذکر است که در سرشماری سال ۱۳۹۰، کرهرود به عنوان یکی از نواحی شهر اراک در نظر گرفته شده‌است مردم این شهر به زبان فارسی است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شازند و تمامی شهرهای استان مرکزی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شازَند یکی از شهرهای استان مرکزی در کشور ایران است. در لغت‌نامهٔ دهخدا در شرح این شهر آمده‌است: «همان ادریس آباد سابق است. نام ایستگاه راه‌آهن میان سمنگان و نورآباد است که در ۳۵۴ هزارگزی ایستگاه راه‌آهن اراک واقع است. کارخانهٔ قند شاهی به سال ۱۳۱۵ ه‍.ش به علت مساعد بودن آن ناحیه برای کشت چغندر به این محل منتقل شد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به مأمونیه و تمامی شهرهای استان مرکزی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مامونیه شهری از توابع شهرستان زرندیه و مرکز شهرستان زرندیه واقع در استان مرکزی میباشد و در فاصله ۸۰ کیلومتری تهران، ۴۰ کیلومتری شهر پرند و ۳۰ کیلومتری ساوه قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به تفرش و تمامی شهرهای استان مرکزی با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: تَفرِش یا گبرش یکی از شهرهای استان مرکزی در ایران و مرکز شهرستان تفرش است. پس از حمله اعراب و تسلط آنان بر ایران این استان پهناور را عراق عجم می‌خواندند نظامی گنجوی شاعر نامدار ایران در وصف استان عراق ابیات زیادی سروده‌است.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به سنندج در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به سنندج جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به کردستان اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به سنندج همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سنندج و تمامی شهرهای استان کردستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سَنَندَج یکی از شهرهای کردستان ایران و بیست و یکمین شهر بزرگ ایران است. سنندج مرکز استان کردستان در غرب ایران است که در ارتفاع ۱٬۴۵۰ تا ۱٬۵۳۸ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای سرد و نیمه‌خشک دارد. این شهر از سمت غرب به کوه آبیدر، از سمت شمال به کوه شیخ معروف، از سمت جنوب به کوه سراج الدین، محدود شده‌است و در منطقه‌ای به وسعت ۶/۳۶۸۸ هکتار گسترده شده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سقز و تمامی شهرهای استان کردستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سَقِّز یکی از شهرهای کردستان و از جمله قدیمی ترین مناطق خاورمیانه است که گنجینه ها و آثار و اشیاء فراوان تاریخی در آن کشف شده و در موزه های بزرگ ایران و جهان نگهداری می شوند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به مریوان و تمامی شهرهای استان کردستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مریوان مرکز شهرستان مریوان یکی از شهرستان‌های مرزی با عراق به‌شمار می‌رود که در ۱۲۵ کیلومتری غرب شهرستان سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بانه و تمامی شهرهای استان کردستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بانه شهری در استان کردستان و از شهرهای مرزی بین ایران و عراق است. شهر بانه مرکز شهرستان بانه در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی ایران با عراق و ۶۰ کیلومتری جنوب غربی سقز و ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی سردشت قرار گرفته‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به قروه و تمامی شهرهای استان کردستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: قُروِه شهری در غرب ایران است. این شهر، مرکز شهرستان قروه است که سومین شهر پرجمعیت در استان کردستان به‌شمار می‌آید. این شهرستان در دشت وسیعی در شرق شهر سنندج قرار دارد و با بخش اپاختر باختری استان همدان هم‌مرز است، که این دشت از اپاختر (شمال) به شهرستان بیجار و از جنوب به استان کرمانشاه محدود است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کامیاران و تمامی شهرهای استان کردستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: کامیاران یکی از شهرهای استان کردستان و مرکز شهرستان کامیاران است که در فاصله ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج و ۵۵ کیلومتری شمال شهر کرمانشاه واقع شده‌است. فرهنگ این شهرستان نیز مانند سایر نواحی استان کردستان است و مردم آن به زبان کردی تکلم می‌کنند. زبان ساکنان شهر کامیاران کردی اردلانی است، اما بخشی از مردم کردزبان این شهر کردنشین از گویشوران هورامی و کلهری هستند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بیجار و تمامی شهرهای استان کردستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بیجار یکی از شهرهای استان کردستان، مرکز شهرستان بیجار و از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است. بیجار در گذشته مرکز ولایت گروس بوده‌ است. این شهر ۱٬۹۴۸ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و از لحاظ ارتفاع ۷۷۰ متر از تهران و ۴۲۵ متر از سنندج بلندتر است. فاصله شهر بیجار تا سنندج مرکز استان کردستان ۱۴۲ و تا شهر تهران ۴۷۲ کیلومتر می‌باشد. شهر بیجار از شمال غربی به کوه نقاره کوب با ارتفاع ۲٬۲۱۰ متر، از مغرب به کوه نِسار با ارتفاع ۲٬۳۵۰ متر و از جنوب غربی به کوه بادامستان با ارتفاع ۲٬۲۲۵ محدود می‌شود. بیجار منطقه‌ای کوهستانی است؛ با آب و هوایی سرد و خشک. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۶٫۸۵۷ نفر می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به همدان در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به همدان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به همدان اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به همدان همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به همدان و تمامی شهرهای استان همدان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: هَمِدان، هَمَدان یا به گویش محلی هِمِدان یکی از کلان‌شهرهای ایران در منطقهٔ غربی و کوهستانی ایران و مرکز شهرستان و استان همدان است. این شهر در دامنهٔ کوه الوند و در بلندای ۱٬۷۴۱ متری از سطح دریا واقع شده‌است و از شهرهای سردسیر ایران به‌شمار می‌آید.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ملایر و تمامی شهرهای استان همدان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مَلایر شهری تاریخی در غرب ایران است. این شهر مرکز شهرستان ملایر و در ۳۸۶ کیلومتری غرب پایتخت و در ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان واقع شده‌است. این شهر از نظر جمعیت دومین شهر بزرگ استان همدان، به‌شمار می‌آید.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به نهاوند و تمامی شهرهای استان همدان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: نَهاوند شهری در غرب ایران است. این شهر در جنوب غربی استان همدان قرار گرفته و مرکز شهرستان نهاوند است. نهاوند دارای ۷۶٬۱۶۲ نفر جمعیت است که بعد از همدان و ملایر سومین شهر بزرگ استان به حساب می‌آید. نهاوند از شمال به تویسرکان از شرق به ملایر، از جنوب شرقی به بروجرد، از جنوب غربی به نورآباد و از غرب به کنگاور مرتبط می‌شود. نهاوند زمستان‌هایی سرد و تابستان‌هایی نسبتاً خنک دارد. بارش سالانه در شهر نهاوند ۴۱۰ میلی‌متر می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به تویسرکان و تمامی شهرهای استان همدان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: تویسرکان یا توسرکان یکی از شهرهای استان همدان در ایران است. این شهر مرکز شهرستان تویسرکان است و بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵)، جمعیت آن ۵۵٬۷۰۸ نفر است. تویسرکان در جنوب کوه الوند و شهر همدان واقع شده‌است. از شمال به شهرستان دره مرادبیگ، از شمال غرب به شهرستان اسدآباد، شرق به شهرستان ملایر، از جنوب به شهرستان نهاوند، و از غرب به شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه محدود می‌شود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به اسدآباد و تمامی شهرهای استان همدان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان ایران است. شهر اسدآباد مرکز این شهرستان است. جمعیت این شهرستان ۱۰۷٬۰۰۶ نفر می‌باشد. این شهرستان دارای دو شهر به نام‌های اسدآباد و آجین می‌باشد. دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی بعنوان یکی از دانشگاههای وابسته به وزارت علوم فناوری و تحقیقات در این شهر می باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کبودراهنگ و تمامی شهرهای استان همدان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: کبودراهنگ شهری در استان همدان ایران است. این شهر مرکز شهرستان کبودراهنگ است و غارِ علیصدر شگفت انگیزترین غار آبی جهان دراین شهرستان قرار دارد. تاریخ بنای شهرِ کبودراهنگ طبق قرائن و شواهدِ موجود به سده‌های پیش از ظهور اسلام بر می‌گردد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بهار و تمامی شهرهای استان همدان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: فصل بهار نخستین فصل در گاه‌شماری خورشیدی و دومین فصل در گاه‌شماری میلادی است. در نیمکرهٔ شمالی زمین، این فصل منطبق با سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد است.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به خرم آباد در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به لرستان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به خرم آباد اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به خرم آباد همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خرم آباد و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خرم آباد بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستان است. جمعیت خرم آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران - جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بروجرد و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بُروجـِرد مرکز شهرستان بروجرد، دومین شهر پرجمعیت استان لرستان و سی و نهمین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر در شمال دشت حاصلخیز سیلاخور قرار گرفته و قله‌های مرتفع گرّین از مجموعه رشته کوه‌های زاگرس، شمال غربی تا جنوب شرقی آن را دربر گرفته‌اند. جمعیت شهر بروجرد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ خورشیدی مرکز آمار ایران، ۲۳۴٬۹۹۷ نفر گزارش شده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دورود و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دورود یکی از شهرهای استان لرستان و مرکز شهرستان دورود است. دورود از نظر جمعیت بعد از خرم آباد و بروجرد سومین شهر پرجمعیت لرستان و هشتادمین شهر پر جمعیت ایران است. جمعیت شهرستان دورود طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، برابر با ۲۴۱۳۴۵ نفر گزارش شده‌است و از این بین، جمعیت شهر دورود برابر با ۱۲۱٬۶۳۸ بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به الیگودرز و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اَلیگودَرز مرکز شهرستان الیگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعیت ۹۰٬۷۹۹ در سال ۱۳۹۵ بعد از خرم آباد، بروجرد و دورود و کوهدشت پنجمین شهر پرجمعیت لرستان است. شهر الیگودرز در دامنه کوهستانی و با آب و هوایی سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است؛ همچنین، از شهرهای مرتفع و مناطق سردسیر ایران است.دیرینگی آن به بیش از ۷۰۰ سال می‌رسد. الیگودرز در گذشته از چهار محلهٔ ورزندان، مجیان، ده تیرانی و ده محمدرضا تشکیل شده بود هرچند که توسعه اخیر شهر این مرز بندی را نامحسوس کرده‌است. این شهر از سال ۱۳۳۹ دارای نماینده در مجلس شورای ملی می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کوهدشت و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: کوهدَشت یکی از شهرهای استان لرستان است که در غرب این استان قرار گرفته و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد. این شهر مرکز شهرستان کوهدشت است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به نورآباد و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: نورآباد شهری است در شمال غرب استان لرستان. این شهر مرکز شهرستان دلفان است و آب و هوایی سرد و کوهستانی و طبیعتی زیبا برای گردشگری دارد. این شهر یکی از شهرهای مرتفع ایران با ارتفاع بیش از ۲۰۰۰ متر از سطح دریا است که در سال ۱۳۶۴ از بخشداری به فرمانداری ارتقاء یافت. همچنین نام قدیمی این شهر بوده‌است. از مناطق دیدنی و زیارتی آن می‌توان به مهراب کوه افسانه‌ای، آرامگاه امامزاده ابراهیم ، امامزاده پیرمحمد اشاره کرد. نورباد به شهر مفرغ باستانی معروف است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ازناو تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ازنا یکی از شهرهای استان لرستان واقع در خاور این استان است که دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد. در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۴۷٬۴۸۹ نفر و هفتمین شهر لرستان از نظر جمعیت است.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به بندرعباس در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به هرمزگان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به بندرعباس اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بندرعباس همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندرعباس و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندرعباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مرکز شهرستان بندرعباس و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده که با لشگر کشی شاه عباس یکم و بیرون راندن پرتغالی ها از ایران نامش به بندر عباس تغییر یافته است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به میناب و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: میناب یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران و مرکز شهرستان میناب است. میناب دومین شهر بزرگ هرمزگان و سرزمینی جلگه‌ای است که به‌علت داشتن منابع آب شرب به‌ویژه رودخانه میناب، یکی از قطب‌های کشاورزی هرمزگان است و از قدیم «گلستان جنوب» هم خوانده می‌شد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دهبارز و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دِهبارز نام دیگر شهر رودان، مرکز شهرستان رودان در استان هرمزگان ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان رودان قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر لنگه و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندرلنگه یکی از شهرهای استان هرمزگان در کرانهٔ ساحلی خلیج فارس، مرکز شهرستان بندرلنگه و یکی از بنادر مهم در جنوب ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به حاجی آباد و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: حاجی‌آباد یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است. حاجی‌آباد شمالی‌ترین شهر استان هرمزگان است که در نزدیکی استان کرمان و روستای وکیل آباد واقع شده و مرکز آن شهر حاجی‌آباد است. فاصله حاجی‌آباد تا شهر بندرعباس ۱۶۵ کیلومتر است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر کنگ و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر کُنگ یکی از شهرهای تابعه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است. این شهر که در مختصات ۵۴ درجه و ۵۴ دقیقه طول شرقی و ۲۹ درجه و ۳۳ دقیقه عرض شمالی در کرانه ساحل خلیج فارس واقع شده، یکی از بنادر تاریخی و تجاری استان هرمزگان و نیز یکی از قدیمی‌ترین بنادر ایران محسوب می‌شود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به پارسیان و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: پارسیان شهری در استان هرمزگان ایران است. این شهر مرکز شهرستان پارسیان است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر جاسک و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر جاسک (به بلوچی: جاسک) یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است که در کنار کرانه‌های دریای مکران قرار دارد. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جاسک قرار دارد؛ و از شهرهای بندری با قدمت و استراتژیک ایران می‌باشد. از نام‌های تاریخی و قدیمی این شهرستان می‌توان به جاشک، بنگلان و مکران اشاره کرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر خمیر و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر خَمیر یکی از شهرهای زیبای استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. این شهر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه واقع شده و مرکز شهرستان خمیر است. بندرخمیر به واسطه ی مجاورت با بزرگترین تالاب دریایی ایران و خاورمیانه و زندگی توآم با احترام مردم نسبت به تالاب در بهمن ماه سال 97 توانست عنوان اولین شهر ملی تالابی ایران را کسب کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به گرگان در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به گلستان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به گرگان اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به گرگان همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گرگان و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهر گُرگان مرکز استان گلستان و در جانب شرقی شمال کشور ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گنبد کاووس و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: گُنبَدِ کاووس یا گنبد قابوس مرکز شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان ایران است که جمعیت آن بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۵۵۹۱۰ نفر بوده‌است. این شهر به خاطر دارا بودن بلندترین برج آجری دنیا با همین نام که در قرن یازدهم میلادی بنا شده‌است، معروف است. قطب الدین راوندی در کتابش آورده جرجانیان با پیشواشان حسن عسکری در جرجان دیدار کردند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر ترکمن و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر ترکمن یا بندر شاه شهری از توابع مرکزی شهرستان ترکمن در غرب استان گلستان است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به علی‌آباد کتول و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: علی‌آباد کَتول، شهری است در استان گلستان ایران. این شهر مرکز شهرستان علی‌آبادکتول این استان است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به آزادشهر و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: آزادشهر شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان آزادشهر در استان گلستان ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کردکوی و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: کُردکوی شهری در غرب استان گلستان و در شمال ایران است. این شهر مرکز شهرستان کردکوی است و در ۲۹ کیلومتری گرگان واقع است. جمعیت شهر کردکوی در سرشماری سال ۱۳۹۰ خورشیدی برابر با ۳۸٬۲۴۶ نفر بوده‌است. زبان مردم این شهرستان زبان طبری می‌باشد. مردم کردکوی به گویش کردکویی زبان مازندرانی صحبت می کنند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کلاله و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: کُلاله بخشی از اجزای مادگی یک گل است که در بالا یا نزدیک خامهٔ گل قرار دارد. کلاله ناحیهٔ پذیرندهٔ دانه گرده است. در بعضی از گیاهان تیره پاپاوراسه یا تیره خشخاش خامه‌ها وجود ندارند و کلاله‌ها مستقیماً روی تخمدان قرار می‌گیرند و به صورت چند ردیف خطوط شعاعی به نظر می‌رسند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به آق‌قلا و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: آق‌قلا یا آق قلعه، شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان آق‌قلا در استان گلستان است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به مینودشت و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مینودشت شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان مینودشت در استان گلستان است‌.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گالیکش و تمامی شهرهای استان گلستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: گالیکِش شهری در بخش مرکزی شهرستان گالیکش استان گلستان ایران است.

 



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()