نوشته شده توسط : barbarimashhad

خاور به عنوان يكي از اصلي ترين ماشين هاي حمل بارهاي منزل اداري و تجاري در باربري مشهد به خرم آباد و تمامي شهرهاي استان لرستان موجود مي باشد چراكه همه ما به خوبي مي دانيم كه خاور مسقف و خاور روباز به جهت گنجايش بالايي كه دارد بسيار در امر اثاث كشيو اسباب كشي مفيد هست .

خاورهاي موجود در باربري مشهد به خرم‌آباد بروجرد دورود اليگودرز كوهدشت نورآباد  و ساير شهرهاي استان لرستان همگي مدل بالا مي باشد و داراي تجهيزات همراه مانند كارتن و پتو بوده است كه بسيار در امر اثاث كشيو اسباب كشي منزل مخصوصا در مسيرهاي طولاني مانند مسير مشهد به خرم آباد مفيد واقع ميشود در حفظ و جلوگيري از شكستگي اثاثيه.

خاور البته تنها وسيله حمل بار در باربري مشهد به خرم آباد نمي باشد چراكه تنوع بسيار خوب و گسترده از انواع ماشين هاي سبك و سنگين در اين شركت باربري موجود مي باشد كه از آن جمله ميتوان به خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ اشاره نمود كه تقريبا هر نوع نياز مشتريان را به توجه به حجم كالا برآورده مي نمايد.

تنوع در انواع خاور در باربري مشهد به استان لرستان و شهرهاي خرم‌آباد بروجرد دورود اليگودرز كوهدشت نورآباد در كنار ارائه ارزانترين نرخنامه و تعرفه و كرايه باعث محبوبيت ويژه اين شركت باربري گرديده است لذا در حال حاضر باربري مشهد به عنوان ارزانترين باربري در ايران شناخته شده است و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در حال ارائه خدمات مي باشد.

خاورهاي موجود در باربري مشهد به خرم آباد همانطور كه اشاره شد مدل بالا بوده و داراي رانندگان بسيار راه بلد مي باشد كه در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده سرويس دهي از تمام مناطق مشهد و حومه مشهد بوده كه در اسرع وقت بعد از تماس شما عزيزان و در كمتر از 10 دقيقه در محل بارگيري حاضر خواهد شد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به خرم‌آباد با خاور و 70% تخفيف: خُرَّم‌آباد بيست و سومين شهر پرجمعيت ايران و مركز استان لرستان است. جمعيت خرم‌آباد طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متري از سطح دريا و در ميان دره‌هاي زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ كيلومتر است و به دليل قرار گرفتن در مسير تهران - جنوب داراي اهميت ارتباطي و راهبردي است. آزادراه شماره پنج ايران از اين شهر عبور مي‌كند.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بروجرد با خاور و 70% تخفيف: بُروجـِرد مركز شهرستان بروجرد، دومين شهر پرجمعيت استان لرستان و سي و نهمين شهر پرجمعيت ايران است. اين شهر در شمال دشت حاصلخيز سيلاخور قرار گرفته و قله‌هاي مرتفع گرّين از مجموعه رشته كوه‌هاي زاگرس، شمال غربي تا جنوب شرقي آن را دربر گرفته‌اند. سراب‌هاي دائمي متعددي كه از دامنه اين كوه‌ها جاري است، در اقتصاد منطقه و توسعه شهر بروجرد نقش داشته‌اند.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به دورود با خاور و 70% تخفيف: دورود يكي از شهرهاي استان لرستان و مركز شهرستان دورود است. دورود از نظر جمعيت بعد از خرم‌آباد و بروجرد سومين شهر پرجمعيت لرستان و هشتادمين شهر پر جمعيت ايران است. جمعيت شهرستان دورود طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران، برابر با ۲۴۱۳۴۵ نفر گزارش شده‌است و از اين بين، جمعيت شهر دورود برابر با ۱۲۱٬۶۳۸ بوده‌است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به اليگودرز با خاور و 70% تخفيف: اَليگودَرز مركز شهرستان اليگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعيت ۹۰٬۷۹۹ در سال ۱۳۹۵ بعد از خرم‌آباد، بروجرد و دورود و كوهدشت پنجمين شهر پرجمعيت لرستان است. شهر اليگودرز در دامنه كوهستاني و با آب و هوايي سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است؛ همچنين، از شهرهاي مرتفع و مناطق سردسير ايران است.ديرينگي آن به بيش از ۷۰۰ سال مي‌رسد. اليگودرز در گذشته از چهار محلهٔ ورزندان، مجيان، ده تيراني و ده محمدرضا تشكيل شده بود هرچند كه توسعه اخير شهر اين مرز بندي را نامحسوس كرده‌است. اين شهر از سال ۱۳۳۹ داراي نماينده در مجلس شوراي ملي مي‌باشد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به كوهدشت با خاور و 70% تخفيف: كوهدَشت يكي از شهرهاي استان لرستان است كه در غرب اين استان قرار گرفته و آب و هواي معتدل كوهستاني دارد. اين شهر مركز شهرستان كوهدشت است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به نورآباد با خاور و 70% تخفيف: نورآباد شهري است در شمال غرب استان لرستان. اين شهر مركز شهرستان دلفان است و آب و هوايي سرد و كوهستاني و طبيعتي زيبا براي گردشگري دارد. اين شهر يكي از شهرهاي مرتفع ايران با ارتفاع بيش از ۲۰۰۰ متر از سطح دريا است كه در سال ۱۳۶۴ از بخشداري به فرمانداري ارتقاء يافت. همچنين نام قديمي اين شهر بوده‌است. از مناطق ديدني و زيارتي آن مي‌توان به مهراب كوه افسانه‌اي، آرامگاه امامزاده ابراهيم ، امامزاده پيرمحمد اشاره كرد. نورباد به شهر مفرغ باستاني معروف است.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

خاور مسقف و خاور روباز در باربري مشهد به بندرعباس بسيار پر كاربرد مي باشد لذا ما در باربري مشهد به استان هرمزگان و شهرهاي بندرعباس ميناب دهبارز بندر لنگه حاجي آباد بندر كنگ پارسيان بندر جاسك بندر خمير توانسته اييم تنوع بسيار خوب از انواع مدل هاي حال حاضر خاور در كشور را با ظرفيت هاي مختلف تدارك ببينيم.

خاور به جهت اينكه فضاي بسيار خوبي جهت گنجايش بار دارد هميشه مورد تقاضاي مشتريان بوده است به نحوي كه تقريبا جزء لاينفك تمام شركت هاي باربري در سراسر كشور و من جمله باربري مشهد به بندرعباس مي باشد بنابراين شما هموطنان عزيز اگر تصميم داريد از شهر مشهد به استان هرمزگان و هر كدام از شهرهاي آن از جمله بندرعباس اثاث كشي و اسباب كشي نماييد باربري مشهد به بندرعباس با صدها ناوگان از انواع خاور به صورت شبانه روزي در خدمت شما مي باشد.

خاور هاي موجود در باربري مشهد به بندعباس تماما مدل بالا و داراي ظرفيت هاي مختلف مي باشد تا بتواند هر نوع نياز مشتريان را برآورده نمايد به نحوي كه مشتري هر ميزان و هر حجم بار كه داشته باشد متناسب با آن خاور مورد نظر را انتخاب مي نمايد چرا كه ما در باربري مشهد با بندرعباس تمامي انواع خاور مسقف و خاور روباز را فراهم نموده اييم.

خاور اگرچه توانسته است نقش بسيار مهمي در حمل بارهاي شهري و بين شهري داشته باشد اما ساير خودروهاي اثاث كشي و اسباب كشي نيز در باربري مشهد به بندرعباس موجود مي باشد كه ميتوان به خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ اشاره نمود و تاكيد ميشود كه تمامي خودروهاي فوق مدل بالا مي باشد.

خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به بندرعباس و تمامي شهرهاي استان هرمزگان  آماده سرويس دهي با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: بندرعباس مركز استان هرمزگان در جنوب ايران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مركز شهرستان بندرعباس و يكي از نام‌هاي پيشين آن بندر گمبرون بوده‌است.

خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به ميناب و تمامي شهرهاي استان هرمزگان  آماده سرويس دهي با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: ميناب يكي از شهرهاي استان هرمزگان در جنوب ايران و مركز شهرستان ميناب است. ميناب دومين شهر بزرگ هرمزگان و سرزميني جلگه‌اي است كه به‌علت داشتن منابع آب شرب به‌ويژه رودخانه ميناب، يكي از قطب‌هاي كشاورزي هرمزگان است و از قديم «گلستان جنوب» هم خوانده مي‌شد.

خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به دهبارز و تمامي شهرهاي استان هرمزگان  آماده سرويس دهي با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: دِهبارز نام ديگر شهر رودان، مركز شهرستان رودان در استان هرمزگان ايران است. اين شهر در بخش مركزي شهرستان رودان قرار دارد. شهر رودان در سال ۱۳۶۱ از تجميع روستاهاي دهبارز، معزآباد، گلستان، بند مير و بند ملا تشكيل شد. بعدها روستاي سنگي كه خود محله مستقل و پرجمعيت بود كه تشكيل شده از محله شهرك؛ بندميرالي و رگو ييه كه بيش از همه روستاها اين شهرستان جمعيت داشت نيز به شهر رودان پيوست و همچنان محله اي غريبه براي مسؤلين اين شهرستان مي باشد. اين شهر در سال ۱۳۶۹ و پس از ارتقاي بخش رودان به شهرستان، مركز شهرستان رودان قرار گرفت.

خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به بندر لنگه و تمامي شهرهاي استان هرمزگان  آماده سرويس دهي با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: بندرلنگه يكي از شهرهاي استان هرمزگان در كرانهٔ ساحلي خليج فارس، مركز شهرستان بندرلنگه و يكي از بنادر مهم در جنوب ايران است.

خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به پارسيان  و تمامي شهرهاي استان هرمزگان  آماده سرويس دهي با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: پارسيان شهري در استان هرمزگان ايران است. اين شهر مركز شهرستان پارسيان است.

خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به بندر جاسك و تمامي شهرهاي استان هرمزگان  آماده سرويس دهي با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: بندر جاسك (به بلوچي: جاشك) يكي از شهرهاي استان هرمزگان در جنوب ايران است كه در كنار كرانه‌هاي درياي مكران قرار دارد. اين شهر در بخش مركزي شهرستان جاسك قرار دارد؛ و از شهرهاي بندري با قدمت و استراتژيك ايران مي‌باشد. از نام‌هاي تاريخي و قديمي اين شهرستان مي‌توان به جاشك، بنگلان و مكران اشاره كرد.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

خاور بهترين وسيله جهت اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان گلستان و شهر گرگان مي باشد باربري مشهد به گلستان در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده سرويس دهي و ارائه خدمات مي باشد انواع خاور مسقف و خاور روباز در باربري مشهد به گرگان موجود مي باشد كه قادر هست تمام نياز شما همشهريان عزيز را برآورده نمايد.

خاور مسقف و خاور روباز جزء لاينفك باربري مشهد به گرگان مي باشد چرا كه به جهت ابعاد و ظرفيت بالايي كه دارد تقريبا تمام نياز يك اثاث كشي و اسباب كشي را برآورده مي نمايد ما در تمام سالهاي فعاليت خود همواره در تلاش بوديم تا بتوانيم بهترين انواع خاور در سايزهاي مختلف را به مجموعه عظيم باربري مشهد در جهت رضايتمندي بيشتر مشتريان اضافه كنيم.

خاور وسيله ايي مي باشد كه در ظرفيت هاي مختلف موجود مي باشد ما در شركت حمل و نقل شهري و بين شهري باربري مشهد به گرگان و تمامي شهرهاي استان گلستان از جمله گنبد كاووس  بندر تركمن علي‌آباد كتول آزادشهر كردكوي كلاله آق‌قلا مينودشت گاليكش بندر گز فاضل‌آباد و .. توانسته همه انواع خاور مسقف و خاور روباز را مهيا كنيم كه در نوع خود بي نظير مي باشد و با جرئت ميتوان گفت كه در باربري مشهد به گرگان هر نوع نياز شما به خاور برآورده ميشود.

خاورهاي مسقف و خاورهاي روباز موجود در باربري مشهد به گرگان تماما مدل بالا مي باشد چرا كه به اعتقاد ما باربري مشهد به گرگان اعتقاد دارد كه براي مسيرهاي بين شهري بايد همه خودروهاي حمل بار و اثاثيه منزل و اداري مدل بالا باشد تا احتمالا در بين مسير دچار خرابي و به طبع آن آسب به كالاي مشتري وارد نشود.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و گرگان جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: شهر گُرگان مركز استان گلستان و در جانب شرقي شمال كشور ايران است.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و گنبد كاووس جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: گُنبَدِ كاووس يا گنبد قابوس مركز شهرستان گنبد كاووس در استان گلستان ايران است كه جمعيت آن بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۵۵۹۱۰ نفر بوده‌است. اين شهر به خاطر دارا بودن بلندترين برج‌ آجري دنيا با همين نام كه در قرن يازدهم ميلادي بنا شده‌است، معروف است. اين شهر در سدهٔ اخير مركز تركمن‌صحرا محسوب شده است. اين شهر (جرجان) همچنين محل ملاقات پيشوا يازدهم شيعيان حسن عسكري با پيروانش بوده

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و بندر تركمن جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: بندر تركمن يا بندر شاه شهري در غرب استان گلستان است. اين شهر در زمان رضاشاه پهلوي در سال ۱۳۰۶ خورشيدي بنيان‌گذاري شد و ازين رو تا پيش از انقلاب «بندر شاه» ناميده مي‌شد. بندر تركمن جزو نخستين شهرهاي ايران است كه راه‌آهن به آن كشيده شد؛ راه‌آهن سراسري پس از گذشت ۱۴۰۰ كيلومتر درياي خزر را به خليج فارس و بندر امام خميني پيوند مي‌دهد.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و علي‌آباد كتول جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: علي‌آباد كَتول، شهري است در استان گلستان ايران. اين شهر مركز شهرستان علي‌آبادكتول اين استان است.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و آزادشهر جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: آزادشهر شهري است در استان گلستان ايران. اين شهر مركز شهرستان آزادشهر اين استان است. جمعيت شهرستان آزادشهر در سال۱۳۹۵، برابر با ۹۶۱۲۰نفر بوده‌است. جمعيت شهري آزادشهر در سال ۱۳۹۵، برابر با ۴۳۷۶۰ نفر بوده‌است. از مراكز گردشگري و باستاني اين شهرستان مي‌توان بقعهٔ امامزاده محمد بن زيد ، پارك جنگلي و پارك زيتون تپه را نام برد. قديمي‌ترين نام اين شهر قبل از شكل‌گيري كه هيچ سكنه‌اي نداشت يورونجل؛ به معناي علف‌هاي هرز بود. چون رويش علف‌هاي هرز در اين منطقه جنگلي رشدي فوق العادي داشت. نام‌هاي بعدي بعد از اين نام نامگذاري شد. اولين قنات آب آشاميدني آن از روستاي خاندوز فعلي به ميدان اصلي فعلي كشيده شد.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و كردكوي جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: كُردكوي شهري در غرب استان گلستان و در شمال ايران است. اين شهر مركز شهرستان كردكوي است و در ۲۹ كيلومتري گرگان واقع است. جمعيت شهر كردكوي در سرشماري سال ۱۳۹۰ خورشيدي برابر با ۳۸٬۲۴۶ نفر بوده‌است. زبان مردم اين شهرستان زبان طبري مي‌باشد. مردم كردكوي به گويش كردكويي زبان مازندراني صحبت مي كنند.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

خاور يكي از مهمترين و اصلي ترين وسايل حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري در باربري مشهد به كرمانشاه مي باشد ما با افتخار اعلام مي نماييم توانسته تعدادي زيادي از انواع خاور مسقف و خاور روباز را براي باربري مشهد به كرمانشاه جهت رضايت مشتريانمان فراهم نماييم به نحوي كه در هر ساعت از شبانه روز و هر روز از هفته در تمام مناطق مستقر هستيم.

خاور مسقف و خاور روباز به جهت فضاي خوبي كه دارد قادر مي باشد تقريبا با يك سرويس تمام اثاث و اسباب مشتري را در يك سرويس جابجا كند لذا اگر تصميم داريد از مشهد با استان كرمانشاه و شهرهاي كرمانشاه اسلام‌آباد غرب جوانرود كنگاور سرپل ذهاب سنقر  نقل مكان نماييد قطعا باربري مشهد بهترين گزينه مي باشد به جهت داشتن تنوع بسيار خوب و گسترده از انواع خاور.

خاورهاي موجود در باربري مشهد به زاهدان تماما مدل بالا بوده و بسيار مناسب جهت مسيرهاي دور و طولاني مانند مسير مشهد به كرمانشاه و تمامي شهرهاي استان كرمانشاه مي باشد. چرا كه بارهاي مشاهده شده است كه به علت وجود خودروهاي خاور مسقف مدل پايين و اسقاطي ماشين در بين مسير خراب شده است و خسارتي نيز به كالاهاي بار ارزش وارد شده است.

خاور مسقف و خاور روباز و همچنين ساير خودروهاي سبك و سنگين حمل بار و اثاثيه موجود در باربري مشهد به كرمانشاه بسيار بي نظير و منحصر به فرد مي باشد كه از آن جمله ميتوان به نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ اشاره نمود كه در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد.

خاور تنها وسيله حمل بار اگرچه نمي باشد اما همانطور كه اشاره شده يكي از بهترين خودروها جهت اثاث كشي و اسباب كشي مي باشد اما اين تنها دليل جهت استقبال همشهريان عزيز در مشهد از باربري مشهد به كرمانشاه نمي باشد يكي ديگر از دلايل اصلي استقبال بي نظير از باربري مشهد به كرمانشاه ارائه ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه مي باشد كه گاها تا 70% تخفيف براي تمامي سرويس ها از جمله سرويس هاي خاور مسقف و خاور روباز درنظر گرفته شده است.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر كرمانشاه توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: كرمانشاه نهمين شهر پرجمعيت، و يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان كرمانشاه در ايران است، كه داراي جمعيتي بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر در سرشماري سال ۱۳۹۵ و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. شهر كرمانشاه بزرگ‌ترين شهر كردنشين ايران محسوب مي‌گردد و مهم‌ترين شهر در منطقهٔ مركزي غرب ايران است.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر اسلام‌آباد غرب توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: اسلام‌آباد غرب با نام هاي پيشين شاه‌آباد غرب و هارون‌آباد يكي از شهرهاي استان كرمانشاه است. به لحاظ جمعيت دومين شهر استان كرمانشاه بعد از شهر كرمانشاه است كه به پايتخت جنگلهاي بلوط ايران معروف است.مردم اين شهر كرد هستند و به زبان كردي كلهري تكلم مي‌كنند. اين شهر تا قبل از انقلاب ۵۷ شاه آباد (شاباد) نام داشت. از كارخانه‌هاي اين شهر كارخانه لبنيات مانيزان، كاشي كاژه و كارخانه بزرگ آن كارخانه قند است.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر جوانرود توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: جَوانرود نام قديم منطقه‌اي؛ متشكل از شهرستان‌هاي كنوني جوانرود ، پاوه، ثلاث باباجاني و بخش‌هاي از روانسر در استان كرمانشاه مي‌باشد.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر كنگاور توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: كنگاور نام شهري در استان كرمانشاه است كه در شرقي‌ترين قسمت اين استان قرار گرفته و مركز بخش مركزي شهرستان كنگاور است. معبد آناهيتا يك بناي سنگي است كه در شهر كنگاور قرار دارد.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر سرپل ذهاب توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: سرپل ذهاب (زهاب) يكي از شهرهاي مهم استان كرمانشاه ايران و مركز شهرستان سرپل ذهاب است. مردم اين شهر كرد هستند و به زبان كردي حرف مي‌زنند. در شهرستان سرپل ذهاب پيروان شيعه، سني و يارسان در كنار هم زندگي مي‌كنند. اين شهر مرزي ايران در زمان جنگ ايران و عراق به شدت آسيب ديد اما بعد از جنگ بازسازي شد. اين شهر در ۴۵ درجه و ۵۲ دقيقه طول شرقي و ۳۴ درجه و ۲۴ درجه عرض جغرافيايي و در غرب كشور و منتهي‌اليه شيب ارتفاعات زاگرس بر سر راه بين‌المللي تهران – بغداد موسوم به جاده كربلا واقع گرديده‌است. سرپل ذهاب يكي از پايتخت‌هاي زمان مادها بوده.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر سنقر توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: سُنقُر يا سُنگر مركز شهرستان سنقر در استان كرمانشاه است. اين شهر در منطقه اي ييلاقي و در ۸۵ كيلومتري شمال شرقي كرمانشاه و ۹۵ كيلومتري غرب همدان قرار دارد، شهر سنقر به لحاظ قرار گرفتن در رشته كوه‌هاي زاگرس داراي آب و هواي ييلاقي و كوهستاني است، به همين دليل داراي جمعيت فصلي بوده كه در بهار و تابستان افزايش پيدا مي‌كند. كوه دالاخاني در جنوب غربي سنقر قرار دارد و همه ساله پذيراي كوهنورداني از سراسر كشور است كه به ارتفاعات آن سعود مي‌كنند. كوهستانهاي اطراف سنقر، زيستگاه حيات وحش و گونه‌هاي متنوع گياهي فراوان است كه واجد ارزشهاي تفرجگاهي و گردشگري هستند.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

همشهريان عزيز در شهر مشهد اگر تصميم داريد با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به سراسر كشور و به طور خاص استان گيلان و شهر هاي رشت بندر انزلي لاهيجان لنگرود هشتپر اثاث كشي و اسباب كشي نماييد قطعا باربري مشهد به رشت با داشتن صدها ناوگان مختلف از انواع خاور مسقف و خاور روباز و ارائه ارزان ترين قيمت و كرايه در خدمت شما خواهد بود.

ما در مجموعه باربري مشهد به رشت با فراهم نمودن انواع مختلف از خاور توانسته اييم تقريبا تمام نياز مشتريان خود را از جهت حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري فراهم نماييم به نحوي كه خوشبختانه هر روز بر تعداد مشتريان موسسه حمل و نقل باربري مشهد به استان گيلان و شره رشت افزوده مي شود كه اين باعث افتخار باربري مشهد مي باشد.

باربري مشهد با داشتن انواع خاور مسقف و خاور روباز در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاري نتسان شروع به فعاليت نمود و از همان آغاز شروع به كار خود سعي نمودن با تدارك انواع مختلف خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ هر نوع خواسته و درخواست مشتري را پوشش دهد.

خاور مسقف و خاور روباز موجود در باربري مشهد به رشت تماما مدل بالا مي باشد كه بسيار مناسب جهت مسيرهاي طولاني مانند مسير مشهد به گيلان و شهر رشت مي باشد حال در كنار ارائه ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه ارائه شده براي تمامي سرويس ها از جمله خاور مسقف و خاور روباز توصيه اكيد مي نماييم حتما جهت درخواست سرويس با ما تماس بگيريد.

تدارك انواع خاور در باربري مشهد به اين جهت مي باشد كه در بررسي هاي انجام شده بيشتر خودروي مورد نياز مشتريان جهت حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري خاور و كاميونت مي باشد كه خوشبختانه باربري مشهد توانسته است تعداد زيادي از آن را به مجموعه عظيم باربري مشهد با نام تجاري نتسان اضافه نمايد.

حمل بار توسط خاور مسقف و خاور روباز توسط باربري مشهد رشت و ساير شهرهاي استان گيلان با 70% تخفيف و زير قيمت ساير شركت هاي باربري در مشهد: رَشْت (به گيلكي: رٚشت) يكي از كلان‌شهرهاي ايران، مركز استان گيلان در شمال ايران، و مركز شهرستان رشت است و مادرشهر استان گيلان و بخش‌هايي از استان‌هاي همجوار است. از رشت به عنوان شهر هميشه بيدار ياد مي‌كنند. اين كلانشهر همچنين پرجمعيت‌ترين شهر شمال ايران در بين سه استان حاشيهٔ درياي كاسپين و بزرگترين و پرجمعيت‌ترين شهر گيلك‌نشين جهان، بزرگترين سكونت گاه سواحل جنوبي درياي خزر محسوب مي‌شود. در تابستان ۱۳۹۲، رشت سومين شهر بازديد شده توسط گردشگران در ايران بود.

حمل بار توسط خاور مسقف و خاور روباز توسط باربري مشهد بندر انزلي و ساير شهرهاي استان گيلان با 70% تخفيف و زير قيمت ساير شركت هاي باربري در مشهد: بندر اَنزَلي يكي از مهم‌ترين شهرهاي گردشگري، از مراكز مهم اقتصادي و يكي از قطب‌هاي ورزشي در ايران است، و مركز شهرستان انزلي محسوب مي‌شود. بندر انزلي براساس مقدار تخليه و بارگيري كالاها در سال ۹۸، دهمين بندر مهم كشور و پس از بندر اميرآباد در استان مازندران، دومين بندر مهم شمال ايران مي‌باشد. شهر بندرانزلي پس از مركز استان (رشت) پرجمعيت‌ترين و بزرگ‌ترين شهر استان گيلان و يكي از متراكم‌ترين شهرهاي ايران از لحاظ تراكم جمعيت محسوب مي‌شود.

حمل بار توسط خاور مسقف و خاور روباز توسط باربري مشهد لاهيجان و ساير شهرهاي استان گيلان با 70% تخفيف و زير قيمت ساير شركت هاي باربري در مشهد: لاهيجان (به گيلكي: لاجؤن) مركز شهرستان لاهيجان، بزرگترين شهر شرق استان گيلان و نود و پنجمين شهر پرجمعيت ايران است. لاهيجان يكي از شهرهاي گيلك نشين است و مردمان آن به زبان گيلكي سخن مي‌گويند. اين شهر در ناحيه كوهپايه‌اي قرار دارد و تپه‌ماهورهاي آن را بوته‌هاي چاي پوشانده‌است. لاهيجان در شرق سفيدرود و در ارتفاع ۴ متري قرار دارد. اين شهر در سال ۲۰۱۷ با ۱۰۱٬۰۷۳ نفر جمعيت سومين شهر پرجمعيت گيلان است. همچنين لاهيجان زماني شهر اصلي و مركز اداري (دارالملك) كل ايالت و پايتخت تاريخي بيه پيش بود.از دانشگاه هاي اين شهر مي‌توان به دانشگاه آزاد اسلامي، دانشكده فني و مهندسي رجايي. موسسه آموزش عالي ديلمان و انديشمند اشاره نمود.

حمل بار توسط خاور مسقف و خاور روباز توسط باربري مشهد لنگرود و ساير شهرهاي استان گيلان با 70% تخفيف و زير قيمت ساير شركت هاي باربري در مشهد: لَنگرود نام شهري در شمال ايران كه در استان گيلان و بين شهر لاهيجان و رودسر قرار گرفته‌است. جمعيت اين شهر بر پايه آمار سرشماري سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۹٬۴۴۵ نفر است.

حمل بار توسط خاور مسقف و خاور روباز توسط باربري مشهد هشتپر و ساير شهرهاي استان گيلان با 70% تخفيف و زير قيمت ساير شركت هاي باربري در مشهد: هشتپر يا هشتپر طوالش بعد از انقلاب به صورت رسمي و اداري شهر تالش با آب و هواي معتدل خزري با ارتفاع ۵۴ متر از سطح درياي آزاد پنجمين شهر بزرگ استان گيلان، بزرگترين شهر تالش‌نشين ايران و مركز شهرستان طوالش است.

 

حمل بار توسط خاور مسقف و خاور روباز توسط باربري مشهد هشتپر و ساير شهرهاي استان گيلان با 70% تخفيف و زير قيمت ساير شركت هاي باربري در مشهد:هشتپر يا هشتپر طوالش بعد از انقلاب به صورت رسمي و اداري شهر تالش با آب و هواي معتدل خزري با ارتفاع ۵۴ متر از سطح درياي آزاد پنجمين شهر بزرگ استان گيلان، بزرگترين شهر تالش‌نشين ايران و مركز شهرستان طوالش است.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

موسسه باربري مشهد به كرج بزرگترين شركت حمل و نقل شهري و بين شهري در مشهد مي باشد كه داراي بيش از 100 ناوگان خاور مسقف و خاور روباز مي باشد اين شركت حمل و نقل با فراهم نمودن انواع خاور توانسته است تمام نياز همشهريان عزيز را جهت اثاث كشي و اسباب كشي مهيا نمايد.

مديران باربري مشهد به كرج و تمامي شهرهاي استان البرز از جمله فرديس كمال‌شهر نظرآباد محمدشهر  توانسته اند با به كارگيري انواع سياست هاي خاص علاوه بر فراهم نمودن انواع خاور جهت حمل بار و كالاي اداري تجاري از مشهد به البرز و كرج , قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه نهايي را به شدت كاهش دهد به نحوي كه در حال حاضر باربري مشهد به كرج ارزانترين باربري مي باشد

يكي از دلايل مهم باربري مشهد به كرج جهت استفاده از خاور مسقف و خاور روباز اين مي باشد كه خاور وسيله ايي مي باشد كه فضاي بسيار زيادي دارد و تقريبا تمام اسباب و وسايل يك اثاث كشي را در خود جاي ميدهد لذا در بيشتر مواقع همشهريان عزيز جهت جابجايي كالا و اثاثيه خود خاور از شركت حمل و نقل شهري و بين شهري مشهد درخواست مي نمايند.

از سوي ديگر براي مسيرهاي طولاني مانند مسير مشهد به استان البرز و شهر كرج فرديس كمال‌شهر نظرآباد محمدشهر باربري مشهد تخفيفات بسيار خاصي را در نظر گرفته است كه گاهي تا 70% تخفيف را شامل مي شود بنابراين توصيه اكيد داريم به هموطنان عزيز كه در صورت تصميم به حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به كرج حتما با يكي از شماره هاي باربري مشهد تماس برقرار نماييد و از ليست قيمت تخفيف دار ما بهره مند شود قطعا از قيمت هايي پايين ما هيجان زده خواهيد شد.

باربر مشهد به كرج داراي بزرگترين ناوگان انواع خاور مسقف و خاور روباز مي باشد كه تمام مدل بالا بوده است چرا كه به اعتقاد ما براي مسيرهاي طولاني داشتن خودروهاي مدل بالا بسيار ضروري هست چراكه گاها ديده شده است شركت هاي باربري از خاور هاي مدل پايين و فرسوده استفاده نموده اند كه در بين مسير خراب شده و خساراتي به اثاثيه وارد شده است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان البرز و شهر كرج  توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي حمل بار و اثاثيه: كرج مركز استان البرز، مركز شهرستان كرج و يكي از كلان‌شهرهاي ايران است و به عنوان چهارمين شهر بزرگ ايران شناخته مي‌شود. كرج يك شهر كوهپايه‌اي است كه در دامنهٔ رشته كوه‌هاي البرز و در بلنداي ۱٬۳۰۰ متر بالاتر از سطح دريا قرار دارد. همچنين اين شهر دومين شهر ايران است كه داراي قطار شهري و همچنين در حال ساخت ۶ خط تفكيكي مترو است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان البرز و شهر فرديس توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي حمل بار و اثاثيه: فرديس مركز شهرستان فرديس در استان البرز مي‌باشد. فرديس از ابتداي سال ۱۳۹۶ از كرج جدا شده و تبديل به شهرستان فرديس شد كه اكنون داراي فرمانداري و شهرداري مستقل مي‌باشد. فرديس از شهرك‌هاي بسياري تشكيل شده كه مي‌توان از شهرك ناز در جنوب غربي، شهرك طلائيه در جنوب و شهرك منظريه و شهرك طالقاني در شمال و شهرك دهكده (خانه) در غرب آن را نام برد.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان البرز و شهر كمال‌شهر توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي حمل بار و اثاثيه: كمالشهر يكي از قديمي ترين شهرهاي كرج مي‌باشد با نام قديمي كمال آباد. اين شهر جز يكي از بومي ترين مناطق البرز است. كمال آباد جزئي از دهستان‌هاي قديمي كرج مركزي بوده است كه زبان بوميان آن همچون ديگر اقوام بومي مناطق كرج تاتي زياراني است كه با مركزيت روستاي تاريخي هلجرد شكل گرفته است و پيشه ي مردمان آن در زمان هاي قديم بر پايه كشاورزي و باغداري بوده است. و از خاندان و اقوام قديمي آن مي توان به.توانگر، زارع رفيع، كمال زاده، نيك فلاح، مديرروستا اشاره نمود.با وجود مهاجرت زياد در طي دهه هاي اخير آب و هواي مساعد پايين بودن قيمت زمين و مسكن ساخت كارخانه و كارگاه هاي كوچك بزرگ بدليل موقعيت ژئوپولتيك آن همچنان اقوام بومي درآن فرهنگ و زبان خود را حفظ كرده و ميكنند. در شمال غربي شهرستان كرج و اين شهر تا قبل از سال ۷۵ و احداث شهرداري، دهستاني به نام كمال‌آباد بوده‌است و. يكي ازبومي ترين مناطق كرج به شمار مي رود. از غذاهاي محلي ميتوان به يتيمچه ، سوپ جو ، تاس كباب اشاره كرد. همچنين داراي مكان هاي تاريخي قديمي همچون روستاي هلجرد، و رضوانيه.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان البرز و شهر نظرآباد توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي حمل بار و اثاثيه: نَظَرآباد يكي از شهرهاي استان البرز و مركز شهرستان نظرآباد است.اين شهرستان قدمتي حدود نه هزار سال دارد. به طوري كه منطقه باستان‌شناسي ازبكي در آن واقع شده است و نمونه اولين خشت دست ساز بشر كه در سازمان ملل نگهداري مي‌شود، توسط محمد خاتمي به نشانه گفتگوي تمدن‌ها از اين محوطه باستاني به سازمان ملل هديه شده است.مصطفي بازرگان برادر مهدي بازرگان از مشاهير اين شهرستان محسوب مي‌شوند وي در سال ۱۳۸۹ درگذشت. شهر مصطفي آباد يادگار دوران مباشري او بر اين شهر است.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به زاهدان به عنوان بزرگترين و معتبرترين شركت حمل و نقل شهري و بين شهري توسط خاور در مشهد شناخته شده مي باشد بنابراين اگر تصميم داريد با خاور مسقف يا خاور روباز كالا و اثاثيه منزل و اداري خود را به استان سيستان و بلوچستان ارسال و جابجا نماييد ما در مجموعه عظيم باربري مشهد در خدمت شما خواهيم بود.

باربري مشهد به زاهدان داراي صدها ناوگان از جمله خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ مي باشد كه در تمام ساعات شبانه روز در تمام مناطق شهر مشهد و حومه شهر مستقر هست كه با اولين تماس شما مشتريان عزيز در محل درخواستي شما حضور يابند ما تلاش نموده اييم تا خاورهاي مسقف و امكانات و لوازم جانبي را فراهم نماييم كه اين خود باعث گرديده است ميزان رضايتمندي مشتريان از ما بسيار افزايش يابد.

موسسه حمل و نقل باربري مشهد به استان سيستان و بلوچستان و تماي شهرهاي زاهدان زابل ايرانشهر چابهار سراوان  داراي آخرين مدل از خاورهاي مسقف و خاورهاي روباز هست كه بسيار ايده آل براي تمامي مسيرهاي شهري و بين شهري مي باشد در كنار انواع خاور موجود در باربري مشهد به زاهدان رانندگان مشغول در اين شركت جهت مسيرهاي مختلف از جمله مشهد به زاهدان بسيار با تجربه بوده اند و لذا به خوبي با مسير آشنايي كامل دارند.

داشتن انواع خاور مدل بالاي مسقف و خاور مدل بالاي روباز در باربري مشهد به استان زاهدان از يك سو و از سوي ديگر ارائه ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه ارائه شده براي تمامي سرويس هاي باربري مشهد به زاهدان جهت حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري تجاري باعث گرديده است سطح مقبوليت باربري مشهد به شدت افزايش يابد كه اين باعث افتخار ماست.

مدير باربري مشهد توانسته اند هم انواع خاور را براي مسير مشهد به زاهدان فراهم نمايند و هم خدمات جانبي با ارزانترين قيمت را براي اين مسير تدارك ببيند كه ميتوان به صدور بارنامه معتبر – صدور بيمه نامه معتبر – حمل بارهاي سنگين و نامتعارف – حمل بارهاي حساس الكترونيكي و ... اشاره نمود.

حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر زاهدان با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: زاهِدانْ يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان سيستان و بلوچستان است. اين شهر در منطقهٔ بلوچستان قرار دارد. نام پيشين شهر «دزدآب» بوده كه در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغيير يافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به كشورهاي افغانستان و پاكستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهي مي‌شود. آب و هواي زاهدان در بيشتر روزهاي سال گرم و خشك است. شب‌هاي تابستان آب و هواي اين شهر رو به سردي مي‌گرايد. آب آشاميدني زاهدان لوله‌كشي آب شيرين است و از طريق انتقال آب از شهرستان زابل تأمين مي‌گردد. زاهدان به جهت مرزي بودن، از موقعيت استراتژيك جغرافيايي و تجاري و نظامي و شرايط خاص برخوردار است؛ به گونه‌اي كه از يك‌سو راه‌آهن پاكستان كه از مرز ميرجاوه وارد ايران مي‌شود و از سوي ديگر راه‌آهن سراسري ايران به اين شهر منتهي مي‌شود؛ حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر زاهدان با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: زاهِدانْ يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان سيستان و بلوچستان است. اين شهر در منطقهٔ بلوچستان قرار دارد. نام پيشين شهر «دزدآب» بوده كه در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغيير يافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به كشورهاي افغانستان و پاكستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهي مي‌شود. آب و هواي زاهدان در بيشتر روزهاي سال گرم و خشك است. شب‌هاي تابستان آب و هواي اين شهر رو به سردي مي‌گرايد. آب آشاميدني زاهدان لوله‌كشي آب شيرين است و از طريق انتقال آب از شهرستان زابل تأمين مي‌گردد. زاهدان به جهت مرزي بودن، از موقعيت استراتژيك جغرافيايي و تجاري و نظامي و شرايط خاص برخوردار است؛ به گونه‌اي كه از يك‌سو راه‌آهن پاكستان كه از مرز ميرجاوه وارد ايران مي‌شود و از سوي ديگر راه‌آهن سراسري ايران به اين شهر منتهي مي‌شود؛ و از سوي ديگر در نزديكي به ميل سه جانبهٔ ايران و پاكستان و افغانستان قرار دارد.

حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر زابل با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: زابُل، مركز شهرستان زابل در استان سيستان و بلوچستان است. اين شهر در فاصله ۲۰۷ كيلومتري شمال شرقي شهر زاهدان و در گذرگاه پيونددهنده مشهد به چابهار جاي دارد. شهر زابل از در ارتفاع ۴۸۰ متري از سطح دريا قرار گرفته و در سرشماري سال ۱۳۹۵، ۱۳۴٬۹۵۰ تن جمعيت داشته است. از اين شهر در كتيبه‌هاي هخامنشي با نام «زرنكا» ياد مي‌شود كه يكي از ساتراپ‌هاي هخامنشيان بود و به شاهان هخامنشي ماليات مي‌پرداختند و توسط اقوام آريايي سكاها اداره مي‌شد. فرمانداري زابل در سال ۱۳۹۲ ه‍.ش به دليل مهم بودن بخش اراضي به فرمانداري ويژه و معاونت استانداري تغيير يافت.

حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر ايرانشهر با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: ايرانشهر يكي از شهرهاي استان سيستان و بلوچستان است كه نام پيشين آن پهره بوده‌است. اين شهر در مركز بلوچستان ايران قرار دارد.

حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر چابهار با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: چابَهار يكي از شهرهاي جنوب خاوري بلوچستان در كرانهٔ درياي مَكُّران و اقيانوس هند قرار دارد. اسكله آن قابليت پهلوگيري كشتي‌هاي اقيانوس‌پيما را دارد و از مناطق آزاد بازرگاني ايران به شمار ميرود. بندر چابهار به دليل موقعيت راهبردي، كه نزديك‌ترين راه دسترسي كشورهاي محصور در خشكي آسياي ميانه به آب‌هاي آزاد است از اهميت فراواني برخوردار است و سازندگي و سرمايه‌گذاري فراواني در آن صورت مي‌گيرد؛ از جمله ساخت اسكله و افزايش گنجايش بارگيري كشتي‌هاي اقيانوس‌پيما و ساخت راه‌آهن به سوي آسياي ميانه و احداث فرودگاه بين‌المللي اين بندر يكي از مهم‌ترين چهارراه‌هاي كريدور شمال-جنوب بازرگاني جهاني است.

 



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به استان كرمان و شهر كرمان با افتخار اعلام مي نمايد كه در تمام ساعات شبانه روز تعداد زيادي اكيپ خاور مسقف و خاور روباز آماده حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري مي باشد كه با ارزانترين قيمت و كرايه وظيفه اثاث كشي و اسباب كشي شما همشهريان عزيز را در تمام ساعات شبانه روز متقبل شوند.

ما با افتخار اعلام مي كنيم كه كليه خاورهاي موجود در باربري مشهد به كرمان داراي آخرين مدل هاي موجود در بازار مي باشد چراكه جهت مسيرهاي طولاني حتما مي بايست خودروها مدل بالا و بي نقص باشند تا بتوانند بدون دردسر و دغدغه كالا و اثاثيه منزل و اداري را به تمام شهرهاي ايران منتقل و جابجا نمايند.

خاور مسقف خاور روباز يكي از پرطرفدارترين ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و همچنين توليدات كارخانجات مي باشد و ان هم به جهت حجم بالايي كه دارد هست لذا براي آن دسته از مشتريان باربري مشهد به استان كرمان و شهرهاي كرمان سيرجان رفسنجان جيرفت بم زرند  كه تصميم دارند اثاث كشي و اسباب كشي كنند قطعا با توجه به ميزان و حجم كالايشان بهترين گرينه و مطمئن ترين انتخاب مي باشد.

اما نكته مهم ديگر در مورد باربري مشهد به كرمان اين مي باشد كه باربري مشهد به كرمان در كنار تدارك صدها اكيپ از انواع خاور مسقف و خاور روباز جهت مسير مشهد به كرمان توانسته است قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري تجاري را تا 70% كاهش دهد كه در نوع خود بي نظير مي باشد.

از سوي ديگر باربري مشهد به كرمان تمام تلاش خود را به كار گرفته است تا بتواند در كنار وظيفه اصلي خود يعني اسباب كشي و اثاث كشي توسط خاور مسقف و خاور روباز خدمات جانبي ديگري از جمله بسته بندي اصولي و حرفه ايي كالا و اثاثيه – حمل بارهاي سنگين و نامتعارف – جابجايي كالاهاي حساس الكتريكي و الكترونيكي و ... را به مشتريان خود ارائه دهد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به كرمان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: كرمان يكي از كلانشهرهاي ايران و مركز استان كرمان پهناورترين استان ايران در جنوب شرقي اين كشور واقع است. جمعيت اين شهر طبق سرشماري بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۷۳۸٬۷۲۴ نفر بوده‌است. كرمان يكي از پنج شهر تاريخي ايران است. كرمان يكي از قطبهاي عمل‌هاي سخت پزشكي پيوند اعضا در ايران است. وسعت شهر كرمان حدود ۲۴۰ كيلومتر مربع است و به دليل وسعت شهري و جمعيت، اين شهر جزو كلانشهرهاي ايران طبقه‌بندي شده‌است. حاشيه‌نشيني مهم‌ترين مشكل شهر كرمان است. كرمان به عنوان پايلوت دولت الكترونيك انتخاب شده‌است و در برنامه‌هاي توسعه كشور بايد به شهري الكترونيكي تبديل شود. شهر كرمان با ۱۷۶۰ متر ارتفاع از سطح دريا، چهارمين مركز استان مرتفع در ايران به شمار مي آيد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به سيرجان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: سيرجان شهري در جنوب ايران و در جنوب غربي استان كرمان و مركز شهرستان سيرجان است. اين شهر در ۹۶۰ كيلومتري تهران و ۱۸۰كيلومتري كرمان قرار دارد و با توجه به قرار گرفتن در تقاطع محورهاي مواصلاتي تهران - بندرعباس و كرمان - شيراز از گذشته تاكنون، مورد توجه بوده‌است. جمعيت شهر سيرجان بر پايه سرشماري سال ۹۵ برابر ۱۹۹٬۷۰۴ نفر بوده‌است و به لحاظ جمعيت دومين شهر استان كرمان بعد از شهر كرمان مي‌باشد. شهر سيرجان به دو منطقهٔ شهرداري تقسيم شده‌است. سيرجان يكي از شهرهاي صنعتي و اقتصادي كشور به‌شمار مي‌رود و منطقه ويژه اقتصادي محسوب مي‌شود. شهر سيرجان سرانه فضاي سبز خوبي دارد ارتفاع شهر سيرجان از سطح دريا ۱۷۶۶ متر است و به دليل قرارگرفتن سيرجان در دشتي مرتفع، اين شهر نسبت به شهرهاي نيمه كويري ديگر ايران هوايي معتدل‌تر و ملايم‌تر دارد و يكي از توليدكنندگان اصلي پسته در استان كرمان است. به لحاظ تاريخي نيز سيرجان جاذبه‌هاي مهمي را در خود جاي داده‌است.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به رفسنجان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: رفسنجان شهري در مركز ايران و شمال غرب استان كرمان مي‌باشد كه در فاصله ۱۱۵ كيلومتري كلانشهر كرمان و ۲۴۸كيلومتري شهر تاريخي يزد قرارگرفته است و براساس سرشماري سال ۱۳۹۵ ه‍.ش ۱۶۱٬۹۰۹ نفر جمعيت داشته‌است. مردم رفسنجان به فارسي كرماني سخن مي‌گويند. محصول اصلي اين شهر پسته ميباشد و به همين سبب بزرگ ترين جنگل مصنوعي جهان در اين شهر قرار گرفته است

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به جيرفت توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: شهر جيرُفت در ناحيهٔ جنوبي استان كرمان و جنوب كشور ايران قرار گرفته و مركز شهرستان جيرفت است. جمعيت اين شهر بنا بر سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران برابر ۱۳۰٬۴۲۹ نفر است.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد به اروميه با 70% تخفيف توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد صورت ميگيرد ما با افتخار اعلام مي نماييم كه توانسته اييم ارزانترين قيمت را روي سرويس هاي شهري و بين شهري خاور مسقف و خاور روباز اعمال كنيم تا مشتريانمان بيشتر راضي باشند.

مديران باربري مشهد به استان آذربايجان غربي و شهرهاي اروميه  خوي بوكان مهاباد مياندوآب  انواع متنوع و مدل بالا از خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ را فراهم نموده اند تا تمام نياز شما بزرگواران را فراهم نمايد و همچنين تخفيفات دائمي و همه روزه بر روي تمام سرويس ها از جمله ناوگان خاور مسقف و خاور روباز اعمال نموده است .

لازم به يادآوري مي باشد كه كليه خودروهاي باربري مشهد به اروميه از جمله خاور مسقف و خاور روباز موجود در اين شركت تماما مدل بالا بوده و بسيار مناسب براي مسيرهاي خيلي طولاني از جمله مشهد به استان آذربايجان غربي و اروميه مي باشد لذا شما عزيزان و همشهريان عزيز ميتوانيد بدون نگراني و دغدغه كالا و اثاثيه منزل و اداري خود را در مشهد به ما بسپاريد و در هر كجاي كشور از جمله در استان اذربايجان غربي و شهرهاياروميه  خوي بوكان مهاباد مياندوآب و .. تحويل بگيريد.

تمركز باربري مشهد به اروميه در ارائه انواع خاور مدل بالا به اين دليل مي باشد كه بعضا ديده شده در مسيرهاي بسيار طولاني مانند مسير مشهد به استان آذربايجان غربي و اروميه در بين مسير ماشين حمل كالا و اثاثيه خراب شده و مشكلات زيادي از جمله دير رسيدن بار به مقصد يا آسيب ديدن كالا و اثاثيه با ارزش و گران قيمت در جابجا شدن بين دو خودر و ...  را باعث شده است لذا با اطمينان خاطر اعلام مي نماييم كه تمام خاورهاي اين مجموعه  كاملا مدل بالا بوده است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان آذربايجان غربي و شهر اروميه توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفيف ويژه و استثنايي : اُروميّه يكي از كلان‌شهرهاي ايران، مركز استان آذربايجان غربي و شهرستان اروميه در شمال غربي ايران كه در منطقه آذربايجان واقع شده‌است. اين شهر طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعيت، دهمين شهر پرجمعيت ايران و دومين شهر پرجمعيت منطقهٔ شمال‌غرب ايران به‌شمار مي‌آيد. اروميه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب درياچه اروميه، در دامنه كوه سير و در ميان دشت اروميه قرار گرفته‌است. هواي اروميه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان آذربايجان غربي و شهر خوي توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفيف ويژه و استثنايي : خوي بزرگترين و مهم‌ترين شهر استان آذربايجان غربي بعد از اروميه بوده و دومين شهرستان پرجمعيت استان قلمداد مي‌شود. اكثريت مردم خوي به تركي آذربايجاني و مردم بخش قطور از توابع شهرستان خوي به كردي كرمانجي سخن مي‌گويند. جمعيت شهر خوي طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود كه با احتساب جمعيت حومه و شهرهاي اقماري اطراف آن جمعيت خوي بالغ بر ۳۴۸٬۶۶۴ نفر مي‌باشد و از سال ۱۳۸۹ شهرستان خوي به فرمانداري ويژه ارتقا يافته‌است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان آذربايجان غربي و شهر بوكان توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفيف ويژه و استثنايي : بوكان بزرگ‌ترين شهر جنوب استان آذربايجان غربي و مركز شهرستان بوكان است. جمعيّت شهري آن بالغ بر ۱۹۳٬۵۰۱ نفر بوده و مساحت شهر به صورت طولي بيش از ۱۲ كيلومتر مربّع و از مسطح‌ترين شهرهاي منطقه به‌شمار مي‌رود. بوكان نسبت به بسياري از شهرهاي ايران، شهري جوان و نوبنياد محسوب مي‌شود و از نظر بافت تاريخي در دوران قاجار و سده نوزدهم ميلادي بنيان گذاشته شده و بيش از دو قرن قدمت دارد.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان آذربايجان غربي و شهر مهاباد توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفيف ويژه و استثنايي : مَهاباد، مركز شهرستان مهاباد و يكي از شهرهاي كُردنشين استان آذربايجان غربي در ايران است. اين شهر كه در جنوب استان و در منطقه تاريخي مكريان قرار دارد،مركز حكومت امراي مكري بود، حكومتي كه در اين شهر اقدام به ضرب سكه كرد. مهاباد شهري سرسبز است و در ميان چندين كوه واقع شده‌است. بر اساس سرشماري عمومي نفوس و مسكن كشور در سال ۱۳۹۵ جمعيت اين شهر ۱۶۸٬۳۹۳ نفر بوده‌است. مهاباد كه به نگين آذربايجان غربي مشهور است همه ساله بيشترين آمار گردشگران را در اين استان به خود اختصاص مي‌دهد. از جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر مي‌توان به رودخانه و سد مهاباد كه يكي از نزديكترين سدها به محلات مسكوني در جهان است، بازارچه‌ها و بازار بزرگ تاناكوراي مهاباد كه تأمين‌كنندهٔ اصلي لباس ديگر بازارها و مغازه‌هاي تاناكوراي كشور محسوب مي‌شود، همچنين وجود جاذبه‌هاي طبيعي همچون تالاب‌هاي بين‌المللي كاني برازان و قوپي باباعلي، دخمه مادي فخريگاه و غار سهولان در حاشيه و اطراف شهر اشاره كرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به ساري بابل آمل قائم‌شهر بهشهر  با 70% تخفيف زير نظر اتحاديه حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين ثبت شده در 118 مخابرات در اسرع وقت و در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با كارگران ماهر و بارچين هاي حرفه ايي صورت مي پذيرد.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان مازندران و شهر ساري تخصص باربري مشهد به ساري مي باشد اگر همشهريان عزيز تصميم دارند از مشهد به ساري با هرنوع خاور اثاث كشيو اسباب كشي نمايند قطعا باربري مشهد با مدل بالاترين ناوگان از خاورهاي با ظرفيت هاي متفاوت در خدمت شما مي باشد.

در كنار فراهم نمودن انواع خاور مسقف و خاور روباز در باربري مشهد به ساري اين شركت توانسته است ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه را نيز به مشتريان ارائه نمايد به عبارت ديگر با درخواست سرويس از باربري مشهد به ساري و تمامي شهرهاي استان مازندران از جمله بابل آمل قائم‌شهر بهشهر شما قادر خواهيد بود كه زير قيمت تمام شركت هاي باربري حمل بار انجام دهيد.

مديران باربري مشهد به ساري از آغاز و شروع فعاليت خود تمام تلاش خود را به كار گرفتند تا بتوانند با همكاري رانندگان و ساير همكاران در باربري مشهد به ساري بيشترين ناوگان اثاث كشي و اسباب كشي را توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز مهيا نمايند چرا كه خاور يكي از ماشين هايي مي باشد كه بيشترين استفاده را در حمل كالا و اثاثيه منزل و ادراي دارا مي باشد.

باربري مشهد به ساري با افتخار اعلام مي نماييد در حال حاضر داراي بيش صد نوع خاور مسقف و خاور روباز مي باشد كه در تمام ساعات شبانه روز و حتي در روهاي تعطيل آماده سرويس دهي به مشتريان خود مي باشد و خدمات متعدد جانبي ديگري را نيز تدارك ديده است كه ميتوان به صدور بيمه نامه – بارنامه معتبر- حمل بارهاي سنگين و نامتعارف و ... اشاره نمود.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به ساري و استان مازندران توسط خاور مسقف و خاور روباز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شرركت هاي باربري: ساري از پرجمعيت‌ترين شهرهاي شمال و پايتخت پيشين ايران، مركز استان مازندران و شهرستان ساري است. اين شهر پرجمعيت‌ترين و بزرگترين شهر استان مازندران و از بزرگترين شهرهاي شمال كشور به‌شمار مي‌رود. ساري همچنين يكي از قديمي‌ترين شهرهاي ايران محسوب مي‌شود.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به بابل و استان مازندران توسط خاور مسقف و خاور روباز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شرركت هاي باربري: بابُل مشهور به شهر بهارنارنج مركز شهرستان بابل- از پرجمعيت‌ترين شهرهاي استان مازندران مي‌باشد. اين شهر به دو منطقه شهري تقسيم مي‌شود. بابل مركز مخابرات استان مازندران و مركز منطقه ۱ مخابراتي كشور ايران مي‌باشد. جمعيت شهرِ بابل در سرشماري سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به آمل و استان مازندران توسط خاور مسقف و خاور روباز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شرركت هاي باربري: آمُل يك شهر در استان مازندران و مركز شهرستان آمل است. آمل يكي از قديمي‌ترين شهرهاي ايران، قطب صنعت و صادرات و ورزش استان مازندران، پايتخت برنج ايران، يكي از قديمي‌ترين مراكز يك‌جانشيني جهان، از شهرهاي مهم ترابري، كشاورزي، گردشگري، معدني و صنعتي ايران و از مهم‌ترين شهرهاي مرتبط به علم در تاريخ معروف به شهر تاريخ و فلسفه است. پيشينه شهر آمل به زمان آماردها بر مي‌گردد و در تاريخ نوشتاري نيز، مانند شاهنامه آمل از مراكز مهم اتفاقات بوده‌است. آمل در زمان زياريان، علويان پايتخت ايران و در زمان اشكانيان يكي از مراكز ايران بود و در زمان افريدون تا زمان بهرام گور نيز آمل تختگاه و پايتخت ربع مسكون است. اين شهر به دو منطقه شهري تقسيم مي‌شود. آمل يكي از پرجمعيت‌ترين شهرهاي استان مازندران است. شهر آمل در كنار اروميه و گنبد كاووس يكي از سه قطب واليبال كشور مي‌باشد.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به قائم‌شهر و استان مازندران توسط خاور مسقف و خاور روباز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شرركت هاي باربري: قائم‌شهر از پرجمعيت‌ترين و بزرگترين شهرهاي استان مازندران و شمال ايران و مركز شهرستان قائم‌شهر مي‌باشد كه در ناحيهٔ البرز مركزي قرار گرفته و در گذشته آن را شاهي مي‌ناميدند. قائم‌شهر قطب صنعت و صادرات در مازندران و از شهرهاي مهم ترابري، كشاورزي، گردشگري، معدني و صنعتي ايران مي‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به تبريز مراغه مرند اهر ميانه  با 70% تخفيف زير نظر اتحاديه حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين ثبت شده در 118 مخابرات در اسرع وقت و در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با كارگران ماهر و بارچين هاي حرفه ايي صورت مي پذيرد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به تبريز توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت باربري و حمل و نقل كالا و اثاثيه در مشهد و تهران صورت مي پذيرد مجموعه عظيم باربري مشهد به استان آذربايجان شرقي و تبريز با افتخار در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد.

تدارك ببنيم تا بتوانيم بهترين و با كيفيت ترين سرويس دهي و حمل كالا و اثاثيه را براي شما مشتريان عزيز فراهم نماييم در حال حاضر باربري مشهد به تبريز داراي بيش از صد ناوگان حمل و نقل شهري و بين شهري مي باشد كه تماما از ماشين هاي مدل بالا تشكيل شده است تا بتواند يك باربري بي دغدغه را براي شما هموطنان عزيز مهيا كند.

لازم به يادآوري مي باشد كه خاور مسقف و خاور روباز يكي از پرطرفدارترين ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مي باشد كه در كشور ما بسيار مورد استفاده قرار گرفته است و يكي از اصلي ترين دلايل آن نيز فضاي بسيار خوب مي باشد كه ميتواند حجم بسيار بالاي از كالا و اثاثيه منزل و اداري را در آن جاي داد. باربري مشهد به تبريز و استان آذربايجان شرقي و شهرهاي مراغه مرند اهر ميانه داراي چندين خاور مسقف و خاور روباز مي باشد.

دقت شود كه استفاده از خاورهاي مسقف بسيار امن تر از خاورهاي روباز مي باشد مخصوصا براي مسيرهاي طولاني مانند مسير حمل بار از مشهد به آذربايجان شرقي و تبريز . بنابراين لازم است كه براي حمل بار در مسيرهاي طولاني حتما از خاور مسقف استفاده شود باربري مشهد به تبريز داراي چندين خاور مسقف و مدل بالا مي باشد كه آماده سرويس دهي هست.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به تبريز و استان آذربايجان شرقي توسط خاور با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه  تعرفه زير قيمت تمام شركت هاي باربري: تبريز كلانشهري در منطقهٔ آذربايجان ايران و مركز استان آذربايجان شرقي است. اين شهر، بزرگ‌ترين قطب اقتصادي منطقهٔ آذربايجان ايران و مركز اداري، ارتباطي، بازرگاني، سياسي، صنعتي، فرهنگي و نظامي اين منطقه شناخته مي‌شود.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به مراغه و استان آذربايجان شرقي توسط خاور با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه  تعرفه زير قيمت تمام شركت هاي باربري: مراغه دومين شهر بزرگ استان آذربايجان شرقي شهرستان مراغه است. اين شهر در كنار رودخانهٔ صوفي‌چاي در دامنهٔ جنوبي كوه سهند و در ۱۳۵ كيلومتري جنوب مركز استان واقع شده‌است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به مرند و استان آذربايجان شرقي توسط خاور با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه  تعرفه زير قيمت تمام شركت هاي باربري: مرند يكي از شهرهاي بزرگ و مهم استان آذربايجان شرقي و مركز شهرستان مرند است. اين شهر در ۶۵ كيلومتري شمال غرب تبريز واقع شده‌است. اين شهر از نظر سابقه و پيشينه تاريخي يكي از شهرهاي بزرگ استان آذربايجان شرقي محسوب مي‌شود كه در محور ارتباطي اروپا و آسياي ميانه قرار گرفته‌است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به اهر و استان آذربايجان شرقي توسط خاور با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه  تعرفه زير قيمت تمام شركت هاي باربري: اهر يكي از شهرهاي مهم استان آذربايجان شرقي و مركز شهرستان اهر و منطقه ارسباران و در شمال شرق اين استان واقع شده‌است و به‌عنوان بزرگ‌ترين شهر منطقه ارسباران شناخته مي‌شود اين شهر در ۹۰ كيلومتري شمال شرق تبريز و ۶۸ كيلومتري مشگين‌شهر بر سر مسير ارتباطي تبريز به استان اردبيل قرار گرفته‌است.همچنين به مركز دو شهرستان هاي ديگر قره داغ يعني ۶۰ كيلومتري كليبر و ۳۵ كيلومتري ورزقان با جاده اصلي مسير دارد و با دارا بودن مناطق بكر و زيبا، كوه‌ها، دشت‌ها و جنگل‌ها يكي از خوش آب و هواترين مناطق استان آذربايجان شرقي محسوب مي‌شود.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به ميانه و استان آذربايجان شرقي توسط خاور با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه  تعرفه زير قيمت تمام شركت هاي باربري: ميانه شرقي‌ترين شهر در بين مراكز شهرستان‌هاي استان آذربايجان شرقي و مركز اداري شهرستان ميانه است. اين شهر در جنوب‌شرق استان قرار دارد و به واسطهٔ اينكه سال‌ها تنها راه ارتباطي منطقهٔ از طريق زنجان به بدنهٔ اصلي كشور از طريق درهٔ قافلانكوه بوده، به عنوان دروازهٔ آذربايجان شرقي شناخته مي‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به اهواز دزفول آبادان ماهشهر خرمشهر  با 70% تخفيف زير نظر اتحاديه حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين ثبت شده در 118 مخابرات در اسرع وقت و در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با كارگران ماهر و بارچين هاي حرفه ايي صورت مي پذيرد.

اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به اهواز و تمامي شهرهاي استان خوزستان با خاور مسقف و خاور روباز تخصص باربري مشهد به خوزستان مي باشد بنابراين اگر تصميم داريد از مشهد به اهواز نقل مكان نماييد و يا كالاي اداري تجاري خود را به اين شهر استان ارسال كنيد با افتخار باربري مشهد به در خدمت شما خواهد بود.

يك نكته بسيار مهم حمل بار و اثاثيه توسط خاور با همكاري باربري مشهد به اهواز و استان خوزستان اين مي باشد كه داراي ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار شهري و بين شهري مي باشد لذا شما مشتريان عزيز وقتي از سرويس خاور باربري مشهد جهت اثاث كشيو اسباب كشي استفاده مي نماييد قطعا با ارزانترين قيمت كار اثاث كشي خود را به پايان رسانده اييد.

باربري مشهد به اهواز داراي تنوع بسيار خوب از انواع خاورهاي مسقف و خاورهاي روباز مي باشد كه تماما مدل بالا بوده و در تمام ساعات شبانه روز آماده سرويس دهي مي باشد لازم به يادآوري مي باشد كه حمل بار توسط خاور بار باربري مشهد به اهواز در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاري نتسان و با هدف فراهم نمودن ناوگاني از انواع خاور هاي مدل بالا شروع به فعاليت نمود و تا به امروز توانسته است به موفقيت هاي چشمگيري برسد.

مديران باربري مشهد به اهواز تمام تلاش خود را به كار گرفته اند تا تنوع گسترده از انواع خودروهاي ديگر در كنار خاورهاي مسقف و خاورهاي روباز را براي رضايتمندي بيشتر مشتريان فراهم نمايند كه از آن جمله ميتوان به نيسان وانت كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ اشاره نمود كه اين موضوع باعث گرديده است تا هر نوع نياز مشتري براي حمل كالا براورده شود.

فراهم نمودن انواع خاور مسقف و خاور روباز در باربري مشهد به اهواز و شهرهاي دزفول آبادان ماهشهر خرمشهر از استان خوزستان و همچنين خدمات جانبي ديگري از جمله بسته بندي اصولي و حرفه ايي كالا و اثاثيه – صدور بارنامه معتبر – صدور بيمه نامه معتبر – حمل بارهاي سنگين مانند گاو صندوق و ... باعث شده است تا هر روز بر رضايتمندي مشتريان افزوده شود.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به اهواز و تمامي شهرهاي استان خوزستان توسط خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ : اهواز يكي از كلان‌شهرهاي ايران است، كه در بخش مركزي شهرستان اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۰۳ تا كنون به‌عنوان مركز استان خوزستان شناخته مي‌شود. جمعيّت اين شهرستان طبق سرشماري مركز آمار ايران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۳۰۳٬۰۰۰ نفر مي‌باشد ، كه به‌عنوان هفتمين شهر پرجمعيت ايران به‌شمار مي‌آيد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به اهواز و تمامي شهرهاي استان خوزستان توسط خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ : دزفول شهري در جنوب غربي ايران است، كه با مساحت ۴۷۶۲ كيلومتر مربع، سي‌امين شهر پرجمعيت كشور محسوب مي‌شود و در كنار رودخانه دز، در بخش‌هاي جلگه‌اي استان خوزستان واقع شده‌است. اين شهر در ارتفاع ۱۴۳ متري از سطح دريا مستقر مي‌باشد و از شهرهاي شمالي خوزستان بشمار مي‌آيد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به آبادان و تمامي شهرهاي استان خوزستان توسط خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ : آبادان شهري در استان خوزستان و جنوب‌غرب ايران، مركز شهرستان آبادان و از مناطق آزاد بازرگاني ايران است كه بر جزيره‌اي هم‌نام خود در ۵۳ كيلومتري خليج فارس در نزديكي با مرزهاي عراق و كويت جاي گرفته‌است. اين شهر همچنين داراي فرودگاه و بندر است و به دليل داشتن پالايشگاه نفت و پتروشيمي راهبردي بودن و هم‌مرزي با كشور عراق، از زمان جنگ جهاني دوم يكي از مهم‌ترين شهرهاي خاورميانه و ايران بوده‌است. يكي از بزرگ‌ترين پالايشگاه‌هاي نفت جهان در اين شهر قرار دارد. نفت از اغلب مناطق خوزستان با لوله به اين شهر مي‌رسد و پس از تصفيه به كليه جهان صادر مي‌شود. نزديكترين شهر به آبادان، خرمشهر است كه حدود ۱۵ كيلومتر با اين شهر فاصله دارد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به ماهشهر و تمامي شهرهاي استان خوزستان توسط خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ : بندر ماهشَهر شهري است كه در جنوب استان خوزستان كشور ايران با طول جغرافيايي ۴۹ درجه و ۱۳ دقيقه و عرض جغرافيايي ۳۰ درجه و ۳۳ دقيقه واقع شده‌است. شهر ماهشهر، مركز شهرستان بندر ماهشهر است. ارتفاع اين شهر از سطح دريا حدود ۳ متر مي‌باشد. ماهشهر كنوني شامل دو بخش مي‌باشد، ماهشهر قديم و ديگري موسوم به ناحيهٔ صنعتي. بندر ماهشهر داراي مساحت ۲۷۱۳ هكتار مي‌باشد كه پس از اهواز، دزفول و بهبهان وسيع‌ترين شهر خوزستان است. بندر ماهشهر داراي ۳۷۲ هكتار بافت فرسوده‌است كه مساحت زيادي مي‌باشد و حدود ۱۵٪ كل مساحت شهر است.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به شيراز مرودشت كازرون فسا داراب  با 70% تخفيف زير نظر اتحاديه حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين ثبت شده در 118 مخابرات در اسرع وقت و در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با كارگران ماهر و بارچين هاي حرفه ايي صورت مي پذيرد.

اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به شيراز با خاور مسقف و خاور روباز تخصص باربري مشهد به شيراز مي باشد بنابراين اگر شما هموطن گرامي تصميم داريد از مشهد به استان فارس و شهر شيراز و ساير شهرهاي اين استان از جمله مرودشت كازرون فسا داراب نقل مكان كنيد و كالا و اثاثيه منزل و اداري خود را با خاور ارسال نماييد به ما شما اعلام مي نماييم كه باربري مشهد با افتخار و با ارزانترين قيمت تا 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در خدمت شما عزيزان مي باشد.

به شما عزيزاني كه تصميم داريد از مشهد به شيراز اثاث كشي نماييد پيشنهاد مي كنيم كه از ناوگان حمل و نقل اين موسسه باربري كه داراي ده ها دستگاه خاور مسقف خاور روباز مي باشد استفاده نماييد به اين جهت كه باربري مشهد به شيراز توانسته است آخرين مدل هاي انواع خاور مسقف و خاور روباز را براي مسير مشهد به شيراز فراهم نمايد تا شما مشتريان عزيز بدون نگراني و دغدغه بار و كالاي با ارزش خود را در مشهد به بسپاريد و در مقصد آن را تحويل بگيرد.

از سوي ديگر باربري مشهد به شيراز كه داراي متنوع ترين انواع خاور مي باشد عضو مجوز اتحاديه حمل و نقل كالا و اثاثيه شهري و بين شهري مي باشد كه اين موضوع ميتواند به شما اين اطمينان را بدهد كه با يك شخص و يا يك شركت باربري غير مجاز همكاري نميكنيد چرا كه بارها و بارها شده است كه مشتريان از به سرقت رفتن كالاهاي خود گفتند كه به جهت اعتماد به شركت و شخص غيرمجاز بوده است.

حمل بار و اثاثيه منزل اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان فارس و شيراز توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: شهرستان شيراز يكي از شهرستان‌هاي استان فارس است. اين شهرستان در سال ۱۳۱۶ به مركزيت شهر شيراز تأسيس گرديد. جمعيت اين شهرستان بر اساس نتايج سرشماري سال ۱۳۹۵، برابر با ۱٬۸۱۲٬۸۹۷ تن بوده‌ است.

حمل بار و اثاثيه منزل اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان فارس و مرودشت توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: شهرستان مرودشت يكي از شهرستان‌هاي استان فارس ايران است. مركز اين شهرستان، شهر مرودشت است.

حمل بار و اثاثيه منزل اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان فارس و كازرون توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: شهرستان كازرون يكي از شهرستان‌هاي استان فارس در كشور ايران است كه در باختر اين استان قرار دارد و مركز آن شهر كازرون است. جمعيت اين شهرستان ۲۱۱٬۳۴۱ تن مي‌باشد كه سومين شهرستان پرجمعيت استان فارس است. همچنين شهر كازرون با داشتن ۹۶٬۶۸۳ نفر جمعيت پنجمين شهر پرجمعيت استان فارس پس از شيراز، مرودشت، جهرم و فسا مي‌باشد. شهرستان كازرون آب و هوايي نسبتاً معتدل دارد. اين شهرستان از مناطق گردشگري، تاريخي و باستاني مهم ايران است و مناطق گردشگري بسيار و آثار تاريخي فراواني را دربردارد. همچنين شهر تاريخي بيشاپور در ۲۰ كيلومتري شهر كازرون قابل مشاهده‌ است.

حمل بار و اثاثيه منزل اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان فارس و فسا توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: شهرستان فسا يكي از شهرستانهاي استان فارس ايران است. مركز اين شهرستان، شهر فسا است.

حمل بار و اثاثيه منزل اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان فارس و داراب توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: شهرستان داراب با قدمتي چندهزارساله در جنوب شرقي استان فارس قرار دارد. فاصله شهر داراب تا شيراز ۲۴۲ كيلومتر مي‌باشد.

حمل بار و اثاثيه منزل اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان فارس و جهرم توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: شهرستان جهرم يكي از شهرستان‌هاي استان فارس ايران است. مركز اين شهرستان، شهر جهرم است.جمعيت اين شهرستان بر پايه سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران برابر با ۱۸۶٬۲۶۹ تن بوده‌است. بيشتر اهالي جهرم شيعه و فارسي زبان مي‌باشند.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به اصفهان - كاشان-  خميني شهر- نجف آباد با 70% تخفيف زير نظر اتحاديه حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين ثبت شده در 118 مخابرات در اسرع وقت و در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با كارگران ماهر و بارچين هاي حرفه ايي صورت مي پذيرد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به اصفهان توسط خاور مسقف خاور روباز تخصص باربري مشهد به اصفهان مي باشد ما در مجموعه عظيم باربري مشهد به اصفهان توانسته اييم تا 70% براي سرويس هاي مشهد به اصفهان توسط خاور كاهش قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه اعمال كنيم.

همشهريان عزيز در شهر مشهد اگر تصميم داريد از  مشهد به استان اصفهان نقل مكان نماييد و اثاثيه خود را با خاور جابجا كنيد باربري مشهد با افتخار در خدمت شما عزيزان خواهد بود و ميتواند كليه فرآينده اسباب كشي و اثاث كشي خود را به باربري مشهد به اصفهان و شهرهاي كاشان-  خميني شهر- نجف آباد بسپاريد.

ما با افتخار اعلام مي كنيم كه عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل كالا و اثاثيه منزل و اداري مي باشيم هم درون شهري و هم بين شهري و داراي تعداد زيادي از انواع خاور نيسان وانت كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ هستيم كه در تمام شبانه روهاي آماده سرويس دهي به شما همشهريان عزيز در شهر مشهد مي باشد.

خاور از جمله ماشين هاي سنگين حمل كالا و اثاثيه محسوب مي شود كه معمولا حجم زيادي از بار را در خود جاي مي دهد لذا انواع خاور مسقف و خاور روباز جزء پركاربردترين خودروهاي حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري مي باشد كه به تعداد زياد در باربري مشهد به اصفهان موجو هست و تمام مدل بالا بود و مناسب جهت مسيرهاي طولاني بين شهري نيز مي باشد.

شركت حمل و نقل باربري مشهد در كنار فراهم نمودن انواع خاور مدل بالا براي حمل كالاهاي بين شهري و شهري توانسته است خدمات جانبي ديگري از جمله صدور بارنامه معتبر – صدور بيمه نامه معتبر – بسته بندي اصولي و حرفه ايي كالا و اثاثيه – حمل بارهاي سنگين و .. اشاره نمود كه در نوع خود بسيار بي نظير مي باشد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به تمام شهرهاي استان اصفهان و شهر اصفهان توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري : اِصفَهان شهري تاريخي در مركز ايران است. اين شهر مركز استان اصفهان و نيز شهرستان اصفهان است. اصفهان، سومين شهر بزرگ ايران، سومين شهر پرجمعيت ايران پس از تهران و مشهد و همچنين يكصد و شصت و پنجمين شهر پرجمعيت جهان و نهمين شهر پرجمعيت باختر آسيا به‌شمار مي‌رود. كلان‌شهر اصفهان نيز چهاردهمين كلان‌شهر پرجمعيت خاورميانه است. اين شهر در بين سال‌هاي ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ ميلادي به ويژه در سدهٔ شانزدهم ميلادي در هنگام پادشاهي صفويان پايتخت ايران شد و رونق فراواني گرفت. بناهاي تاريخي متعددي در شهر وجود دارد كه شماري از آن‌ها به عنوان ميراث تاريخي در يونسكو به ثبت رسيده‌اند. اين شهر به داشتن معماري زيباي ايراني، پل‌هاي سرپوشيده، مسجدها و مناره‌هاي منحصربه‌فردش نام‌آور است. اين امر سبب شده تا در فرهنگ عامه، اصفهان نصف جهان، لقب بگيرد. اين شهر در آذر ۱۳۹۴ به همراه رشت به عنوان نخستين شهرهاي ايران، به شبكه شهرهاي خلاق جهان زير نظر يونسكو پيوست. براساس استانداردهاي يونسكو، شهر خلاق، شهري است كه از نوآوري و توانمندي‌هاي شهروندان در توسعه پايدار شهري بهره مي‌برد. ميدان نقش جهان نمونه برجسته‌اي از معماري ايراني است. اين شهر داراي پانزده منطقه شهري است. از جمله ديگر آثار تاريخي اصفهان از منارجنبان، سي و سه پل، پل خواجو، كاخ چهل ستون، عمارت عالي قاپو و بسياري از اماكن تاريخي ديگر مي‌توان نام برد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به تمام شهرهاي استان اصفهان و شهر كاشان توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري : كاشان شهري تاريخي است كه مركز شهرستان كاشان است و بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرستان پس از مركز استان اصفهان است. اين شهر زادگاه يكي از كهن‌ترين تمدن‌هاي جهان در منطقه اي بنام سيلك با قدمتي بيش از هفت هزار سال است. كاشان بيست و هشتمين شهر پرجمعيت ايران است. اين شهر اولين تمدن يكجا نشيني و شهر نشيني را دارد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به تمام شهرهاي استان اصفهان و شهر خميني شهر توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري : خميني‌شهر يكي از شهرهاي استان اصفهان در مركز ايران است. اين شهر از سال ۱۳۳۵تا ۱۳۵۷ همايون شهر و پيش تر از آن سَدِه و ماربين ناميده مي‌شد. اين شهر در بخش مركزي شهرستان خميني‌شهر قرار دارد. جمعيت آن طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران برابر با ۲۴۷٬۱۲۸ است. شناسه پلاك اين شهر "۲۳س _۴۳" است.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به تمام شهرهاي استان اصفهان و شهر نجف آباد توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري : نَجَف‌آباد چهارمين شهر پرجمعيت استان اصفهان و مركز شهرستان نجف آباد است. اين شهر براي شكوفه‌هاي بادام، قالي دست باف و عسل و انار شهره است و شيريني محلي معروف آن اِگِردَك مي‌باشد، و به نام شهر علم و ايثار شناخته شده‌است.

 



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به تهران - اسلام‌شهر -  شهريار - قدس  با 70% تخفيف زير نظر اتحاديه حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين ثبت شده در 118 مخابرات در اسرع وقت و در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با كارگران ماهر و بارچين هاي حرفه ايي صورت مي پذيرد.

حمل بار توسط باربري مشهد به تهران با انواع خودروهاي سبك و سنگين صورت ميگيرد از آن جمله ميتوان به خاور اشاره نمود لذا آندسته از هموطنان عزيز در مشهد كه تصميم دارند به تهران نقل مكان نمايند و اثاث كشي و اسباب كشي كنند ما در مجموعه باربري مشهد به تهران با افتخار در خدمت شما عزيزان خواهيم بود نكته مهم اين مي باشد كه قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به تهران ارزانترين قيمت در بين تمام شركت هاي باربري مي باشد و تا 70% تخفيف را داراست.

تهران شهري بسيار شلوغ مي باشد لذا برنامه ريزي براي حركت كردن از مشهد به سمت تهران طوري كه به ساعات اوج ترافيك بخورد نشود بسيار مهم و حائز اهميت مي باشد ما در مجموعه عظيم باربري مشهد به تهران توانسته اييم جهت ارسال كالا و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز به خوبي برنامه ريزي نماييم چراكه خاور وسيله ايي بزرگ در درون شهر محسوب ميشود و بايد به آن دقت و توجه نمود.

حمل بار از مشهد به تهران توسط خاور تنها مختص شهر تهران نمي باشد بلكه تمام شهرهاي استان تهران را پوشش داده اييم بنابراين شما ميتوانيد علاوه بر ارسال كالا و اثاثيه منزل و اداري و يا توليدات كارخانجات خود از مشهد به شهر تهران به شهرهاي ديگر استان تهران از جمله اسلام‌شهر -  شهريار - قدس و ... ارسال و جابجا كنيد كه كمتر شركت باربري چنين كاري انجام ميدهد.

انواع خاورهاي مسقف و خاورهاي روباز به كار گرفته در ناوگان باربري مشهد به تهران تمام مدل بالا بوده است و براي مسيرهاي طولاني بدون دغدغه ميتوان از آن استفاده نمود موسسه حمل و نقل باربري مشهد به تهران توانسته است با فراهم نمودن انواع خاور جهت اثاث كشي و اسباب كشي رضايت مشتريان را به حداكثر ممكن برساند چرا كه مشتري قادر مي باشد تا خودروي مناسب با طرفيت خود را سفارش دهد و هزينه بيشتر جهت حمل بار و كالايش پرداخت نكند.

لازم به توضيح بيشتر مي باشد كه باربري مشهد به تهران علاوه بر انواع خاور جهت اثاث كشيو اسباب كشي داراي تنوع از ساير خودروهاي سبك و سنگين جهت مسيرهاي بين شهر و به طور خاص مسير مشهد به تهران مي باشد كه ميتوان به نيسان وانت كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ اشاره نمود و مهم اينكه تمام اين خودروها مدل بالا بوده است كه قابل اعتماد در جاده مي باشد.

يكي از دلايل اصلي كاهش شديد قيمت در حمل بار از مشهد به تهران توسط خاور مسقف و خاور روباز اين مي باشد كه باربري مشهد به تهران توانسته است روي مسيرهاي برگشت سرمايه گذاري نمايد به عبارت ديگر وقتي يك سرويس از مشهد به تهران ارسال مي شود در مسير بازگشت از تهران نيز سرويس ديگر را عهده دار مي شود و به همين جهت يعني خالي نبودن ماشين در مسير برگشت باعث مي شود كه هرينه كرايه در مسير رفت نيز به شدت كاهش يابد.

حمل بار از مشهد به تهران توسط خاور : تِهْران پرجمعيت‌ترين شهر و پايتخت ايران، مركز استان تهران و شهرستان تهران است. اين شهر با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعيت، بيست و چهارمين شهر پرجمعيت جهان و پرجمعيت‌ترين شهر باختر آسيا به‌شمار مي‌رود. كلان‌شهر تهران نيز سومين كلان‌شهر پرجمعيت خاورميانه است.

در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در مجموعه عظيم باربري مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم هرنوع كالاي منزل اداري و تجاري شما هموطنان عزيز را توسط خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در تمام ساعات شبانه روز و با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه از مشهد به سراسر كشور و به طور خاص استان تهران و شهرهاي تهران - اسلام‌شهر -  شهريار - قدس  حمل و جابه جا نماييم.

 



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

بررسی علمی انواع برج خنك كننده مزایا و معایب


برای خرید برج خنك كننده ابتدا باید انواع برج خنك كننده را مورد بررسی قرار داد و برج خنك كننده مناسب با نیاز خود را تهیه نمایید.


كولینگ تاور یا برج خنك كننده را از جنبه های مختلفی می توان دسته بندی نمود. اما تقسیم بندی های اصلی برج خنك كننده ابتدا در جنس بدنه و سپس در سیكل گردش آب این تجهیز تاثیر گذار در نظر گرفته می شود.
انواع برج خنك كننده از نظر جنس بدنه
هر چند در ابتدا به نظر می رسد اینكه بدنه كولینگ تاور از چه جنسی باشد در كارایی این وسیله اختلافی ایجاد نكند اما در عمل با توجه به جنس بدنه برج خنك كننده قطعات داخلی برج خنك كننده نیز تغییر كرده و عملا كاركرد و كیفیت برج خنك كننده تغییر می كند.
عموما از مواد بسیار متنوعی می توان برای ساخت برج خنك كننده استفاده كرد اما مشهورترین مواد مورد استفاده در صنعت ساخت كولینگ تاور در كشور موارد زیر هستند:
1-    برج خنك كننده فایبرگلاس
2-    برج خنك كننده فلزی
3-    برج خنك كننده بتنی
هر یك از این مواد محدودیتهای مختلفی را در ساخت برج خنك كننده ایجاد می كند. كه در ادامه به تشریح ان و مزایا و معایب هر یك خواهیم پرداخت.


برج خنك كننده فایبرگلاس

قبل از تشریح مزایای و معایب برج خنك كننده فایبرگلاس ابتدا باید با این مواد آشنایی مختصری داشت. فایبرگلاس به زبان ساده از كنارهم قرار گرفتن رزین، الیاف و چسب تهیه می شود. اگر آشنایی كافی با جنس فایبرگلاس ندارید شاید تشبیه آن به پارچه ای كه توسط چسب خشك و بدون انعطاف شده است برای تقریب ذهن به این مواد مناسب باشد.
بدنه فایبرگلاس مزایا و معایب خاصی دارد كه در زیر بدان ها اشاره می كنیم.

مزایای برج خنك كننده فایبرگلاس

1-    سبكی برج خنك كننده فایبرگلاس نسبت به دیگر انواع این كولینگ تاور سبب شده است كه در ساختمانهای مرتفع از این نوع برج استفاده شود.
2-    از دیگر مزایای برج خنك كننده فایبرگلاس قابلیت دمونتاژ و مونتاژ مجدد آن است. این قابلیت نیز در ساختمانهای مرتفع كارایی دارد و این امكان را فراهم می اورد كه برج خنك كننده را دمونتاژ نموده و به راحتی به روی سقف ساختمان منتقل و مجددا مونتاژ نمایید.
3-    از دیگر مزایای برج خنك كننده فایبرگلاس كه به عقیده كارشناسان دلیل اصلی محبوبیت این نوع برج در بازار می باشد هزینه پایین ساخت است و اغلب تولیدكنندگان ترجیح می دهند از فایبرگلاس برای تولید برج خنك كننده استفاده كنند.
4-    مزیت دیگر برج خنك كننده فایبرگلاس نیز شكیل بودن آن است. كه موجب می شود علی الخصوص در هتلها و ساختمانهای مسكونی از این محصول استفاده شود.


معایب برج خنك كننده فایبرگلاس

اما علاوه بر مزایایی كه برشمردیم باید به معایب برج خنك كننده فایبرگلاس نیز اشاره داشته باشیم كه عدم توجه به این معایب مشكلاتی را استفاده كنندگان ان در اینده در پیش خواهد داشت. در زیر به چند مورد اشاره می كنیم:
1-    همانطور كه گفته شد فایبرگلاس شكننده است و یكی از بزرگترین معایبی كه دارد این است كه در صورتی كه بدنه فایبرگلاس دچار شكستگی و نشتی شود حتما باید توسط متخصص تعمیر شود و اغلب موارد پس از هر بار تعمیر  طی چند هفته دوباره دچار نشتی می شود.
2-    از سوی دیگر عدم استحكام كافی فایبرگلاس سبب می شود كه با توجه به ارتعاشات فن به مرور زمان بدنه برج دچار ارتعاش شده و تمامی قطعات برج خنك كننده از جمله فن، یاتاقانها و روتاری آب برج دچار ایراد گردند.
3-    قطعاتی كه در برج خنك كننده فایبرگلاس مورد استفاده قرار می گیرد مانند فن های پولی تسمه و روتاری آب و... تعمیر و نگهداری پر هزینه و دشواری داشته و استفاده كنندگان از برج خنك كننده فایبرگلاس را پس از مدتی با مشكلات عدیده مواجه می نماید.


مزایا و معایب برج خنك كننده فلزی

قبل از هر چیز در خصوص برج خنك كننده فلزی باید گفت كه جنس بدنه فلزی عمدتا باید گالوانیزه و یا استیل باشد. برخی تولیدكنندگان از ورق های آهنی با پوشش انواع رنگ استفاده می كنند كه هرگز نمی تواند حداكثر بیش از دو یا سه سال دوام بیاورد. با توجه به عبور هوا با رطوبت صد در صد از روی بدنه برج خنك كننده اگر از ورق اهنی با هر نوع پوششی استفاده شود قطعا با پوسیدگی مواجه خواهد شد.
نكته دوم ضخامت ورق مورد استفاده در ساخت كولینگ تاور گالوانیزه است. هر چه ورق با ضخامت بالاتری مورد استفاده قرار بگیرد محصول نهایی دوام بالاتری خواهد داشت. معمولا حداقل ضخامت مورد نیاز ورق گالوانیزه باید دو میلیمتر باشد. با این حال كارشناسان گروه تولیدی هواروب توصیه می كنند از ورق با ضخامت سه میلیمتر استفاده نمایید. اگر قصد خرید برج خنك كننده با هزینه پایینتر را دارید خرید دیگر انواع برج خنك كننده بهتر از خرید برج خنك كننده گالوانیزه با ورق نازك یا ورقهای اهنی پوشش دار می باشد.


مزایای برج خنك كننده فلزی

1-    یكی از مهمترین مزایای برج خنك كننده فلزی دوام و عمر بسیار طولانی و بین پانزده تا چهل سال در این محصول می باشد. اگر برج خنك كننده فلزی با اصول مهندسی و قطعات استاندارد تولید گردد عملا سالهای سال خیال شما را از بابت خنك كاری مناسب تجهیزات و خط تولید خود اسوده خواهد كرد.
2-    از دیگر مزایای این محصول تعمیر و نگهداری ساده آن می باشد. كلیه قطعات استفاده شده در برج خنك كننده فلزی هواروب در صورت بروز ایراد توسط تكنسینهای فنی با تجربه متوسط به راحتی تعمیر و یا تعویض می گردد.
3-    علاوه بر دوام طولانی و تعمیر و نگهداری ساده می توان به عدم آبریزی و مقاومت در برابر حوادث مانند اتش سوزی یا برخورد قطعات سخت به عنوان دیگر مزایای این برج خنك كننده اشاره داشت.

معایب برج خنك كننده فلزی

1-    اولین عیب برج خنك كننده فلزی قیمت نسبتا بالاتر این نوع برج می باشد.
2-    دومین عیب را نیز می توان سنگینی این نوع محصول دانست كه جا به جایی ان را دشوار می سازد. لذا در صورتی كه قصد جا به جایی برج خنك كننده فلزی را داشته باشد وجود جرثقیل الزامی می باشد.
3-    یكی از مسایلی كه موجب نگرانی خریداران برج خنك كننده می شود زنگ زدگی و پوسیدگی بدنه است. در واقع اگر از ورق گالوانیزه با ضخامت مناسب استفاده نشود مشكلاتی را پیش خواهد اورد.


برج خنك كننده بتنی

برج های خنك كننده بتنی به علت شرایط خاصی كه دارند كمتر مورد استفاده قرار می گیرند و تنها در شركتهای بزرگ مانند پتروشیمی ها از كولینگ تاور بتنی نصب می شود.


مزایای برج خنك كننده بتنی

1-    مهمترین مزیت برج خنك كننده فلزی طول عمر بسیار بالا و بیش از پنجاه سال در این نوع برج می باشد.
2-    دومین مزیت این محصول امكان تولید در تناژ و طرفیتهای بالا می باشد. برای برج های چند هزار تن تبرید معمولا از برج بتنی و یا چند واحد موازی برج فلزی استفاده می شود.


معایب برج خنك كننده بتنی

1-    علت استفاده كمتر از این نوع برج هزینه چند صد میلیونی و در ظرفیتهای بیشتر تا چند میلیاردی برج خنك كننده بتنی می باشد. لذا برای بسیاری از صنایع كوچك ساخت و خرید برج خنك كننده بتنی مقرون به صرفه نیست.
2-    عدم امكان جا به جایی نیز از دیگر معایب برج خنك كننده بتنی می باشد.
3-    هر چند بدنه بتنی اغلب دچار ایراد نمی شود اما تعمیر و نگهداری دیگر قطعات این محصول با دشواری هایی همراه است.
انواع برج خنك كننده ابداعی
 علاوه بر موارد ذكر شده در شركت هواروب شیوه های نوینی برای ساخت برج خنك كننده به كار گرفته می شود كه محصولاتی با بیش از ده سال طول عمر و قیمتهای فوق العاده را تقدیم صنعت گران عزیز می نماید. شما می توانید ارزانترین قیمت برج خنك كننده در ایران را با بالاترین كیفیت در مجموعه هواروب تهیه كنید.


تفاوت برج خنك كننده مدار بسته و مدار باز و موارد استفاده انها

تا اینجا در این مقاله انواع برج خنك كننده را از نظر جنس بدنه مورد بررسی قرار دادیم. یك تقسیم بندی مهم دیگر در صنعت كولینگ تاور به مدار اب خنك كاری مربوط می باشد.
از این نظر كلیه كولینگ تاورها به دو دسته مدار باز و مدار بسته تقسیم می شوند.
برج خنك كننده مدار بسته از دو مدار آب تشكیل می شود. بدین ترتیب كه در داخل این تجهیز یك كویل قرار دارد كه آبی كه وظیفه خنك كاری تجهیزات داخل ساختمان را بر عهده دارد در داخل ان گردش می كند و مدار دوم آبی است كه در داخل خود برج وجود دارد و توسط یك پمپ به گردش افتاده و آب داخل كویل را خنك می كند.
برای توضیح ساده تر سیستم برج خنك كننده مدار بسته را به سیستم خنك كاری ماشین تشبیه می كنیم.
همانطور كه در خودرو یك رادیاتور وجود دارد كه آب در ان سرد شده و با گردش بوسیله واتر پمپ قسمتهای مختلف موتور را خنك می كند و دوباره در رادیاتور سرد می شود در برج خنك كننده مدار بسته نیز دقیقا به همین شكل مدار آب در گردش وجود دارد با این تفاوت كه به جای رادیاتور در خودرو می بایست در صنعت از برج خنك كننده استفاده شود.
بدین ترتیب بجای رادیاتور یك كویل مسی قرار دارد و آب داخل ان در گردش می باشد. اما این آب توسط مدار آب دوم كه در داخل برج خنك كننده در گردش است خنك می شود.
موارد استفاده برج خنك كننده مدار بسته در صنایعی است كه آب رسوب زیادی دارد و تجهیزات حساسی در خط تولید وجود دارند كه رسوبات آب معمولا دشواری هایی را به همراه خواهد داشت.
معمولا در تابلو برقها و تجهیزاتی كه مجراهای عبوری آب خنك كاری ظریف و نازك هستند پیشنهاد می شود تا از برج خنك كننده مدار بسته استفاده شود.
اما برج خنك كننده مدار باز تنها یك سیكل آب دارد  یعنی همان آبی كه در برج خنك كننده می گردد و سرد می شود به سمت دستگاه های خط تولید پمپاژ می گردد.


انواع برج خنك كننده از نظر جریان هوا و آب

در برج خنك كننده دو جریان سیال وجود دارد. نخست جریان اب است كه از كف برج خنك كننده آب وارد پمپ شده در تجهیزات مورد نظر گردش كرده سپس مجددا از بالای برج و نازلهای مخصوص به صورت قطره ای رو به پایین پاشیده می شود و سیكل گردش اب كامل می گردد.
دومین سیال هوا است كه با توجه به محل قرار گرفتن فن تعیین می شود. فن ممكن است بر روی سقف برج خنك كننده یا دیواره جانبی نصب گردد. همچنین فن ممكن است به صورت مكشی باشد و هوا را از داخل برج خنك كننده گرفته و به بیرون منتقل كند و یا به صورت دهشی باشد و فن را به داخل برج خنك كننده بدمد.
بدین ترتیب با توجه به وضع این دو جریان نسبت به هم می توان انواع مختلفی از كاركرد برج خنك كننده را ساخت.


برج خنك كننده كراس فلو یا برج خنك كننده جریان متقاطع

توضیح علمی برج خنك كننده كراس فلو یا جریان متقاطع به زبان ساده بدین شرح است كه اگر مسیر جریان هوا عمود بر مسیر جریان اب باشد برج خنك كننده كراس فلو یا جریان متقاطع خواهیم داشت.
از انجا كه جریان اب در همه انواع برج خنك كننده از بالا به پایین است اگر جریان هوا در هنگام برخورد با قطرات آب به صورت افقی باشد برج خنك كننده جریان متقاطع خواهیم داشت.


برج خنك كننده كانتر فلو یا جریان مخالف

اگر مسیر حركت هوا با مسیر حركت اب در یك راستا باشد برج خنك كننده كانتر فلو داریم.
به صورت تئوری برج خنك كننده كانتر فلو دو نوع مختلف می تواند داشته باشد. با توجه به اینكه مسیر پاشش آب از بالا به پایین است ممكن است مسیر هوا مخالف با پاشش آب یعنی از پایین با بالا باشد كه در این صورت برج خنك كننده جریان مخالف خواهیم داشت.
همچنین این امكان وجود دارد كه جریان هوا در برج خنك كننده هواروب همراستا با مسیر پاشش اب و از بالا به پایین باشد كه در شرایط خاصی می توان از این روش استفاده نمود.


انتخاب برج خنك كننده مناسب با كاركردهای مختلف

در این مقاله به زبان ساده شرح علمی و مختصر انواع برج خنك كننده از نظر جنس بدنه و نحوه عملكرد را برای علاقمندان ارائه دادیم. اما باید دانست كه هر صنعتی در شرایط محیطی متنوع و با توجه به شرایط خاص خط تولید خود یك نوع خاص از برج خنك كننده را باید مورد استفاده قرار دهد. اگر هنوز در انتخاب نوع برج خنك كننده مورد نیاز خود دچار تردید هستید به شما پیشنهاد می كنیم از مشاوره رایگان كارشناسان ما در مجموعه عظیم هواروب بهرمند شوید. بدین منظور می توانید با یكی از شماره های مندرج در سایت هواروب تماس گرفته و محصولی متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید.
طراحی مهندسی و حساب شده و استفاده از روشهای خلاقانه و در نظر گرفتن تعمیر و نگهداری احتمالی در كنار قیمتهای فوق العاده استثنایی سبب شده است كه محصولات شركت هواروب بهترین انتخاب برای صنعت گران كشور باشد.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

انواع برج خنک کننده فلزی مدار بسته و برج خنک کننده مدار باز در مجموعه هواروب با قیمتهای استثنایی و به قیمت کولینگ تاور دسته دوم  و با ضمانت کارایی طراحی و تولید می گردد.


کولینگ تاور های مجموعه هواروب در ظرفیتهای مختلف تولید می شود. انواع برج خنک کننده کوچک و بزرگ از ظرفیت ده تن تبرید تا ظرفیت هزار تن تبرید با ابعاد مناسب و مورد نیاز صنعتگران تولید می شود.
تولید برج خنک کننده در ابعاد مورد نیاز مشتری از جمله مزایت های برجسته شرکت تواروب است که برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا در مواقعی که مسئله کمبود جا علی الخصوص محدودیت ارتفاع برای مشتری وجود دارد با طراحی مناسب این مسئله بر طرف گردد.
شرکت هواروب کلیه محصولات خود را با ضمانت کامل به مشتریان ارائه می دهد و از نظر کیفی بالاترین سطح بازار را داراست.

انواع برج خنک کننده

انواع برج خنک کننده فلزی و فایبر گلاس در دو کلاس کاری کولینگ تاور مدار بسته و مدار باز با طراحی های مختلف در بازار وجود دارد و هر کدام برای شرایط مشخصی مفید و متناسب است.
جهت انتخاب بهترین نوع برج خنک کننده می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فنی هواروب استفاده کنید و بدین منظور کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.
پس از انتخاب نوع برج خنک کننده با تناژ مشخص می توانید دو فاکتور کیفیت و قیمت را در نظر گرفته و مناسبترین و با کیفیت ترین برج خنک کننده که نیاز صنعت شما را براورده می نماید خریداری نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

 

انواع برج خنک کننده فلزی با بالاترین راندمان در هواروب تولید می شود. ارزانترین برج خنک کننده فلزی با ضمانت کارایی و قطعات با طراحی منحصر به فرد تقدیم صنعتگران عزیز می گردد.

 

 برج خنک کننده فلزی یکی از محصولات محبوب در شرکت هواروب است که راندمان فوق العاده بالایی نسبت به انواع برج خنک کننده فایبرگلاس دارد و با وجود این قیمت برج خنک کننده فلزی کمی از قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس بیشتر است می تواند بهترین انتخاب برای صنعت گران باشد.

 

ارزانترین قیمت برج خنک کننده فلزی

 

در مجموعه هواروب با طراحی دقیق انواع برج خنک کننده فلزی قیمت این نوع کولینگ تاور بسیار کاهش یافته و نزدیک به قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس ارائه می شود. این در حالی است که اغلب شرکتها قیمت برج خنک کننده فلزی را بسیار بالاتر از قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس ارائه می دهند.

جهت اطلاع از قیمتهای استثنایی هواروب پیشنهاد می کنیم قبل از هر تصمیمی با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

برج خنک کننده فلزی چه مزایایی نسبت به برج خنک کننده فایبرگلاس دارد؟

هر محصولی قاعدتا معایب و مزایای خاص خود را دارد. برج خنک کننده فایبرگلاس نیز از این قاعده مستثنا نیست. در بازار ایران برج خنک کننده فایبرگلاس چند سالی می شود که در کارخانجات و ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله مزایای برج خنک کننده فایبرگلاس ظاهر شکیل و زیبای این محصول است که به همین دلیل برای مراکز تجاری و ساختمانهای مسکونی و هتلها می توان از این محصول سود برد. صدای کمتر در برج خن ککننده فایبرگلاس نیز از دیگر مزایای ان محسوب می شود که البته معمولا این مهم تنها در چند ماه نخست کارکرد کولینگ تاور فایبرگلاس به چشم می اید.

اما باید دانست که برج خنک کننده فایبرگلاس معایب بسیاری نیز دارد که به عنوان چند مورد می توان به تعمیر و نگهداری پر هزینه و راندمان به نسبت پایینتر نسبت به دیگر انواع برج خنک کننده اشاره کرد.

سیستم پاشش آب در برج خنک کننده فایبرگلاس مخصوصا از دوار و گرد معمولا راندمان پایینی دارد و تعمیرات ان بسیار پر دردسر می باشد.

همچنین بدنه فایبرگلاس شکننده است و در مقابل ترمیم آن بسیار دشوار است و عملا هر بار که قسمتی از بدنه فایبرگلاس به هر دلیلی دچار نشتی شود بارها باید ترمیم شود و هر بار ممکن است بعد از چند روز یا چد هفته مجددا دچار نشتی شود.

در نهایت پیشنهاد می شود که اگر قصد استفاده از برج خنک کننده را برای کاربری صنعتی دارید از دیگر انواع برج خنک کننده گالوانیزه و فلزی استفاده نمایید و اگر ظاهر محصول برای شما اهمیت بیشتری دارد از برج خنک کننده فایبرگلاس استفاده کنید.

متاسفانه در بازار ایران به علت هزینه پایین تولید برج خنک کننده فایبرگلاس معمولا تولیدکنندگان ترجیح می دهند که این محصول را برای مشتریان خود توصیه کنند اما تجربه نشان داده که برای مراکز صنعتی که راندمان تجهیزات اهمیت بالایی دارد بهتر است از دیگر انواع برج خنک کننده استفاده شود.

برج خنک کننده فلزی نیز مانند برج خنک کننده فایبرگلاس مزایای و معایبی دارد که به اختصار به این موارد اشاره می کنیم.

از جمله مزایای برج خنک کننده فلزی و گالوانیزه، راندمان بسیار بالاتر و در عین حال تعمیر و نگهداری ساده و کم هزینه است. ماندگاری و دوام بالا نیز از دیگر مزایای این محصول است.

برج خنک کننده گالوانیزه اگر از ورق مناسب برای ساخت بدنه ان استفاده شده باشد تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد و در صورت بروز هر گونه ایراد احتمالی نیز با یک جوشکاری ساده ایراد ایجاد شده قابل رفع است این در حالی است که بدنه گالوانیزه برج خنک کننده معمولا بیش از سی سال دوام دارد.

متخصصین شرکت هواروب با استفاده از ورق گالوانیزه با ضخامت بالا و کیفیت مناسب توانسته است محصولاتی با ماندگاری بسیار بالا تولید و تقدیم صنعت گران عزیز کشور نمایند.

خدمات استثنایی خرید برج خنک کننده در هواروب

به طور خلاصه می توان خدمات منحصر به فرد هواروب را به خریداران برج خنک کننده به سه دسته تقسیم نمود. نخست باید به قیمتهای باورنکردنی برج خنک کننده در شرکت هواروب اشاره کرد که ارزانترین قیمت برج خنک کننده در کشور را به صنعت گران عزیز ارائه می نماید.

از سوی دیگر انواع محصولات شرکت هواروب با توجه به طراحی فوق العاده از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند و راندمان بالا و کارایی مطمئن و دراز مدتی را برای شما تضمین می کند.

از دیگر خدمات پس از فروش برج خنک کننده در شرکت هواروب می توان به ارسال رایگان به اقصی نقاط کشور و ضمانت قطعات و بدنه اشاره نمود.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

مجموعه عظیم هواروب با افتخار اعلام می نماید كه كلیه انواع برج خنك كننده را با ارزانترین قیمت تا 40% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد ارائه بهترین قیمت برج خنك كننده و قیمت برج خنك كننده كوچك و انواع برج خنك كننده چیلر و برج خنك كننده فایبرگلاس و گالوانیزه فلزی و برج خنك كننده تزریق پلاستیك تخصص مجموعه بزرگ هواروب می باشد.


هواروب هم اكنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت كولینگ تاور و به طور خاص متنوع ترین برج خنك كننده فلزی و فایبرگلاس و برج خنك كننده كوچك و برج خنك كننده مدار بسته و مدار باز را باضمانت در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همكاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی هتل ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه هواروب همچنین تعمیر برج خنك كننده و سرویس و افزایش راندمان انواع كولینگ تاور مدار بسته و مدار باز را نیز با ضمانت به انجام می رساند. جهت انتخاب برج خنك كننده مناسب با مجموعه خود می توانید از مشاوره رایگان كارشناسان هواروب بهرمند شوید. بدین منظور كافی ست با یكی از شماره های مندرج در سایت هواروب تماس حاصل نمایید.

قیمت برج خنك كننده

یكی از مهمترین فاكتورهایی كه برای خرید برج خنك كننده می بایست مد نظر قرار گیرد قیمت برج خنك كننده است. در مجموعه هواروب را ارائه راهكارهای خلاقانه هزینه های تولید محصولات كاهش یافته و قیمت برج خنك كننده در هواروب بسیار مناسب تر از نرخ بازار می باشد.
ارائه ارزانترین قیمت برج خنك كننده در هواروب ضمن حفظ كیفیت این محصول است. در واقع دو روش برای كاهش قیمت برج خنك كننده و هر محصول دیگر وجود دارد یك روش كاهش كیفیت محصول و استفاده از قطعات و مواد اولیه ارزانتر است كه این روش هرگز مورد تایید مدیریت هواروب نبوده و نیست. روش دوم استفاده از خلاقیتهای مهندسی و طراحی دقیق و راهكارهای خلاقانه است كه در مجموعه هواروب بدین شیوه عمل شده است و با كیفیت ترین برج خنك كننده با ارزانترین قیمت تقدیم صنعت گران عزیز می گردد.

مزایا و معایب برج خنك كننده فایبرگلاس

هر محصولی قاعدتا معایب و مزایای خاص خود را دارد. برج خنك كننده فایبرگلاس نیز از این قاعده مستثنا نیست. در بازار ایران برج خنك كننده فایبرگلاس چند سالی می شود كه در كارخانجات و ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله مزایای برج خنك كننده فایبرگلاس ظاهر شكیل و زیبای این محصول است كه به همین دلیل برای مراكز تجاری و ساختمانهای مسكونی و هتلها می توان از این محصول سود برد. صدای كمتر در برج خن ككننده فایبرگلاس نیز از دیگر مزایای ان محسوب می شود كه البته معمولا این مهم تنها در چند ماه نخست كاركرد كولینگ تاور فایبرگلاس به چشم می اید.
اما برج خنك كننده فایبرگلاس معایبی نیز دارد كه از ان جمله می توان به تعمیر و نگهداری پر هزینه و راندمان به نسبت پایینتر نسبت به دیگر انواع برج خنك كننده اشاره كرد.
سیستم پاشش آب در برج خنك كننده فایبرگلاس مخصوصا از دوار و گرد معمولا راندمان پایینی دارد و تعمیرات ان بسیار پر دردسر می باشد.
همچنین بدنه فایبرگلاس شكننده است و در مقابل ترمیم آن بسیار دشوار است و عملا هر بار كه قسمتی از بدنه فایبرگلاس به هر دلیلی دچار نشتی شود بارها باید ترمیم شود و هر بار ممكن است بعد از چند روز یا چد هفته مجددا دچار نشتی شود.
در نهایت پیشنهاد می شود كه اگر قصد استفاده از برج خنك كننده را برای كاربری صنعتی دارید از دیگر انواع برج خنك كننده گالوانیزه و فلزی استفاده نمایید و اگر ظاهر محصول برای شما اهمیت بیشتری دارد از برج خنك كننده فایبرگلاس استفاده كنید.
متاسفانه به علت هزینه پایین تولید برج خنك كننده فایبرگلاس معمولا تولیدكنندگان ترجیح می دهند كه این محصول را برای مشتریان خود توصیه كنند اما تجربه نشان داده كه برای مراكز صنعتی كه راندمان تجهیزات اهمیت بالایی دارد بهتر است از دیگر انواع برج خنك كننده استفاده شود.

انواع برج خنك كننده چیلر

چیلر تجهیزی است كه برای دماهای پایین و زیر پانزده درجه مورد استفاده قرار می گیرد. انواع برج خنك كننده چیلر را می توان با توجه به كاركرد چیلر مشخص نمود.
برای چیلر عموما از برج خنك كننده مدار باز استفاده می شود زیرا لوله های مبدل چیلر عموما قطر مناسبی داشته و با آب برج خنك كننده مدار باز نیز به راحتی به راندمان دلخواه می رسد.
انواع برج خنك كننده چیلر با توجه به ساختار بدنه به برج خنك كننده فایبرگلاس مكعبی و دوار و انواع برج خنك كننده فلزی و گالوانیزه تقسیم می شود.

قیمت برج خنك كننده كوچك

برج خنك كننده كوچك عموما برای صنعتهای كوچك و كارگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برج خنك كننده دستگاه تزریق بویژه در كارگاه های كوچك معمولا برج خنك كننده كوچك می باشد. برج خنك كننده كوچك در سه ظرفیت ده، بیست و سی تن تبرید در مجموعه هواروب تولید و تقدیم صنعتگران عزیز می گردد.

 

فروش انواع برج خنك كننده بالاترین تخفیف قیمت خرید

خدمات ویژه خرید برج خنك كننده

به طور خلاصه می توان خدمات ویژه برج خنك كننده را به سه دسته تقسیم نمود. نخست باید به قیمتهای استثنایی برج خنك كننده در شركت هواروب اشاره كرد كه ارزانترین قیمت برج خنك كننده در كشور را در بازار ارائه می نماید.
از سوی دیگر محصولات شركت هواروب با توجه به طراحی منحصر به فرد از كیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و راندمان و كارایی مطمئن و دراز مدتی را برای شما تضمین می نمایند.
خدمات پس از فروش برج خنك كننده در شركت هواروب از جمله ارسال رایگان به اقصی نقاط كشور و ضمانت كالا از دیگر ویژگی های خرید برج خنك كننده در هواروب است.
ما در هواروب بخار تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم انواع برج خنك كننده را با ارزانترین قیمت و تا 50% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شركت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

فروش انواع برج خنك كننده بالاترین تخفیف قیمت خرید

 مجموعه عظیم هواروب با افتخار اعلام می نماید كه كلیه انواع برج خنك كننده را با ارزانترین قیمت تا 40% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد ارائه بهترین قیمت برج خنك كننده و قیمت برج خنك كننده كوچك و انواع برج خنك كننده چیلر و برج خنك كننده فایبرگلاس و گالوانیزه فلزی و برج خنك كننده تزریق پلاستیك تخصص مجموعه بزرگ هواروب می باشد.


هواروب هم اكنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت كولینگ تاور و به طور خاص متنوع ترین برج خنك كننده فلزی و فایبرگلاس و برج خنك كننده كوچك و برج خنك كننده مدار بسته و مدار باز را باضمانت در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همكاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی هتل ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه هواروب همچنین تعمیر برج خنك كننده و سرویس و افزایش راندمان انواع كولینگ تاور مدار بسته و مدار باز را نیز با ضمانت به انجام می رساند. جهت انتخاب برج خنك كننده مناسب با مجموعه خود می توانید از مشاوره رایگان كارشناسان هواروب بهرمند شوید. بدین منظور كافی ست با یكی از شماره های مندرج در سایت هواروب تماس حاصل نمایید.

قیمت برج خنك كننده

یكی از مهمترین فاكتورهایی كه برای خرید برج خنك كننده می بایست مد نظر قرار گیرد قیمت برج خنك كننده است. در مجموعه هواروب را ارائه راهكارهای خلاقانه هزینه های تولید محصولات كاهش یافته و قیمت برج خنك كننده در هواروب بسیار مناسب تر از نرخ بازار می باشد.
ارائه ارزانترین قیمت برج خنك كننده در هواروب ضمن حفظ كیفیت این محصول است. در واقع دو روش برای كاهش قیمت برج خنك كننده و هر محصول دیگر وجود دارد یك روش كاهش كیفیت محصول و استفاده از قطعات و مواد اولیه ارزانتر است كه این روش هرگز مورد تایید مدیریت هواروب نبوده و نیست. روش دوم استفاده از خلاقیتهای مهندسی و طراحی دقیق و راهكارهای خلاقانه است كه در مجموعه هواروب بدین شیوه عمل شده است و با كیفیت ترین برج خنك كننده با ارزانترین قیمت تقدیم صنعت گران عزیز می گردد.

مزایا و معایب برج خنك كننده فایبرگلاس

هر محصولی قاعدتا معایب و مزایای خاص خود را دارد. برج خنك كننده فایبرگلاس نیز از این قاعده مستثنا نیست. در بازار ایران برج خنك كننده فایبرگلاس چند سالی می شود كه در كارخانجات و ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله مزایای برج خنك كننده فایبرگلاس ظاهر شكیل و زیبای این محصول است كه به همین دلیل برای مراكز تجاری و ساختمانهای مسكونی و هتلها می توان از این محصول سود برد. صدای كمتر در برج خن ككننده فایبرگلاس نیز از دیگر مزایای ان محسوب می شود كه البته معمولا این مهم تنها در چند ماه نخست كاركرد كولینگ تاور فایبرگلاس به چشم می اید.
اما برج خنك كننده فایبرگلاس معایبی نیز دارد كه از ان جمله می توان به تعمیر و نگهداری پر هزینه و راندمان به نسبت پایینتر نسبت به دیگر انواع برج خنك كننده اشاره كرد.
سیستم پاشش آب در برج خنك كننده فایبرگلاس مخصوصا از دوار و گرد معمولا راندمان پایینی دارد و تعمیرات ان بسیار پر دردسر می باشد.
همچنین بدنه فایبرگلاس شكننده است و در مقابل ترمیم آن بسیار دشوار است و عملا هر بار كه قسمتی از بدنه فایبرگلاس به هر دلیلی دچار نشتی شود بارها باید ترمیم شود و هر بار ممكن است بعد از چند روز یا چد هفته مجددا دچار نشتی شود.
در نهایت پیشنهاد می شود كه اگر قصد استفاده از برج خنك كننده را برای كاربری صنعتی دارید از دیگر انواع برج خنك كننده گالوانیزه و فلزی استفاده نمایید و اگر ظاهر محصول برای شما اهمیت بیشتری دارد از برج خنك كننده فایبرگلاس استفاده كنید.
متاسفانه به علت هزینه پایین تولید برج خنك كننده فایبرگلاس معمولا تولیدكنندگان ترجیح می دهند كه این محصول را برای مشتریان خود توصیه كنند اما تجربه نشان داده كه برای مراكز صنعتی كه راندمان تجهیزات اهمیت بالایی دارد بهتر است از دیگر انواع برج خنك كننده استفاده شود.

انواع برج خنك كننده چیلر

چیلر تجهیزی است كه برای دماهای پایین و زیر پانزده درجه مورد استفاده قرار می گیرد. انواع برج خنك كننده چیلر را می توان با توجه به كاركرد چیلر مشخص نمود.
برای چیلر عموما از برج خنك كننده مدار باز استفاده می شود زیرا لوله های مبدل چیلر عموما قطر مناسبی داشته و با آب برج خنك كننده مدار باز نیز به راحتی به راندمان دلخواه می رسد.
انواع برج خنك كننده چیلر با توجه به ساختار بدنه به برج خنك كننده فایبرگلاس مكعبی و دوار و انواع برج خنك كننده فلزی و گالوانیزه تقسیم می شود.

قیمت برج خنك كننده كوچك

برج خنك كننده كوچك عموما برای صنعتهای كوچك و كارگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برج خنك كننده دستگاه تزریق بویژه در كارگاه های كوچك معمولا برج خنك كننده كوچك می باشد. برج خنك كننده كوچك در سه ظرفیت ده، بیست و سی تن تبرید در مجموعه هواروب تولید و تقدیم صنعتگران عزیز می گردد.

 

فروش انواع برج خنك كننده بالاترین تخفیف قیمت خرید

خدمات ویژه خرید برج خنك كننده

به طور خلاصه می توان خدمات ویژه برج خنك كننده را به سه دسته تقسیم نمود. نخست باید به قیمتهای استثنایی برج خنك كننده در شركت هواروب اشاره كرد كه ارزانترین قیمت برج خنك كننده در كشور را در بازار ارائه می نماید.
از سوی دیگر محصولات شركت هواروب با توجه به طراحی منحصر به فرد از كیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و راندمان و كارایی مطمئن و دراز مدتی را برای شما تضمین می نمایند.
خدمات پس از فروش برج خنك كننده در شركت هواروب از جمله ارسال رایگان به اقصی نقاط كشور و ضمانت كالا از دیگر ویژگی های خرید برج خنك كننده در هواروب است.
ما در هواروب بخار تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم انواع برج خنك كننده را با ارزانترین قیمت و تا 50% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شركت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()