طراحی و اجرای شیشه تاشو با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت
نوشته شده توسط : barbarimashhad


شرکت سایه گستر آسیا یکی از قدیمی ترین و محبوبترین شرکتها در زمینه ارائه شیشه تاشو متحرک و انواع سازه های ثابت و متحرک در کشور به شمار می رود.
بیست و پنج سال سابقه درخشان در صنعت سازه های متحرک سبب شده که شرکت سایه گستر آسیا با کیفیت ترین و مدرن ترین شیشه تاشو در کشور را به مشتریان خود ارائه نماید.
بهرمندی از تکنولوژی روز دنیا در زمینه طراحی و اجرای شیشه تاشو و تجهیزات اصل و پیشرفته سبب شده است که شرکت سایه گستر آسیا بهترین گزینه برای تهیه شیشه تاشو در کشور به شمار رود.

در حوزه بالکن شیشه ای اصطلاحات فراوانی همچون بالکن شیشه ای، شیشه ای کردن بالکن، بستن بالکن، پوشاندن بالکن، پوشاندن بالکن با شیشه، بالکن، شیشه ی بالکن، بالکن شیشه ای تاشو و … رواج دارد.


به منظور دستیابی به نتایج مطلوب شما، ما بالاترین سطح پشتکار و مساعدت های فنی قبل و بعد از فروش را ارائه میدهیم.
کمپانی ما، به عنوان یک برند در سیستم های شیشه بالکن به پیشرو بودن در به روزرسانی های مداوم، اهمیت دادن به خواسته ها و تقاضاهای مشتری، استقبال از نوآوری و توسعه و توجه به آموزش و تجربیات پرسنل خود افتخار میکند.
از زمان تاسیس، پروژه های ما با پرسنل مجرب و حرفه ای در زمینه های شیشه بالکن،باغ زمستانی، تراس و آلومینیوم مراج ما هستند.
استانداردهای بالای تولیدات ما همراه با پرسنل مجرب و حرفه ای و کیفیت کاری بالای ما، تضمین ما برای شما هستند.
اصطلاح شناسی و کاربرد
امروزه، با توجه به اینکه زندگی شهری به طور فزاینده ای خسته کننده و استرس آور شده است، بالکن هایی که  فضای راحتی را در خانه ها فراهم میسازد اهمیتی بیش از پیش یافته اند. سیستم بالکن شیشه ای عمدتاً با حرکت شیشه در ریل های آلومینیومی کار می کند و همه پنجره ها در گوشه مناسبی از بالکن جمع می شود.
در گذشته بالکن ها را با PVC و یا موادی نظیر آلومینیوم می پوشاندند و بدین ترتیب بالکن به یک محیط کاملا بسته مبدل می گردید. این فضا ها را دیگر  نمی شد بالکن نامید زیرا کاربردی متفاوت یافته و همچون سایر فضاها و اتاق های خانه می شدند. لکن امروزه با ظهور بالکن های شیشه ای، این سازوکار منسوخ شده است.
سیستم های بالکن شیشه ای عمدتاً با حرکت شیشه در ریل های آلومینیومی کار می کند و همه پنجره ها در گوشه ی مناسبی از بالکن جمع می شود. امروزه، با در نظر داشتن اینکه زندگی شهری به طور فزاینده ای خسته کننده و استرس آور است، بالکن هایی که  به مردم فضای راحتی در خانه هایشان می دهند، اهمیت بیشتری پیدا می کنند
در گذشته بالکن ها را با PVC و یا هرگونه ملزمه ای همچون آلومینیوم می پوشاندند و آن را کاملاً به یک محیط بسته تبدیل می کردند. بالکن هایی که به این شکل پوشانده می شدند دیگر کاربری بالکن را نداشته و همجون دیگر فضاها و اتاق های خانه می شدند. با به روی کار آمدن بالکن های شیشه ای، این وضعیت از میان برچیده شد.

با سیستم بالکن شیشه ای، بالکن ها بدون اینکه کاربری خود را از دست بدهند، در هر زمان که مورد نظر مصرف کننده باشد، باز یا بسته می شود.


هنگامی که بالکن ها با PVC و آلومینیوم و دیگر ملزمه پوشانده می شود، نمای بیرونی ساختمان بهم ریخته و ظاهر نازیبایی به خود می گیرد. در حالی که بالکن های شیشه ای به خاطر ماهیت شیشه ای خود شفاف بوده و تاثیری در نمای بیرونی ساختمان ندارند و با معماری عمومی ساختمان همخوانی دارند.
به واسطه ی تغییر بالکن به بالکن شیشه ای، بالکن ها تحت تاثیر تغییرات جوی همچون باران، برف و غیره قرار نمی گیرد. در عین حال بالکن های شیشه ای در برابر سر و صدا، گرد و خاک، برگ، گرده، حشرات، حیواناتی که می توانند به بالکن ها وارد شوند و پسماندهای آن ها و هرگونه موارد ناخواسته ی محیطی قرار نگرفته و مانع می شوند.
 
سیستم بالکن شیشه ای، فضایی برای تمامی فصل‌ها را برای شما ایجاد خواهد کرد. با استفاده از شیشه بالکنی فضای تراس شما به شدت جذاب خواهد شد و می‌توانید نهایت لذت را از مناظر بیرون ببرید. درب‌هایی که در قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت از لولا کمک می‌گرفتند. ولی توسط این فناوری درب‌ها توسط ریل و بدون نیاز به موتور باز و بسته خواهند شد. با تعویض درب‌های قدیمی با درب‌های جدید و استفاده از شیشه بالکنی خواهید دید که فضای تراس شما به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت. پر واضح است که توسط شیشه بالکنی نور طبیعی بیشتری وارد آپارتمان شده و محیط نورانی تر خواهد شد






:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: