باربري مشهد به بروجرد | ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به بروجرد به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد بروجرد داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به بروجرد و تمام شهرهاي اليگودرز - معمولان - دورود - اشترينان - گراب - نور آباد - كوهدشت - ازنا - الشتر - پلدختر - كوناني - سپيددشت مي باشد.ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم مجموعه باربري مشهد به بروجرد همواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سروس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

 

باربري مشهد به بروجرد همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به بروجرد در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد به بروجرد و شهرهاي اليگودرز - معمولان - دورود - اشترينان - گراب - نور آباد - كوهدشت - ازنا - الشتر - پلدختر - كوناني - سپيددشت تخصص باربري مشهد به بروجرد مي باشد.

باربري مشهد به بروجرد داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به بروجرد و شهرهاي اليگودرز - معمولان - دورود - اشترينان - گراب - نور آباد - كوهدشت - ازنا - الشتر - پلدختر - كوناني - سپيددشت به همراه كارگران ماهر مي باشد همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به بروجرد در نظر گرفته شده است

بُروجـِرد مركز شهرستان بروجرد، دومين شهر پرجمعيت استان لرستان و سي و نهمين شهر پرجمعيت ايران است. اين شهر در شمال دشت حاصلخيز سيلاخور قرار گرفته و قله‌هاي مرتفع گرّين از مجموعه رشته كوه‌هاي زاگرس، شمال غربي تا جنوب شرقي آن را دربر گرفته‌اند. سراب‌هاي دائمي متعددي كه از دامنه اين كوه‌ها جاري هستند، در اقتصاد منطقه و توسعه شهر بروجرد نقش داشته‌اند. باربري مشهد به بروجرد - بروجرد از گذشته‌هاي دور، داراي موقعيت ويژه ارتباطي بوده‌است و امروزه نيز قرارگيري اين شهر بر سر شاهراه تهران - جنوب يكي از عوامل رونق اقتصادي آن به‌شمار مي‌رود. بروجرد در اواخر دوره «ساسانيان» يكي از شهرهاي ناحيه پهله از سرزمين ماد بود. حموله وزير محلي آل ابي دلف از حكمرانان عباسي بين سال‌هاي ۲۱۰ تا ۲۵۸ هجري قمري در عمران بروجرد كوشيد و در آن منبري برپا كرد. حسام‌السلطنه شاهزاده قاجار و حاكم ولايت بروجرد و مضافات، در سال ۱۲۴۲ ه‍.ق حكومت ولايت لرستان و ولايت خوزستان را نيز به دست آورد و شهر بروجرد را حاكم‌نشين حكمراني بروجرد، لرستان و خوزستان كرد.

باربري مشهد به بروجرد - جمعيت شهر بروجرد بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵ خورشيدي مركز آمار ايران، ۲۳۴٬۹۹۷ نفر گزارش شده‌است. گويش رايج مردم اين شهر، بروجردي است و شهرستان بروجرد، يكي از مراكز گويش‌وران زبان لري است. به دليل فعاليت شركت‌هاي مختلف پويانمايي رايانه‌اي در اين شهر، بروجرد در سال ۱۳۸۹ به عنوان «پايتخت انيميشن ايران» تحت نظارت انتخاب شد. با توجه به وجود تعداد زيادي واحدهاي توليدي و صنعتي و عرضه محصولات آن‌ها در بازار داخلي و خارجي، بروجرد قطب صنعتي استان لرستان محسوب مي‌شود. صنايع دستي متنوعي در بروجرد توليد مي‌شوند و بروجرد به‌عنوان يكي از مهمترين مراكز توليد صنايع‌دستي در كشور و استان شناخته مي‌شود. دو رشته ورشوسازي و حرمي‌بافي به عنوان رشته‌هاي منحصربه‌فرد اين شهر شناخته مي‌شوند. در سال ۱۳۹۸ سازمان ميراث فرهنگي اين شهر را به عنوان شهر ملي ورشو به ثبت رساند. بروجرد به دليل داشتن محله‌ها و خانه‌هاي تاريخي متعدد، با عنوان ديار خانه‌هاي تاريخي هم شناخته مي‌شود.همچنين با توجه معرفي چهره‌هاي سرشناس مذهبي، ادبي، علمي و هنري در دهه‌هاي اخير، از اين شهر با عنوان زادگاه فرزانگان نيز ياد مي‌شود.

اقليم: بروجرد داراي آب و هواي سرد كوهستاني با زمستان‌هاي پر باران و برف و سرد و تابستان‌هاي معتدل است. تعداد روزهاي يخبندان در برخي از نقاط اين ناحيه به بيش از ۷۰ روز مي‌رسد. در ۴۰ سال پيش، روزهاي يخبندان بروجرد، ۱۰۰ روز بوده‌است. باربري مشهد به بروجرد - بيشترين درجه حرارت در تابستان‌ها ۳۸ درجه و كم‌ترين آن در زمستان ۱۸ درجه زير صفر برآورد شده كه در برخي سال‌هاي سخت، تا ۳۵ درجه زير صفر نيز رسيده‌است. ميزان باران ساليانه شهرستان بروجرد حدود ۵۰۰ ميلي‌متر است كه يك چهارم آن در فصل بهار انجام مي‌گيرد و ميانگين دماي سالانه ۱۴/۶ است. در زمستان بارش‌ها بيشتر به صورت برف است. ميانگين دراز مدت بارش سالانه در ايستگاه هواشناسي شهر بروجرد ۴۵۹ ميلي‌متر بوده‌است اما در سال آبي ۹۲–۹۳ ميزان بارندگي سالانه ثبت شده اين شهر به ۴۸۱٫۵ ميلي‌متر رسيده كه نسبت به متوسط درازمدت اين منطقه از ۴٫۹ درصد افزايش برخوردار بوده‌است.در سال ۱۳۹۵ اين رقم به ۶۵۰ ميلي‌متر رسيد. به باور بسياري از كارشناسان آب و هواي شهرستان بروجرد، اقليم اين شهرستان و طول و عرض جغرافيايي آن هم عرض بسياري از نقاط كشورهاي اروپايي است.

باربري مشهد به بروجرد در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه اي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به بروجرد و شهرهاي اليگودرز - معمولان - دورود - اشترينان - گراب - نور آباد - كوهدشت - ازنا - الشتر - پلدختر - كوناني - سپيددشت در نظر گرفته است. لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به بروجرد با ما تماس برقرار نماييد.

 





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: