باربري مشهد به سقز | ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به سقز به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد سقز داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به سقز و تمام شهرهاي بانه - كامياران - سروآباد - زرينه - آرمرده - قروه - مريوان - دهگلان - صاحب - سنته - چناره - ياسوكند مي باشد.ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم مجموعه باربري مشهد به سقز همواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سروس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

 باربري مشهد به سقز همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به سقز در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد به سقز و شهرهاي بانه - كامياران - سروآباد - زرينه - آرمرده - قروه - مريوان - دهگلان - صاحب - سنته - چناره - ياسوكند تخصص باربري مشهد به سقز مي باشد.

باربري مشهد به سقز داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به سقز و شهرهاي بانه - كامياران - سروآباد - زرينه - آرمرده - قروه - مريوان - دهگلان - صاحب - سنته - چناره - ياسوكند به همراه كارگران ماهر مي باشد همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به سقز در نظر گرفته شده است

باربري مشهد به سقز - سَقِّز يكي از شهرهاي كردستان و از جمله قديمي ترين شهرها و مناطق خاورميانه و جهان است كه گنجينه ها و آثار و اشياء فراوان تاريخي در آن كشف شده و در موزه هاي بزرگ ايران و جهان نگهداري مي شوند.اين شهر بر روي دشتها و تپه هاي طويلي بنا شده است كه سر شاخه اصلي رودخانه هايي همچون زرينه رود و سيمينه رود از كنار آن مي‌گذرد. پستي و بلندي‌هاي داخل شهر و چشم‌انداز رودخانهٔ چم سقز كه از وسط اين شهر مي‌گذرد، از ويژگي‌هاي خاص آن است. سقز در ناحيه‌اي كوهستاني و مرتفع بين ارتفاعات نامنظم رشته كوههاي زاگرس واقع شده و اين خصوصيت ژئومورفولوژيكي خاص، منجر به آب وهوايي نسبتاً سرد و زمستان هاي طولاني و گاهي يخبندان شده است.

در طول سده هاي اخير و در مقاطع مختلف تاريخي، سقز كانون بسياري از تحولات و تغييرات سياسي، اجتماعي و فرهنگي همانند ديدار نادرشاه با شيخ حسن مولان آباد بوده و اثرات عميقي بر جامعه و تاريخ منطقه گذاشته و در بسياري از حركت هاي سياسي و اجتماعي مانند انقلاب مشروطه، انقلاب ۵۷ و تحولات مخصوص كردستان مشاركت داشته است.

زبان و گويش مردم اين شهر، كردي سوراني است. : باربري مشهد به سقز- علي‌رغم مهاجرت اهالي روستاها در سنوات قبل به مركز شهر اما با تغييرات حاصل در روستاهاي خوش‌آب‌وهوا و ايجاد و احداث راه‌هاي آسفالتهٔ روستايي و برق‌كشي و مخابرات و گاز و ديگر امكانات، تمايل مردم به سكونت در روستاها بيشتر شده‌است. همچنين در دهه هاي گذشته تعداد زيادي از جمعيت اين شهر به دلايل مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي به شهرهاي ديگر كردستان، ايران و نيز خارج از كشور مهاجرت نموده اند. در سالهاي بعد از جنگ جهاني دوم نيز بيشتر جمعيت يهودي محلات يهودي نشين اين شهر به اسرائيل و آمريكا مهاجرت كردند.

مذهب: مردم سقز پيرو دين اسلام و اهل سنت و جماعت در فروع دين شافعي و در اصول دين اشعري مذهب هستند. همچنين در گذشته عده اي يهودي ساكن اين شهر بوده اما آنان يا مهاجرت كرده يا مسلمان شده و ماندگار شده‌اند.

 باربري مشهد به سقز- در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه اي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به سقز و شهرهاي بانه - كامياران - سروآباد - زرينه - آرمرده - قروه - مريوان - دهگلان - صاحب - سنته - چناره - ياسوكند در نظر گرفته است. لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به سقز با ما تماس برقرار نماييد.

 





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: