باربري مشهد به سيرجان | ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به سيرجان به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد سيرجان داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به سيرجان و تمام شهرهاي رفسنجان - بافت - بردسير - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -منوجان رابر -قلعه گنج - كوهبنان -كهنوج - علي آباد مي باشد.ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم. مجموعه باربري مشهد به سيرجان همواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سروس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

 باربري مشهد به سيرجان همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به سيرجان در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد به سيرجان و شهرهاي رفسنجان - بافت - بردسير - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -منوجان رابر -قلعه گنج - كوهبنان -كهنوج - علي آباد تخصص باربري مشهد به سيرجان مي باشد.

باربري مشهد به سيرجان داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به سيرجان و شهرهاي رفسنجان - بافت - بردسير - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -منوجان رابر -قلعه گنج - كوهبنان -كهنوج - علي آباد به همراه كارگران ماهر مي باشد. همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به سيرجان در نظر گرفته شده است

باربري مشهد به سيرجان - سيرجان شهري در جنوب ايران و در جنوب غربي استان كرمان و مركز شهرستان سيرجان است. اين شهر در ۹۶۰ كيلومتري تهران و ۱۸۰كيلومتري كرمان قرار دارد و با توجه به قرار گرفتن در تقاطع محورهاي مواصلاتي تهران - بندرعباس و كرمان - شيراز از گذشته تاكنون، مورد توجه بوده‌است.جمعيت شهر سيرجان بر پايه سرشماري سال ۹۵ برابر ۱۹۹٬۷۰۴ نفر بوده‌است و به لحاظ جمعيت دومين شهر استان كرمان بعد از شهر كرمان مي‌باشد. شهر سيرجان به دو منطقهٔ شهرداري تقسيم شده‌است. سيرجان يكي از شهرهاي صنعتي و اقتصادي كشور به‌شمار مي‌رود و همچين اين شهر داراي بزرگ‌ترين معدن سنگ آهن خاورميانه ( گل گهر ) است و منطقه ويژه اقتصادي محسوب مي‌شود.

گردش مالي در اين شهر نسبتا بالا هست شهر سيرجان سرانه فضاي سبز خوبي دارد. ارتفاع شهر سيرجان از سطح دريا ۱۷۶۶ متر است و به دليل قرارگرفتن سيرجان در دشتي مرتفع، اين شهر نسبت به شهرهاي نيمه كويري ديگر ايران هوايي معتدل‌تر و ملايم‌تر دارد و يكي از بزرگ‌ترين توليدكنندگان پسته در استان كرمان است. به لحاظ تاريخي نيز سيرجان جاذبه‌هاي مهمي را در خود جاي داده‌است.

آب و هوا و اقليم:

باربري مشهد به سيرجان - اقليم سيرجان نيمه‌بياباني است. رطوبت متوسط آن ۳۶٪ و ميانگين بارندگي سالانه ۱۶۰ ميلي‌متر است. تابستان‌هاي نسبتاً گرم با شب‌هاي تابستاني خنك و زمستان هاي نسبتا سرد دارد. يكي از مرتفع‌ترين دشت‌هاي داخلي ايران به نام دشت ابراهيم‌آباد در جنوب‌شرقي سيرجان قرار گرفته و حداقل ۱٬۷۱۰ متر از سطح دريا ارتفاع دارد. كوير نمك سيرجان در فاصلهٔ ۳۰ كيلومتري غرب شهر سيرجان واقع در استان كرمان مي‌باشد. طول اين كوير در حدود ۵۰ كيلومتر و عرض آن در قسمت مياني برابر با ۲۰ كيلومتر مي‌باشد كه هر چه در جهت شمال يا جنوب آن حركت كنيد از عرض آن كاسته مي‌شود. موقعيت ژئولوژيك زمين‌شناسي سيرجان در كشور بي‌نظير است. در شرق و شمال شرق اين شهر كوه‌هاي بلند و مناطق سردسير پاريز، چهارگنبد و قهستان وجود دارد.

سيرجان، شهر جهاني گليم:

گليم شيريكي پيچ: اين نوع گليم در ميراث جهاني يونسكو ثبت شده و سيرجان به عنوان شهر جهاني گليم معرفي شده‌است. باربري مشهد به سيرجان -  به ندرت مي‌توان در ميان گليم‌هاي شيريكي‌پيچ، دو نقش همانند يافت؛ چون نقوش، تركيب‌بندي و رنگ‌ها بيانگر انديشه و احساس بافنده‌اند و شادي و اندوه او در سردي و گرمي رنگ تبلور مي‌يابد و نشانه‌هاي ذهني يا تقليدي را در شكل‌دادن نقوش از محيط و طبيعت و از باورها، عقايد، عادات، سنت‌ها الهام مي‌گيرد.

باربري مشهد به سيرجان- در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه اي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به سيرجان و شهرهاي رفسنجان - بافت - بردسير - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -منوجان رابر -قلعه گنج - كوهبنان -كهنوج - علي آباد در نظر گرفته است لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به سيرجان با ما تماس برقرار نماييد.

 





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: