باربري مشهد به شهريار| ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به شهريار به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد شهريار داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به شهريار و تمام شهرهاي فيروزكوه - شميرانات - پيشوا - دماوند - پرديس - قرچك - ورامين - رباط كريم - قدس - ري - پاكدشت مي باشد.ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم مجموعه باربري مشهد به شهريارهمواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سروس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

 باربري مشهد به شهريار همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به شهريار در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد به شهريار و شهرهاي فيروزكوه - شميرانات - پيشوا - دماوند - پرديس - قرچك - ورامين - رباط كريم - قدس - ري - پاكدشت تخصص باربري مشهد به شهريار مي باشد.

باربري مشهد به شهريار داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به شهريار و شهرهاي فيروزكوه - شميرانات - پيشوا - دماوند - پرديس - قرچك - ورامين - رباط كريم - قدس - ري - پاكدشت به همراه كارگران ماهر مي باشد همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به شهريار در نظر گرفته شده است.

شهريار يكي از شهرهاي استان تهران در ايران است. اين شهر مهم‌ترين شهر غرب استان تهران و مركز شهرستان شهريار است. شهريار داراي آب و هوايي پاك بوده و كيفيت هواي آن از شهر تهران بهتر است. اين داراي باغات عالي بوده و انگور هاي اين شهر معروف است.

تقسيمات شهري

شهر شهريار يكي از هفت شهر شهرستان شهريار و مركز شهرستان مي‌باشد. ساختمان فرمانداري شهرستان شهريار و ادارات مركزي در اين شهر قرار دارند و از نظر موقعيت در غرب استان تهران و در قسمت شمال غربي با شهرهاي ملارد و انديشه، در شرق و شمال شرقي با شهرهاي باغستان و شهرستان قدس، در جنوب و جنوب شرقي با شهرهاي فردوسيه و صباشهر و در جنوب غربي با شهر وحيديه و اميريه همسايگي دارد.

محله‌هاي شهر

شهر شهريار داراي مناطق و نواحي پنج‌گانه مي‌باشد؛ و همچنين مساحت شهر شهريار: بالغ بر۸۰۰۰ هكتار است.

(منطقه مركزي) عليشاه عوض، كرشته، عباس‌آباد، محمدآباد، شهرك مخابرات فاز۱ و فاز۲، كردزار، شهرك كميته

(منطقه كهنز) كهنز، اسدآباد، دينار آباد، شهرك پارسيان، شهرك مخابرات

(منطقه رزكان) دهشاد بالا، دهشاد پايين، رزكان، اسكمان، الورد

(منطقه باغستان) نصير آباد، خادم آباد، سعيد آباد

(منطقه وائين) شهرك وائين فاز۱و۲، شهرك كاروان، شهرك اداري، شهرك شهيد عباس پور، شهرك صدف (درضلع شرقي فاز۳انديشه و در شمال اين منطقه واقع شده‌است)

(منطقه اميريه) شهرك اميريه، حصارزيرك، شهرك بهاران، شهرك جانبازان

(منطقه انديشه) فاز يك، دو، سه، چهار، پنج و شش

(منطقه جعفريه) شهرك جعفريه، شهرك تيسفون، شهرك صنعتي والفجر، مسكن‌مهر شهريار

آب و هوا

شهريار داراي باغات ميوه متنوع و فراوان و آب و هواي فرحبخش و مطبوعي است. اين شهر به دليل وجود درختان و فضاي سبز بسيار به عنوان نگين سبز و ريه استان تهران ناميده مي‌شود. شهريار داراي يك جريان هوايي است كه به نام باد شهريار شهرت يافته‌است. جهت وزش اين باد در منطقه از غرب به شرق با اندكي تمايل به سمت جنوب است.

همچنين در تاريخ آمده‌است كه بادهاي موسمي شهريار، داراي شدت بوده و با برخورد با چهره افراد آن را سياه مي‌نموده‌است اما امروزه نه از آن بادها خبري است و نه از مردمي كه چهره‌هايشان بر اثر وزش باد سياه شده باشد.

 باربري مشهد به شهريار- در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه اي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به شهريارو شهرهاي فيروزكوه - شميرانات - پيشوا - دماوند - پرديس - قرچك - ورامين - رباط كريم - قدس - ري - پاكدشت در نظر گرفته است. لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به شهريار با ما تماس برقرار نماييد.





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: