باربري مشهد به شهركرد | ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به شهركرد  به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد- شهركرد داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به شهركرد  و تمام شهرهاي شهركرد  - بروجن - لردگان - فرخ شهر - فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانيه - بن - شهركيان - سورشجان - بلداجي - باباحيدر مي باشد.ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم مجموعه باربري مشهد به شهركرد همواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سرويس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

 باربري مشهد به شهركرد  همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به شهركرد  در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد بهشهركرد  و شهرهاي شهركرد  - بروجن - لردگان - فرخ شهر - فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانيه - بن - شهركيان - سورشجان - بلداجي - باباحيدر تخصص باربري مشهد بهشهركرد  مي باشد.

باربري مشهد به شهركرد  داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به شهركرد  و شهرهاي شهركرد  - بروجن - لردگان - فرخ شهر - فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانيه - بن - شهركيان - سورشجان - بلداجي – باباحيدر به همراه كارگران ماهر مي باشد همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به شهركرد  در نظر گرفته شده است.

شهرستان شهركرد يكي از شهرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري است كه با نزديك به ۲۰۰۶ كيلومتر مربع گستردگي، بالغ بر ۱۲٪ از كل مساحت چهارمحال و بختياري را تشكيل داده‌است. مركز اين شهرستان، شهر شهركرد است.

تقسيمات سياسي

بر اساس آخرين تقسيمات سياسي استان تا پايان سال ۱۳۹۳ شهرستان شهركرد داراي ۳ بخش، ۶ شهر و ۶ دهستان بوده‌است.

زبان

در شهرستان شهركرد، زبان هاي فارسي، تركي قشقايي و به تعداد كمتر، لري بختياري رواج دارد. در مناطقي از شهرستان همچون شهركرد، هفشجان، فرخ شهر بيشتر مردم به فارسي لهجه دار سخن مي‌گويند . در برخي از مناطق همچون شهركيان، طاقانك و هرچگان مردم به زبان تركي قشقايي و در برخي مناطق ديگر همچون سورشجان مردم به گويش بختياري آميخته با فارسي محلي سخن وري دارند . مردم اين‌گونه مناطق را از گروه نژادهاي فارس و ترك مي‌شناسند.

در شهر شهركرد به عنوان مركز شهرستان به علت گسترش صنايع و توسعه شهري در نيم قرن اخير و به تبع آن مهاجرت به مركز استان، تركيبي از همه قوميت‌هاي استان حضور دارند. لازم است ذكر شود كه نواحي شرقي استان چهار محال و بختياري شامل شهرستان‌هاي شهركرد و بروجن از ديرباز سكونت گاه گروه‌هايي از ارامنه بوده‌است. هر چند در دهه‌هاي اخير تعداد بسياري از ارامنه چهارمحال به اصفهان مهاجرت كردند.

غار جهان‌بين

غار جهان‌بين در دامنه كوه جهان‌بين و در غرب شهر هفشجان و ۲۰ كيلومتري شهركرد قرار دارد. اين غار با بيش از ۱۴۰ متر عمق و متراژ عمودي عميق‌ترين چاه غار طبيعي كشف شده در ايران محسوب مي‌گردد.

موقعيت جغرافيايي

اين شهرستان قسمت شمال شرقي استان چهارمحال و بختياري قرار گرفته‌است. شهرستان شهركرد از شمال به شهرستان‌هاي سامان و بِن، از شرق به استان اصفهان، از غرب به شهرستان فارسان و از جنوب به شهرستان‌هاي بروجن و كيار محدود مي‌گردد. فواصل بين رشته كوه‌ها را دشتهاي وسيعي فرا گرفته‌است از عمده‌ترين دشتهاي منطقه مي‌توان به دشت شهركرد، دشت هفشجان و دشت بن اشاره نمود.

 باربري مشهد به شهركرد  در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه اي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به شهركرد  و شهرهاي شهركرد  - بروجن - لردگان - فرخ شهر - فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانيه - بن - شهركيان - سورشجان - بلداجي - باباحيدر و... در نظر گرفته است. لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به شهركرد  با ما تماس برقرار نماييد.

 





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: