باربري مشهد به بندرعباس | ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به بندرعباس به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد بندرعباس داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به بندرعباس و تمام شهرهاي ميناب - قشم - كيش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسك - بندرخمير - درگهان - پارسيان - بستك - هرمز - بندرپل مي باشد.ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم مجموعه باربري مشهد به بندرعباس همواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سروس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

باربري مشهد به بندرعباس همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به بندرعباس در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد به بندرعباس و شهرهاي ميناب - قشم - كيش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسك - بندرخمير - درگهان - پارسيان - بستك - هرمز - بندرپل تخصص باربري مشهد به بندرعباس مي باشد.

باربري مشهد به بندرعباس داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به بندرعباس و شهرهاي ميناب - قشم - كيش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسك - بندرخمير - درگهان - پارسيان - بستك - هرمز - بندرپل به همراه كارگران ماهر مي باشد همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به بندرعباس در نظر گرفته شده است.

بندرعباس مركز استان هرمزگان در جنوب ايران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مركز شهرستان بندرعباس و يكي از نام‌هاي پيشين آن بندر گمبرون بوده كه با لشگر كشي شاه عباس يكم و بيرون راندن پرتغالي ها از ايران نامش به بندر عباس تغيير يافته است. بندرعباس بزرگترين بندر ايران است، علاوه بر آن مجتمع بندري شهيد رجايي و بندر شهيد باهنر به عنوان نقطه اتكاي اقتصاد ايران در جهت جابه‌جايي كالا و نيز وجود كارخانه‌هاي متعدد و بزرگ صنعتي؛ بندرعباس را به شهري مهم در زمينهٔ بازرگاني و صنعت كشور و نيز منطقه مبدل كرده‌است.

فاصله بندرعباس تا تهران ۱۲۸۷ كيلومتر، تا تبريز ۱۸۰۰ كيلومتر ، تا اصفهان ۹۳۳ كيلومتر، تا شيراز ۵۷۷ كيلومتر و تا كرمان ۴۹۱ كيلومتر است. بندرعباس به دليل شرايط خاص خود همواره پذيراي مهمانان زيادي از اقصي نقاط ايران است و جمعيت اين شهر در فصل‌هاي مختلف سال متفاوت است و همين شرايط موجب شده تا اين شهر به يكي از مقصدهاي گردشگري دريايي جنوب كشور تبديل شود. در سال ۱۶۲۲ ميلادي، سپاهيان شاه‌عباس با فرماندهي سردار ايراني امام‌قلي خان توانستند پرتغالي‌ها را در جنوب شكست دهند و به افتخار اين پيروزي گمبرون به بندرعباس تغيير نام يافت. شهردار كنوني شهر بندرعباس عباس اميني‌زاده است كه از شهريور ۱۳۹۲ تاكنون اين مسئوليت را برعهده دارد. امام جمعه كنوني شهر بندرعباس محمد عبادي زاده است كه از تير ۱۳۹۸ تاكنون اين مسئوليت را برعهده دارد.

آب و هواي اين شهر گرم و مرطوب است. به‌طور كلي در بندرعباس از نيمه آبان تا نيمه فروردين داراي آب‌وهواي مطبوعي است. ماه‌هاي ارديبهشت و خرداد هوا خشك، ماه‌هاي تير تا مهر داراي آب و هواي مرطوب است. دماي هواي شهر بندرعباس در گرم‌ترين روزها به ۵۲ درجه سانتيگراد و در سردترين روزها به ۲درجه سانتيگراد مي‌رسد. ميانگين بارش بندرعباس در حدود ۲۰۰ ميلي‌متر است.

بنادر تجاري

بندر شهيد رجايي و بندر شهيد باهنر به دليل موقعيت مناسب جغرافيايي، به عنوان نقطه اتكاي بندرعباس در جهت جابه‌جايي كالا و سرمايه در اشكال مختلف، نتايج اقتصادي به سزايي براي استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ويژه اقتصادي معادن، فلزات، كشتي‌سازي و صادرات و واردات كالا تبديل كرده‌است.

باربري مشهد به بندرعباس در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه ايي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به بندرعباس و شهرهاي ميناب - قشم - كيش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسك - بندرخمير - درگهان - پارسيان - بستك - هرمز - بندرپل در نظر گرفته است لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به بندرعباس با ما تماس برقرار نماييد.





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: