باربري مشهد به اردبيل | ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به اردبيل  به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد اردبيل  داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به اردبيل  و تمام شهرهاي اردبيل -پارس اباد-مشكين شهر-خلخال-نمين-سرعين-گرمي-بيله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابك شهر-نير مي باشد.ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم مجموعه باربري مشهد به اردبيل  همواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سروس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

 

باربري مشهد به اردبيل  همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به اردبيل  در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد به اردبيل  و شهرهاي اردبيل -پارس اباد-مشكين شهر-خلخال-نمين-سرعين-گرمي-بيله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابك شهر-نير تخصص باربري مشهد به اردبيل  مي باشد.

باربري مشهد به اردبيل  داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به اردبيل  و شهرهاي اردبيل -پارس اباد-مشكين شهر-خلخال-نمين-سرعين-گرمي-بيله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابك شهر-نير به همراه كارگران ماهر مي باشد همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به اردبيل  در نظر گرفته شده است.

اردَبيل : اطلاعات (نام باستان: آرتاويل)يكي از كلان‌شهرهاي ايران(غيررسمي) و مركز استان اردبيل در شمال غربي ايران است.

اين شهر در قبل و پس از اسلام، مركز آذربايجان بوده‌است. اردبيل در طول تاريخ، به نام‌هاي گوناگوني ازجمله «دارالارشاد»، «دارالملك»، «دارالعرفان»، «دارالامان» و «شهر مقدس (آرتاويل)» ملقب بوده‌است و در دوره‌هاي مختلف، مركز ايالت آذربايجان بوده و به‌علت قرارداشتن در مسير جاده ابريشم، از رونق اقتصادي بسيار خوبي، برخوردار بوده‌است.

 واژهٔ اردبيل يك واژه ايراني است كه ريشه در اوستايي دارد كه از واژه «آرتا» (به‌معني مقدس كه در فارسي ميانه تبديل به «ارد» شده‌است و در كلماتي نظير اردشير، اردوان، اردستان، اردكان آمده‌است) و «ويل» به معني شهر تشكيل شده‌است. وسعت اين شهرستان ۲۵۵۷ كيلومتر مربّع است و چهرهٔ عمومي شهرستان اردبيل متأثّر از ارتفاعات كوهستان‌هاي سبلان، تالش و بزغوش است كه اين عوامل طبيعي سبب محصور شدن آن شده‌اند. اردبيل از مناطق با اهميّت ايران به‌شمار مي‌آيد و داراي آثار و ابنيّه تاريخي و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار زيادي است.

اردبيل از شهرهاي باستاني و تاريخي ايران است. اين شهر در نزديكي مرز جمهوري آذربايجان قرار گرفته و از سردترين شهرهاي ايران محسوب مي‌گردد كه جاذبه‌هاي طبيعي زيادي دارد. اين شهر در ۲۲۰ كيلومتري تبريز و ۵۸۰ كيلومتري تهران واقع شده‌است. اردبيل با واقع شدن در دامنه كوه مرتفع سبلان با ارتفاع ۱۳۵۰ متر و با فاصله كم از بندر آستارا با ارتفاع ۳۰ - به منزله دامنه وسيع كوه مرتفعي مشرف بر درياست كه داراي اقليم مناطق فوقاني از يك طرف و تأثيرپذير از مناطق بحري از طرف ديگر است. شهرستان اردبيل داراي چهار اقليم مديترانه‌اي گرم، مديترانه‌اي معتدل، كوهستاني سرد و معتدل است. اين شهرستان به عنوان يكي از مناطق سردسير ايران و استان بين پنج تا هشت ماه از سال سرد است. بارندگي نيز در تمام فصول وجود دارد، ولي شدت آن در بهار و پاييز بيشتر است. براساس گزارش ايستگاه هواشناسي اردبيل كه در ارتفاع ۱۳۷۲ متري واقع شده، بارندگي اين شهر در سال ۱۳۷۲ برابر ۷/۳۲۷ ميلي‌متر گزارش شده‌است. اين شهرستان داراي زمستان‌هاي بسيار سرد و تابستان‌هاي معتدل است. متوسط درجه حرارت آن در حدود هفت درجه سانتي‌گراد است. وجود كوهستان‌هاي سبلان، طالش و بزغوش، تأثير بخارهاي درياي خزر و بادهاي سرد شمالي و وجود جنگل‌هاي شمال و شرق آن در ميزان بارندگي و نوسان دماي شهرستان اردبيل بسيار مؤثر است.

اكثر مردم اين شهر، پيرو دين اسلام و مذهب (شيعه دوازده‌امامي) هستند. هم‌چنين مسيحيان شهر كه اغلب ارمني بوده‌اند در دهه‌هاي گذشته مهاجرت نموده‌اند.

مردم اردبيل مردم آذربايجاني هستند و زبان مردم شهر اردبيل تركي آذربايجاني است. در برخي مناطق شهرستان نمين مانند بخش عنبران و بخش ويلكيج، زبان تالشي و در بخش شاهرود و بخش خورش رستم خلخال نيز زبان تاتي رايج است.

 

 باربري مشهد به اردبيل  در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه ايي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به اردبيل  و شهرهاي اردبيل -پارس اباد-مشكين شهر-خلخال-نمين-سرعين-گرمي-بيله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابك شهر-نير در نظر گرفته است. لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به اردبيل  با ما تماس برقرار نماييد.

 





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: