باربري مشهد به همدان | ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به همدان به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد همدان داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به همدان و تمام شهرهاي ملاير-نهاوند-تويسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجين-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فيروزان-سامن-سركان-شيرين سو-گل تپه مي باشد.ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم مجموعه باربري مشهد به همدان همواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سروس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

باربري مشهد به همدان همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به همدان در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد به همدان و شهرهاي ملاير-نهاوند-تويسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجين-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فيروزان-سامن-سركان-شيرين سو-گل تپه متخصص باربري مشهد به همدان مي باشد.

باربري مشهد به همدان داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به همدان و شهرهاي ملاير-نهاوند-تويسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجين-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فيروزان-سامن-سركان-شيرين سو-گل تپه به همراه كارگران ماهر مي باشد همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به همدان در نظر گرفته شده است.

هَمِدان، هَمَدان ٔ يا به گويش محلي هِمِدان يكي از كلان‌شهرهاي ايران در منطقهٔ غربي و كوهستاني ايران و مركز شهرستان و استان همدان است. اين شهر در دامنهٔ كوه الوند و در بلنداي ۱٬۷۴۱ متري از سطح دريا واقع شده‌است و از شهرهاي سردسير ايران به‌شمار مي‌آيد. همدان قديمي‌ترين شهر ايران و از كهن‌ترين شهرهاي جهان است. در سال ۱۳۸۵ مجلس شوراي اسلامي در مصوبه‌اي همدان را «پايتخت تاريخ و تمدن ايران» اعلام كرد. همدان اولين پايتخت نخستين شاهنشاهي ايران، مادها بوده‌است. با اين حال قديمي‌ترين آثار يافت‌شده از محوطهٔ باستاني هگمتانه و نيز كتيبه‌هاي گنج‌نامه مربوط به دوران هخامنشيان هستند. همچنين اين شهر در روزگار هخامنشيان، اشكانيان، ساسانيان، آل بويه و سلجوقيان نيز يكي از پايتخت‌هاي كشور بوده‌است. هم‌اكنون استان همدان به دليل داشتن مراكز تاريخي و ديدني به عنوان پنجمين شهر فرهنگي و گردشگري كشور شناخته مي‌شود و از نظر علمي نيز با وجود مراكز دانشگاه بوعلي سينا، دانشگاه صنعتي همدان، دانشگاه آزاد اسلامي همدان، دانشگاه پيام نور همدان و مراكز ديگر، به عنوان يكي از قطب‌هاي دانشگاهي كشور شناخته شده‌است. آرامگاه بوعلي سينا نماد شهر همدان و همچنين يكي از نمادهاي پيشينهٔ ايران در فرهنگ جهان و دانش و علم به‌شمار مي‌رود.

اين شهر از لحاظ جمعيت چهاردهمين شهر پرجمعيت ايران به‌شمار مي‌آيد و در مرداد سال ۱۳۸۸ به عنوان يكي از كلانشهرهاي ايران معرفي شد. در سال‌هاي ۱۳۰۰ تا ۱۳۰۴ خورشيدي مهندس آلماني كارل فريش طرحي مدرن را براي همدان طراحي كرد كه از نوع نقشه‌هاي شعاعي محسوب مي‌شود اما امروزه به دليل تراكم جمعيت و طرح شعاعي، ترافيك مركز شهر بسيار زياد است. به اين ميدان ۶ خيابان اصلي شهر وصل شده‌اند.

آب و هواي همدان مختلف و اوضاع جوّي منطقه از لحاظ حداقل و حداكثر برودت و باران در فصول سال متغير است در نقاط كوهستاني سرد است حد متوسط برف سالانه بين ۱۵۵ تا ۲۴۵ ميلي‌متر مي‌باشد و سرما تا ۳۰ درجه زير صفر مي‌رسد.ميانگين دماي سالانهٔ همدان ۱۱٬۳° ثبت شده‌است. همچنين گرم‌ترين دماي همدان +۴۰° و سردترين دماي آن -۳۲٬۸° ثبت شده‌است. ميانگين بارش سالانه همدان نيز ۳۱۷٬۷ ميليمتر اندازه‌گيري شده‌است.

باربري مشهد به همدان در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه ايي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به همدان و شهرهاي ملاير-نهاوند-تويسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجين-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فيروزان-سامن-سركان-شيرين سو-گل تپه در نظر گرفته است لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به همدان با ما تماس برقرار نماييد.

 





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: