باربري مشهد به زاهدان | ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به زاهدان به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد زاهدان داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به زاهدان و تمام شهرهاي زابل - ايرانشهر - چابهار - سراوان - خاش - كنارك - جالق - نيك شهر - پيشين- سوران - زهك – فنوج  مي باشد.ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم مجموعه باربري مشهد به زاهدان همواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سروس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

باربري مشهد به زاهدان همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به زاهدان در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد به زاهدان و شهرهاي زابل - ايرانشهر - چابهار - سراوان - خاش - كنارك - جالق - نيك شهر - پيشين- سوران - زهك – فنوج  تخصص باربري مشهد به زاهدان مي باشد.

باربري مشهد به زاهدان داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به زاهدان و شهرهاي زابل - ايرانشهر - چابهار - سراوان - خاش - كنارك - جالق - نيك شهر - پيشين- سوران - زهك – فنوج  به همراه كارگران ماهر مي باشد همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به زاهدان در نظر گرفته شده است

زاهدان يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان سيستان و بلوچستان است. اين شهر در منطقهٔ بلوچستان قرار دارد. نام پيشين شهر «دزدآب» بوده كه در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغيير يافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان هامون و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به كشورهاي افغانستان و پاكستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهي مي‌شود. آب و هواي زاهدان در بيشتر روزهاي سال گرم و خشك است. شب‌هاي تابستان آب و هواي اين شهر رو به سردي مي‌گرايد. آب آشاميدني زاهدان لوله‌كشي آب شيرين است و از طريق انتقال آب از شهرستان هامون تأمين مي‌گردد. زاهدان به جهت مرزي بودن، از موقعيت استراتژيك جغرافيايي و تجاري و نظامي و شرايط خاص برخوردار است؛ به گونه‌اي كه از يك‌سو راه‌آهن پاكستان كه از مرز ميرجاوه وارد ايران مي‌شود و از سوي ديگر راه‌آهن سراسري ايران به اين شهر منتهي مي‌شود؛ و از سوي ديگر در نزديكي به ميل سه جانبهٔ ايران و پاكستان و افغانستان قرار دارد.

موقعيت جغرافيايي

زاهدان شهري نوبنياد است كه در ۵۱۷ كيلومتري شرق شهركرمان و نيز در نزديكي كشور پاكستان واقع شده‌است. اين شهر از طريق راه زميني از سمت شمال به مشهد و از سمت جنوب به چابهار مرتبط شده و هم‌چنين داراي ايستگاه راه‌آهن و فرودگاه بين‌المللي است. زاهدان از لحاظ مختصات جغرافيايي در ۶۰ درجه و ۵۱ دقيقه و ۲۵ ثانيهٔ طول شرقي و ۲۹ درجه و ۳۰ دقيقه و ۴۵ ثانيهٔ عرض شمالي واقع شده‌است. اختلاف زمان زاهدان با تهران ۳۶+ دقيقه و با گرينويچ ۲۴۶+ دقيقه‌است.

مردم‌شناسي

امروزه تركيب عمده قوميتي اين شهر را نيمي بلوچ و نيمي فارس تشكيل مي‌دهد. اقوام اين شهر سيستاني و بلوچ و همچنين يزدي‌ها، بيرجندي‌ها، كرماني‌ها، مهاجراني از آذربايجان و سيكهاي هندي و افغانستاني ها تشكيل مي‌دهند. اعتماد السلطنه مي‌گويد از ديرباز بيش تر جمعيت اين منطقه از ايلات بلوچ تشكيل مي‌شد.

در اوايل دوره قاجار اولين ساكنان دزآپ گروهي از بلوچها بودند كه به تدريج سازمان ايلي خود را در اين منطقه استوار كردند.

زبان بلوچ هاي زاهدان زبان بلوچي با گويش سرحدي بوده و همچنين زنان و مردان بلوچ پوشش مخصوص به خود كه به لباس بلوچي مشهور است را بر تن دارند.

باربري مشهد به زاهدان در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه ايي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به زاهدان و شهرهاي زابل - ايرانشهر - چابهار - سراوان - خاش - كنارك - جالق - نيك شهر - پيشين- سوران - زهك – فنوج  در نظر گرفته است لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به زاهدان با ما تماس برقرار نماييد.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: