باربري مشهد به كرمانشاه| ارزانترين تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به كرمانشاه به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري مشهد كرمانشاه داراي بيش از 10 سال سابقه موفق در زمينه ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به كرمانشاه و تمام شهرهاي كرمانشاه-خوي-بوكان-مهاباد-مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط-محمديارميباشد. ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي –  بسته بندي كالا – حمل بارهاي سنگين و باز بسته نمودن انواع نصبيات را با سرعت، و 100% تضمين ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم مجموعه باربري مشهد به كرمانشاه همواره سعي نموده است با همكاري كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشيه كار سروس دهي و خدمات دهي را بر پايه رضايتمندي مشتريان خود انجام دهد.

باربري مشهد به كرمانشاه-  همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به كرمانشاه در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت با تخفيف 70% با يكي از شماره اين شركت تماس برقرار نماييد. حمل بار و اثاثيه منزل و ادراي از مشهد به كرمانشاهو شهرهاي كرمانشاه-خوي-بوكان-مهاباد-مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار تخصص باربري مشهد به كرمانشاه مي باشد.

باربري مشهد به كرمانشاه- داراي انواع خودرو سبك و سنگين نيسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كاميونت براي مسير مشهد به كرمانشاه و شهرهاي كرمانشاه-خوي-بوكان-مهاباد-مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار به همراه كارگران ماهر مي باشد همچنين تا 70% تخفيف براي مسير مشهد به كرمانشاه در نظر گرفته شده است

يكي از كلان‌شهرهاي ايران، مركز استان آذربايجان غربي و شهرستان كرمانشاه در شمال غربي ايران كه در منطقه آذربايجان واقع شده‌است. اين شهر طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعيت، دهمين شهر پرجمعيت ايران و دومين شهر پرجمعيت منطقهٔ شمال‌غرب ايران به‌شمار مي‌آيد. كرمانشاه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب درياچه كرمانشاه، در دامنه كوه سير و در ميان دشت كرمانشاه قرار گرفته‌است. هواي كرمانشاه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

در سده‌هاي گذشته رخدادها و حوادث متعددي از قبيل اشغال توسط عثماني‌ها و روس‌ها را تجربه كرده‌است. اين شهر به سبب موقعيت مناسب كه در ميان شاه‌راه ارتباطي قفقاز، ميان‌رودان و آسياي صغير داشته در گذشته از مراكز تجاري منطقه به‌شمار مي‌رفته‌است. نقل مهم‌ترين سوغات كرمانشاه است.

كرمانشاه به عنوان شهر داراي اولين بيمارستان به شيوه نوين، نخستين مركز آموزش پزشكي، اولين مدرسه به شيوه نوين، اولين شبكه تلويزيون محلي، اولين نشريه محلي در ايران، پايتخت واليبال ايران، دومين شهر پرترافيك ايران شناخته مي‌شود. دارالنشاط ، پاريس ايران ، شهر آب ، شهر اديان، مذاهب و اقوام از القاب كرمانشاه است. كرمانشاه مدتي در دوره پهلوي به رضائيه تغيير نام داد.

رودخانه شهرچاي يا برده سور از دره بيقار تركيه سرچشمه مي‌گيرد و پس از عبور از ناحيه كوهستاني دشت كرمانشاه از ميان شهر عبور مي‌كند و به درياچه كرمانشاه مي‌ريزد.

آب و هوا

آب وهواي كرمانشاه از نوع مديترانه‌اي با باران بهاره

آب و هواي كرمانشاه با متوسط درجه حرارت ۸/۹ درجه سانتي‌گراد در تابستان تقريباً گرم و در زمستان سرد است. دوره بارندگي از اواخر مهر و ابتداي آبان شروع شده و تا خرداد ادامه دارد. ميانگين دوره بارش ۹۳ روزه در كرمانشاه ۳۶۰ ميلي‌متر و ميانگين بارش بلندمدت كرمانشاه ۲۳۸/۲ ميلي‌متر است. روزهاي يخبندان كرمانشاه در آبان ۱۹ روز، در آذر ۲۷ روز، در دي ۳۰ روز، در بهمن ۲۸ روز، در اسفند ۱۴ روز و در فروردين ۶ روز است. در مجموع ۱۲۰ روز از سال در كرمانشاه يخبندان است. ميانگين سرعت باد در كرمانشاه ۱۰/۵ متر بر ثانيه است؛ كه ارديبهشت و اسفند با ۱۶ متر بر ثانيه حداكثر سرعت باد و دي و بهمن با ۷ متر بر ثانيه حداقل سرعت باد را دارند.

 باربري مشهد به كرمانشاه- در پايان مجددا تاكيد مي نمايد كه تخفيفات بسيار خوب و ويژه ايي را به صورت دايمي براي تمام مسيرهاي مشهد به كرمانشاهو شهرهاي كرمانشاه-خوي-بوكان-مهاباد-مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار در نظر گرفته است .لطفا جهت دريافت ليست قيمت با تخفيف استثنايي براي مسير مشهد به كرمانشاه با ما تماس برقرار نماييد.

 





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: