باربری مشهد به اصفهان | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به اصفهان با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به اصفهان و تمام شهرهای استان اصفهان در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات کاشان - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد- شاهین شهر- داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل-  زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد- نایین  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به اصفهان توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود.

باربری مشهد به اصفهان با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای کاشان - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد- شاهین شهر- داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل-  زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد- نایین  می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .

باربری مشهد به اصفهان - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به اصفهان توسط مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان صورت میگیرد که دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و حومه می باشد تخفیف استثنایی - کیفیت کار - منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت باربری مشهد به اصفهان می باشد

آشنایی با استان تاریخی اصفهان

استان تاریخی و زیبا اصفهان که به‌نصف جهان معروف می‌باشد سومین استان پرجمعیت و پایتخت آن دومین شهر گردشگری پس از مشهد  و دومین شهر صنعتی پس از‌تهران در کشورمان می‌باشد. این استان در‌دوره صفویه پایتخت ایران بوده و آثار تاریخی بسیاری در آن می باشد که منجر به‌شهرت بی‌نظیر آن شده‌است. این استان یکی از‌جاذبه‌های توریستی بسیار مهم و جذاب برای گردشگران ایرانی و خارجی است. بیشتر بازدیدها در‌فصل بهار و مخصوصا در ایام نوروز می‌باشد. دلیل اصلی شهرت اصفهان علاوه بر آب و هوای معتدل به‌دلیل آثار تاریخی مربوط به‌دوره‌های مختلف ایران و به خصوص صفویان است. رودخانه زاینده رود یکی از دیگر از جاذبه‌های  بی‌همتا در این استان است که زیبایی آن را صد چندان می کند.

از‌ مهم ترین مکان‌های توریستی و گردشگری استان اصفهان می‌توان موارد ذیل را بیان نمود:

- میدان نقش جهان که به‌نام‌های میدان شاه و میدان امام نیز مشهور است.

- میدان کهنه که اغلب با‌نام‌های سبزه میدان و میدان امام علی شناخته می‌‌گردد و جزء با‌قدمت ترین مکان اصفهان است.

- خیابان چهارباغ عباسی این خیابان در‌سال هزار هجری قمری بنا شده است. در‌این خیابان بناها و ساختمان‌های مختلف تاریخی وجود دارد از جمله این بناها می‌توان مدرسه مادرشاه و کاخ هشت بهشت را نام‌برد.

- چهارباغ خواجو این خیابان در‌راستای چهارباغ عباسی می ‌باشد و در دوره صفویه بنا شده است و بناهای تاریخی مختلفی مانند چهارسوق نقاشی، چهارسوق، آجری و مدرسه صدر خواجو در آن می‌باشد.

 

باربری مشهد به اصفهان - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به اصفهان - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به کاشان - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد- شاهین شهر- داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل-  زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد- نایین  و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه  و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: