باربری مشهد به ارومیه اثاث کشی مطمئن ارزان و بی دغدغه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به ارومیه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: اُرومیّه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید.

باربری مشهد به خوی با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: خوی بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه بوده و دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می‌شود. اکثریت مردم خوی به ترکی آذربایجانی و مردم بخش قطور از توابع شهرستان خوی به کردی کرمانجی سخن می‌گویند. جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود .

باربری مشهد به بوکان با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: بوکان بزرگ‌ترین شهر جنوب استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان بوکان است. جمعیّت شهری آن بالغ بر ۱۹۳٬۵۰۱ نفر بوده و مساحت شهر به صورت طولی بیش از ۱۲ کیلومتر مربّع و از مسطح‌ترین شهرهای منطقه به‌شمار می‌رود.

باربری مشهد به مهاباد با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: مَهاباد مرکز شهرستان مهاباد و یکی از شهرهای کُردنشین استان آذربایجان غربی در ایران است. این شهر که در جنوب استان و در منطقه تاریخی مکریان قرار دارد،مرکز حکومت امرای مکری بود، حکومتی که در این شهر اقدام به ضرب سکه کرد. مهاباد شهری سرسبز است و در میان چندین کوه واقع شده‌است. بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۶۸٬۳۹۳ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به میاندوآب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: میاندوآب یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی در شمال غرب ایران است. میاندوآب بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان جنوبی استان آذربایجان غربی و با فاصله ۱۶۴ کیلومتری از ارومیه، در جنوب استان قرار گرفته‌است. میاندوآب شهر رودخانه‌های پرآب در جنوب دریاچه ارومیه و میان دو رود زرینه‌رود و سیمینه‌رود واقع شده و محل تلاقی استانهای آذربایجان غربی و شرقی محسوب می‌شود.

باربری مشهد به سلماس با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: سلماس یکی از شهرهای منطقه شمال غرب ایران می‌باشد که در استان آذربایجان غربی واقع شده‌است. سلماس دارای مرز زمینی با کشور ترکیه می‌باشد و دارای بازارچه مرزی و منطقه اقتصادی می‌باشد سلماس یکی از شهرهای جاذب توریست می‌باشد.

باربری مشهد به پیرانشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: پیرانشهر شهری است که در غرب کشور ایران و منتهی‌الیه جنوب‌غربی استان آذربایجان غربی واقع شده‌است. شهر پیرانشهر به لحاظ مختصات فرهنگی و بخش‌بندی منطقه کردنشین در زمره شهرهای مُکریان به حساب آورده می‌شود.

باربری مشهد به نقده با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: نَقَده یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان نقده است. این شهر در ۹۵ کیلومتری جنوب‌شرق ارومیه واقع شده‌است. تا سال ۱۳۴۶ شمسی شهر و شهرستان سولدوز شناخته می‌شد که در این سال طی مصوبه‌ای نام این شهر و شهرستان به نقده تغییر یافت.

باربری مشهد به تکاب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان غربی می باشد: تکاب یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است. این شهر از سمت شمال به شهرستان چاراویماق در استان آذربایجان شرقی، از سمت جنوب به شهرستان‌های سقز و بیجار در استان کردستان، از سمت شرق به شهرستان ماه نشان در استان زنجان و از سمت جنوب شرقی به منطقه کرانی (یاسوکند) واز سمت غرب به شهرستان شاهین‌دژ و شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی محدود شده‌است.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: