باربری مشهد به تبریز اثاث کشی مطمئن ارزان و بی دغدغه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به تبریز با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: تبریز کلانشهری در منطقهٔ آذربایجان ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر، بزرگ‌ترین قطب اقتصادی منطقهٔ آذربایجان ایران و مرکز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود.

باربری مشهد به مرند با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: مرند یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان مرند است. این شهر در ۶۵ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده‌است. این شهر از نظر سابقه و پیشینه تاریخی یکی از شهرهای بزرگ استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در محور ارتباطی اروپا و آسیای میانه قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به مراغه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: مراغه دومین شهر بزرگ استان آذربایجان شرقی شهرستان مراغه است. این شهر در کنار رودخانهٔ صوفی‌چای در دامنهٔ جنوبی کوه سهند و در ۱۳۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده‌است.

باربری مشهد به میانه با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: میانه شرقی‌ترین شهر در بین مراکز شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان میانه است. این شهر در جنوب‌شرق استان قرار دارد و به واسطهٔ اینکه سال‌ها تنها راه ارتباطی منطقهٔ از طریق زنجان به بدنهٔ اصلی کشور از طریق درهٔ قافلانکوه بوده، به عنوان دروازهٔ آذربایجان شرقی شناخته می‌شود مردم میانه به زبان ترکی آذربایجانی تکلم میکنند.

باربری مشهد به اهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: اهر یکی از شهرهای مهم استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان اهر و منطقه ارسباران و در شمال شرق این استان واقع شده‌است و به‌ عنوان بزرگ‌ترین شهر منطقه ارسباران شناخته می‌شود اهر در مسیر ارتباطی تبریز به باکو و قفقاز(قره باغ) قرار گرفته است. این شهر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز و ۶۵ کیلومتری مشگین‌شهر بر سر مسیر ارتباطی تبریز به استان اردبیل قرار گرفته‌است. همچنین به مرکز دو شهرستان های دیگر قره داغ یعنی ۶۰ کیلومتری کلیبر و ۳۵ کیلومتری ورزقان با جاده اصلی مسیر دارد و با دارا بودن مناطق بکر و زیبا، کوه‌ها، دشت‌ها و جنگل‌ها یکی از خوش آب و هواترین مناطق استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

باربری مشهد به سردرود با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: سَردْرود یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان تبریز واقع شده‌است. طبق آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته‌است، این شهر با جمعیتی بالغ بر ۲۹،۷۳۹ نفر، قدمتی در حدود سه هزار سال دارد دومین شهر پرجمعیت شهرستان تبریز و یازدهمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود. نام محلی شهرسردرود، سَردَری می باشد.

باربری مشهد به بناب با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: بناب یکی از شهرهای قدیمی استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان بناب است. این شهر در کنار رودخانهٔ صوفی‌چای و در دامنهٔ جنوبی کوه سهند گسترده شده‌است. بناب با داشتن ۸۵٬۲۷۴ نفر جمعیت و ۷ کیلومتر مربع مساحت در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، ششمین شهر بزرگ و پرجمعیت استان شمار می‌رود. این شهر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی استان واقع شده‌ است.

باربری مشهد به هادیشهر با بیش از یک دهه فعالیت موفق در جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی هم اکنون آماده ارائه ارزانترین هزینه کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به استان آذربایجان شرقی می باشد: هادیشهرغربی‌ترین شهر در بین مراکز شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان جلفا است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جلفا واقع شده و جمعیت آن در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۳۴،۳۴۶ نفر بوده و پنجمين شهر استان محسوب می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: