ارزانترین کرایه باربری مشهد به سمنان سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به سمنان در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به سمنان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به سمنان اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به سمنان همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سمنان و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سمنان یکی از شهرهای بزرگ ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر، در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر، در فاصله ۲۱۶ کیلومتری تهران و در راه تهران به خراسان، در مسیر جاده ۴۴ قرار گرفته‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شاهرود و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شاهرود یکی از شهرهای استان سمنان است. شاهرود در حد فاصل شهرهای دامغان در غرب، سبزوار و بردسکن در شرق و گرگان در شمال بوده و تقریباً در میانهٔ راه تهران-مشهدمی‌باشد؛ به طوریکه فاصلهٔ آن از تهران ۴۱۲ کیلومتر و از مشهد ۵۱۰ کیلومتر است. بیشتر مردم شاهرود به زبان فارسی با لهجهٔ شاهرودی سخن می‌گویند؛ همچنین ایل الیکایی و مردم استان‌های گلستان و مازندران که در این شهر ساکن هستند نیز به زبان مازندرانی سخن می‌گویند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دامغان و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دامغان شهری باستانی در حدود ۳۳۴ کیلومتری شمال شرق تهران در استان سمنان است. این شهر یکی از کهن‌ترین و باستانی‌ترین شهرهای پارتی ایران است که در مسیر رودخانهٔ چشمه علی شکل گرفته و در دورهٔ شاهنشاهی اشکانی اولین پایتخت اشکانیان در ایران بود. نام قدیم آن ده مغان و صد دروازه بوده‌است و دارای آثار باستانی فراوانی از جمله تاریخانه است. شهر دامغان در مسیر جاده ۴۴ قرار گرفته‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گرمسار و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: گَرمسار یکی از شهرهای استان سمنان و مرکز شهرستان گرمسار است. در قدیم به آن خوار می‌گفتند که یکی از ایالات ملک ری بوده‌است. جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۴۸٬۶۷۲ نفر بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به مهدی‌شهر و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مهدی‌شهر یا سنگسر مرکز شهرستان مهدیشهر در استان سمنان است.زبان مردم این شهر سنگسری است که از زبانی جنس زبان مازندرانی (طبری) می‌باشد. این شهر در ۱۵ کیلومتری شمال شهر سمنان واقع شده‌است و از سمت شمال با کیاسر از سمت غرب با سرخه و فیروزکوه و از سمت شرق با دامغان ارتباط دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ایوانکی و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ایوانکی یکی از شهرهای استان سمنان ایران است. این شهر در ۵۵ کیلومتری خاور تهران قرار دارد. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، ۱۲،۴۶۲ نفر می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شهمیرزاد و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهمیرزاد شهری در شمال مهدیشهر است. این شهر از نظر گردشگری، تاریخی و کشاورزی دارای اهمیت می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سرخه و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سُرخه شهری واقع در استان سمنان است و در ۱۷۰ کیلومتری شرق شهر تهران قرار دارد. این شهر با شهرستان‌های سمنان از شرق و آرادان از غرب و فیروزکوه از شمال و مهدی‌شهر از شمال شرقی و استان اصفهان از جنوب همسایه است و مرکز شهرستان سرخه شهر سرخه می‌باشد. جمعیت فعلی شهر ۹،۹۵۱ نفر می‌باشد.مردم سرخه کومشی‌تبار هستند و به زبان فارسی و گویش سرخه‌ای که گویشی از زبان‌های سمنانی است، صحبت می‌کنند.در سرخه از همه اقوام هم زندگی میکنند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بسطام و تمامی شهرهای استان سمنان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بسطام نام شهری در شهرستان شاهرود استان سمنان در ایران است. این شهر در ۵ کیلومتری شمال شرقی شاهرود و در بخش بسطام جای دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، جمعیت آن برابر با ۳۸٬۶۰۹ نفر بوده‌است. بسطام از غرب به رشته کوه‌های شاهوار و شهر مجن و از شرق به منطقه میامی و دشت کویر و از شمال و شمال غرب به استان گلستان مرتبط می‌باشد.

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: