ارزانترین کرایه باربری مشهد به شهرکرد سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به شهرکرد در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به شهرکرد جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به چهارمحال و بختیاری اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به شهرکرد همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شهرکرد و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شَهرکُرد یکی از شهرهای مرکزی ایران، مرکز شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است. شهرکرد در ۸۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد. نام پیشین آن «دِهْکُرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر به شهرکرد تغییر نام داده شده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بروجن و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بُروجن یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری، ایران است.بروجن دومین شهر بزرگ استان در بخش مرکزی شهرستان بروجن واقع است. این شهر در دشتی به وسعت حدود ۵۸۰ کیلومتر مربعو ارتفاع این شهرستان از سطح متوسط دریا ۲۴۳۲ متر است و لقب بام ایران را دارد در شرقی‌ترین نقطه استان قرار گرفته‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۷٬۷۰۱ نفر بوده‌است و دومین شهر پرجمعیت استان می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به لردگان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: لُردِگان شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به فرخ‌شهر و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: فَرُّخ‌شَهر، مرکز بخش فرخ‌شهر و یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که در مسیر جاده شهرکرد-اصفهان قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به فارسان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: فارسان شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به هفشجان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: هَفشِجان یکی از شهرهای باستانی ایران واقع در بخش مرکزی شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد. این شهر در ۱۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد، ۱۱۵ کیلومتری اصفهان و در دامنهٔ رشته کوه جهان بین قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت هفشجان برابر با ۲۱٬۳۵۲ نفر بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به جونقان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: جونـِقان شهری در استان چهارمحال و بختیاری است که در در جنوب غربی شهرکرد و در فاصله ۴۲ کیلومتری از این شهر قرار دارد. شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان بوده و در شرقی‌ترین بخش میزدج واقع شده‌است که با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰۰ نفر، مهم‌ترین شهر، پس از مرکز شهرستان می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سامان و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سامان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری در ایران و مرکز شهرستان سامان می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به فرادنبه و تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: فَرادُنبه یکی از شهرهای شهرستان بروجن ، استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر در ۷ کیلومتری غرب بروجن قرار دارد.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: