ارزانترین کرایه باربری مشهد به زنجان سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به زنجان در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به زنجان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به زنجان اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به زنجان همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به زنجان و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: زَنجانْ  یا زَنگان مرکز استان زنجان و شهرستان زنجان است که در شمال غربی ایران واقع شده‌است؛ و براساس آمار منتشر شده دارای ۴۳۰،۸۷۱ نفر جمعیت در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بیستمین شهر کشور از لحاظ جمعیت محسوب می‌شود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ابهر و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اَبهَر یکی از شهرهای استان زنجان و مرکز شهرستان ابهر است. این شهر با۹۹٬۲۸۵نفر جمعیت در سال ۱۳۹۵، به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان زنجان پس از شهر زنجان محسوب می‌شود و به دروازه آذربایجان شهرت دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خرمدره و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خُرَّم‌دَرّه یکی از شهرهای شمالغرب ایران و مرکز شهرستان خرمدره است، این شهر با تمدن هشت هزار ساله به نگین سبز شمالغرب و دارالخیرین شهرت دارد و مطابق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن برابر با ۵۵۳۶۸ نفر می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به قیدار و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خُرَّم‌دَرّه یکی از شهرهای شمالغرب ایران و مرکز شهرستان خرمدره است، این شهر با تمدن هشت هزار ساله به نگین سبز شمالغرب و دارالخیرین شهرت دارد و مطابق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن برابر با ۵۵۳۶۸ نفر می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به هیدج و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: هیدج یکی از شهرهای شهرستان ابهر است و از شرق به خرمدره متصل می‌شود زبان مردم این شهر ترکی آذربایجانی است. این شهر زادگاه حکیم هیدجی که یکی از شاعران بزرگ استان هست ورهگذر هیدجی که او نیز از شاعران نامداری بوده است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به صایین‌قلعه و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: صائین‌قلعه یکی از شهرهای استان زنجان است که در بخش مرکزی شهرستان ابهر قرار گرفته‌است. فاصله از مرکز شهرستان ۲۴ و مرکز استان ۶۵ کیلومتر است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به آب‌بر و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: آب‌برها در اکثر پایه‌های پل چه در جهت خلاف جریان آب، چه موافق آن پیش‌آمدگی مثلثی شکل یا نیم دایره ایجاد می‌گردد که اصطلاحاً به آن موج شکن یا آب‌بر می‌گویند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سلطانیه و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهر سُلطانیه یکی از شهرهای استان زنجان است که در ۳۷ کیلومتری شهر زنجان واقع است. گنبد سلطانیه و مقبرهٔ اولجایتو در این شهر قرار دارند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سجاس و تمامی شهرهای استان زنجان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سُجاس شهری است در استان زنجان ایران. شهر سجاس در بخش سجاس‌رود شهرستان خدابنده واقع شده و ۷،۰۳۷ هزار نفر جمعیت دارد. از شعرای معروف و مشهور معاصر این شهر میتوان به غلامرضا طریقی که از شاگردان حسین منزوی است، اشاره کرد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: