ارزانترین کرایه باربری مشهد به بندرعباس سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به بندرعباس در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به هرمزگان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به بندرعباس اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بندرعباس همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندرعباس و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندرعباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مرکز شهرستان بندرعباس و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده که با لشگر کشی شاه عباس یکم و بیرون راندن پرتغالی ها از ایران نامش به بندر عباس تغییر یافته است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به میناب و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: میناب یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران و مرکز شهرستان میناب است. میناب دومین شهر بزرگ هرمزگان و سرزمینی جلگه‌ای است که به‌علت داشتن منابع آب شرب به‌ویژه رودخانه میناب، یکی از قطب‌های کشاورزی هرمزگان است و از قدیم «گلستان جنوب» هم خوانده می‌شد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دهبارز و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دِهبارز نام دیگر شهر رودان، مرکز شهرستان رودان در استان هرمزگان ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان رودان قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر لنگه و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندرلنگه یکی از شهرهای استان هرمزگان در کرانهٔ ساحلی خلیج فارس، مرکز شهرستان بندرلنگه و یکی از بنادر مهم در جنوب ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به حاجی آباد و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: حاجی‌آباد یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است. حاجی‌آباد شمالی‌ترین شهر استان هرمزگان است که در نزدیکی استان کرمان و روستای وکیل آباد واقع شده و مرکز آن شهر حاجی‌آباد است. فاصله حاجی‌آباد تا شهر بندرعباس ۱۶۵ کیلومتر است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر کنگ و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر کُنگ یکی از شهرهای تابعه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است. این شهر که در مختصات ۵۴ درجه و ۵۴ دقیقه طول شرقی و ۲۹ درجه و ۳۳ دقیقه عرض شمالی در کرانه ساحل خلیج فارس واقع شده، یکی از بنادر تاریخی و تجاری استان هرمزگان و نیز یکی از قدیمی‌ترین بنادر ایران محسوب می‌شود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به پارسیان و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: پارسیان شهری در استان هرمزگان ایران است. این شهر مرکز شهرستان پارسیان است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر جاسک و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر جاسک (به بلوچی: جاسک) یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است که در کنار کرانه‌های دریای مکران قرار دارد. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جاسک قرار دارد؛ و از شهرهای بندری با قدمت و استراتژیک ایران می‌باشد. از نام‌های تاریخی و قدیمی این شهرستان می‌توان به جاشک، بنگلان و مکران اشاره کرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بندر خمیر و تمامی شهرهای استان هرمزگان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر خَمیر یکی از شهرهای زیبای استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. این شهر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه واقع شده و مرکز شهرستان خمیر است. بندرخمیر به واسطه ی مجاورت با بزرگترین تالاب دریایی ایران و خاورمیانه و زندگی توآم با احترام مردم نسبت به تالاب در بهمن ماه سال 97 توانست عنوان اولین شهر ملی تالابی ایران را کسب کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: