ارزانترین کرایه باربری مشهد به زاهدان سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به زاهدان در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به سیستان و بلوچستان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به زاهدان اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به زاهدان همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به زاهدان و تمامی شهرهای استان سیستان و بلوچستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: زاهِدانْ یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در منطقهٔ بلوچستان قرار دارد. نام پیشین شهر «دزدآب» بوده که در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغییر یافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهی می‌شود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به زابل و تمامی شهرهای استان سیستان و بلوچستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: زابُل، مرکز شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در فاصله ۲۰۵ کیلومتری شمال شرقی شهر زاهدان جای دارد. شهر زابل از در ارتفاع ۴۸۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و در سرشماری سال ۱۳۹۵، ۱۳۴٬۹۵۰ تن جمعیت داشته است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ایرانشهر و تمامی شهرهای استان سیستان و بلوچستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ایرانشهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است که نام پیشین آن پهره بوده‌است. این شهر در مرکز بلوچستان ایران قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به چابهار و تمامی شهرهای استان سیستان و بلوچستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: چابَهار یکی از شهرهای جنوب خاوری بلوچستان در کرانهٔ دریای مَکُّران و اقیانوس هند قرار دارد. اسکله آن توانایی پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی ایران به‌شمار می‌رود. بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی، که نزدیک‌ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه به آب‌های آزاد است از اهمیت فراوانی برخوردار است و سازندگی و سرمایه‌گذاری فراوانی در آن صورت می‌گیرد

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به سراوان و تمامی شهرهای استان سیستان و بلوچستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: سراوان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران است. این شهر با جمعیت ۶۰٬۰۴۰ نفر در بخش مرکزی شهرستان سراوان است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خاش و تمامی شهرهای استان سیستان و بلوچستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خاش شهری در بخش مرکزی شهرستان خاش از توابع استان سیستان و بلوچستان در ایران است.این شهر در محدوده سرحد بلوچستان قرار گرفته‌است. ازجمله طوایف این شهرستان میشود طایفه یارمحمدزهی(شهنوازی؛رحمت زهی؛کمال‌خان‌زهی؛...)قلندرزهی؛سالارزهی؛کرمزهی؛گمشادزهی؛شعلی‌بر؛براهویی‌و... رانام‌برد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کنارک و تمامی شهرهای استان سیستان و بلوچستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهر کُنارک یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران در شهرستان کنارک است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به جالق و تمامی شهرهای استان سیستان و بلوچستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهر جالق مرکز شهرستان گلشن در استان سیستان و بلوچستان ایران است.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: