باربري مشهد خرم‌آباد نرخنامه و كرايه سال 1400 حمل اثاثيه ارزان
نوشته شده توسط : barbarimashhad

اگر تصميم داريد از مشهد به خرم‌آباد و تمامي شهرهاي استان لرستان در نوروز 1400 و سال 1400 اثاث كشي و اسباب كشي نماييد ما به شما پيشنهاد باربري مشهد به لرستان را ميدهيم با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد به لرستان در تمام ساعات شبانه روز و حتي روزهاي تعطيل توسط كارگران ماهر و دوره ديده در خدمت شما عزيزان مي باشد.

باربري مشهد به خرم‌آباد در سال 1400 ارزانترين نرخنامه كرايه و تعرفه را با انواع نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ به مشتريان جهت اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به خرم‌آباد ارائه مي نمايد همچنين ارائه خدماتي همچون صدور بيمه نامه معتبر صدور بار نامه معتبر مشهد به خرم‌آباد و بسته بندي اصولي و حرفه ايي كالا و اثاثيه منزل و اداري تخصص باربري مشهد به لرستان مي باشد.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در نوروز 1400 و سال 1400 با ارزانترين قيمت كرايه و نرخنامه از مشهد به خرم‌آباد و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در اسرع وقت با كارگران ماهر و با تجربه  و رانندگان مسير مشهد به لرستان : خُرَّم‌آباد بيست و سومين شهر پرجمعيت ايران و مركز استان لرستان است. جمعيت خرم‌آباد طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متري از سطح دريا و در ميان دره‌هاي زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ كيلومتر است و به دليل قرار گرفتن در مسير تهران - جنوب داراي اهميت ارتباطي و راهبردي است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در نوروز 1400 و سال 1400 با ارزانترين قيمت كرايه و نرخنامه از مشهد به بروجرد و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در اسرع وقت با كارگران ماهر و با تجربه  و رانندگان مسير مشهد به لرستان : بُروجـِرد مركز شهرستان بروجرد، دومين شهر پرجمعيت استان لرستان و سي و نهمين شهر پرجمعيت ايران است. اين شهر در شمال دشت حاصلخيز سيلاخور قرار گرفته و قله‌هاي مرتفع گرّين از مجموعه رشته كوه‌هاي زاگرس، شمال غربي تا جنوب شرقي آن را دربر گرفته‌اند.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در نوروز 1400 و سال 1400 با ارزانترين قيمت كرايه و نرخنامه از مشهد به دورود و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در اسرع وقت با كارگران ماهر و با تجربه  و رانندگان مسير مشهد به لرستان : دورود يكي از شهرهاي استان لرستان و مركز شهرستان دورود است. دورود از نظر جمعيت بعد از خرم‌آباد و بروجرد سومين شهر پرجمعيت لرستان و هشتادمين شهر پر جمعيت ايران است. جمعيت شهرستان دورود طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران، برابر با ۲۴۱۳۴۵ نفر گزارش شده‌است و از اين بين، جمعيت شهر دورود برابر با ۱۲۱٬۶۳۸ بوده‌است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در نوروز 1400 و سال 1400 با ارزانترين قيمت كرايه و نرخنامه از مشهد به اليگودرز و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در اسرع وقت با كارگران ماهر و با تجربه  و رانندگان مسير مشهد به لرستان : اَليگودَرز مركز شهرستان اليگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعيت ۹۰٬۷۹۹ در سال ۱۳۹۵ بعد از خرم‌آباد، بروجرد و دورود و كوهدشت پنجمين شهر پرجمعيت لرستان است. شهر اليگودرز در دامنه كوهستاني و با آب و هوايي سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است؛ همچنين، از شهرهاي مرتفع و مناطق سردسير ايران است.ديرينگي آن به بيش از ۷۰۰ سال مي‌رسد. اليگودرز در گذشته از چهار محلهٔ ورزندان، مجيان، ده تيراني و ده محمدرضا تشكيل شده بود هرچند كه توسعه اخير شهر اين مرز بندي را نامحسوس كرده‌است. اين شهر از سال ۱۳۳۹ داراي نماينده در مجلس شوراي ملي مي‌باشد.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در نوروز 1400 و سال 1400 با ارزانترين قيمت كرايه و نرخنامه از مشهد به كوهدشت و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در اسرع وقت با كارگران ماهر و با تجربه  و رانندگان مسير مشهد به لرستان : كوهدَشت يكي از شهرهاي استان لرستان است كه در غرب اين استان قرار گرفته و آب و هواي معتدل كوهستاني دارد. اين شهر مركز شهرستان كوهدشت است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در نوروز 1400 و سال 1400 با ارزانترين قيمت كرايه و نرخنامه از مشهد به نورآباد و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در اسرع وقت با كارگران ماهر و با تجربه  و رانندگان مسير مشهد به لرستان : نورآباد شهري است در شمال غرب استان لرستان. اين شهر مركز شهرستان دلفان است و آب و هوايي سرد و كوهستاني و طبيعتي زيبا براي گردشگري دارد. اين شهر يكي از شهرهاي مرتفع ايران با ارتفاع بيش از ۲۰۰۰ متر از سطح دريا است كه در سال ۱۳۶۴ از بخشداري به فرمانداري ارتقاء يافت. همچنين نام قديمي اين شهر بوده‌است. از مناطق ديدني و زيارتي آن مي‌توان به مهراب كوه افسانه‌اي، آرامگاه امامزاده ابراهيم ، امامزاده پيرمحمد اشاره كرد. نورباد به شهر مفرغ باستاني معروف است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در نوروز 1400 و سال 1400 با ارزانترين قيمت كرايه و نرخنامه از مشهد به ازنا و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در اسرع وقت با كارگران ماهر و با تجربه  و رانندگان مسير مشهد به لرستان : ازنا يكي از شهرهاي استان لرستان واقع در خاور اين استان است كه داراي جاذبه‌هاي گردشگري زيادي مي‌باشد. در سال ۱۳۹۵ جمعيت اين شهر ۴۷٬۴۸۹ نفر و هفتمين شهر لرستان از نظر جمعيت است.

 





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: