ارزانترین کرایه باربری مشهد به اهواز سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به اهواز در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به اهواز جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به اهواز اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به اهواز همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به اهواز و تمامی شهرهای استان خوزستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اهواز یکی از کلان‌شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۰۳ تا کنون به‌عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود. جمعیّت این شهر طبق سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۱۸۴٬۷۸۸ نفر می‌باشد که به‌عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دزفول و تمامی شهرهای استان خوزستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دزفول شهری در جنوب غربی ایران است، که با مساحت ۴۷۶۲ کیلومتر مربع، سی‌امین شهر پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و در کنار رودخانه دز، در بخش‌های جلگه‌ای استان خوزستان واقع شده‌است. این شهر در ارتفاع ۱۴۳ متری از سطح دریا مستقر می‌باشد و از شهرهای شمالی خوزستان بشمار می‌آید.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به آبادان و تمامی شهرهای استان خوزستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: آبادان شهری در استان خوزستان و جنوب‌غرب ایران، مرکز شهرستان آبادان و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است که بر جزیره‌ای هم‌نام خود در ۵۳ کیلومتری خلیج فارس در نزدیکی با مرزهای عراق و کویت جای گرفته‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ماهشهر و تمامی شهرهای استان خوزستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بندر ماهشَهر شهری است که در جنوب استان خوزستان کشور ایران با طول جغرافیایی ۴۹ درجه و ۱۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۰ درجه و ۳۳ دقیقه واقع شده‌است. شهر ماهشهر، مرکز شهرستان بندر ماهشهر است. ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۳ متر می‌باشد. ماهشهر کنونی شامل دو بخش می‌باشد، ماهشهر قدیم و دیگری موسوم به ناحیهٔ صنعتی. بندر ماهشهر دارای مساحت ۲۷۱۳ هکتار می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خرمشهر و تمامی شهرهای استان خوزستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خُرَّمشَهر یکی از شهرهای جنوبی استان خوزستان و مرکز شهرستان خرمشهر است. این شهر در محل تلاقی رودخانه‌های اروندرود و کارون و در ناحیه‌ای باتلاقی و پست در دلتای رودخانهٔ اروندرود قرار گرفته و ۲۳ کیلومتر مربع مساحت دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به اندیمشک و تمامی شهرهای استان خوزستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اندیمِشک از شهرهای شمال استان خوزستان است و در ارتفاع ۱۷۶ متری از سطح دریا، در کوه‌پایه زاگرس میانی قرار گرفته‌است. اندیمشک دارای سه سد با نام‌های کرخه، دز و بالارود است. این شهر یکی از مراکز عمده تجمع گویش‌وران زبان لری بالاگریوه‌ای است. در فصل تابستان گرمای هوای اندیمشک تا حدود ۵۲ درجه سانتی‌گراد نیز رسیده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ایذه و تمامی شهرهای استان خوزستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ایذه شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان ایذه در شرق استان خوزستان قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بهبهان و تمامی شهرهای استان خوزستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بهبهان شهری است در جنوب‌غربی ایران، با مرکزیت شهرستان بهبهان در جنوب شرقی استان خوزستان. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت شهر بهبهان ۱۲۲٬۶۰۴ تن بوده‌است. آب و هوای بهبهان کوهپایه‌ای و نیمه بیابانی است و بالاترین دمای آن، به بیش از ۵۰ درجه در ماه‌های تیر و مرداد و پایین‌ترین دمای آن به کمتر از صفر درجه در پایان آذر و دی می‌رسد.

 





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: