ارزانترین کرایه باربری مشهد به شیراز سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به شیراز در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به شیراز جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به شیراز اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به شیراز همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شیراز و تمامی شهرهای استان فارس با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهرستان شیراز یکی از شهرستان‌های استان فارس است. این شهرستان در سال ۱۳۱۶ به مرکزیت شهر شیراز تأسیس گردید. جمعیت این شهرستان بر اساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱٬۸۱۲٬۸۹۷ تن بوده‌ است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به مرودشت و تمامی شهرهای استان فارس با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهرستان مرودشت یکی از شهرستان‌های استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر مرودشت است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کازرون و تمامی شهرهای استان فارس با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهرستان کازرون یکی از شهرستان‌های استان فارس در کشور ایران است که در باختر این استان قرار دارد و مرکز آن شهر کازرون است. جمعیت این شهرستان ۲۱۱٬۳۴۱ تن می‌باشد که سومین شهرستان پرجمعیت استان فارس است. همچنین شهر کازرون با داشتن ۹۶٬۶۸۳ نفر جمعیت پنجمین شهر پرجمعیت استان فارس پس از شیراز، مرودشت، جهرم و فسا می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به فسا و تمامی شهرهای استان فارس با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهرستان فسا یکی از شهرستانهای استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر فسا است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به داراب و تمامی شهرهای استان فارس با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهرستان داراب با قدمتی چندهزارساله در جنوب شرقی استان فارس قرار دارد. فاصله شهر داراب تا شیراز ۲۴۲ کیلومتر می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به جهرم و تمامی شهرهای استان فارس با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهرستان جهرم یکی از شهرستان‌های استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر جهرم است.جمعیت این شهرستان بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران برابر با ۱۸۶٬۲۶۹ تن بوده‌است. بیشتر اهالی جهرم شیعه و فارسی زبان می‌باشند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به لارستان و تمامی شهرهای استان فارس با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: لارستان یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس است. شهر لار مرکز شهرستان لارستان است. لارستان در استان فارس در حد فاصل شهرستان‌های داراب، زرین‌دشت، جهرم، قیر و کارزین، خنج، اوز، گراش و لامرد قرار دارد و در شرق و جنوب با حاجی‌آباد، بندرعباس و بستک در استان هرمزگان همجوار است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به فیروزآباد و تمامی شهرهای استان فارس با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهرستان فیروزآباد از شهرستان‌های استان فارس است. مرکز این شهرستان شهر فیروزآباد است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۲۱٬۴۱۷ تن بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ممسنی و تمامی شهرهای استان فارس با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهرستان مَمَسَنی یکی از شهرستان‌های تاریخی و کهن استان فارس در ایران است. مرکز این شهرستان، شهر نورآباد می‌باشد. شهرستان ممسنی از لحاظ جغرافیایی در جنوب غربی ایران و غرب شیراز قرار گرفته‌است. جمعیت این شهرستان نیز طبق سرشماری انجام شده در سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۱۷٬۵۲۷ تن بوده‌است.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: