ارزانترین کرایه باربری مشهد به تهران سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به تهران در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به تهران جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به تهران اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به تهران همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به تهران و تمامی شهرهای استان تهران با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: استان تهران به مرکزیت شهر تهران، با وسعتی حدود ۱۲٬۹۸۱ کیلومتر مربّع، بین ۳۴ تا ۳۶٫۵ درجهٔ عرض شمالی و ۵۰ تا ۵۳ درجهٔ طول شرقی واقع شده‌است. این استان از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از جنوب‌غربی به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است. جمعیت این استان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۳٬۲۶۷٬۶۳۷ نفر بوده‌است که ۱۲٬۴۵۲٬۲۳۰ در نقاط شهری و ۸۱۴٬۶۹۸ در نقاط روستایی ساکن هستند. مرکز این استان شهر تهران است. شهر تهران از زمان قاجاریان، پایتخت کشور ایران به‌شمار می‌رود. 

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به اسلام‌شهر و تمامی شهرهای استان تهران با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. این شهر نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت می‌باشد. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد.بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵) مرکز آمار ایران این شهرستان در سال ۱۳۹۵، ۵۴۸٬۶۲۰ نفر جمعیت داشت که ۲۷۹٬۲۸۲ نفر آن مرد و ۲۶۹٬۳۳۸ نفر آن زن می‌باشند. نزدیک‌ترین شهرستان به تهران که ۱۲ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به شهریار و تمامی شهرهای استان تهران با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مهم‌ترین شهر غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار است. شهریار دارای آب و هوایی پاک بوده و کیفیت هوای آن از استان تهران بهتر است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به قدس و تمامی شهرهای استان تهران با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: قُدس یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مرکز شهرستان قدس است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ملارد و تمامی شهرهای استان تهران با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مَلارد مرکز شهرستان ملارد و از خوش آب و هوا ترین شهرهای استان تهران است. این شهر از سطح دریا ١١۵٢ متر ارتفاع دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به صالحیه و تمامی شهرهای استان تهران با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: صالحیه شهری است در بخش مرکزی شهرستان بهارستان. در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۱ نام این شهر رسماً از صالح‌آباد به صالحیه تغییر کرد.صالحیه از سمت شرق به اسلامشهر و از غرب به رباط‌کریم محدود می‌شود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به پاکدشت و تمامی شهرهای استان تهران با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: پاکدشت شهری در جنوب شرقی استان تهران در ایران است. پاکدشت از به هم پیوستن چند روستا، شهرک و مناطق حاشیه نشین به وجود آمده است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به قرچک و تمامی شهرهای استان تهران با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: قَرچَک شهری در شهرستان قرچک است و در جنوب شرق استان تهران قرار دارد. قرچک در سال ۱۳۹۰، ۱۹۱٬۵۸۸ نفر جمعیت داشته است. شهرستان قرچک به علت مهاجرپذیری فراوان، رشد جمعیت خود را به شهر به‌سرعت پیمود.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ورامین و تمامی شهرهای استان تهران با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربر مشهد به مشتریان عزیز می باشد: وَرامین شهری در بخش مرکزی شهرستان ورامین در جنوب شرقی استان تهران در کشور ایران است. این شهر مرکز شهرستان ورامین است. جمعیت این شهر طبق آمار سال ۹۵ برابر با ۲۲۵٬۶۲۸ بوده‌است.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: