باربری مشهد به شهرکرد معتبرترین باربری بین شهری و شهری
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به شهرکرد با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد شهرکرد با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری : شَهرکُرد یکی از شهرهای مرکزی ایران، مرکز شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است. شهرکرد در ۸۵ کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد. نام پیشین آن «دِهْکُرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر به شهرکرد تغییر نام داده شده‌است. براساس آمار سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت شهرکرد برابر با ۱۹۰٬۴۴۱ نفر است.

باربری مشهد به بروجن با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد بروجن با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری : بُروجن یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری، ایران است. بروجن در بخش مرکزی شهرستان بروجن واقع است. این شهر در دشتی به وسعت حدود ۵۸۰ کیلومتر مربع در شرقی‌ترین نقطه استان قرار گرفته‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۷٬۷۰۱ نفر بوده‌است و دومین شهر پرجمعیت استان می‌باشد.

باربری مشهد به لردگان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد لردگان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری : لُردِگان یکی از شهرستان استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر مرکز شهرستان لردگان بوده و در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده‌است.

باربری مشهد به فرخ‌شهر با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد فرخ‌شهر  با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری : فَرُّخ‌شَهر، مرکز بخش فرخ‌شهر، یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که در مسیر راه شهرکرد-اصفهان قرار دارد و پس از شهرکرد، بروجن و لردگان چهارمین شهر این استان از لحاظ جمعیتی است.

باربری مشهد به فارسان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد فارسان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری : فارسان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. شهر فارسان، مرکز شهرستان فارسان است.

باربری مشهد به هفشجان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد هفشجان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری : هَفشِجان یکی از شهرهای باستانی ایران واقع در بخش مرکزی شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد. این شهر در ۱۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد، ۱۱۵ کیلومتری اصفهان و در دامنهٔ رشته کوه جهان بین قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت هفشجان برابر با ۲۱٬۳۵۲ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به جونقان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد جونقان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری : جونـِقان شهری در استان چهارمحال و بختیاری است که در در جنوب غربی شهرکرد و در فاصله ۴۲ کیلومتری از این شهر قرار دارد. شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان بوده و در شرقی‌ترین بخش میزدج واقع شده‌است که با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰۰ نفر، مهم‌ترین شهر، پس از مرکز شهرستان می‌باشد.

باربری مشهد به سامان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد سامان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری : سامان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری در ایران و مرکز شهرستان سامان می‌باشد.

باربری مشهد به فرادنبه با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد فرادنبه با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری : فَرادُنبه یکی از شهرهای شهرستان بروجن ، استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر در ۷ کیلومتری غرب بروجن قرار دارد.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: