ارزانترين باربري مشهد خرم‌آباد - اثاث كشي از مشهد به خرم‌آباد
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به خرم‌آباد با بيش از يك دهه تجربه موفق در اثاث كشي و اسباب كشي منزل و كالاي ادراي از مشهد به خرم‌آباد بروجرد دورود اليگودرز كوهدشت نورآباد ازنا الشتر پلدختر كوناني  زير قيمت و نرخنامه اتحاديه حمل كالا و اثاثيه منزل و ادراي با تخفيف استثنايي 70% آماده ارائه خدمات و سرويس دهي به هموطنان عزيز مي باشد.

باربري مشهد به خرم‌آباد يك باربري مجاز و عضو اتحاديه حمل و نقل كالا مي باشد كه با 70% تخفيف و با بالاترين سطح كيفي و كمي هرگونه كالا و اثاثيه شما همشهريان عزيز را به استان ارستان و شهر خرم‌آبادو ساير شهرهاي استان لرستان در اسرع وقت حمل مي نمايد.

باربري مشهد به خرم‌آباد اثاث كشي و اسباب كشي ارزان و مطمئن را براي شما به ارمغان آورده است با قيمت و تخفيف استثنايي و پايين ترين قيمت حمل بار از مشهد به خرم‌آباد : خُرَّم‌آباد بيست و سومين شهر پرجمعيت ايران و مركز استان لرستان است. جمعيت خرم‌آباد طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متري از سطح دريا و در ميان دره‌هاي زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ كيلومتر است و به دليل قرار گرفتن در مسير تهران - جنوب داراي اهميت ارتباطي و راهبردي است.

باربري مشهد به بروجرد اثاث كشي و اسباب كشي ارزان و مطمئن را براي شما به ارمغان آورده است با قيمت و تخفيف استثنايي و پايين ترين قيمت حمل بار از مشهد به بروجرد : بُروجـِرد مركز شهرستان بروجرد، دومين شهر پرجمعيت استان لرستان و چهل و يكمين شهر پرجمعيت ايران است. اين شهر در شمال دشت حاصلخيز سيلاخور قرار گرفته و قله‌هاي مرتفع گرّين از مجموعه رشته كوه‌هاي زاگرس، شمال غربي تا جنوب شرقي آن را دربر گرفته‌اند.

باربري مشهد به دورود اثاث كشي و اسباب كشي ارزان و مطمئن را براي شما به ارمغان آورده است با قيمت و تخفيف استثنايي و پايين ترين قيمت حمل بار از مشهد به دورود : دورود يكي از شهرهاي استان لرستان و مركز شهرستان دورود است. دورود از نظر جمعيت بعد از خرم‌آباد و بروجرد سومين شهر پرجمعيت لرستان و هشتادمين شهر پر جمعيت ايران است. جمعيت شهرستان دورود طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران، برابر با ۲۴۱۳۴۵ نفر گزارش شده‌است و از اين بين، جمعيت شهر دورود برابر با ۱۲۱٬۶۳۸ بوده‌است.

باربري مشهد به اليگودرز اثاث كشي و اسباب كشي ارزان و مطمئن را براي شما به ارمغان آورده است با قيمت و تخفيف استثنايي و پايين ترين قيمت حمل بار از مشهد به اليگودرز : اَليگودَرز مركز شهرستان اليگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعيت ۹۰٬۷۹۹ در سال ۱۳۹۵ بعد از خرم‌آباد، بروجرد و دورود و كوهدشت پنجمين شهر پرجمعيت لرستان است. شهر اليگودرز در دامنه كوهستاني و با آب و هوايي سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است؛ همچنين، از شهرهاي مرتفع و مناطق سردسير ايران است.ديرينگي آن به بيش از ۷۰۰ سال مي‌رسد.

باربري مشهد به كوهدشت اثاث كشي و اسباب كشي ارزان و مطمئن را براي شما به ارمغان آورده است با قيمت و تخفيف استثنايي و پايين ترين قيمت حمل بار از مشهد به كوهدشت : كوهدَشت يكي از شهرهاي استان لرستان است كه در غرب اين استان قرار گرفته و آب و هواي معتدل كوهستاني دارد. اين شهر مركز شهرستان كوهدشت است.

باربري مشهد به نورآباد اثاث كشي و اسباب كشي ارزان و مطمئن را براي شما به ارمغان آورده است با قيمت و تخفيف استثنايي و پايين ترين قيمت حمل بار از مشهد به نورآباد : نورآباد شهري است در شمال غرب استان لرستان. اين شهر مركز شهرستان دلفان است و آب و هوايي سرد و كوهستاني و طبيعتي زيبا براي گردشگري دارد. اين شهر يكي از شهرهاي مرتفع ايران با ارتفاع بيش از ۲۰۰۰ متر از سطح دريا است كه در سال ۱۳۶۴ از بخشداري به فرمانداري ارتقاء يافت.

باربري مشهد به ازنا اثاث كشي و اسباب كشي ارزان و مطمئن را براي شما به ارمغان آورده است با قيمت و تخفيف استثنايي و پايين ترين قيمت حمل بار از مشهد به ازنا : ازنا يكي از شهرهاي استان لرستان واقع در خاور اين استان است كه داراي جاذبه‌هاي گردشگري زيادي مي‌باشد. در سال ۱۳۹۵ جمعيت اين شهر ۴۷٬۴۸۹ نفر و هفتمين شهر لرستان از نظر جمعيت است.

باربري مشهد به الشتر اثاث كشي و اسباب كشي ارزان و مطمئن را براي شما به ارمغان آورده است با قيمت و تخفيف استثنايي و پايين ترين قيمت حمل بار از مشهد به الشتر : اَلِشتَر يكي از شهرهاي استان لرستان است. اين شهر مركز شهرستان سلسله در شمال استان لرستان در غرب ايران است.

باربري مشهد به پلدختر اثاث كشي و اسباب كشي ارزان و مطمئن را براي شما به ارمغان آورده است با قيمت و تخفيف استثنايي و پايين ترين قيمت حمل بار از مشهد به پلدختر : پُلدُختَر شهري است در جنوب استان لرستان و بر سر راه قديم تهران - جنوب قرار داشت اما اكنون جادهٔ تهران - جنوب از شهر خرم‌آباد به واسطهٔ آزادراه خرم زال، به جنوب متصل شده‌است. اين شهر مركز شهرستان پلدختر است. شهرت اين شهر به خاطر وجود پل‌هاي باستاني و اهميت ارتباطي آن است. شهر پلدختر در ۱۰۰ كيلومتري جنوب باختري خرم‌آباد واقع شده‌است.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: