باربری مشهد به رشت معتبرترین باربری بین شهری و شهری
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به رشت با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد رشت با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : رَشْت (به گیلکی: رٚشت) یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشت است و مادرشهر استان گیلان و بخش‌هایی از استان‌های همجوار است. از رشت به عنوان شهر همیشه بیدار یاد می‌کنند. این کلانشهر همچنین پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان حاشیهٔ دریای کاسپین و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک‌نشین جهان، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای خزر محسوب می‌شود. در تابستان ۱۳۹۲، رشت سومین شهر بازدید شده توسط گردشگران در ایران بود.

باربری مشهد به بندر انزلی با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد رشت با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : بندر اَنزَلی که تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، بندر پهلوی نامیده می‌شد، یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری، از مراکز مهم اقتصادی و یکی از قطب‌های ورزشی در ایران است، و مرکز شهرستان انزلی محسوب می‌شود. بندر انزلی براساس مقدار تخلیه و بارگیری کالاها در سال ۹۸، نهمین بندر مهم کشور و اولین بندر مهم شمال ایران می‌باشد.

باربری مشهد به لاهیجان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد لاهیجان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : لاهیجان (به گیلکی: لاجؤن) مرکز شهرستان لاهیجان، بزرگترین شهر شرق استان گیلان و نود و پنجمین شهر پرجمعیت ایران است. لاهیجان یکی از شهرهای گیلک نشین است و مردمان آن به زبان گیلکی سخن می‌گویند. این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای قرار دارد و تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های چای پوشانده‌است. لاهیجان در شرق سفیدرود و در ارتفاع ۴ متری قرار دارد. این شهر در سال ۲۰۱۷ با ۱۰۱٬۰۷۳ نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت گیلان است.

باربری مشهد به لنگرود با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد لنگرود با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : لَنگرود نام شهری در شمال ایران که در استان گیلان و بین شهر لاهیجان و رودسر قرار گرفته‌است. جمعیت این شهر بر پایه آمار سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۹٬۴۴۵ نفر است.

باربری مشهد به هشتپر با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد هشتپر با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : هشتپر یا هشتپر طوالش بعد از انقلاب به صورت رسمی و اداری شهر تالش با آب و هوای معتدل خزری با ارتفاع ۵۴ متر از سطح دریای آزاد پنجمین شهر بزرگ استان گیلان، بزرگترین شهر تالش‌نشین ایران و مرکز شهرستان طوالش است.

باربری مشهد به آستارا با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد آستارا با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : آستارا ( تلفظ راهنما•اطلاعات) ششمین شهر بزرگ استان گیلان و مرکز شهرستان آستارا است. آستارا در شمالی‌ترین نقطهٔ استان گیلان و در مرز ایران با جمهوری آذربایجان بوده و از نظر جغرافیایی در مرکز منطقهٔ تالش قرار گرفته‌است. آستارا از شرق به دریای خزر، از شمال به آستارای جمهوری آذربایجان، از غرب به استان اردبیل و از جنوب به شهرستان تالش در استان گیلان محدود شده‌است.

باربری مشهد به صومعه‌سرا با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد صومعه‌سرا با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : صومعه سرا شهری در ۲۵ کیلومتری غرب شهرستان رشت است. از شمال به تالاب انزلی، از خاور به رشت و شفت، از باختر به رضوانشهر و ماسال و از جنوب به فومن مرتبط است. محصولات عمده این شهرستان برنج، چای، نیشکر، کرم ابریشم، زعفران و چوب صنعتی صنوبر است.

باربری مشهد به آستانه اشرفیه با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد آستانه اشرفیه با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : آستانه اشرفیه یکی از شهرهای استان گیلان و مرکز شهرستان آستانه اشرفیه است.

باربری مشهد به رودسر با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد رودسر ا ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : شهر رودسر ، ، از شهرهای استان گیلان است. جمعیت این شهر ۴۰۰۰۰ نفر است و در شهرستان رودسر قرار دارد.

باربری مشهد به فومن با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد فومن ا ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و گیلان : فومَن یکی از شهرهای استان گیلان و مرکز شهرستان فومن است. این شهر در ناحیهٔ جلگه‌ای گیلان قرار دارد و در میان باغ‌ها و شالیزارها محصور شده‌است. فومن را به خاطر مجسمه‌های زیادی که در آن وجود دارد به عنوان شهر مجسمه‌ها نیز می‌شناسند. از زیبایی‌های دیگر این شهر می‌توان به وجود درختان چنار بسیار زیاد در خیابان‌های آن اشاره کرد. فومن به علت داشتن جاذبه‌های تاریخی-گردشگری مانند ماسوله و قلعه رودخان و همچنین کلوچه فومن معروف است. این شهر ۳۱۸۴۵ نفر جمعیت دارد.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: