باربری مشهد به اهواز معتبرترین باربری بین شهری و شهری
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به اهواز با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد اهواز با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: اهواز یکی از کلان‌شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۰۳ تا کنون به‌عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود. جمعیّت این شهرستان طبق سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۳۰۳٬۰۰۰ نفر می‌باشد ، که به‌عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید.

باربری مشهد به دزفول با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد دزفول با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: دزفول شهری در جنوب غربی ایران است، که با مساحت ۴۷۶۲ کیلومتر مربع، سی‌امین شهر پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و در کنار رودخانه دز، در بخش‌های جلگه‌ای استان خوزستان واقع شده‌است. این شهر در ارتفاع ۱۴۳ متری از سطح دریا مستقر می‌باشد و از شهرهای شمالی خوزستان بشمار می‌آید.

باربری مشهد به آبادان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد آبادان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: آبادان شهری در استان خوزستان و جنوب‌غرب ایران، مرکز شهرستان آبادان و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است که بر جزیره‌ای هم‌نام خود در ۵۳ کیلومتری خلیج فارس در نزدیکی با مرزهای عراق و کویت جای گرفته‌است. این شهر همچنین دارای فرودگاه و بندر است و به دلیل داشتن پالایشگاه نفت و پتروشیمی راهبردی بودن و هم‌مرزی با کشور عراق، از زمان جنگ جهانی دوم یکی از مهم‌ترین شهرهای خاورمیانه و ایران بوده‌است.

باربری مشهد به ماهشهر با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد ماهشهر با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: بندر ماهشَهر شهری است که در جنوب استان خوزستان کشور ایران با طول جغرافیایی ۴۹ درجه و ۱۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۰ درجه و ۳۳ دقیقه واقع شده‌است. شهر ماهشهر، مرکز شهرستان بندر ماهشهر است. ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۳ متر می‌باشد. ماهشهر کنونی شامل دو بخش می‌باشد، ماهشهر قدیم و دیگری موسوم به ناحیهٔ صنعتی. بندر ماهشهر دارای مساحت ۲۷۱۳ هکتار می‌باشد. بندر ماهشهر دارای ۳۷۲ هکتار بافت فرسوده‌است که مساحت زیادی می‌باشد و حدود ۱۵٪ کل مساحت شهر است.

باربری مشهد به خرمشهر با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد خرمشهر با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: خُرَّمشَهر یکی از شهرهای جنوبی استان خوزستان و مرکز شهرستان خرمشهر است. این شهر در محل تلاقی رودخانه‌های اروندرود و کارون و در ناحیه‌ای باتلاقی و پست در دلتای رودخانهٔ اروندرود قرار گرفته و ۲۳ کیلومتر مربع مساحت دارد.

باربری مشهد به اندیمشک با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد اندیمشک با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: اندیمِشک از شهرهای شمال استان خوزستان است و در ارتفاع ۱۷۶ متری از سطح دریا، در کوه‌پایه زاگرس میانی قرار گرفته‌است.  همچین این شهرستان اندیمشک در مسیر جاده ترانزیت کشوری و در ۷۲۰ کیلومتری تهران و ۱۶۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.

باربری مشهد به ایذه با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد ایذه با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: ایذه، از شهرهای استان خوزستان است که در مناطق کوهستانی این استان قرار دارد. شهرستان ایذه در جنوب غرب ایران است که پیشینه تاریخی آن بنادر پژوهش‌های انجام شده. وجود آثار و سنگ‌نبشته‌های باستانی مربوط به دوران ایلامیان می‌باشد.

باربری مشهد به بهبهان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد بهبهان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: بهبهان شهری است در جنوب‌غربی ایران، که مرکز شهرستان بهبهان در جنوب شرقی استان خوزستان است. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت شهر بهبهان ۱۲۲٬۶۰۴ تن بوده‌است. آب و هوای بهبهان، نیمه‌بیابانی یا کوهپایه‌ای است و بالاترین دمای آن، به بیش از ۵۰ درجه در ماه‌های تیر و مرداد و پایین‌ترین دمای آن به کمتر از صفر درجه در پایان آذر و دی می‌رسد.

 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: