باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به کهگیلویه و بویراحمد
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به کهگیلویه و بویراحمد با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به یاسوج و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به یاسوج دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود. 

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: یاسوج شهری است در جنوب غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است. این شهر همچنین مرکز شهرستان بویراحمد است و در شمال شرقی استان واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر دوگنبدان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: دوگُنبَدان ؛ شهری در جنوب غربی ایران این شهر مرکز شهرستان گچساران و دومین‌شهر پر جعمیت استان کهگیلویه و بویراحمد است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۹۶٬۷۲۸ نفر بوده‌است و بدین ترتیب دوگنبدان دومین شهر پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد به‌شمار می‌رود.

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر دهدشت با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: دهدشت شهری در غرب استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان کهگیلویه است با ماهیت اقلیمی و جغرافیایی خاص که اب و هوایی معتدل در چهار فصل سال دارد این شهر سومین شهر پر جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر لیکک با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: لیکَک یکی از شهرهای شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویر احمد ایران است. شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی است. بخش بَهمَئی در سال ۱۳۸۴ به شهرستانی به مرکزیت شهر لیکک ارتقاء یافت.

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر چرام با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: چِرام (لاتین: ČERĀM) شهری در جنوب غربی ایران و در مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد است که مرکز شهرستان چرام می‌باشد. مردم این شهر به زبان لری تکلم می‌کنند. این شهر در سال ۱۳۵۵ خورشیدی دارای شهر داری شد و در سال ۱۳۹۵ دارای ۱۵٬۲۱۸ نفر جمعیت در قالب ۳٬۹۲۹ خانوار بوده که از این مقدار ۷٬۵۹۷ نفر مرد و ۷٬۶۲۱ نفر زن بوده‌است. مساحت این شهر ۲٬۸ کیلومتر مربع می‌باشد.

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر لنده با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: لنده مرکز شهرستان لنده طیبی‌نشین واقع در غرب استان کهگیلویه و بویراحمد، ایران است.

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر باشت با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: باشت شهری درجنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد در ایران است. این شهر مرکز شهرستان باشت است.

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی‌سخت با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: سی‌سَخت شهری در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج مرکز استان و در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران جای دارد. این شهر مرکز شهرستان دنا می باشد.

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سوق با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: سوق یکی از شهرهای لرنشین استان کهگیلویه و بویراحمد ایران است.

باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر دیشموک با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: دیشموک شهری است در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه، جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۵، برابر با ۵۷۹۱ نفر بوده، وسعت بخش دیشموک: ۹۷۶ کیلومتر مربع، ارتفاع شهر دیشموک از سطح دریا: ۱۷۲۴ متر می‌باشد. بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۰۷۴۶ نفر بوده‌است.





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: