باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به خراسان شمالی
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به خراسان شمالی با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به بجنورد و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به بجنورد دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.  

باربری مشهد به استان خراسان شمالی و شهر بجنورد با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: بُجنورد مرکز استان خراسان شمالی در شمال شرق ایران و در کوهپایه‌های رشته‌کوه آلاداغ بنا شده‌است. این شهر ازجمله شهرهای بزرگ خراسان بوده و از این‌جهت، چهل و چهارمین شهر کشور به‌شمار می‌آید. بجنورد با شهرهای شیروان، اسفراین، آشخانه همسایه است. نام این شهر در لهجه شمال خراسان «بُژنُرد» تلفظ می‌شود.

باربری مشهد به استان خراسان شمالی و شهر شیروان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: شیروان مرکز شهرستان شیروان و دومین شهر بزرگ و مهم استان خراسان شمالی است. جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۹ حدوداً ۲۰۰۰۰۰ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به استان خراسان شمالی و شهر اسفراین با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: اِسفَرایِن شهری است در جنوب شرقی استان خراسان شمالی. این شهر مرکز شهرستان اسفراین است. کردهای کرمانج، ساکنین اصلی شهر اسفراین بوده و اکثریت جمعیت این شهر را تشکیل می‌دهند. این شهر یکی از شهرهای مهم منطقه سربداران محسوب می‌گردد و تا سال ۱۳۳۹ از توابع شهرستان سبزوار در استان خراسان بوده‌است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵۹٬۴۹۰ نفر می‌باشد.

باربری مشهد به استان خراسان شمالی و شهر آشخانه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: آشخانه شهری در استان خراسان شمالی است. این شهر مرکز شهرستان مانه و سملقان است و در ۴۰ کیلومتری غرب بجنورد قرار گرفته‌است. بیشتر ساکنین این شهر را کردهای کرمانج تشکیل می‌دهند که با زبان کردی کرمانجی (بادینانی) تکلم می‌نمایند. شهرستان مانه و سملقان به نگین خراسان شمالی مشهور است و از این رو شهر آشخانه از جایگاه ویژه‌ای در استان خراسان برخوردار می‌باشد.

باربری مشهد به استان خراسان شمالی و شهر جاجرم با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: جاجَر۫م۫، شهری در استان خراسان شمالی و مرکز شهرستان جاجرم است.در تمامی نقاط ایران آثار باستانی و قلاع تاریخی چند هزار ساله وجود دارد که به غلط به استناد آنها قدمت همه شهرها به چند هزار سال می رسد چراکه انسان در گذشته در همه جا حضور داشته و آثاری به جای گذاشته.عواملی که یک شهر را شناسنامه دار می کنند وجود ارگ مرکزی شهر خندق یا دیوار دور شهر وجود مسجد جامع و نام بردن از آن شهر در نقوش تاریخی و سفرنامه ها می باشند و شهر جاجرم تنها و مهمترین شهر این خطه از 400 سال پیش تا گذشته های دور بوده است.

باربری مشهد به استان خراسان شمالی و شهر فاروج با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: فاروج از شهرهای استان خراسان شمالی است و مرکز شهرستان فاروج است. فاروج دروازه ورودی شرقی خراسان شمالی محسوب می‌شود و با وجود این که خود در ناحیه ای کوهستانی قرار گرفته؛ اما شهر فاروج، مرکز آن در دشتی هموار و قابل کشت و کار مستقر شده‌است. فاروج در حد فاصل بین شیروان و قوچان واقع شده؛ شهری کنار جاده ای که در سال‌های اخیر اقتصاد آن نیز تا حد زیادی به عبور مسافران و زائران حرم علی بن موسی الرضا (ع) گره خورده‌است.

باربری مشهد به استان خراسان شمالی و شهر گرمه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: گرمه، شهری در استان خراسان شمالی است. این شهر در ۱۷۳ کیلومتری شهر بجنورد و ۱۷۵ کیلومتری شاهرود و ۵ کیلومتری جاجرم قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به استان خراسان شمالی و شهر یکه‌سعود با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: یکه سعود شهری در بخش جرگلان شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی ایران است.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: