باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به زنجان با تخفیف استثنایی
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به استان زنجان و شهر زنجان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: زَنجانْ یا زَنگان مرکز استان زنجان و شهرستان زنجان در شمال غربی ایران که در منطقه زنجان واقع شده‌است؛ و براساس آمار منتشر شده دارای ۵۲۱٬۳۰۲ نفر جمعیت در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بیستمین شهر کشور از لحاظ جمعیت محسوب می‌شود.

باربری مشهد به استان ابهر و شهر ابهر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: اَبهَر یکی از شهرهای استان زنجان و مرکز شهرستان ابهر است. این شهر با۹۹٬۲۸۵نفر جمعیت در سال ۱۳۹۵، به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان زنجان پس از شهر زنجان محسوب می‌شود و به دروازه آذربایجان شهرت دارد. ارتفاع شهر ابهر از سطح دریا ۱۵۴۰ متر است. این شهر در ۱۰۰ کیلومتری جنوب شرق زنجان واقع شده‌است. از مهم‌ترین آثار تاریخی این شهر می‌توان به بقعهٔ امام‌زاده اسماعیل در شناط، بقعهٔ امام‌زاده زیدالکبیر در شرق این شهر و بقعهٔ پیر زهرنوش در جنوب‌غربی شهر اشاره کرد. شهرداری ابهر به چهار ناحیهٔ «مرکزی»، «شناط» ، «شریف‌آباد» و «حسین‌آباد» تقسیم شده‌است.

باربری مشهد به استان خرمدره و شهر خرمدره با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: خُرَّم‌دَرّه یکی از شهرهای استان زنجان و مرکز شهرستان خرمدره است ، این شهر با تمدن هشت هزار ساله به نگین سبز و دارالخیرین شهرت دارد و مطابق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن برابر با ۵۵۳۶۸ نفر می باشد.

باربری مشهد به استان قیدار و شهر قیدار با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: خُرَّم‌دَرّه یکی از شهرهای استان زنجان و مرکز شهرستان خرمدره است ، این شهر با تمدن هشت هزار ساله به نگین سبز و دارالخیرین شهرت دارد و مطابق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن برابر با ۵۵۳۶۸ نفر می باشد.

باربری مشهد به استان هیدج و شهر هیدج با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: هیدج یکی از شهرهای شهرستان ابهر است و از شرق به خرمدره متصل می‌شود زبان مردم این شهر ترکی آذربایجانی است. این شهر زادگاه حکیم هیدجی که یکی از شاعران بزرگ استان هست ورهگذر هیدجی که او نیز از شاعران نامداری بوده است.

باربری مشهد به استان صایین‌قلعه و شهر صایین‌قلعه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: صائین‌قلعه یکی از شهرهای استان زنجان است که با توابع تحت اداره‌اش با بیش از ۳۰۰۰۰ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان ابهر قرار گرفته‌است. این شهر دارای چند روستای تابعه است از جمله: کبودچشمه (خلفلی)، پیرزاغه، خراسانلو، مهستان (گاودره)، کوه‌زین، چرگر، ارهان، سروجهان. فاصله صائین قلعه از مرکز شهرستان ۲۴ و مرکز استان ۶۵ کیلومتر است.

باربری مشهد به استان آب‌بر و شهر آب‌بر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: آب‌برها در اکثر پایه‌های پل چه در جهت خلاف جریان آب، چه موافق آن پیش‌آمدگی مثلثی شکل یا نیم دایره ایجاد می‌گردد که اصطلاحاً به آن موج شکن یا آب‌بر می‌گویند.

باربری مشهد به استان سلطانیه و شهر سلطانیه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: شهر سُلطانیه یکی از شهرهای استان زنجان است که در ۳۷ کیلومتری شهر زنجان واقع است. گنبد سلطانیه و مقبرهٔ اولجایتو در این شهر قرار دارند.

باربری مشهد به استان سجاس و شهر سجاس با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: سُجاس شهری است در استان زنجان ایران. شهر سجاس در بخش سجاس‌رود شهرستان خدابنده واقع شده و ۲۵۸۴۱ نفر جمعیت دارد. از شعرای معروف و مشهور معاصر این شهر میتوان به غلامرضا طریقی که از شاگردان حسین منزوی است، اشاره کرد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: