باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به بوشهر
نوشته شده توسط : barbarimashhad

مشهد به بوشهر با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به بوشهر و تمامی شهرهای استان بوشهر ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به بوشهر دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود. 

باربری مشهد به استان بوشهر و شهر بوشهر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: بندر بوشهر شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. بوشهر در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۲۲۳٬۵۰۴ نفر جمعیت داشته‌است که بدین ترتیب پرجمیت‌ترین شهر استان بوشهر و سومین شهر پرجمعیت جنوب ایران به‌شمار می‌رود. بوشهر بندری شبه‌جزیره‌ای در بخش مرکزی شهرستان بوشهر است که از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است.

باربری مشهد به استان بوشهر و شهر برازجان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: شهر بُرازجان مرکز شهرستان دشتستان واقع در استان بوشهر در کشور ایران است.

برازجان دومین شهر بزرگ استان بوشهر از نظر جمعیت است و در ۶۵ کیلومتری شمال شرق بندر بوشهر و بر سر راه ارتباطی و بازرگانی شیراز به کازرون و بوشهر و در ارتفاع ۸۰ متری از سطح دریا واقع شده‌است.اطراف برازجان می‌توان مناظر زیبایی از نخلستان‌ها را دید. این نخلستان‌ها متراکم ترین نخلستان‌های کشورند. همچنین دژ برازجان بزرگ ترین بنای تاریخی استان بوشهر است. نام‌های قدیم شهر به ترتیب تااوکه، برازگان و برازجان بوده‌است. برازجان یکی از مراکز تمدنی در دوران هخامنشی به‌شمار می‌آید.

باربری مشهد به استان بوشهر و شهر بندر گناوه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: بندر گناوه یکی از شهرهای استان بوشهر ایران و مرکز شهرستان گناوه است.

باربری مشهد به استان بوشهر و شهر بندر کنگان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: بندر کنگان مرکز شهرستان کنگان در استان بوشهر در جنوب ایران واقع شده‌است. بندر کنگان علاوه بر مرکز شهرستان کنگان مرکز شهرستان های جنوبی استان بوشهر و یکی از مهم ترین و بزرگترین بنادر تجاری و صیادی جنوب استان می باشد.

باربری مشهد به استان بوشهر و شهر خورموج با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: خورموج یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز شهرستان دشتی است.

باربری مشهد به استان بوشهر و شهر جم با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: شهر جم مرکز شهرستان جم در استان بوشهر و جنوب ایران است. این شهر در فاصلهٔ ۲۶۵ کیلومتری با مرکز استان قرار دارد. این شهر در مقایسه با بیشتر شهرهای استان بوشهر ، آب و هوایی معتدل تر دارد، ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۶۴۱ متر است. همچنین فاصله این شهر تا خلیج فارس حدود ۲۵ کیلومتر می‌باشد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت شهر جم ۳۱،٠٠٠ نفر است.

باربری مشهد به استان بوشهر و شهر بندر دیر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: بندر دَیّر مرکز شهرستان دیر در استان بوشهر ایران است. این شهر بین ۲۷ درجه و ۵۱ دقیقه عرض شمالی و ۶۱ درجه و ۵۸ دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته‌است. فاصله آن تا شهر تهران حدود ۱۳۰۰ کیلومتر وتا شهر شیراز حدود ٣۶٩کیلومتر می باشد. بندر دیر در قدیم حاکم‌نشین دشتی بوده‌است. لنگرگاه آن در ژرفای ۷ متری و مسافت یک کیلومتری از خشکی قرار دارد و پناه خوبی نسبت به باد شمال دارد.

باربری مشهد به استان بوشهر و شهر عالی‌شهر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: عالی‌شهر، شهری از توابع بخش مرکزی در شهرستان بوشهر استان بوشهر ایران. عالی‌شهر یک شهر تازه تأسیس است که به سال ۱۳۶۵ در ۲۰ کیلومتری شرق بندر بوشهر ایجاد شده‌است.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: