باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به قم
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به قم با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به قم و تمامی شهرهای استان قم ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به قم دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود. 

باربری مشهد به استان قم و شهر قم با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: قُمْ از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۴۰ کیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد.

باربری مشهد به استان قم و شهر قنوات با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: قنوات شهری است که در بخش مرکزی از توابع شهرستان قم در استان قم واقع شده‌ است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری رسمی سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۱٬۶۶۷ نفر بوده که بعد از شهر قم پرجمعیت‌ترین شهر استان می‌باشد و همچنین مساحت آن ۷۵۲ هکتار است. فاصله قنوات با شهر قم ده کیلومتر و قنوات نزدیک‌ترین شهر به قم محسوب می‌شود. شغل اصلی ساکنین آن دامداری و کشاورزی است و بیشتر مردم دارای گویش و لهجه‌ی لکی می‌باشند. نام قبلی این شهر حاجی آباد لکها بوده و بعدها قنوات نام گذاشته شده. شهر قنوات یک کتابخانه نیز دارد.

باربری مشهد به استان قم و شهر جعفریه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: جعفریه یکی از شهرهای استان قم در مرکز ایران است. این شهر در بخش جعفرآباد از توابع شهرستان قم قرار دارد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۹٬۳۸۷ نفر است.

باربری مشهد به استان قم و شهر کهک با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: کَهَک یکی از شهرستان های استان قم در ایران است که در ۳۵ کیلومتری جنوب این شهرستان واقع شده‌است. این شهر در بخش کهک از توابع شهرستان قم قرار دارد و مرکز این بخش می‌باشد.

باربری مشهد به استان قم و شهر دستجرد با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: دَستجِرد یکی از شهرهای استان قم در ایران است. این شهر مرکز بخش خلجستان از توابع استان قم می باشد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۵۲۵ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به استان قم و شهر سلفچگان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: سلفچگان یکی از شهرهای استان قم است که مرکز بخش سلفچگان شهرستان قم واقع شده ‌است. ﺷﻬﺮ ﺳﻠﻔﭽﮕﺎن، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺮﮐﺰ ﺑﺨﺶ ﺳﻠﻔﭽﮕﺎن استان ﻗﻢ، در ﻓﺎﺻﻠﻪ ۳۵ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮي ﺟﻨﻮب ﻏﺮب ﺷﻬﺮ ﻗﻢ ﻗﺮار دارد. اﯾﻦ ﺷﻬﺮ در ﻣﺴﯿﺮ ﺟﺎده ﻗﻢ – اراك واﻗﻊ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻣﺴﺎﺣﺖ اﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﺮاﺑﺮ ۴/۵۵ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ ﯾﺎ ۴۵۵ ﻫﮑﺘﺎر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: