باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به گلستان
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به گلستان با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به گلستان و تمامی شهرهای استان گلستان ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به گلستان دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر گرگان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: شهر گُرگان مرکز استان گلستان و در جانب شرقی شمال کشور ایران است.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر گنبد کاووس با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: گُنبَدِ کاووس یا گنبد قابوس مرکز شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان ایران است که جمعیت آن بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۵۵۹۱۰ نفر بوده‌است. این شهر به خاطر دارا بودن بلندترین برج‌ آجری دنیا با همین نام که در قرن یازدهم میلادی بنا شده‌است، معروف است. این شهر در سدهٔ اخیر مرکز ترکمن‌صحرا محسوب شده است. این شهر (جرجان) همچنین محل ملاقات پیشوا یازدهم شیعیان حسن عسکری با پیروانش بوده.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر بندر ترکمن با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بندر ترکمن یا بندر شاه شهری در غرب استان گلستان است. این شهر در زمان رضاشاه پهلوی در سال ۱۳۰۶ خورشیدی بنیان‌گذاری شد و ازین رو تا پیش از انقلاب «بندر شاه» نامیده می‌شد. بندر ترکمن جزو نخستین شهرهای ایران است که راه‌آهن به آن کشیده شد؛ راه‌آهن سراسری پس از گذشت ۱۴۰۰ کیلومتر دریای خزر را به خلیج فارس و بندر امام خمینی پیوند می‌دهد.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر علی‌آباد کتول با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: علی‌آباد کَتول، شهری است در استان گلستان ایران. این شهر مرکز شهرستان علی‌آبادکتول این استان است.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر آزادشهر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: آزادشهر شهری است در استان گلستان ایران. این شهر مرکز شهرستان آزادشهر این استان است. جمعیت شهرستان آزادشهر در سال۱۳۹۵، برابر با ۹۶۱۲۰نفر بوده‌است. جمعیت شهری آزادشهر در سال ۱۳۹۵، برابر با ۴۳۷۶۰ نفر بوده‌است. از مراکز گردشگری و باستانی این شهرستان می‌توان بقعهٔ امامزاده محمد بن زید ، پارک جنگلی و پارک زیتون تپه را نام برد. قدیمی‌ترین نام این شهر قبل از شکل‌گیری که هیچ سکنه‌ای نداشت یورونجل؛ به معنای علف‌های هرز بود. چون رویش علف‌های هرز در این منطقه جنگلی رشدی فوق العادی داشت. نام‌های بعدی بعد از این نام نامگذاری شد. اولین قنات آب آشامیدنی آن از روستای خاندوز فعلی به میدان اصلی فعلی کشیده شد.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر کردکوی با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کُردکوی شهری در غرب استان گلستان و در شمال ایران است. این شهر مرکز شهرستان کردکوی است و در ۲۹ کیلومتری گرگان واقع است. جمعیت شهر کردکوی در سرشماری سال ۱۳۹۰ خورشیدی برابر با ۳۸٬۲۴۶ نفر بوده‌است. زبان مردم این شهرستان زبان طبری می‌باشد. مردم کردکوی به گویش کردکویی زبان مازندرانی صحبت می کنند.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر کلاله با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کُلاله بخشی از اجزای مادگی یک گل است که در بالا یا نزدیک خامهٔ گل قرار دارد. کلاله ناحیهٔ پذیرندهٔ دانه گرده است. در بعضی از گیاهان تیره پاپاوراسه یا تیره خشخاش خامه‌ها وجود ندارند و کلاله‌ها مستقیماً روی تخمدان قرار می‌گیرند و به صورت چند ردیف خطوط شعاعی به نظر می‌رسند.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر آق‌قلا با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: آق‌قلا یا آق قلعه، شهری در استان گلستان ایران و مرکز شهرستان آق‌قلا است. این شهر بر پایهٔ سرشماری سال ۱۳۹۰، ۳۱٬۶۲۶ نفر جمعیت داشته‌است. شهرستان آق‌قلا، در طرفین رودخانۀ گرگان و در شمال شهر گرگان قرار گرفته‌است. از سمت شمال به بخش اترک، از غرب به بخش مرکزی بندرترکمن، گمیشان، از جنوب به بخش مرکزی گرگان و دهستان ملک و از شرق به دهستان کتول و بخش مرکزی شهرستان گنبد قابوس محدود است. منابع درآمد مردم این شهرستان نخست زراعت و پس از آن تجارت و بعد فروش صنایع دستی است. محصولات عمدۀ آن: گندم، جو، برنج، پنبه، حبوبات، نباتات علوفه‌ای، سیب زمینی و دانه‌های روغنی است که از طریق آبیاری و دیم به دست می‌آید. شهرستان آق‌قلا در شمال گلستان و در کنارۀ رودخانهٔ گرگان رود با داشتن آثار تاریخی و صنایع دستی همچون انواع قالی ترکمن از مناطق گردشگرپذیر این استان است.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: