باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به گیلان
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به گیلان با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به گیلان و تمامی شهرهای استان گیلان ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به گیلان دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.

باربری مشهد به استان گیلان و رشت با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: رَشْت (به گیلکی: رٚشت) یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشت است و مادرشهر استان گیلان و بخش‌هایی از استان‌های همجوار است. از رشت به عنوان شهر همیشه بیدار یاد می‌کنند. این کلانشهر همچنین پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان حاشیهٔ دریای کاسپین و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک‌نشین جهان، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای خزر محسوب می‌شود. در تابستان ۱۳۹۲، رشت سومین شهر بازدید شده توسط گردشگران در ایران بود.

باربری مشهد به استان گیلان و بندر انزلی با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بندر اَنزَلی که تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، بندر پهلوی نامیده می‌شد، یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری، از مراکز مهم اقتصادی و یکی از قطب‌های ورزشی در ایران است، و مرکز شهرستان انزلی محسوب می‌شود. بندر انزلی براساس مقدار تخلیه و بارگیری کالاها در سال ۹۸، دهمین بندر مهم کشور و پس از بندر امیرآباد در استان مازندران، دومین بندر مهم شمال ایران می‌باشد. شهر بندرانزلی پس از مرکز استان (رشت) پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر استان گیلان و یکی از متراکم‌ترین شهرهای ایران از لحاظ تراکم جمعیت محسوب می‌شود.

باربری مشهد به استان گیلان و لاهیجان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: لاهیجان (به گیلکی: لاجؤن) مرکز شهرستان لاهیجان، بزرگترین شهر شرق استان گیلان و نود و پنجمین شهر پرجمعیت ایران است. لاهیجان یکی از شهرهای گیلک نشین است و مردمان آن به زبان گیلکی سخن می‌گویند. این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای قرار دارد و تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های چای پوشانده‌است. لاهیجان در شرق سفیدرود و در ارتفاع ۴ متری قرار دارد. این شهر در سال ۲۰۱۷ با ۱۰۱٬۰۷۳ نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت گیلان است. همچنین لاهیجان زمانی شهر اصلی و مرکز اداری (دارالملک) کل ایالت و پایتخت تاریخی بیه پیش بود.از دانشگاه های این شهر می‌توان به دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده فنی و مهندسی رجایی. موسسه آموزش عالی دیلمان و اندیشمند اشاره نمود.

باربری مشهد به استان گیلان و لنگرود با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: لَنگرود نام شهری در شمال ایران که در استان گیلان و بین شهر لاهیجان و رودسر قرار گرفته‌است. جمعیت این شهر بر پایه آمار سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۹٬۴۴۵ نفر است.

باربری مشهد به استان گیلان و هشتپر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: هشتپر یا هشتپر طوالش بعد از انقلاب به صورت رسمی و اداری شهر تالش با آب و هوای معتدل خزری با ارتفاع ۵۴ متر از سطح دریای آزاد پنجمین شهر بزرگ استان گیلان، بزرگترین شهر تالش‌نشین ایران و مرکز شهرستان طوالش است.

باربری مشهد به استان گیلان و آستارا با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: آستارا  ششمین شهر بزرگ استان گیلان و مرکز شهرستان آستارا است. آستارا در شمالی‌ترین نقطهٔ استان گیلان و در مرز ایران با جمهوری آذربایجان بوده و از نظر جغرافیایی در مرکز منطقهٔ تالش قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به استان گیلان و صومعه‌سرا با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: صومعه سرا(به زبان گیلکی: سۊماسرأ) شهری در ۲۵ کیلومتری غرب شهر رشت است. از شمال به تالاب انزلی، از خاور به رشت و شفت، از باختر به رضوانشهر و ماسال و از جنوب به فومن مرتبط است. محصولات عمده این شهرستان برنج، چای، نیشکر، کرم ابریشم، زعفران و چوب صنعتی صنوبر و بادام زمینی است.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: