باربری مشهد ارزانترین باربری از مشهد به استان تهران
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به تهران با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به تهران و تمامی شهرهای استان تهران ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به تهران دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.

باربری مشهد به تهران با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: استان تهران به مرکزیت شهر تهران، با وسعتی حدود ۱۲٬۹۸۱ کیلومتر مربّع، بین ۳۴ تا ۳۶٫۵ درجهٔ عرض شمالی و ۵۰ تا ۵۳ درجهٔ طول شرقی واقع شده‌است. این استان از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از جنوب‌غربی به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است. جمعیت این استان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۳٬۲۶۷٬۶۳۷ نفر بوده‌است که ۱۲٬۴۵۲٬۲۳۰ در نقاط شهری و ۸۱۴٬۶۹۸ در نقاط روستایی ساکن هستند. مرکز این استان شهر تهران است. شهر تهران پایتخت کشور ایران نیز به‌شمار می‌رود.

باربری مشهد به اسلام‌شهر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. این شهر نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت می‌باشد. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد.بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵) مرکز آمار ایران این شهرستان در سال ۱۳۹۵، ۵۴۸٬۶۲۰ نفر جمعیت داشت که ۲۷۹٬۲۸۲ نفر آن مرد و ۲۶۹٬۳۳۸ نفر آن زن می‌باشند. نزدیک‌ترین شهرستان به تهران که ۱۲ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد.

باربری مشهد به شهریار با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مهم‌ترین شهر غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار است. شهریار دارای آب‌ و‌ هوایی پاک بوده و کیفیت هوای آن از استان تهران بهتر است.

باربری مشهد به قدس با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: قُدس یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مرکز شهرستان قدس است.

باربری مشهد به ملارد با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: مَلارد مرکز شهرستان ملارد و از خوش آب و هوا ترین شهرهای استان تهران است. این شهر از سطح دریا ١١۵٢ متر ارتفاع دارد.

باربری مشهد به صالحیه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: صالحیه شهری است در بخش مرکزی شهرستان بهارستان. در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۱ نام این شهر رسماً از صالح‌آباد به صالحیه تغییر کرد.صالحیه از سمت شرق به اسلامشهر و از غرب به رباط‌کریم محدود می‌شود.

باربری مشهد به پاکدشت با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: پاکدشت شهری در جنوب شرقی استان تهران در ایران است. نام قدیم این شهر "پلشت آباد" بوده‌است، این شهر مرکز بخش مرکزی شهرستان پاکدشت است. پاکدشت کنونی شامل مجموعه‌ای روستا و شهر است که در دوران باستان دهکده‌هایی در دشت ری بوده‌اند که رشدی در زمینه فرهنگ و هنر نداشته و تغییری محسوس دیده نمی‌شود حتی بزرگترین دانشگاه کشاورزی خاورمیانه که متنوع‌ترین و خاص‌ترین به حساب می‌آمده از منظر گردآوری گیاهان جهان از دست آورده‌های پیش از انقلاب اسلام است و بدین ترتیب این شهر به عنوان پایتخت گل و گیاه ایران شناخته شده است. به‌طور کلی، شامل یک میدان اصلی و چند بانک به‌صورت پراکنده از کل نظام بانکی را یدک می‌کشد. جاجرود مهمترین رود این شهرستان است.

باربری مشهد به قرچک با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: شهرستان بزرگ قَرچَک در جنوب شرق استان تهران قرار دارد. قرچک در سال ۱۳۲۰، ۱۶۷ نفر جمعیت داشته شهرستان قرچک به علت مهاجرپذیری فراوان، رشد خود را به شهر به‌سرعت پیمود.

 





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: