حمل بار مشهد ايلام با خاور نيسان کاميون تريلي ده چرخ
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به ایلام دارای انواع ماشین سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده سرویس دهی و ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. ما در باربری مشهد به ایلام با تدارک این تنوع از انواع خودروی نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ تلاش نموده اییم تا تمام نیازی مشتریان خود را از جهت تنوع در انتخاب ماشین حمل بار فراهم نماییم.

یکی از بزرگترین افتخارات باربری مشهد به ایلام و شهرهای دهلران ایوان آبدانان دره شهر مهران سرابله این می باشد که توانسته است در کنار فراهم نمودن انواع ماشین مدل بالای نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه را بر روی تمام سرویس های خود اعمال نماید و در حال حاضر ارزانترین قیمت را در بین تمام شرکت های باربری را دارا می باشد.

باربری مشهد به ایلام در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان و با دو هدف مهم یعنی فراهم نمودن انواع متنوع از ماشین های حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری از جمله نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ و با هدف ارائه تخفیفات بسیار ویژه و تا 70% جهت سرویس های شهری و بین شهری شروع به فعالیت نمود که خوشبختانه خیلی زود توانست به تمام اهداف ترسیم شده خود برسد.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به ایلام توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از تمام مناطق مشهد با 70% تخفیف: ایلام مرکز استان ایلام است. جمعیت این شهر برپایهٔ سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۴٬۰۳۰نفر بوده‌است. شهر ایلام در حصاری از کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی واقع شده و آب و هوایی معتدل کوهستانی و بهاری دارد. دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه ایلام دو دانشگاه مهم این شهر هستند. ایلام دارای منابع خوب گاز و نفت است. درضمن قرار گرفتن بر سر زائرین کربلا این استان را از این حیث حائز اهمیت کرده‌است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به دهلران توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از تمام مناطق مشهد با 70% تخفیف: دهلران شهری در جنوب استان ایلام است. این شهر در استان از نظر جمعیت رتبهٔ دوم و از نظر مساحت اولین شهرستان استان است. دهلران نسبت به دیگر شهرستان‌های استان ایلام، مرز مشترک بیشتری با کشور عراق دارد. در سال ۱۳۹۳ خورشیدی، مساحت حریم قانونی شهر ۵۴/۱۰۴ کیلومترمربع و مساحت محدوده خدماتی شهر ۳۶/۴ کیلومتر مربع بوده‌است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به ایوان توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از تمام مناطق مشهد با 70% تخفیف: ایوان شهری در بخش مرکزی شهرستان ایوان استان ایلام ایران است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به آبدانان توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از تمام مناطق مشهد با 70% تخفیف: آبدانان مرکز شهرستان آبدانان از شهرهای تابعه استان ایلام در ایران است. آبدانان در میان رشته کوه‌های زاگرس واقع شده‌است. شهرستان آبدانان چهارمین شهرستان پرجمعیت استان ایلام و دویست و هشتاد و ششمین شهرستان ایران از نظر جمعیت است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به دره شهر توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از تمام مناطق مشهد با 70% تخفیف: دَرّه‌شهر یکی از شهرهای غربی ایران و در کوهپایه کبیرکوه از رشته کوه‌های زاگرس و مرکز شهرستان دره‌شهر است. این شهر در گذشته نه چندان دور جزء حکومت اتابکان لرستان بوده است. دره‌شهر در ساحل جنوبی رودخانه سیمره و در جنوب شرقی حوزه جغرافیایی استان ایلام واقع شده‌است و از شرق و جنوب شرقی با لرستان و خوزستان و از شمال، شمال غرب و جنوب غربی با دیگر شهرستانهای استان ایلام همسایه است.

 





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: