حمل بار مشهد یاسوج با خاور نیسان کامیون تریلی ده چرخ
نوشته شده توسط : barbarimashhad

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد توسط خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ توسط باربری مشهد به یاسوج تخصص ما می باشد بنابراین اگر می خواهید با ارزانترین قیمت به استان کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج اسباب کشی نمایید ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم.

جابجایی و حمل بار توسط انواع خودروی سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ با باربری مشهد به یاسوج در اسرع وقت صورت میگیرد کافیست شما با یکی از شماره های این شرکت تماس برقرار نمایید در کمتر از ده دقیقه خودروی مورد نظر در محل درخواستی شما جهت بارگیری مستقر خواهد شد.

ما در باربری مشهد به یاسوج با افتخار اعلام می نماییم که توانسته اییم با فراهم نمودن انواع ماشین های سبک و سنگین جهت اثاث کشی و اسباب کشی از جمله نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ هر نوع نیاز مشتری را با توجه به میزان حجم بار جهت جابجایی فراهم نماییم که در نوع خود بی نظیر می باشد چرا که مشتری نیازی نیست هزینه بیشتر بابت بار کمتر پرداخت کند این موضوع نیز توانسته است بر میزان رضایتمندی مشتریان به شدت تاثیرگذار باشد.

یک از نقاط قوت باربری مشهد به یاسوج و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج دوگنبدان دهدشت لیکک چرام لنده باشت این می باشد که توانسته است در کنار تکمیل ناوگان خود که مجهز به انواع خودروی سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه مانند نیسان وانت خاور کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ می باشد, خدمات جانبی دیگری نیز به مشتریان خود ارائه نماید از جمله صدور بارنامه معتبر – صدور بیمه نامه بار – بسته بندی اصولی و حرفه ایی – حمل بارهای سنگین و نامتعارف که در نوع خود بسیار منحصر به فرد می باشد.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط انواع نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ توسط باربری مشهد به یاسوج: یاسوج شهری است در جنوب غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است. این شهر همچنین مرکز شهرستان بویراحمد است و در شمال شرقی استان واقع شده‌است.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط انواع نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ توسط باربری مشهد به دوگنبدان: دوگُنبَدان ؛ شهری لرنشین است در جنوب غربی ایران این شهر مرکز شهرستان گچساران و دومین‌شهر پر جعمیت استان کهگیلویه و بویراحمد است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۹۶٬۷۲۸ نفر بوده‌است و بدین ترتیب دوگنبدان دومین شهر پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد به‌شمار می‌رود.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط انواع نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ توسط باربری مشهد به دهدشت: دهدشت شهری در غرب استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان کهگیلویه است با ماهیت اقلیمی و جغرافیایی خاص که اب و هوایی معتدل در چهار فصل سال دارد این شهر سومین شهر پر جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط انواع نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ توسط باربری مشهد به لیکک: لیکَک یکی از شهرهای شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویر احمد ایران است. شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی است. بخش بَهمَئی در سال ۱۳۸۴ به شهرستانی به مرکزیت شهر لیکک ارتقاء یافت.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط انواع نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ توسط باربری مشهد به چرام: چِرام (لاتین: ČERĀM) شهری در جنوب غربی ایران و در مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد است که مرکز شهرستان چرام می‌باشد. مردم این شهر به زبان لری تکلم می‌کنند. این شهر در سال ۱۳۵۵ خورشیدی دارای شهر داری شد و در سال ۱۳۹۵ دارای ۱۵٬۲۱۸ نفر جمعیت در قالب ۳٬۹۲۹ خانوار بوده که از این مقدار ۷٬۵۹۷ نفر مرد و ۷٬۶۲۱ نفر زن بوده‌است. مساحت این شهر ۲٬۸ کیلومتر مربع می‌باشد. چرام دارای آب و هوای استپ محلی، متوسط بارش ۴۸۰ میلی لیتر در سال و متوسط دمای ۲۱٬۷ درجه سانتی گراد در سال است.





:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: