حمل بار مشهد بجنورد با خاور نیسان کامیون تریلی ده چرخ
نوشته شده توسط : barbarimashhad

هموطنان و همشهریان عزیز در شهر مشهد اگر میخواهید از مشهد به بجنورد اثاث کشی و اسباب کشی نمایید و یا کالا اداری و محصولات تجاری خود را به این شهرستان با انواع خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ حمل و جابجا کنید ما در باربری مشهد با ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

مدیران باربری مشهد توانسته اند با فراهم نمودن تنوع بسیار گسترده از انواع وانت نیسان خاور کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ تقریبا تمام نیاز شما هموطنان عزیز را فراهم نمایند لذا شما میتوانید بدون نگرانی و دغدغه و براساس میزان و حجم کالایی که دارید سرویس و ماشین سبک و سنگین مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا در اسرع وقت در خدمت شما باشند.

خاور مسقف خاور روباز نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ به کار گرفته شده در ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری کالا و اثاثیه منزل باربری مشهد به بجنورد تماما از آخرین مدل های ماشین های موجود در بازار می باشند که بسیار مناسب جهت سرویس دهی بین شهری از جهت امنیت خاطر در به سالم رساندن اثاثیه و بار می باشد.

لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد به بجنورد و تمامی شهرهای خراسان شمالی از جمله شیروان اسفراین آشخانه جاجرم فاروج در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نموده است و از همان آغاز شروع به کار خود تمام تلاشش را به کار گرفت تا بتواند علاوه بر فراهم کردن ناوگان پیشرفته و مدل بالا از انواع نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ , قیمت نرخنامه و تعرفه حمل کالا و اثاثیه را به حداقل ممکن برساند که خوشبختانه خیلی زود به هر دو هدف دست یافت و در حال حاضر باربری مشهد به بجنورد ارزانترین باربری موجود در مشهد و در سطح کشور می باشد که در تمام ساعات شبانه روز آمده سرویس دهیست.

حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به بجنورد توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: بُجنورد مرکز استان خراسان شمالی در شمال شرق ایران و در کوهپایه‌های رشته‌کوه آلاداغ بنا شده‌است. این شهر ازجمله شهرهای بزرگ خراسان بوده و از این‌جهت، چهل و چهارمین شهر کشور به‌شمار می‌آید. بجنورد با شهرهای شیروان، اسفراین، آشخانه همسایه است. نام این شهر در لهجه شمال خراسان «بُژنُرد» تلفظ می‌شود.

حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به شیروان توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: شیروان مرکز شهرستان شیروان و دومین شهر بزرگ و مهم استان خراسان شمالی است. جمعیت این شهر در سال۱۳۹۹ حدوداً ۲۰۰۰۰۰ نفر بوده‌است.

حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به اسفراین توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: اِسفَرایِن شهری است در جنوب شرقی استان خراسان شمالی. این شهر مرکز شهرستان اسفراین است. کردهای کرمانج، ساکنین اصلی شهر اسفراین بوده و اکثریت جمعیت این شهر را تشکیل می‌دهند. این شهر یکی از شهرهای مهم منطقه سربداران محسوب می‌گردد و تا سال ۱۳۳۹ از توابع شهرستان سبزوار در استان خراسان بوده‌است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵۹٬۴۹۰ نفر می‌باشد.

حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به آشخانه توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: آشخانه شهری در استان خراسان شمالی است. این شهر مرکز شهرستان مانه و سملقان است و در ۴۰ کیلومتری غرب بجنورد قرار گرفته‌است. بیشتر ساکنین این شهر را کردهای کرمانج تشکیل می‌دهند که با زبان کردی کرمانجی (بادینانی) تکلم می‌نمایند. شهرستان مانه و سملقان به نگین خراسان شمالی مشهور است و از این رو شهر آشخانه از جایگاه ویژه‌ای در استان خراسان برخوردار می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: