حمل بار مشهد شهرکرد با خاور نیسان کامیون تریلی ده چرخ
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد دارای صدها ناوگان می باشد که از انواع نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ تشکیل شده است این شرکت توانسته است با همکاری رانندگان ناوگان بسیار قوی و مدل بالا از ماشین های سبک و سنگین را تدارک ببیند که در نوع خود بی نظیر می باشد و در حال حاضر بالاترین میزان سرویس دهی را در سطح شهر مشهد و کشور داراست.

بنابراین باربری مشهد به شهرکرد اعلام آمادگی می نماید که در تمام ساعات شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل در تمام محلات و مناطق مشهد با انواع خودروهای مدل بالای نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری بروجن لردگان فرخ‌شهر فارسان هفشجان عضو مجاز اتحادیه بوده است و تمام ماشین های سبک و سنگین حمل بار این مجموعه مدل بالا بوده است یعنی تمام خودروهای نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ موجود در این شرکت از آخرین مدل های موجود در بازار می باشد تا به بهترین شکل کالا ارسال و جابجا شود.

یکی از نقاط قوت باربری مشهد به چهارمحال و بختیاری بروجن لردگان فرخ‌شهر فارسان هفشجان در کنار وجود تنوع بسیار عالی از انواع ماشین نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ ارائه خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – حمل بارهای سنگین و خاص – صدور بارنامه معتبر – صدور بیمه نامه معتبر و ... می باشد.

باربری مشهد به شهرکرد و حمل بار اثاث کشی و اسباب کشی توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: شَهرکُرد یکی از شهرهای مرکزی ایران، مرکز شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است. شهرکرد در ۸۵ کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد. نام پیشین آن «دِهْکُرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر به شهرکرد تغییر نام داده شده‌است. براساس آمار سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت شهرکرد برابر با ۱۹۰٬۴۴۱ نفر است.

باربری مشهد به بروجن و حمل بار اثاث کشی و اسباب کشی توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: بُروجن یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری، ایران است. بروجن در بخش مرکزی شهرستان بروجن واقع است. این شهر در دشتی به وسعت حدود ۵۸۰ کیلومتر مربع در شرقی‌ترین نقطه استان قرار گرفته‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۷٬۷۰۱ نفر بوده‌است و دومین شهر پرجمعیت استان می‌باشد. بروجن با ارتفاع ۲۱۹۷ متر از سطح دریا به بام ایران معروف است.

باربری مشهد به لردگان و حمل بار اثاث کشی و اسباب کشی توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: لُردِگان، یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر مرکز شهرستان لردگان بوده و در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده‌است.

باربری مشهد به فرخ‌شهر و حمل بار اثاث کشی و اسباب کشی توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: فَرُّخ‌شَهر، مرکز بخش فرخ‌شهر، یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که در مسیر راه شهرکرد-اصفهان قرار دارد و پس از شهرکرد، بروجن و لردگان چهارمین شهر این استان از لحاظ جمعیتی است.

باربری مشهد به فارسان و حمل بار اثاث کشی و اسباب کشی توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: فارسان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. شهر فارسان، مرکز شهرستان فارسان است.

باربری مشهد به هفشجان و حمل بار اثاث کشی و اسباب کشی توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ: هَفشِجان یکی از شهرهای باستانی ایران واقع در بخش مرکزی شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد. این شهر در ۱۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد، ۱۱۵ کیلومتری اصفهان و در دامنهٔ رشته کوه جهان بین قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت هفشجان برابر با ۲۱٬۳۵۲ نفر بوده‌است. پیشینه این شهر به دوره نوسنگی می‌رسد. این شهر تا پایان عصر صفویه حائز مرکزیت تمام در منطقه چهارمحالِ اصفهان بوده‌است و در ابتدای دوره قاجاریه نیز این موقعیت را حفظ نموده‌است. شهر هفشجان امروزه منتظر اتمام مراحل ارتقاء به بخش می‌باشد؛ چرا که معیارهای گرفتن بخشداری در شهرستان شهرکرد را دارد.





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: