حمل بار مشهد قزوین با خاور نیسان کامیون تریلی ده چرخ
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به قزوین در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان و با دو هدف مهم یعنی فراهم نمودن انواع متنوع از ماشین های حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری از جمله نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ و با هدف ارائه تخفیفات بسیار ویژه و تا 70% جهت سرویس های شهری و بین شهری شروع به فعالیت نمود که خوشبختانه خیلی زود توانست به تمام اهداف ترسیم شده خود برسد.

یکی از بزرگترین افتخارات باربری مشهد به قزوین و شهرهای قزوین تاکستان الوند آبیک اقبالیه محمدیه این می باشد که توانسته است در کنار فراهم نمودن انواع ماشین مدل بالای نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه را بر روی تمام سرویس های خود اعمال نماید و در حال حاضر ارزانترین قیمت را در بین تمام شرکت های باربری را دارا می باشد.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به قزوین توسط خاور نیسان وانت کامیون تریلی ده چرخ با ارزانترین قیمت در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته: قَزوین یکی از شهرهای ایران است که در قسمت مرکزی این کشور واقع شده و در گذشته برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده‌ است. شهر قزوین، مرکز استان قزوین، در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌ است. تاریخچه و ریشه شهر قزوین به دوران ساسانیان باز می‌گردد زمانی که به دستور شاپور پادشاه ساسانی رونق یافت. قزوین شاه‌راه اقتصادی جاده ابریشم، سال‌ها محل گذر تجار و بازرگانانی بود که کالاهای خود را از شرق به غرب می‌بردند. قزوین در زمان حکومت صفوی ۵۷ سال پایتخت ایران بوده و از همین رو دارای اماکن و موزه‌های تاریخی بسیاری است. قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران است و از جمله خوشنویسان معروف خط پارسی می‌توان به میرعماد قزوینی اشاره کرد. قزوین از نظر تعداد اثر تاریخی رتبه نخست در ایران و سوم در جهان را دارد، که از این آثار کهن و باستانی گوناگون می‌توان کاروان‌سرای سعدالسلطنه، مسجد جامع قزوین، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین و خیابان سپه نام برد.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به تاکستان توسط خاور نیسان وانت کامیون تریلی ده چرخ با ارزانترین قیمت در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته: تاکستان مرکز شهرستان تاکستان در استان قزوینِ در شمال غربی ایران است. ارتفاع متوسط این شهر از سطح دریا ۱٬۲۶۵ متر می‌باشد. فاصله تاکستان تا مرکز استان (قزوین) ۳۵ کیلومتر که از جاده قدیم قزوین-همدان و آزادراه (قزوین–زنجان) به آن متصل است. تاکستان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای تات‌نشین و تات‌زبان ایران و جهان است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به آبیک توسط خاور نیسان وانت کامیون تریلی ده چرخ با ارزانترین قیمت در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته: آبیک شهری در بخش مرکزی شهرستان آبیک استان قزوین ایران است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به اقبالیه توسط خاور نیسان وانت کامیون تریلی ده چرخ با ارزانترین قیمت در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته: اِقْبالیّه شهری است در بخش مرکزی شهرستان قزوین استان قزوین ایران.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به محمدیه توسط خاور نیسان وانت کامیون تریلی ده چرخ با ارزانترین قیمت در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته: مُحمدیه شهری، در بخش محمدیه شهرستان البرز استان قزوین ایران است.
این شهر در مسیر تهران قزوین قرار دارد؛ و حدود ۱۲ کیلومتر از شهر قزوین و۱۴۰ کیلومتری تهران می‌باشد. این شهر در سال ۱۳۹۵ دارای ۱۵۲۶۶ نفر جمعیت می‌باشد، جمعیت حال حاضر در حدود ۱۵۰۰۰ نفر است. و دارای مسجد جامع، بازارچه و پارک می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: