حمل بار و اثاثيه از مشهد به بوشهر با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بوشهر با خاور 70% تخفيف و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري در اسرع وقت توسط باربري مشهد به استان بوشهر و شهرهاي بوشهر برازجان بندر گناوه بندر كنگان خورموج جم  پذيرفته مي شود باربري مشهد به بوشهر توانسته است تنوع بسيار خوب و گسترده از انواع خاور با ظرفيت هاي مختلف را براي رضايت مشتريان فراهم نمايد.

اگر شما هموطن گرامي تصميم داريد از مشهد به بوشهر برازجان بندر گناوه بندر كنگان خورموج جم  و يا ساير شهرهاي استان بوشهر  توسط خاور مسقف و يا خاور روباز اثاث كشي و اسباب كشي نماييد ما در مجموعه عظيم باربر مشهد با نام تجاري نتسان در خدمت شما خواهيم بود و اين وظيفه مهم را به تنهايي متقبل خواهيم شد.

انواع خاورهاي به كار گرفته شده در باربري مشهد به بوشهر تماما مدل بالا مي باشد لذا براي مسيرهاي طولاني كاملا مناسب هست و ميتوانيد بدون نگراني از خرابي و آسيب ديدگي كالا و اثاثيه خود بار و كالاي با ارزش خود را در مشهد به ما بسپاريد و در هر كجايي ايران از جمله بوشهر تحويل بگيريد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بوشهر با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به بوشهر عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : بندر بوشهر شهري بندري و مركز استان بوشهر از استان‌هاي جنوب غربي ايران است. بوشهر در سال ۱۳۹۵ خورشيدي بالغ بر ۲۲۳٬۵۰۴ نفر جمعيت داشته‌است كه بدين ترتيب پرجميت‌ترين شهر استان بوشهر و سومين شهر پرجمعيت جنوب ايران به‌شمار مي‌رود. بوشهر بندري شبه‌جزيره‌اي در بخش مركزي شهرستان بوشهر است كه از سمت شمال، غرب و جنوب به خليج فارس محدود شده‌است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به برازجان با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به بوشهر عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : شهر بُرازجان مركز شهرستان دشتستان واقع در استان بوشهر در كشور ايران است. برازجان دومين شهر بزرگ استان بوشهر از نظر جمعيت است و در ۶۵ كيلومتري شمال شرق بندر بوشهر و بر سر راه ارتباطي و بازرگاني شيراز به كازرون و بوشهر و در ارتفاع ۸۰ متري از سطح دريا واقع شده‌است.اطراف برازجان مي‌توان مناظر زيبايي از نخلستان‌ها را ديد. اين نخلستان‌ها متراكم ترين نخلستان‌هاي كشورند. همچنين دژ برازجان بزرگ ترين بناي تاريخي استان بوشهر است. نام‌هاي قديم شهر به ترتيب تااوكه، برازگان و برازجان بوده‌است. برازجان يكي از مراكز تمدني در دوران هخامنشي به‌شمار مي‌آيد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بندر گناوه با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به بوشهر عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : بندر گناوه يكي از شهرهاي استان بوشهر ايران و مركز شهرستان گناوه است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به خورموج با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به بوشهر عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : خورموج يكي از شهرهاي استان بوشهر و مركز شهرستان دشتي است.
حمل بار و اثاثيه از مشهد به جم با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به بوشهر عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : شهر جم مركز شهرستان جم در استان بوشهر و جنوب ايران است. اين شهر در فاصلهٔ ۲۶۵ كيلومتري با مركز استان قرار دارد. اين شهر در مقايسه با بيشتر شهرهاي استان بوشهر ، آب و هوايي معتدل تر دارد، ارتفاع اين شهر از سطح دريا حدود ۶۴۱ متر است. همچنين فاصله اين شهر تا خليج فارس حدود ۲۵ كيلومتر مي‌باشد. بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵جمعيت شهر جم ۳۱،٠٠٠ نفر است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بندر دير با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به بوشهر عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : بندر دَيّر مركز شهرستان دير در استان بوشهر ايران است. اين شهر بين ۲۷ درجه و ۵۱ دقيقه عرض شمالي و ۶۱ درجه و ۵۸ دقيقه طول شرقي از نصف النهار گرينويچ قرار گرفته‌است. فاصله آن تا شهر تهران حدود ۱۳۰۰ كيلومتر وتا شهر شيراز حدود ٣۶٩كيلومتر مي باشد. بندر دير در قديم حاكم‌نشين دشتي بوده‌است. لنگرگاه آن در ژرفاي ۷ متري و مسافت يك كيلومتري از خشكي قرار دارد و پناه خوبي نسبت به باد شمال دارد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به عالي‌شهر با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به بوشهر عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : عالي‌شهر، شهري از توابع بخش مركزي در شهرستان بوشهر استان بوشهر ايران. عالي‌شهر يك شهر تازه تأسيس است كه به سال ۱۳۶۵ در ۲۰ كيلومتري شرق بندر بوشهر ايجاد شده‌است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بندر ديلم با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به بوشهر عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : بندر ديلم يكي از شهرهاي استان بوشهر است. اين شهر مركز شهرستان ديلم مي‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: