حمل بار و اثاثيه از مشهد به اردبيل با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

حمل بار و اثاثيه از مشهد به اردبيل با خاور 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در اسرع وقت توسط باربري مشهد به استان اردبيل و شهرهاي اردبيل پارس‌آباد مشگين‌شهر خلخال گرمي بيله‌سوار پذيرفته مي شود باربري مشهد به اردبيل توانسته است تنوع بسيار خوب و گسترده از انواع خاور با ظرفيت هاي مختلف را براي رضايت مشتريان فراهم نمايد.

اگر شما هموطن گرامي تصميم داريد از مشهد به اردبيل پارس‌آباد مشگين‌شهر خلخال گرمي بيله‌سوار و يا ساير شهرهاي استان اردبيل  توسط خاور مسقف و يا خاور روباز اثاث كشي و اسباب كشي نماييد ما در مجموعه عظيم باربر مشهد با نام تجاري نتسان در خدمت شما خواهيم بود و اين وظيفه مهم را به تنهايي متقبل خواهيم شد.

انواع خاورهاي به كار گرفته شده در باربري مشهد به اردبيل تماما مدل بالا مي باشد لذا براي مسيرهاي طولاني كاملا مناسب هست و ميتوانيد بدون نگراني از خرابي و آسيب ديدگي كالا و اثاثيه خود بار و كالاي با ارزش خود را در مشهد به ما بسپاريد و در هر كجايي ايران از جمله اردبيل تحويل بگيريد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به اردبيل با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به اردبيل عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري :  اَردَبيل  يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان اردبيل در شمال غربي ايران است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به پارس‌آباد با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به اردبيل عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : پارس‌آباد مغان دومين شهر بزرگ استان اردبيل در شمال غربي ايران است. نام اين شهر از كلمه پارسا، كه نام خانوادگي مديرعامل شركت شيار آذربايجان كه در سال ۱۳۳۰ شمسي اين شهر را بنيان نهاد، برگرفته شده امّا بعدها به دليل اشكال در تلفّظ دو حرف آ به صورت پشت سرهم يكي از الف‌ها حذف و شكل نوشتاري پارس‌آباد صورت امروزي خود را يافت.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به مشگين‌شهر با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به اردبيل عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : مِشگين‌شهر دومين شهر بزرگ استان اردبيل قراردارد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به خلخال با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به اردبيل عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : خَلخال، يكي از شهرهاي استان اردبيل و مركز شهرستان خلخال است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به گرمي با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به اردبيل عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : گِرمي از شهرهاي قديمي استان اردبيل ايران و مركز شهرستان گرمي و جزئي از دشت مغان است. اين شهر بر سر چشمه رودخانه گرمي چاي يا اوجارود بناشده‌است به نحوي كه سه رود در ميانه شهر به هم ملحق شده و اجارود يا گرمي چاي را ايجاد مي‌نمايند.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بيله‌سوار با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به اردبيل عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : بيله‌سُوار شهري كه داراي دشت‌هاي سبز بهاري و مزارع حاصلخيز و طبيعتي مثال زدني، دروازه ورود به جمهوري آذربايجان و قفقاز، در بخش مركزي شهرستان بيله‌سوار در شمال استان اردبيل واقع شده‌است. بيله‌سوار داراي آب و هواي معتدل و مرطوب در زمستان و نسبتاً گرم در تابستان است. كشاورزي و بازرگاني از طريق گمرك، پيشه اصلي ساكنان بيله سوار است بيله سوار سالانه ميليون‌ها نفر جذب‌خود مي‌كند و علل اصلي آن گمرك است كه طبق آمار هر سال حدودا ۵ ميليون نفر از مرز اين شهر عبور مي‌كنند.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به نمين با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به اردبيل عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : نَمين يكي از شهرهاي استان اردبيل واقع در شمال غربي ايران است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به گيوي با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به اردبيل عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : گيوي يكي از شهر هاي استان اردبيل دركشورايران است.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به اصلاندوز با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف توسط باربري مشهد به اردبيل عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل و زير  قيمت تمام شركت هاي باربري : اصلاندوز مغان يكي از شهر هاي استان اردبيل است. اصلاندوز در قسمت جنوب غربي شهرستان پارس‌آباد در استان اردبيل واقع شده‌است كه، از شمال به رود ارس و مرز ايران و كشور جمهوري آذربايجان، از جنوب به شهرستان بيله سوار مغان و گرمي مغان، از شرق به بخش مركزي شهرستان پارس‌آباد مغان و از غرب به شهرستان خدا آفرين استان آذربايجان شرقي محدود است.از آثار تاريخي اين شهر مي توان به تپه نادري و سد ميل مغان اشاره كرد.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: