حمل بار و اثاثيه از مشهد به قم با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

خاور مسقف و خاور روباز موجود در باربري مشهد به قم  و تمامي شهرهاي استان قم  داراي بالاترين مدل ها و متنوع ترين ظرفيت هاي موجود در بازار مي باشد و در كنار اين موضوع وجود رانندگان با تجريه و آشنا به تمامي جاده هاي شهري و بين شهري باعث گرديده است كه باربري مشهد به قم يكي از موفق ترين باربري هاي حال حاضر كشور باشد.

خاور بهترين وسيله از هر جهت جهت اثاث كشي و اسباب كشي شهري و بين شهري مي باشد به همين جهت باربري مشهد به قم  و شهرهاي قم قنوات جعفريه كهك دستجرد سلفچگان  تعداد زيادي از انواع خاور با ظرفيت هاي مختلف را مهيا نمايد تا تمام نياز همشهريان عزيز به هر نوع خاور برآورده شود.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به قم قنوات جعفريه كهك دستجرد سلفچگان با خاور تخصص باربري مشهد به قم مي باشد و روزانه تقريبا يك سرويس از مشهد به مقصد استان قم ارسال ميشود همچنين ما در مجموعه باربري مشهد توانسته اييم با به كار گيري روش هاي خاص قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار را تا 70% كاهش دهيم و در حال حاضر باربري مشهد ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه را به همشهريان عزيز معرفي مي نمايد.

اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان قم توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد : قُمْ از كلان‌شهرهاي ايران است كه در ۱۴۰ كيلومتري جنوب تهران پايتخت ايران واقع شده‌است. اين شهر در كنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مركز استان قم و نيز مركز شهرستان قم مي‌باشد.

اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان قنوات توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد : قنوات شهري است كه در بخش مركزي از توابع شهرستان قم در استان قم واقع شده‌ است. جمعيت اين شهر بر اساس سرشماري رسمي سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۱٬۶۶۷ نفر بوده كه بعد از شهر قم پرجمعيت‌ترين شهر استان مي‌باشد و همچنين مساحت آن ۷۵۲ هكتار است. فاصله قنوات با شهر قم ده كيلومتر و قنوات نزديك‌ترين شهر به قم محسوب مي‌شود. شغل اصلي ساكنين آن دامداري و كشاورزي است و بيشتر مردم داراي گويش و لهجه‌ي لكي مي‌باشند. نام قبلي اين شهر حاجي آباد لكها بوده و بعدها قنوات نام گذاشته شده. شهر قنوات يك كتابخانه نيز دارد.

اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان جعفريه توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد : جعفريه يكي از شهرهاي استان قم در مركز ايران است. اين شهر در بخش جعفرآباد از توابع شهرستان قم قرار دارد. جمعيت اين شهر بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵، برابر با ۹٬۳۸۷ نفر است.

اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان كهك توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد : كَهَك يكي از شهرهاي استان قم در ايران است كه در ۳۵ كيلومتري جنوب اين شهرستان واقع شده‌است. اين شهر در بخش كهك از توابع شهرستان قم قرار دارد و مركز اين بخش مي‌باشد.

اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان دستجرد توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد : دَستجِرد يكي از شهرهاي استان قم در ايران است. اين شهر مركز بخش خلجستان از توابع استان قم مي باشد. جمعيت اين شهر بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۵۲۵ نفر بوده‌است.

اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان سلفچگان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد : سلفچگان يكي از شهرهاي استان قم است كه مركز بخش سلفچگان شهرستان قم واقع شده ‌است. ﺷﻬﺮ ﺳﻠﻔﭽﮕﺎن، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺮﮐﺰ ﺑﺨﺶ ﺳﻠﻔﭽﮕﺎن استان ﻗﻢ، در ﻓﺎﺻﻠﻪ ۳۵ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮي ﺟﻨﻮب ﻏﺮب ﺷﻬﺮ ﻗﻢ ﻗﺮار دارد. اﯾﻦ ﺷﻬﺮ در ﻣﺴﯿﺮ ﺟﺎده ﻗﻢ – اراك واﻗﻊ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻣﺴﺎﺣﺖ اﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﺮاﺑﺮ ۴/۵۵ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ ﯾﺎ ۴۵۵ ﻫﮑﺘﺎر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

 





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: