حمل بار و اثاثيه از مشهد به سنندج با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

خاور وسيله ايي مطمئن و قيمت مناسب جهت حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري در باربري مشهد به سنندج و تمامي شهرهاي استان كردستان از جمله سنندج سقز مريوان بانه قروه كامياران بيجار مي باشد.

خاورهاي موجود در باربري مشهد به سنندج تماما مدل بالا بوده و داراي ظرفيت هاي مختلف مي باشد بنابراين بسيار مناسب جهت اثاث كشي و اسباب كشي شهري و به خصوص بين شهري مي باشد حال اگر تصميم داريد از مشهد به سنندج و يا هركدام از شهرهاي استان كردستان نقل مكان نماييد و اثاث كشي و اسباب كشي كنيد ما منتظر تماس شما در باربري مشهد هستيم.

خاور مسقف و خاور روباز موجود در باربري مشهد به سنندج و استان كردستان داراي تجهيزات لازم و كافي براي يك اثاث كشي منزل و اداري بي دغدغه مي باشد و شما مشتريان عزيز ميتوانيد بدون نگراني و با اطمينان خاطر هرنوع كالاي با ارزش خود را در مشهد به ما بسپاريد و در هركجايي ايران از جمله استان كردستان و سنندج سالم تحويل بگيريد.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و سنندج با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف : سَنَندَج يكي از شهرهاي كردستان ايران و بيست و يكمين شهر بزرگ ايران است، سنندج مركز استان كردستان در غرب ايران است.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و سقز با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف : سَقِّز يكي از شهرهاي استان كردستان مركز شهرستان سقز است. شهر سقز بر روي دو تپهٔ طويل كه رودخانهٔ سرپوشيدهٔ ولي‌خان از وسط آن مي‌گذرد، بنا شده‌است. پستي و بلندي‌هاي داخل شهر و چشم‌انداز رودخانهٔ چم سقز از سرشاخه‌هاي زرينه‌رود، كه از كنار اين شهر مي‌گذرد، از ويژگي‌هاي آن است. سقز در ناحيه‌اي كوهستاني و مرتفع بين ارتفاعات نامنظم رشته كوه زاگرس واقع شده‌است.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و مريوان با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف : مريوان ؛ مركز شهرستان مريوان يكي از شهرستان‌هاي مرزي با عراق به‌شمار مي‌رود كه در ۱۲۵ كيلومتري غرب شهرستان سنندج، مركز استان كردستان قرار دارد.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و بانه با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف : بانه شهري در استان كردستان و از شهرهاي مرزي بين ايران و عراق است. شهر بانه مركز شهرستان بانه در ۲۰ كيلومتري نوار مرزي ايران با عراق و ۶۰ كيلومتري جنوب غربي سقز و ۷۰ كيلومتري جنوب شرقي سردشت قرار گرفته‌است.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و قروه با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف : قُروِه شهري در غرب ايران است. اين شهر، مركز شهرستان قروه است كه سومين شهر پرجمعيت در استان كردستان به‌شمار مي‌آيد. اين شهرستان در دشت وسيعي در شرق شهر سنندج قرار دارد و با بخش اپاختر باختري استان همدان هم‌مرز است، كه اين دشت از اپاختر (شمال) به شهرستان بيجار و از جنوب به استان كرمانشاه محدود است. اين شهرستان در دامنهٔ رشته كوه زاگرس و در بلنداي ۱۹۰۰ متر بالاتر از سطح دريا واقع شده‌است و از شهرهاي سردسير كشور به‌شمار مي‌آيد. رشد و توسعهٔ قروه در مسير جادهٔ انجام پذيرفته‌است و هم‌چنين به اين شهر القابي نظير «دشت خدا»، «شهر تميز ايران»، «اولين شهر توريستي ايران»، «شهر تاريخ و فرهنگ»، «شهر تجاري ايران»، «دشت سرسبز ايران» و «پاك‌ترين و خوش‌آب‌وهواترين شهر ايران» معروف است. قروه براي زندگي مطابق ارزيابي ديده‌بان كيفيت هوا در سوئيس معرفي شد و رتبه اول را كسب كرد.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و كامياران با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف : كامياران يكي از شهرهاي استان كردستان و مركز شهرستان كامياران است كه در فاصله ۶۵ كيلومتري جنوب سنندج و ۵۵ كيلومتري شمال شهر كرمانشاه واقع شده‌است. فرهنگ اين شهرستان نيز مانند ساير نواحي استان كردستان است و مردم آن به زبان كردي تكلم مي‌كنند. زبان ساكنان شهر كامياران كردي اردلاني است، اما بخشي از مردم كردزبان اين شهر كردنشين از گويشوران هورامي و كلهري هستند.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و بيجار با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف : بيجار يكي از شهرهاي استان كردستان، مركز شهرستان بيجار و از قديمي‌ترين شهرهاي ايران است. بيجار در گذشته مركز ولايت گروس بوده‌ است. اين شهر ۱٬۹۴۸ متر از سطح دريا ارتفاع دارد و از لحاظ ارتفاع ۷۷۰ متر از تهران و ۴۲۵ متر از سنندج بلندتر است. فاصله شهر بيجار تا سنندج مركز استان كردستان ۱۴۲ و تا شهر تهران ۴۷۲ كيلومتر مي‌باشد. شهر بيجار از شمال غربي به كوه نقاره كوب با ارتفاع ۲٬۲۱۰ متر، از مغرب به كوه نِسار با ارتفاع ۲٬۳۵۰ متر و از جنوب غربي به كوه بادامستان با ارتفاع ۲٬۲۲۵ محدود مي‌شود. بيجار منطقه‌اي كوهستاني است؛ با آب و هوايي سرد و خشك. جمعيت اين شهر بر پايه سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۶٫۸۵۷ نفر مي‌باشد.اهالي شهر بيجار به زبان هاي كردي و تركي سخن مي گويند.همچنين در منطقه بيجار گروس به گويش‌هاي كلهري و گوراني نيز صحبت مي‌كنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: