حمل بار و اثاثيه از مشهد به همدان با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

خاور وسيله ايي مطمئن و قابل قبول از هرجهت براي اثاث كشي و اسباب كشي مي باشد مخصوصا  براي مسيرهاي طولاني و دور مانند مسير مشهد به استان همدان و تمامي شهرهاي اين استان از جمله همدان ملاير نهاوند اسدآباد تويسركان. به همين جهت باربري مشهد به همدان توانسته است صدها ناوگان از انواع خاور مسقف و خاور روباز را تدارك ببيند تا بتواند در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در ارائه خدمات به شما هوطنان عزيز آماده باشد.

خاور مسقف و خاور روباز دو نوع خاور مي باشد كه در باربري مشهد به همدان موجود هست البته در كنار انواع خاور ساير خودروهاي سبك و سنگين حمل بار و اثاثيه منزل و اداري نيز موجود مي باشد كه ميتوان به نيسان وانت كاميونت كاميون تريلي و ه چرخ اشاره نمود.

خاورهاي موجود در باربري مشهد به همدان ملاير نهاوند اسدآباد تويسركان بهار كبودراهنگ لالجين رزن تمام مدل بالا مي باشد لذا بهترين انتخاب جهت اثاث كشي و اسباب كشي براي مسيرهاي طولاني مي باشد مديران باربري مشهد به همدان تمام تلاش خود را به كار گرفته اند تا بتواند انواع مختلف از خاور مسقف و خاور روباز را براي مشتريان فراهم نمايند .

خاورها داراي انواع مختلف از نظر ظرفيت نيز مي باشد و بسته به ميزان كالايي كه قرار هست جابجا شود توسط باربري مشهد همدان براي مشتريان ارسال مي گردد تا با حداقل قيمت و زير قيمت تمام شركت هاي باربري جابجا شود. به عبارت ديگر باربري مشهد همدان بر اساس ميزان بار موجود خاور متناسب را به ادرس مشتري ارسال مي نمايد تا متناسب با بار هزينه پرداخت كند.

خاور مسقف و خاور روباز آماده سرويس دهي از مشهد به همدان توسط باربري مشهد با 70% تخفيف : هَمِدان، هَمَدان يا به گويش محلي هِمِدان يكي از كلان‌شهرهاي ايران در منطقهٔ غربي و كوهستاني ايران و مركز شهرستان و استان همدان است. اين شهر در دامنهٔ كوه الوند و در بلنداي ۱٬۷۴۱ متري از سطح دريا واقع شده‌است و از شهرهاي سردسير ايران به‌شمار مي‌آيد.

خاور مسقف و خاور روباز آماده سرويس دهي از مشهد به ملاير توسط باربري مشهد با 70% تخفيف : مَلاير شهري تاريخي در غرب ايران است. اين شهر مركز شهرستان ملاير و در ۳۸۶ كيلومتري غرب پايتخت و در ۷۰ كيلومتري جنوب شرقي مركز استان واقع شده‌است. اين شهر از نظر جمعيت دومين شهر بزرگ استان همدان، به‌شمار مي‌آيد. ملاير از تركيب دو واژه «مال» و «آگر» تشكيل شده كه به معني سرزمين آتش است.

خاور مسقف و خاور روباز آماده سرويس دهي از مشهد به نهاوند توسط باربري مشهد با 70% تخفيف : نَهاوند شهري در غرب ايران است. اين شهر در جنوب غربي استان همدان قرار گرفته و مركز شهرستان نهاوند است. نهاوند داراي ۷۶٬۱۶۲ نفر جمعيت است كه بعد از همدان و ملاير سومين شهر بزرگ استان به حساب مي‌آيد. نهاوند از تاريخي‌ ترين و با تمدن‌ترين شهرهاي ايران است و نام آن به دفعات در منابع تاريخي ذكر شده‌است. نهاوند از شمال به تويسركان از شرق به ملاير، از جنوب شرقي به بروجرد، از جنوب غربي به نورآباد و از غرب به كنگاور مرتبط مي‌شود. نهاوند زمستان‌هايي سرد و تابستان‌هايي نسبتاً خنك دارد. بارش سالانه در شهر نهاوند ۳۷۶ ميلي‌متر مي‌باشد.

خاور مسقف و خاور روباز آماده سرويس دهي از مشهد به اسدآباد توسط باربري مشهد با 70% تخفيف : اسدآباد يكي از قديمي‌ترين شهرهاي ايران و در استان همدان است. اين شهر مركز شهرستان اسدآباد مي‌باشد. زبان مردم اسدآباد تركي و فارسي و در برخي از روستاها كردي و لري مي‌باشد كه در نوع خود از نظر تنوع گويش، قابل توجه مي‌باشد. دانشگاه سيدجمال الدين اسدآبادي در اين شهر واقع شده‌است.

خاور مسقف و خاور روباز آماده سرويس دهي از مشهد به تويسركان توسط باربري مشهد با 70% تخفيف : تويسركان يا توسركان يكي از شهرهاي استان همدان در ايران است. اين شهر مركز شهرستان تويسركان است و بر اساس سرشماري عمومي نفوس و مسكن (۱۳۹۵)، جمعيت آن ۵۵٬۷۰۸ نفر است. تويسركان در جنوب كوه الوند و شهر همدان واقع شده‌است. از شمال به شهرستان دره مرادبيگ، از شمال غرب به شهرستان اسدآباد، شرق به شهرستان ملاير، از جنوب به شهرستان نهاوند، و از غرب به شهرستان كنگاور در استان كرمانشاه محدود مي‌شود.

خاور مسقف و خاور روباز آماده سرويس دهي از مشهد به بهار توسط باربري مشهد با 70% تخفيف : بهار مركزشهرستان بهار در استان همدان است كه در ۱۵ كيلومتري غرب شهر همدان قرار دارد.اين شهرستان با گستره‌اي معادل ۱۷۳۹ كيلومتر مربع، حدود ۲/۷ درصد از وسعت استان همدان را تشكيل مي‌دهد. اين شهر از لحاظ كشاورزي رتبهٔ اوّل توليد و صادرات سيب‌زميني را دارا مي‌باشد و بر اساس آخرين تقسيمات كشوري داراي سه بخش، شش دهستان و چهارشهر: بهار، لالجين صالح آباد و مهاجران مي‌باشد. مردم اين شهرستان ترك بوده و به زبان تركي صحبت مي‌كنند.

خاور مسقف و خاور روباز آماده سرويس دهي از مشهد به كبودراهنگ توسط باربري مشهد با 70% تخفيف : كبودراهنگ شهري در استان همدان ايران است. اين شهر مركز شهرستان كبودراهنگ است و غارِ عليصدر شگفت انگيزترين غار آبي جهان دراين شهرستان قرار دارد. تاريخ بناي شهرِ كبودراهنگ طبق قرائن و شواهدِ موجود به سده‌هاي پيش از ظهور اسلام بر مي‌گردد.

 





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: