حمل بار و اثاثيه از مشهد به گرگان با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

خاور بهترين وسيله جهت اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به استان گلستان و شهر گرگان مي باشد باربري مشهد به گلستان در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده سرويس دهي و ارائه خدمات مي باشد انواع خاور مسقف و خاور روباز در باربري مشهد به گرگان موجود مي باشد كه قادر هست تمام نياز شما همشهريان عزيز را برآورده نمايد.

خاور مسقف و خاور روباز جزء لاينفك باربري مشهد به گرگان مي باشد چرا كه به جهت ابعاد و ظرفيت بالايي كه دارد تقريبا تمام نياز يك اثاث كشي و اسباب كشي را برآورده مي نمايد ما در تمام سالهاي فعاليت خود همواره در تلاش بوديم تا بتوانيم بهترين انواع خاور در سايزهاي مختلف را به مجموعه عظيم باربري مشهد در جهت رضايتمندي بيشتر مشتريان اضافه كنيم.

خاور وسيله ايي مي باشد كه در ظرفيت هاي مختلف موجود مي باشد ما در شركت حمل و نقل شهري و بين شهري باربري مشهد به گرگان و تمامي شهرهاي استان گلستان از جمله گنبد كاووس  بندر تركمن علي‌آباد كتول آزادشهر كردكوي كلاله آق‌قلا مينودشت گاليكش بندر گز فاضل‌آباد و .. توانسته همه انواع خاور مسقف و خاور روباز را مهيا كنيم كه در نوع خود بي نظير مي باشد و با جرئت ميتوان گفت كه در باربري مشهد به گرگان هر نوع نياز شما به خاور برآورده ميشود.

خاورهاي مسقف و خاورهاي روباز موجود در باربري مشهد به گرگان تماما مدل بالا مي باشد چرا كه به اعتقاد ما باربري مشهد به گرگان اعتقاد دارد كه براي مسيرهاي بين شهري بايد همه خودروهاي حمل بار و اثاثيه منزل و اداري مدل بالا باشد تا احتمالا در بين مسير دچار خرابي و به طبع آن آسب به كالاي مشتري وارد نشود.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و گرگان جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: شهر گُرگان مركز استان گلستان و در جانب شرقي شمال كشور ايران است.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و گنبد كاووس جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: گُنبَدِ كاووس يا گنبد قابوس مركز شهرستان گنبد كاووس در استان گلستان ايران است كه جمعيت آن بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۵۵۹۱۰ نفر بوده‌است. اين شهر به خاطر دارا بودن بلندترين برج‌ آجري دنيا با همين نام كه در قرن يازدهم ميلادي بنا شده‌است، معروف است. اين شهر در سدهٔ اخير مركز تركمن‌صحرا محسوب شده است. اين شهر (جرجان) همچنين محل ملاقات پيشوا يازدهم شيعيان حسن عسكري با پيروانش بوده

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و بندر تركمن جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: بندر تركمن يا بندر شاه شهري در غرب استان گلستان است. اين شهر در زمان رضاشاه پهلوي در سال ۱۳۰۶ خورشيدي بنيان‌گذاري شد و ازين رو تا پيش از انقلاب «بندر شاه» ناميده مي‌شد. بندر تركمن جزو نخستين شهرهاي ايران است كه راه‌آهن به آن كشيده شد؛ راه‌آهن سراسري پس از گذشت ۱۴۰۰ كيلومتر درياي خزر را به خليج فارس و بندر امام خميني پيوند مي‌دهد.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و علي‌آباد كتول جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: علي‌آباد كَتول، شهري است در استان گلستان ايران. اين شهر مركز شهرستان علي‌آبادكتول اين استان است.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و آزادشهر جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: آزادشهر شهري است در استان گلستان ايران. اين شهر مركز شهرستان آزادشهر اين استان است. جمعيت شهرستان آزادشهر در سال۱۳۹۵، برابر با ۹۶۱۲۰نفر بوده‌است. جمعيت شهري آزادشهر در سال ۱۳۹۵، برابر با ۴۳۷۶۰ نفر بوده‌است. از مراكز گردشگري و باستاني اين شهرستان مي‌توان بقعهٔ امامزاده محمد بن زيد ، پارك جنگلي و پارك زيتون تپه را نام برد. قديمي‌ترين نام اين شهر قبل از شكل‌گيري كه هيچ سكنه‌اي نداشت يورونجل؛ به معناي علف‌هاي هرز بود. چون رويش علف‌هاي هرز در اين منطقه جنگلي رشدي فوق العادي داشت. نام‌هاي بعدي بعد از اين نام نامگذاري شد. اولين قنات آب آشاميدني آن از روستاي خاندوز فعلي به ميدان اصلي فعلي كشيده شد.

انواع خاور مسقف و خاور روباز مدل بالا در باربري مشهد به استان گلستان و كردكوي جهت حمل كالا و اثاثيه توسط خاور از مشهد به سراسر كشور: كُردكوي شهري در غرب استان گلستان و در شمال ايران است. اين شهر مركز شهرستان كردكوي است و در ۲۹ كيلومتري گرگان واقع است. جمعيت شهر كردكوي در سرشماري سال ۱۳۹۰ خورشيدي برابر با ۳۸٬۲۴۶ نفر بوده‌است. زبان مردم اين شهرستان زبان طبري مي‌باشد. مردم كردكوي به گويش كردكويي زبان مازندراني صحبت مي كنند.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: