حمل بار و اثاثيه از مشهد به كرمانشاه با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

خاور يكي از مهمترين و اصلي ترين وسايل حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري در باربري مشهد به كرمانشاه مي باشد ما با افتخار اعلام مي نماييم توانسته تعدادي زيادي از انواع خاور مسقف و خاور روباز را براي باربري مشهد به كرمانشاه جهت رضايت مشتريانمان فراهم نماييم به نحوي كه در هر ساعت از شبانه روز و هر روز از هفته در تمام مناطق مستقر هستيم.

خاور مسقف و خاور روباز به جهت فضاي خوبي كه دارد قادر مي باشد تقريبا با يك سرويس تمام اثاث و اسباب مشتري را در يك سرويس جابجا كند لذا اگر تصميم داريد از مشهد با استان كرمانشاه و شهرهاي كرمانشاه اسلام‌آباد غرب جوانرود كنگاور سرپل ذهاب سنقر  نقل مكان نماييد قطعا باربري مشهد بهترين گزينه مي باشد به جهت داشتن تنوع بسيار خوب و گسترده از انواع خاور.

خاورهاي موجود در باربري مشهد به زاهدان تماما مدل بالا بوده و بسيار مناسب جهت مسيرهاي دور و طولاني مانند مسير مشهد به كرمانشاه و تمامي شهرهاي استان كرمانشاه مي باشد. چرا كه بارهاي مشاهده شده است كه به علت وجود خودروهاي خاور مسقف مدل پايين و اسقاطي ماشين در بين مسير خراب شده است و خسارتي نيز به كالاهاي بار ارزش وارد شده است.

خاور مسقف و خاور روباز و همچنين ساير خودروهاي سبك و سنگين حمل بار و اثاثيه موجود در باربري مشهد به كرمانشاه بسيار بي نظير و منحصر به فرد مي باشد كه از آن جمله ميتوان به نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ اشاره نمود كه در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد.

خاور تنها وسيله حمل بار اگرچه نمي باشد اما همانطور كه اشاره شده يكي از بهترين خودروها جهت اثاث كشي و اسباب كشي مي باشد اما اين تنها دليل جهت استقبال همشهريان عزيز در مشهد از باربري مشهد به كرمانشاه نمي باشد يكي ديگر از دلايل اصلي استقبال بي نظير از باربري مشهد به كرمانشاه ارائه ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه مي باشد كه گاها تا 70% تخفيف براي تمامي سرويس ها از جمله سرويس هاي خاور مسقف و خاور روباز درنظر گرفته شده است.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر كرمانشاه توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: كرمانشاه نهمين شهر پرجمعيت، و يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان كرمانشاه در ايران است، كه داراي جمعيتي بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر در سرشماري سال ۱۳۹۵ و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. شهر كرمانشاه بزرگ‌ترين شهر كردنشين ايران محسوب مي‌گردد و مهم‌ترين شهر در منطقهٔ مركزي غرب ايران است.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر اسلام‌آباد غرب توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: اسلام‌آباد غرب با نام هاي پيشين شاه‌آباد غرب و هارون‌آباد يكي از شهرهاي استان كرمانشاه است. به لحاظ جمعيت دومين شهر استان كرمانشاه بعد از شهر كرمانشاه است كه به پايتخت جنگلهاي بلوط ايران معروف است.مردم اين شهر كرد هستند و به زبان كردي كلهري تكلم مي‌كنند. اين شهر تا قبل از انقلاب ۵۷ شاه آباد (شاباد) نام داشت. از كارخانه‌هاي اين شهر كارخانه لبنيات مانيزان، كاشي كاژه و كارخانه بزرگ آن كارخانه قند است.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر جوانرود توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: جَوانرود نام قديم منطقه‌اي؛ متشكل از شهرستان‌هاي كنوني جوانرود ، پاوه، ثلاث باباجاني و بخش‌هاي از روانسر در استان كرمانشاه مي‌باشد.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر كنگاور توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: كنگاور نام شهري در استان كرمانشاه است كه در شرقي‌ترين قسمت اين استان قرار گرفته و مركز بخش مركزي شهرستان كنگاور است. معبد آناهيتا يك بناي سنگي است كه در شهر كنگاور قرار دارد.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر سرپل ذهاب توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: سرپل ذهاب (زهاب) يكي از شهرهاي مهم استان كرمانشاه ايران و مركز شهرستان سرپل ذهاب است. مردم اين شهر كرد هستند و به زبان كردي حرف مي‌زنند. در شهرستان سرپل ذهاب پيروان شيعه، سني و يارسان در كنار هم زندگي مي‌كنند. اين شهر مرزي ايران در زمان جنگ ايران و عراق به شدت آسيب ديد اما بعد از جنگ بازسازي شد. اين شهر در ۴۵ درجه و ۵۲ دقيقه طول شرقي و ۳۴ درجه و ۲۴ درجه عرض جغرافيايي و در غرب كشور و منتهي‌اليه شيب ارتفاعات زاگرس بر سر راه بين‌المللي تهران – بغداد موسوم به جاده كربلا واقع گرديده‌است. سرپل ذهاب يكي از پايتخت‌هاي زمان مادها بوده.

حمل بار با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كرمانشاه و شهر سنقر توسط باربري مشهد با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري: سُنقُر يا سُنگر مركز شهرستان سنقر در استان كرمانشاه است. اين شهر در منطقه اي ييلاقي و در ۸۵ كيلومتري شمال شرقي كرمانشاه و ۹۵ كيلومتري غرب همدان قرار دارد، شهر سنقر به لحاظ قرار گرفتن در رشته كوه‌هاي زاگرس داراي آب و هواي ييلاقي و كوهستاني است، به همين دليل داراي جمعيت فصلي بوده كه در بهار و تابستان افزايش پيدا مي‌كند. كوه دالاخاني در جنوب غربي سنقر قرار دارد و همه ساله پذيراي كوهنورداني از سراسر كشور است كه به ارتفاعات آن سعود مي‌كنند. كوهستانهاي اطراف سنقر، زيستگاه حيات وحش و گونه‌هاي متنوع گياهي فراوان است كه واجد ارزشهاي تفرجگاهي و گردشگري هستند.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: